SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Djeetje loopt de 100m geblinddoekt achteruit in 7 seconden. Walcott.
Tbakkert onderzoek.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:23 schreef DutchSL het volgende:
http://community.manutd.com/forums/t/157550.aspx
Misschien dit "onderzoek", over 30 meter is Rooney de snelste
Gladde rakker ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wynne is de snelste voetballer maar in FUT niet.. die Bolly moet wel heel snel zijn als hij de eerste NIF met 97 pace is.
Oke nice.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Jawel. Je koopt in ieder geval geen early access voor alleen h2h. H2h is namelijk
Dit is de eerste keer dat je die FIFA points kunt meenemen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oke nice.
En ik wilde GTA nog wel uitspelen dit weekend. Gaat nu niet meer lukken.![]()
Weet trouwens niet hoe dat vorig jaar ging maar de fifa points die op fut13 staan worden die nu naar fut14 gezet?
Zal wel weer een omgekocht onderzoek zijn door Levy, die kan er niet tegen als Arsenal boven Spurs staat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:27 schreef Djeetje het volgende:
Was een onderzoek van de FIFA zei Sierd.
1. Valencia
2. Lennon
3. Bale
4. Ronaldo
5. Walcott
6. Messi
7. Rooney
8.
9. Robben
10.
8 en 10 weet ik niet meer.
37quote:
Oke dat is wel beter.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:27 schreef Ozz-03 het volgende:
Dit is de eerste keer dat je die FIFA points kunt meenemen.
Was ook wel mooi om te zien bij die C. Ronaldo docu van vorig jaar ofzo jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:28 schreef DutchSL het volgende:
Snelste voetballer is nu gestopt met voetbal, dat was die Brit uit de jeugd van Chelsea die vorig jaar op de Olympische Spelen tegen Bolt en co. sprintte.
Maar 100 meter rechtdoor sprinten is ook wat anders dan met de bal aan de voet tussen de verdedigers door rennen (wendbaarheid enzo komt er ook bij kijken) .
Er is zo'n docu gemaakt over Ronaldo die er uitgesprint werd door een echte sprinter en dan op een slalom parcours veel sneller was.
Dat was echt geniaal om te zien, daar zie je wat een topsporter Ronaldo is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:28 schreef DutchSL het volgende:
Snelste voetballer is nu gestopt met voetbal, dat was die Brit uit de jeugd van Chelsea die vorig jaar op de Olympische Spelen tegen Bolt en co. sprintte.
Maar 100 meter rechtdoor sprinten is ook wat anders dan met de bal aan de voet tussen de verdedigers door rennen (wendbaarheid enzo komt er ook bij kijken) .
Er is zo'n docu gemaakt over Ronaldo die er uitgesprint werd door een echte sprinter en dan op een slalom parcours veel sneller was.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was ook wel mooi om te zien bij die C. Ronaldo docu van vorig jaar ofzo ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |