Op lexa een aantal gedate. Wellicht dat ik met de leeftijd (30) dan iets meer mazzel heb. Keuze zat iig. Maar ook ik krijg natuurlijk niet altijd reactie. Ik ben denk ik gewoon erg verwend met de afgelopen paar dates en dat kan natuurlijk ook mazzel zijn. Feit is wel dat ik mijn standaard onbewust nu omhoog heb gegooid.quote:En waar zie je die dan allemaal?
Ik heb hier wat positieve verhalen gehoord over OKCupid, dus ik had hier gister ook een account voor aangemaakt.
Maar na wat rondgekeken te hebben zijn er zowiezo maar bar weinig in mijn buurt. Binnen een straal van 25km en de afgelopen week online zijn er 3(leeftijd 18-28), waarvan er eentje is met potentie.
Binnen de 50km zijn er wel veel meer, maar ik denk dat ik 75% al bij voorbaat afschrijf en de helft is ook belgisch/duits haha.
Het scheelt dat ik in het oosten van Brabant woon(bijna Limburg) en er dus iets minder mensen wonen. Ook ben ik waarschijnlijk te jong(23) voor online dating, want ik gok dat alle vrouwen van boven de 24 liever een ouder iemand willen. En veruit de meeste vrouwen van de 19-22 zijn echt heel erg kansloos.
Ach, ik houd het voorlopen bij versieren in de kroeg/discotheek. Dat gaat me ook goed af, alleen ik kan er bijna nooit meer van maken dan alleen een beetje kussen
quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Op lexa een aantal gedate. Wellicht dat ik met de leeftijd (30) dan iets meer mazzel heb. Keuze zat iig. Maar ook ik krijg natuurlijk niet altijd reactie. Ik ben denk ik gewoon erg verwend met de afgelopen paar dates en dat kan natuurlijk ook mazzel zijn. Feit is wel dat ik mijn standaard onbewust nu omhoog heb gegooid.
Ja lijkt me niet meer dan logisch. Zou exact hetzelfde hebben bij een eerste chatgesprek.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:31 schreef dhrluker het volgende:
Zelf eens op paiq gaan kijken.
Wat me opvalt is dat de meeste geen interesse in mij hebben op het moment ze erachter komen dat ik pas over drie maanden richting Nederland weer kom.![]()
Over het algemeen hou ik ze wel makkelijk aan de praat en vinden ze me wel een leuke gast maar dan komt de vraag waar woon je , en dan is het over.
Ik ben het wachten echt wel waard hoor.
Meestal ontwijk ik die vraag en praat ik er wat omheen , maar er komt een moment dan moet ik het zeggen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:43 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja lijkt me niet meer dan logisch. Zou exact hetzelfde hebben bij een eerste chatgesprek.
Je kan beter 1 of 2 weken voordat je komt weer beginnen met Paiqen. Ik denk dat je voorlopig nog wel tegen dit "probleem" aanlooptquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:48 schreef dhrluker het volgende:
[..]
Meestal ontwijk ik die vraag en praat ik er wat omheen , maar er komt een moment dan moet ik het zeggen.
Tja je weet pas of je iets hebt met iemand als je elkaar ontmoet hebt. En voor die tijd ben je het dus per definitie niet waard om op te wachten. Tenzij het online zó hard klikt, maar dan mag dat wel heel bijzonder zijn allemaal.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:31 schreef dhrluker het volgende:
Zelf eens op paiq gaan kijken.
Wat me opvalt is dat de meeste geen interesse in mij hebben op het moment ze erachter komen dat ik pas over drie maanden richting Nederland weer kom.![]()
Over het algemeen hou ik ze wel makkelijk aan de praat en vinden ze me wel een leuke gast maar dan komt de vraag waar woon je , en dan is het over.
Ik ben het wachten echt wel waard hoor.
Ik weet het , doe het over het algemeen ook eigenlijk meer voor de 'fun' er een beetje aan wennen aangezien het voor de eerste keer is dat ik op 'internet dating' gestapt ben.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Je kan beter 1 of 2 weken voordat je komt weer beginnen met Paiqen. Ik denk dat je voorlopig nog wel tegen dit "probleem" aanloopt
Ik ben bijzonderquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:52 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Tja je weet pas of je iets hebt met iemand als je elkaar ontmoet hebt. En voor die tijd ben je het dus per definitie niet waard om op te wachten. Tenzij het online zó hard klikt, maar dan mag dat wel heel bijzonder zijn allemaal.
Oh okee, dan is er toch niks aan de hand? Komt het vanzelf wel goed naarmate je dichterbij de datum bent dat je hierheen komt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:52 schreef dhrluker het volgende:
[..]
Ik weet het , doe het over het algemeen ook eigenlijk meer voor de 'fun' er een beetje aan wennen aangezien het voor de eerste keer is dat ik op 'internet dating' gestapt ben.
Jaa , soms alleen spijtig dat er wel eens een leuke dame langs komt die ik persoonlijk redelijk interessant vindt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:54 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Oh okee, dan is er toch niks aan de hand? Komt het vanzelf wel goed naarmate je dichterbij de datum bent dat je hierheen komt.
Dan dus beter nu met okcupid in de regio zoeken waar je nu zit, heb je daarna eventueel gelijk een goede reden om terug te gaanquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:11 schreef dhrluker het volgende:
[..]
Jaa , soms alleen spijtig dat er wel eens een leuke dame langs komt die ik persoonlijk redelijk interessant vindt.
Gaat meer beetje nu om het fenomeen 'internetdaten' te leren kennen , het is toch wat anders in de kroeg iemand aan te spreken etc.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:21 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dan dus beter nu met okcupid in de regio zoeken waar je nu zit, heb je daarna eventueel gelijk een goede reden om terug te gaan
Tuurlijk jongen. We begrijpen het.quote:
Niks ordinair aan. Gewoon lekker los gaan drankje er in laatste trein of wat dan ook missen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef BeamofLight het volgende:
Morgen date. Wordt ordinair stappen geloof ik.
Eerste date? Dat lijkt me dan weer vrij kut. Kijk je toch naar de meer lekkere wijven (die zijn er altijd, face it) terwijl zij onafgebroken in je oor staat te schetteren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef BeamofLight het volgende:
Morgen date. Wordt ordinair stappen geloof ik.
of ze gaat extra haar best doen je aandacht vast te houdenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eerste date? Dat lijkt me dan weer vrij kut. Kijk je toch naar de meer lekkere wijven (die zijn er altijd, face it) terwijl zij onafgebroken in je oor staat te schetteren.
Tweede date. Die van vorige week.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eerste date? Dat lijkt me dan weer vrij kut. Kijk je toch naar de meer lekkere wijven (die zijn er altijd, face it) terwijl zij onafgebroken in je oor staat te schetteren.
En dan heeft ze niet eens een kort pittig kapselquote:Maar...ik ben niet van het lange eromheen draaien.... lijkt gezellig een keer wat af te spreken, dus.... ja of nee?
Ik zou het gewoon doenquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dan heeft ze niet eens een kort pittig kapsel
Ga ik ook doenquote:
Als je twijfelt zou ik wel eerlijk tegen hem zijn, maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:38 schreef eefje801 het volgende:
Ik twijfel toch nog steeds over die date van zondag. Het contact is echt wel leuk maar meer vriendschappelijk ofzo, kan er niet echt de vinger op leggen. Normaal is er toch wel íets van een flirt in het contact met een date maar in dit geval niet. Lastig wat ik nou moet doen. Hebben nog geen tijd afgesproken of wat we gaan doen.
Hij heeft je gevraagd, hoe maakt dan niet meer uitquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:35 schreef MangoLotion het volgende:
Jeeej!!! Hij heeft me vandaag op date gevraagdvia facebook
maar ach hij is
en 8 jaar ouder dan ik
Ik weet het inderdaad. Ga er even een nachtje over slapen wat ik doe met zondag. Vind het ook niet eerlijk om te gaan als ik er niet zo'n zin in heb.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je twijfelt zou ik wel eerlijk tegen hem zijn, maar dat weet je zelf ook wel.
En misschien is de 2e date net waar de vonk overspringt
Heel slim meid! En wie weet kijk je er morgen anders tegenaanquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik weet het inderdaad. Ga er even een nachtje over slapen wat ik doe met zondag. Vind het ook niet eerlijk om te gaan als ik er niet zo'n zin in heb.
Schop snel mijn gympen uit, hakken aan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:19 schreef mr-green het volgende:
Hilarisch dit. Check hoe ze Nederlandse vrouwen omschrijven(beetje naar beneden scrollen na de reclame voor datingwebsite)
Moet wel toegeven dat sommige dingen kloppen
http://dating.co/beautiful-dutch-women/
Hahaha.. ik dacht: gelukkig had ik nog geen schoenen aan gedaan vandaagquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:46 schreef MissGump het volgende:
[..]
Schop snel mijn gympen uit, hakken aan.
Hoezo? Daar lijk ik echt helemaal niet op
Als ik nou roep van uitstel komt afstel....quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:30 schreef eefje801 het volgende:
Heb met date afgesproken eerst nog eens te chatten en misschien daarna wat afspreken, beetje uitgelegd en had hij ook wel een beetje dus dat scheeltToch altijd wel goed om dat soort dingen gewoon eerlijk te zeggen.
R&P / Tinderquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Badoo is echt bagger.. Veel te veel fake.. Helaas nooit een goede app tegen gekomen om met buurmeisjes te flirten..
Vaak wel hé, I knowquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:42 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Als ik nou roep van uitstel komt afstel....
fluistert heel zachtjes.... de wow-factor, eefje...
Heb er toch al een aantal keer leuke uit kunnen filteren.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Badoo is echt bagger.. Veel te veel fake.. Helaas nooit een goede app tegen gekomen om met buurmeisjes te flirten..
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:24 schreef japiedevlugge het volgende:
http://www.nrc.nl/breedbe(...)even-bij-mogen-zijn/
Wat date filmpjeswel geinig.
Tof jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:24 schreef japiedevlugge het volgende:
Whehe dat eerste deel van date 2 herkenbaar.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:24 schreef japiedevlugge het volgende:
Ja, hier.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:27 schreef firefly3 het volgende:
Flirt, oneliners, battles, match. Nog meer woordjes? :p
Maar dat is niet virtueelquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, hier.
Van daygamen tot inner core tot ringfinger of the cube, alle woorden met een hoog Jiskefet-gehalte kun je daar vinden.
Het zou zo fijn zijn als jij ergens anders ging roepen dat afhankelijk zijn van het internet stom is. Misschien in de kroeg ofzo, ipv een forum? Dan hoeven wij het niet meer te lezen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:07 schreef firefly3 het volgende:
Als je kijkt naar al de depressiviteit topics enzo omdat de tegenwoordige internet gozer afhankelijk is geworden van facebook en internet dates en niet kan genieten van in het echt alles te beleven, begin ik het logisch te vinden dat ze er geld en misbruik van te maken.
De lijst van zijn verbanningen is al aardig.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het zou zo fijn zijn als jij ergens anders ging roepen dat afhankelijk zijn van het internet stom is. Misschien in de kroeg ofzo, ipv een forum? Dan hoeven wij het niet meer te lezen.
In de kroeg wil ik ook niet lastig gevallen worden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het zou zo fijn zijn als jij ergens anders ging roepen dat afhankelijk zijn van het internet stom is. Misschien in de kroeg ofzo, ipv een forum? Dan hoeven wij het niet meer te lezen.
Ik ga er gemakszuchtig van uit dat hij op andere plekken komt dan ik. Maar is idd wel een beetje zielig voor de mensen in de desbetreffende kroeg.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de kroeg wil ik ook niet lastig gevallen worden.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:35 schreef MangoLotion het volgende:
Jeeej!!! Hij heeft me vandaag op date gevraagdvia facebook
maar ach hij is
en 8 jaar ouder dan ik
De eerste date is nog niet eens geweest en we hebben al gezoendquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij heeft je gevraagd, hoe maakt dan niet meer uit
Doe maar een verslag.quote:Op zondag 22 september 2013 03:47 schreef BeamofLight het volgende:
Op stap met date in eigen stad is niet aan te raden. Verslag volgt. Misschien.
Nou ben ik benieuwd.quote:Op zondag 22 september 2013 03:47 schreef BeamofLight het volgende:
Op stap met date in eigen stad is niet aan te raden. Verslag volgt. Misschien.
Wat schattigquote:Op zondag 22 september 2013 01:38 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
De eerste date is nog niet eens geweest en we hebben al gezoend![]()
Ik kwam m toevallig tegen in de stad en hij liep met me mee naar t station, op een afgelegen bankje op het perron is het gebeurd![]()
Goed te horen!quote:Op zondag 22 september 2013 16:45 schreef PeterPastoor het volgende:
Leuk contact met iemand vlak bij mij in de buurt via Paiq. Klikt goed en hebben al nummers uitgewisseld. Als het zo door gaat
Vrouwen zijn doen altijd moeilijk en ingewikkeld.quote:Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef benzin het volgende:
Ik heb het op Paiq wel een beetje gezien en ik wil graag een profielensite proberen. Voor Paiq betaalde ik ook al, dus een betaalde site is geen probleem.
Welke site is aan te raden? Het is belangrijk dat de verhoudingen niet zo scheef liggen als op Paiq en zeker aangezien mijn leeftijdscategorie (18-23) niet echt en masse op datingsites zit is dat een lastig punt. Daarnaast zou het fijn zijn als het een plek is die voor 'beginners' geschikt is, wat vooral wil zeggen dat de vrouwen niet te moeilijk en ingewikkeld moeten zijn.
Gegeven die eisen, wat is jullie advies?
Behalve als ze je zien zitten, dan gaat het vrij simpel. Het ligt aan jezelf dus.quote:Op zondag 22 september 2013 18:28 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Vrouwen zijn doen altijd moeilijk en ingewikkeld.
Behalve als ze een gedachtekronkel hebben dat ze opeens hard to get moeten spelen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Behalve als ze je zien zitten, dan gaat het vrij simpel. Het ligt aan jezelf dus.
Wat bedoel je met verhoudingen die scheef liggen?quote:Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef benzin het volgende:
Ik heb het op Paiq wel een beetje gezien en ik wil graag een profielensite proberen. Voor Paiq betaalde ik ook al, dus een betaalde site is geen probleem.
Welke site is aan te raden? Het is belangrijk dat de verhoudingen niet zo scheef liggen als op Paiq en zeker aangezien mijn leeftijdscategorie (18-23) niet echt en masse op datingsites zit is dat een lastig punt. Daarnaast zou het fijn zijn als het een plek is die voor 'beginners' geschikt is, wat vooral wil zeggen dat de vrouwen niet te moeilijk en ingewikkeld moeten zijn.
Veel meer mannen dan vrouwen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat bedoel je met verhoudingen die scheef liggen?
dat is volgens mij op elke dating sitequote:
Beetje durf loontquote:Op zondag 22 september 2013 18:45 schreef PeterPastoor het volgende:
Woensdag date met de Paiq mevrouw! Voordeel dat ze hier erg dichtbij woont. Gaat stuk sneller als met vorige date!
En waar is hier waar je zit dan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:35 schreef dhrluker het volgende:
[..]
Gaat meer beetje nu om het fenomeen 'internetdaten' te leren kennen , het is toch wat anders in de kroeg iemand aan te spreken etc.
Gebruik voor hier waar ik zit Skout. Iemand anders ?
Haha waren er maar zulke vrouwen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef benzin het volgende:
Wellicht Parship? Dat is dat hogeropgeleidengedoe. Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar mijn idee is dat het wat serieuzer is. En er flink voor moet dokken, dus iedereen die meedoet is ook serieus op zoek. Je moet eerst een enorme lijst met vragen invullen en daar rollen dan matches uit.quote:Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef benzin het volgende:
Daarnaast zou het fijn zijn als het een plek is die voor 'beginners' geschikt is, wat vooral wil zeggen dat de vrouwen niet te moeilijk en ingewikkeld moeten zijn.
En dan wachten tot na het huwelijk voor je plezier mag hebben in bedquote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Op christelijke datingsites zijn mannen in de minderheid. Maar of je daar nou veel mee opschiet.
Dat is wel leuk haha! Is er ook een klik van beide kanten?quote:Op zondag 22 september 2013 20:35 schreef MissGump het volgende:
We hadden een beller!
Nummers uitgewisseld en meneer belt gelijk, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Moest ik na 20 minuutjes ophangen vanwege iemand die even langs kwam, stuur ik daarna nog een whatsappje omdat ik zo plots op moest hangen, belt ie weer
Hij houdt van je stem.quote:Op zondag 22 september 2013 20:35 schreef MissGump het volgende:
We hadden een beller!
Nummers uitgewisseld en meneer belt gelijk, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Moest ik na 20 minuutjes ophangen vanwege iemand die even langs kwam, stuur ik daarna nog een whatsappje omdat ik zo plots op moest hangen, belt ie weer
Geen idee, ik denk dat hij wel een heel wat serieuzer type is dan ik (en dan bedoel ik in zijn algemeen, niet per se wat betreft daten).quote:Op zondag 22 september 2013 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel leuk haha! Is er ook een klik van beide kanten?
Het zal mijn lieflijke zachte G zijnquote:
Je treft ze wel hequote:Op zondag 22 september 2013 20:53 schreef Rickario het volgende:
Niet weer he, meisje wil afspreken maar zegt duidelijk niet opzoek naar een relatie te zijn
"Gewoon een leuke avond"
Wel leuke combi, zo wordt het en nooit te serieus en nooit te los so to speakquote:Op zondag 22 september 2013 20:55 schreef MissGump het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat hij wel een heel wat serieuzer type is dan ik (en dan bedoel ik in zijn algemeen, niet per se wat betreft daten).
[..]
Het zal mijn lieflijke zachte G zijn
Wat voor dingen waren dat dan waar je op af knapte?quote:Op zondag 22 september 2013 21:00 schreef BeamofLight het volgende:
Dat de rest dus weet hoe het zit, terwijl het date-meisje zich nog vermaakt en hoopt op meer. Nee ben echt afgeknapt op een paar dingen gisteren. Hele kleine dingetjes weliswaar maar nope...dit wordt haar niet.
gewoon kleine dingen. Volgens mij reageert ze niet lekker op alcohol. Of tenminste op een manier die mij totaal niet aanstaat.quote:Op zondag 22 september 2013 21:13 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Wat voor dingen waren dat dan waar je op af knapte?
Haha nou ik draag meestal ook gympen, alleen naar dansles en op feestjes enzo hakken, maar ik heb serieus het gevoel als ik hakken aan doe naar een date dat jongens dat dan ongemakkelijk vinden? Krijg dat heel vaak opmerkingen als: "Sorry dat ik er niet zo netjes uitzie" oid, terwijl ik dan vind dat ze er prima uitzien! Dus vind dat altijd een lastig puntquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:46 schreef MissGump het volgende:
[..]
Schop snel mijn gympen uit, hakken aan.
Hoezo? Daar lijk ik echt helemaal niet op
Oh dat is wel jammer ja. Drank + zenuwen is sowieso wel vaak funest...quote:Op zondag 22 september 2013 21:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gewoon kleine dingen. Volgens mij reageert ze niet lekker op alcohol. Of tenminste op een manier die mij totaal niet aanstaat.
Je geeft meteen antwoord op je vraag. Omdat vrouwen overspoelt worden, hoeven ze zelf niet meer echt actief te zoekenquote:Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe de fuck kan het dat mannen 20 duizend berichten moeten sturen en daar maar 30% van terugkomt. En vrouwen overspoelt worden. Waarom waarom, vragen vragen. Wat is de zin van het leven?
Huh, dat lijkt mij een heel erg raar argumentquote:Op zondag 22 september 2013 21:17 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Haha nou ik draag meestal ook gympen, alleen naar dansles en op feestjes enzo hakken, maar ik heb serieus het gevoel als ik hakken aan doe naar een date dat jongens dat dan ongemakkelijk vinden? Krijg dat heel vaak opmerkingen als: "Sorry dat ik er niet zo netjes uitzie" oid, terwijl ik dan vind dat ze er prima uitzien! Dus vind dat altijd een lastig puntVind zelf namelijk dat ik er veel leuker uit zie met pumps, maar ik vind het belangrijker dat iedereen op z'n gemak is...
quote:Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe de fuck kan het dat mannen 20 duizend berichten moeten sturen en daar maar 30% van terugkomt. En vrouwen overspoelt worden. Waarom waarom, vragen vragen. Wat is de zin van het leven?
Hmm, goede tip.quote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Op christelijke datingsites zijn mannen in de minderheid. Maar of je daar nou veel mee opschiet.
Maar dat betekent dus ook dat ik ook met hagel moet gaan zitten schieten, maar daar heb ik dus helemaal geen zin in want ik kies mijn slachtoffers zorgvuldig uit.quote:Op zondag 22 september 2013 21:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Je geeft meteen antwoord op je vraag. Omdat vrouwen overspoelt worden, hoeven ze zelf niet meer echt actief te zoeken
Hoe erg is dat nu echt als je langer bent dan een jongen? Want ik kan me niet voorstellen dat een paar cm uit zou maken maar bij die okcupid date die ik zo leuk vond had ik het idee dat hij het niet zo tof vond dat ik langer was, ook al kwam het door m'n hakken...quote:Op zondag 22 september 2013 21:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Huh, dat lijkt mij een heel erg raar argument
Denk dat een man hakken alleen niet leuk vindt wanneer je groter wordt dan hem
Verder zijn hakken altijd
Que?quote:Op zondag 22 september 2013 21:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus ook dat ik ook met hagel moet gaan zitten schieten, maar daar heb ik dus helemaal geen zin in want ik kies mijn slachtoffers zorgvuldig uit.
Maar mijn zorgvuldig samengesteld stuk proza wordt dus weggedrukt door al die negerspam.
Hoe lossen jullie dit op?
2/3 cm maakt mij als man niet zo heel veel uit. Jij bent overigens één van de weinige vrouwen die er geen probleem van maakt dat haar date kleiner is.quote:Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Hoe erg is dat nu echt als je langer bent dan een jongen? Want ik kan me niet voorstellen dat een paar cm uit zou maken maar bij die okcupid date die ik zo leuk vond had ik het idee dat hij het niet zo tof vond dat ik langer was, ook al kwam het door m'n hakken...
Nou ik kijk eerst even wie ik aanspreek in plaats dat ik een control+c/control+v naar iedereen doorram in hoop op een berichtje terug.quote:
Ik ben niet heel lang ofzo (1.73m) dus met al die lange Hollandse jongens komt het niet veel voor dat ik langer benquote:Op zondag 22 september 2013 21:33 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
2/3 cm maakt mij als man niet zo heel veel uit. Jij bent overigens één van de weinige vrouwen die er geen probleem van maakt dat haar date kleiner is.
yep, zo werkt hetquote:Op zondag 22 september 2013 21:38 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nou ik kijk eerst even wie ik aanspreek in plaats dat ik een control+c/control+v naar iedereen doorram in hoop op een berichtje terug.
Maar er zijn dus ook mensen die het geen zak boeit met wie ze aan een tafeltje zitten en die schieten iedereen dus aan.
Daardoor komt mijn lieve romantische woord voor woord gekozen stukje in een oceaan van clichematige rommel waardoor de chiqu'a mijn berichtje niet leest en ik dus maar 33,33% respons krijgt.
Althans zo luidt mijn theorie.
Hoe lang ben jij dan?quote:Op zondag 22 september 2013 21:37 schreef MissGump het volgende:
Ik ga op een date in principe altijd voor hakken, kan ik juist goed checken of hij lang genoeg isIk kan me inderdaad wel voorstellen als ik met iemand van 1.80 zou daten, dat ik dan niet voor hakken van 10 cm ga
Eens!quote:Op zondag 22 september 2013 21:37 schreef MissGump het volgende:
En hakken maken je outfit wel altijd gewoon gelijk af, een simpele outfit met een goed stel hakken kijkt compleet anders dan dezelfde outfit met gympen.
Ik doe juist nooit hakken aan, omdat ik niet het risico wil lopen dat ik langer ben. Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd de lengte wel wist voor de date, maar ik date dus vaker mannen van mijn lengte dan mannen die 10 cm langer zijn. En 5 centimeter hak is net niks.quote:Op zondag 22 september 2013 21:37 schreef MissGump het volgende:
Ik ga op een date in principe altijd voor hakken, kan ik juist goed checken of hij lang genoeg isIk kan me inderdaad wel voorstellen als ik met iemand van 1.80 zou daten, dat ik dan niet voor hakken van 10 cm ga
En hakken maken je outfit wel altijd gewoon gelijk af, een simpele outfit met een goed stel hakken kijkt compleet anders dan dezelfde outfit met gympen.
En dat is kut, en dwingt mij dus in een positie dat ik ook iedereen moet gaan aanschieten. Misschien is dat inderdaad het beste om haar daarna een tweede selectieronde op los te laten en daarna een lief romantisch persoonlijk berichtje toe te sturen.quote:
Lol, ik heb m'n hakken maar eens even opgemeten, die zijn inderdaad 9 a 10 cm. Had ik helemaal niet door, dan was ik best veel langer dan die jongenquote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik doe juist nooit hakken aan, omdat ik niet het risico wil lopen dat ik langer ben. Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd de lengte wel wist voor de date, maar ik date dus vaker mannen van mijn lengte dan mannen die 10 cm langer zijn. En 5 centimeter hak is net niks.
Ja al mijn 'mooie' hakken zitten rond de 10. Maar met mijn ruime 1.80 zijn er best veel mannen die ik dan voorbij ga. Dus ik heb altijd platte schoenen aan op een eerste date, haha.quote:Op zondag 22 september 2013 21:43 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Lol, ik heb m'n hakken maar eens even opgemeten, die zijn inderdaad 9 a 10 cm. Had ik helemaal niet door, dan was ik best veel langer dan die jongen
1.78, dus dan zou ik 8 cm boven hem uitstekenquote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan?
[..]
Eens!
Ik weet dus eigenlijk altijd van te voren hoe lang iemand is, en als hij onder de 1.85 is moet hij wel heeeeel erg leuk zijn wil ik op date gaan.quote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik doe juist nooit hakken aan, omdat ik niet het risico wil lopen dat ik langer ben. Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd de lengte wel wist voor de date, maar ik date dus vaker mannen van mijn lengte dan mannen die 10 cm langer zijn. En 5 centimeter hak is net niks.
quote:Op zondag 22 september 2013 21:45 schreef Rickario het volgende:
[..]
[/b]
Haha alsof mannen dat niet door hebben
Ik heb geen strategie. Als iemand mij leuk lijkt stuur ik gewoon een berichtje. Ik heb periodes dat iedereen terug reageert, maar er zijn ook periodes dat er niemand reageert. Maar ik krijg zelf zo nu en dan ook berichtjes van vrouwen, dus hoef gelukkig niet altijd actief te zoeken.quote:Op zondag 22 september 2013 21:42 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En dat is kut, en dwingt mij dus in een positie dat ik ook iedereen moet gaan aanschieten. Misschien is dat inderdaad het beste om haar daarna een tweede selectieronde op los te laten en daarna een lief romantisch persoonlijk berichtje toe te sturen.
Vandaar dus mijn vraag: zijn jullie spammers of snipers? En wat is jullie strategie?
En waar zit je op? Want ik had van een kennis gehoord dat badoo leuk was. Maar als ik daar zo kijk gok ik dat ze zowat allemaal Anita en Priscilla heten.quote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik heb geen strategie. Als iemand mij leuk lijkt stuur ik gewoon een berichtje. Ik heb periodes dat iedereen terug reageert, maar er zijn ook periodes dat er niemand reageert. Maar ik krijg zelf zo nu en dan ook berichtjes van vrouwen, dus hoef gelukkig niet altijd actief te zoeken.
Hij belt dus ook langquote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef MissGump het volgende:
[..]
1.78, dus dan zou ik 8 cm boven hem uitsteken
[..]
Ik weet dus eigenlijk altijd van te voren hoe lang iemand is, en als hij onder de 1.85 is moet hij wel heeeeel erg leuk zijn wil ik op date gaan.
De 'beller' is meer dan 2 meter
Lexa. En no way dat ik ooit op Badoo ga. Een vriend van me heeft daar ooit opgezeten en daar is het oh oh cherso gehalte nogal hoog.quote:Op zondag 22 september 2013 21:49 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En waar zit je op? Want ik had van een kennis gehoord dat badoo leuk was. Maar als ik daar zo kijk gok ik dat ze zowat allemaal Anita en Priscilla heten.
Die kennis is dan ook wel een Tonnie.
Oh god, wat een boom.quote:
Oke ik ga me eens even orienteren. Ik sta wel op beautifulpeople.comquote:Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Lexa. En no way dat ik ooit op Badoo ga. Een vriend van me heeft daar ooit opgezeten en daar is het oh oh cherso gehalte nogal hoog.
Eens. En dan willen ze chatten en dan hoor je niks meerquote:Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Lexa. En no way dat ik ooit op Badoo ga. Een vriend van me heeft daar ooit opgezeten en daar is het oh oh cherso gehalte nogal hoog.
Ervaring met Badoo thijs?quote:Op zondag 22 september 2013 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens. En dan willen ze chatten en dan hoor je niks meer
Ik ga even een enorme Cherry aanschieten op badoo.quote:Op zondag 22 september 2013 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens. En dan willen ze chatten en dan hoor je niks meer
Ik ben er lid van, maar daar is ook alles mee gezegd. Dat chatten werkt maar half en als je dan antwoord geeft is het ineens stil.quote:Op zondag 22 september 2013 21:54 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ervaring met Badoo thijs?
Succes, misschien pop je haar wel.quote:Op zondag 22 september 2013 21:56 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik ga even een enorme Cherry aanschieten op badoo.
Serieus? Zoals mijn zus zei "als je alle mannen die niet langer zijn dan jij meteen afwijst houd je wel heel weinig over". Als hij verder leuk genoeg is, laat ik het niet mislopen op die paar centimeter. Dat vind ik zonde.quote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef MissGump het volgende:
[..]
1.78, dus dan zou ik 8 cm boven hem uitsteken
[..]
Ik weet dus eigenlijk altijd van te voren hoe lang iemand is, en als hij onder de 1.85 is moet hij wel heeeeel erg leuk zijn wil ik op date gaan.
De 'beller' is meer dan 2 meter
Ah echt, vriend van me is ook ooit lid geweest. En die liet zien wat er allemaal voor volk op stond. Hij vond het niet erg, want hij kon makkelijk seks krijgen met die vrouwen daar en daar was het hem ook om te doenquote:Op zondag 22 september 2013 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben er lid van, maar daar is ook alles mee gezegd. Dat chatten werkt maar half en als je dan antwoord geeft is het ineens stil.
Ik zie er weinig heil in als ik zie wat op de site staat. Hou het wel bij Paiq.quote:Op zondag 22 september 2013 21:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ah echt, vriend van me is ook ooit lid geweest. En die liet zien wat er allemaal voor volk op stond. Hij vond het niet erg, want hij kon makkelijk seks krijgen met die vrouwen daar en daar was het hem ook om te doen
Dat zou wel prettig zijn, alleen moet je dan wel oppassen dat je je niet teveel in die contreien gaat begeven. Ik ben toch wel op zoek naar iets leuks voor langer, en een goede naam is zo verwoest.quote:Op zondag 22 september 2013 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes, misschien pop je haar wel.
Idd, dan moet je maar geen hakken aan doen. Als je je daar aan vasthoud hou je maar weinig over als je boven de 1.80 bentquote:Op zondag 22 september 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Serieus? Zoals mijn zus zei "als je alle mannen die niet langer zijn dan jij meteen afwijst houd je wel heel weinig over". Als hij verder leuk genoeg is, laat ik het niet mislopen op die paar centimeter. Dat vind ik zonde.
Jups, serieus, maar ik heb me dan ook in mijn hele leven nog nooit fysiek aangetrokken gevoeld tot iemand die kleiner was. En tsja, plat gezegd, je moet het er ook op kunnen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Serieus? Zoals mijn zus zei "als je alle mannen die niet langer zijn dan jij meteen afwijst houd je wel heel weinig over". Als hij verder leuk genoeg is, laat ik het niet mislopen op die paar centimeter. Dat vind ik zonde.
Ik zou er ook niet op gaan. Hou het wel bij lexa en soms paiqquote:Op zondag 22 september 2013 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie er weinig heil in als ik zie wat op de site staat. Hou het wel bij Paiq.
Wat is je lengte dan als ik vragen mag?quote:Op zondag 22 september 2013 22:00 schreef MissGump het volgende:
[..]
Jups, serieus, maar ik heb me dan ook in mijn hele leven nog nooit fysiek aangetrokken gevoeld tot iemand die kleiner was. En tsja, plat gezegd, je moet het er ook op kunnen.
Ja dat kan natuurlijk. Dat 'probleem' heb ik niet, al is een kop groter zijn dan ik ben wel een duidelijk pluspunt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:00 schreef MissGump het volgende:
[..]
Jups, serieus, maar ik heb me dan ook in mijn hele leven nog nooit fysiek aangetrokken gevoeld tot iemand die kleiner was. En tsja, plat gezegd, je moet het er ook op kunnen.
Maar een heel klein beetje erboven gelukkig, maar idd, beperkt de keuze nogal.quote:Op zondag 22 september 2013 22:00 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Idd, dan moet je maar geen hakken aan doen. Als je je daar aan vasthoud hou je maar weinig over als je boven de 1.80 bent
Ja daarom. En daar kun je ook gewoon wat aan doen door ze gewoon niet aan te trekken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar een heel klein beetje erboven gelukkig, maar idd, beperkt de keuze nogal.
quote:Op zondag 22 september 2013 22:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wat is je lengte dan als ik vragen mag?
Niet eens echt lang dus.quote:
Nou ik vind het wel degelijk een probleem als een vrouw groter is dan ik. Ben dan ook 2 meter 40 dus dat wordt dan ook wel een enorme freakshow.quote:Op zondag 22 september 2013 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
Zoals ik net al aangaf ben ik best gezegend met mijn lengte. Ik ben nog niemand tegengekomen die even lang of zelfs langer was als ikzelf.
En wat boeit lengte nu eigenlijk? Zelfs als je partner kleiner is dan kan je het er nog steeds wel op hoor.
Helemaal mee eens, alhoewel vrouwen daar toch iets anders in staan dan wij mannen thijsquote:Op zondag 22 september 2013 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
Zoals ik net al aangaf ben ik best gezegend met mijn lengte. Ik ben nog niemand tegengekomen die even lang of zelfs langer was als ikzelf.
En wat boeit lengte nu eigenlijk? Zelfs als je partner kleiner is dan kan je het er nog steeds wel op hoor.
Oh precies groot genoeg!quote:Op zondag 22 september 2013 22:06 schreef MissGump het volgende:
[..]
[..]
Niet eens echt lang dus.
Maar goed ik zie het probleem niet echt, iedereen heeft zo zijn voorkeuren.
Dat is inderdaad vaak ook wel het 'probleem' als je geen boomlange man bent, maar een bonsai van 1.73quote:Op zondag 22 september 2013 22:06 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alhoewel vrouwen daar toch iets anders in staan dan wij mannen thijs
Jups, technisch gezien kan je het ook op iemand van 200 kg, maar doe ik ook niet omdat ik me daar ook niet aangetrokken tot voel.quote:Op zondag 22 september 2013 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
Ja op zich maakt dat niet uit, want er zijn genoeg leuke vrouwen van < 1.70. Waar ik me aan irriteer is dat die vrouwen vaak ook een lange kerel moeten hebben omdat ze anders hun hakken niet aan kunnen. Je wilt niet weten hoevaak ik dat al gehoord heb bij beginnend contact.quote:Op zondag 22 september 2013 22:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vaak ook wel het 'probleem' als je geen boomlange man bent, maar een bonsai van 1.73
Ja dat is wel kut, maargoed wij mannen van 1.85 kunnen ook plateauzolen aantrekken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:12 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja op zich maakt dat niet uit, want er zijn genoeg leuke vrouwen van < 1.70. Waar ik me aan irriteer is dat die vrouwen vaak ook een lange kerel moeten hebben omdat ze anders hun hakken niet aan kunnen. Je wilt niet weten hoevaak ik dat al gehoord heb bij beginnend contact.
Smartest thing I've heard all day.quote:Op zondag 22 september 2013 22:11 schreef MissGump het volgende:
[..]
Jups, technisch gezien kan je het ook op iemand van 200 kg, maar doe ik ook niet omdat ik me daar ook niet aangetrokken tot voel.
Die eeuwige lengte-discussie, komen we toch nooit uit, en dat maakt dan ook weer helemaal niks uit lijkt me zo
Neem een boksbeugel mee. Mocht het niks worden kan je die tanden er alsnog uittikken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef b4kl4p het volgende:
Ik heb er nu een op badoo gevonden met een hele rits aan gouden voortanden, maar ik durf niet goed. Ben bang dat ik in elkaar word geslagen.
haha jezus. Die bijt hem erafquote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef b4kl4p het volgende:
Ik heb er nu een op badoo gevonden met een hele rits aan gouden voortanden, maar ik durf niet goed. Ben bang dat ik in elkaar word geslagen.
Dat zou ook gebeuren als het wel wat zou worden. Nah ik skip deze even.quote:Op zondag 22 september 2013 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neem een boksbeugel mee. Mocht het niks worden kan je die tanden er alsnog uittikken.
Misschien mag je wel diefje met verlos gaan spelen. Alvast veel plezier!quote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
RP-date thuis in de burcht die voor morgen staat is een uitwedstrijd geworden. Aangezien ze 'r auto moet laten checken deze week en er op langere afstanden wel een erge verbrandingslucht te ruiken valt vertrouwde ze het niet helemaal. En om nu in the middle of nowhere te stranden...
Nu ja, prima, ga ik daar wel heen. Type boefje, dus dat klikt wel. Al dacht ik dat van de vorige ook.
Thanks. En zolang dat gepaard gaat met de verbrandingslucht van rubber, och.quote:Op zondag 22 september 2013 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien mag je wel diefje met verlos gaan spelen. Alvast veel plezier!
Wijze woorden en dappere daden. Maar van jou hadden we ook niets anders verwacht. En dat meen ik serieus met een glimlach op mijn gezicht.quote:Op zondag 22 september 2013 22:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks. En zolang dat gepaard gaat met de verbrandingslucht van rubber, och.
Ach je kunt je dan nog altijd ineens te binnenschieten dat je vergeten bent de zuurkool uit de oven te halen mocht het niet klikken tochquote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
RP-date thuis in de burcht die voor morgen staat is een uitwedstrijd geworden. Aangezien ze 'r auto moet laten checken deze week en er op langere afstanden wel een erge verbrandingslucht te ruiken valt vertrouwde ze het niet helemaal. En om nu in the middle of nowhere te stranden...
Nu ja, prima, ga ik daar wel heen. Type boefje, dus dat klikt wel. Al dacht ik dat van de vorige ook.
Ze is corpulent?quote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef Rickario het volgende:
Hmpf. Een paiqcontact waar ik al een paar weken leuk mee chatte en maar nog wel wat twijfels had over haar uiterlijk...
Vandaag kwam ze met een voorstel om te daten. Ik was al deels akkoord gegaan. Totdat ik haar facebook vond... Het is mij duidelijk waarom ze alleen gezichtsfoto's heeft op Paiq
Eens nadenken over hoe ik mij hier subtiel onderuit kan lulllen
Dan zeg ik dat wel gewoon zonder flauwekul eromheen, no prob. Maar eerst eens de ban proberen te breken die over mijn laatste reeks dates heen hing.quote:Op zondag 22 september 2013 22:32 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ach je kunt je dan nog altijd ineens te binnenschieten dat je vergeten bent de zuurkool uit de oven te halen mocht het niet klikken toch
Zeggen dat je zuurkool nog in de oven staat?quote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef Rickario het volgende:
Hmpf. Een paiqcontact waar ik al een paar weken leuk mee chatte en maar nog wel wat twijfels had over haar uiterlijk...
Vandaag kwam ze met een voorstel om te daten. Ik was al deels akkoord gegaan. Totdat ik haar facebook vond... Het is mij duidelijk waarom ze alleen gezichtsfoto's heeft op Paiq
Hmm nee dan niet ^^ doen, dan staat ze meteen aan je deur.quote:
Hmm nee dan niet ^^ doen, dan staat ze meteen aan je deur.quote:Op zondag 22 september 2013 22:42 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zeggen dat je zuurkool nog in de oven staat?
quote:Op zondag 22 september 2013 22:42 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hmm nee dan niet ^^ doen, dan staat ze meteen aan je deur.
Jullie zijn broers?quote:Op zondag 22 september 2013 22:45 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hmm nee dan niet ^^ doen, dan staat ze meteen aan je deur.
Haha lullig is dat. Ik heb dat zelfs een keer gehad toen ze daadwerkelijk voor mijn neus stond. Op zich wel gezellige avond gehad, maar wist vanaf het begin al dat het niks ging worden.quote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef Rickario het volgende:
Mij ook wel eens overkomen. De eerste keer nam ik de dame in kwestie wel gewoon uit, de twee keer er na ging ik maar snel weg.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 22:58 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Mij ook wel eens overkomen. De eerste keer nam ik de dame in kwestie wel gewoon uit, de twee keer er na ging ik maar snel weg.
Gelukkig zijn niet alle boefjes hetzelfde! Veel plezier morgen!quote:Op zondag 22 september 2013 22:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat wel gewoon zonder flauwekul eromheen, no prob. Maar eerst eens de ban proberen te breken die over mijn laatste reeks dates heen hing.
Aan de andere kant: het is ook niet heel eerlijk dat die vrouwen enkel gezichtsfoto's hebben op hun account.quote:
Goh en ik wilde je nog wel op date vragen na die kansloze lengte-discussiequote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef El_Thijs het volgende:
Ik kreeg net nog even een lief berichtje van mijn date voordat ze ging slapen
Uiteraard. Maar hun 'verdediging' is dan dat je enkel op het gezicht bent afgegaan en niet van ze kan houden zoals ze zijnquote:Op zondag 22 september 2013 23:00 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Aan de andere kant: het is ook niet heel eerlijk dat die vrouwen enkel gezichtsfoto's hebben op hun account.
Daarnaast heb ik geen problemen met een beetje mollig, maar er zijn natuurlijk grenzen.
Joh ze doen maar. Uiteindelijk kom ik er via facebook toch wel achter hoe ze er daadwerkelijk uitzienquote:Op zondag 22 september 2013 23:00 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Aan de andere kant: het is ook niet heel eerlijk dat die vrouwen enkel gezichtsfoto's hebben op hun account.
Daarnaast heb ik geen problemen met een beetje mollig, maar er zijn natuurlijk grenzen.
Mijn date stuurde dat hij me nu alweer miste. Daar kreeg ik toch wel een beetje vlindertjes van.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef El_Thijs het volgende:
Bij mij niet hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 23:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Joh ze doen maar. Uiteindelijk kom ik er via facebook toch wel achter hoe ze er daadwerkelijk uitzien
Ik zit in Qatar.quote:Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
En waar is hier waar je zit dan?
Ik ken Skout alleen van mannelijke homo vrienden eigenlijk, wordt het in Nederland ook (door hetero's) gebruikt? Iemand ervaring mee?
Leuk he die alcoholquote:Op maandag 23 september 2013 08:27 schreef Cue_ het volgende:
Had van het weekend weer een leuke. In de kroeg jongen tegengekomen die ik wel eens vaker spreek. Door m'n dronken hasses m'n nr gegeven. Smst ie of ik een keer wat wil drinken. Smsén m'n collegas "ja gezellig" terug
Maargoed, die gast nog twee keer smsen die nacht. De volgende ochtend gelijk weer een goedemorgen... en een paar uur later weer van "heb ik soms iets verkeerds gezegd, of ben je me al weer vergeten haha"![]()
![]()
Dus iets teruggestuurd in de trant van "je bent ook niet echt geduldig of wel ", krijg ik terug "haha klopt, maar je bent ook leuk!"
Je lijkt wel een radar te hebben voor wanhopige mannen.quote:Op maandag 23 september 2013 08:27 schreef Cue_ het volgende:
Had van het weekend weer een leuke. In de kroeg jongen tegengekomen die ik wel eens vaker spreek. Door m'n dronken hasses m'n nr gegeven. Smst ie of ik een keer wat wil drinken. Smsén m'n collegas "ja gezellig" terug
Maargoed, die gast nog twee keer smsen die nacht. De volgende ochtend gelijk weer een goedemorgen... en een paar uur later weer van "heb ik soms iets verkeerds gezegd, of ben je me al weer vergeten haha"![]()
![]()
Dus iets teruggestuurd in de trant van "je bent ook niet echt geduldig of wel ", krijg ik terug "haha klopt, maar je bent ook leuk!"
quote:Op maandag 23 september 2013 09:02 schreef Fascination het volgende:
Je lijkt wel een radar te hebben voor wanhopige mannen.
pijnlijk.quote:Op maandag 23 september 2013 09:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je lijkt wel een radar te hebben voor wanhopige mannen.
Oh, dat klinkt wel gemener dan bedoeld.quote:
Heb ik liever een gaydar ofzoquote:Op maandag 23 september 2013 09:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel gemener dan bedoeld.
quote:Op maandag 23 september 2013 08:58 schreef kabelhaspel het volgende:
Ik woon inmiddels samen met mn Paiq-date/contact
Wat zal ze al lang haar eigen spulletjes missenquote:Op maandag 23 september 2013 09:49 schreef kabelhaspel het volgende:
ze is nooit meer weggegaan. Letterlijk.
Wat ik me dan wel afvraag is waarom je in vredesnaam niet eerder afspreekt? Zat ze in het buitenland of zo?quote:Op maandag 23 september 2013 09:49 schreef kabelhaspel het volgende:
Eerst wat korte gesprekjes, zij gaf haar nummer, toen beetje whatsappen, toen belde ze me plotseling, daarna 5 maanden alleen maar appen en bellen, brieven sturen, kaartjes sturen, foto's over en weer sturen, uuuuurenlang.
Wie nietquote:Op maandag 23 september 2013 10:11 schreef kabelhaspel het volgende:
We hebben zelfs 'een liedje' samen ^^
ik heb ook eerst 2 maand of zo berichtjes gestuurd heen en weer, vervolgens maandje mailen en dan eens voorzichtig afgesproken op een neutrale plaats ... sommige dingen zijn leuker als ze wat langer durenquote:Op maandag 23 september 2013 10:06 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Wat ik me dan wel afvraag is waarom je in vredesnaam niet eerder afspreekt? Zat ze in het buitenland of zo?
Die had ik al op m'n 2e date met m'n exquote:Op maandag 23 september 2013 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie nietof vind je dat serieus echt bijzonder?
Ik heb nog nooit een liedje samen gehad. Weet niet eens wat ermee bedoeld wordt.quote:Op maandag 23 september 2013 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie nietof vind je dat serieus echt bijzonder?
"oh schat.. hoor je dit nr?!?! Weet je nog toen we het als eerste hoorde en dat we toen .. blablbalba"quote:Op maandag 23 september 2013 10:32 schreef Silenus het volgende:
Ik heb nog nooit een liedje samen gehad. Weet niet eens wat ermee bedoeld wordt.
Vrouwen met hakken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:12 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja op zich maakt dat niet uit, want er zijn genoeg leuke vrouwen van < 1.70. Waar ik me aan irriteer is dat die vrouwen vaak ook een lange kerel moeten hebben omdat ze anders hun hakken niet aan kunnen. Je wilt niet weten hoevaak ik dat al gehoord heb bij beginnend contact.
Leuk! Al mee gedate nu?quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef El_Thijs het volgende:
Aladdin.quote:Op maandag 23 september 2013 10:38 schreef Silenus het volgende:
Ah ok.Nee, nog steeds nooit gehad.
Overigens had ik zaterdag een date, samen Alladin kijken. (jaja. Living on the edge)
Zij woont echter in de binnenstad, echt recht tegenover een huisfeest wat toen aan de gang was. Die muziek daar ging zo hard, dwars door de ramen heen.
Was er net een stil/emotioneel momentje in de film, hoorde je op de achtergrond heel hard 'SCHATJE MAG IK JE FOTOOOOO' en allemaal mensen: JALALALALALA.
Kortom: pure romantiek in een juiste setting.
De bingo is vaak ook best gezellig!quote:Op maandag 23 september 2013 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Beter dan niks meemaken omdat je met een Fristi met een rietje in de hoek zit.
Alcohol nodig hebben om het leuk te hebben....quote:Op maandag 23 september 2013 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Beter dan niks meemaken omdat je met een Fristi met een rietje in de hoek zit.
Met jou? Of wist je dit toevallig?quote:Op maandag 23 september 2013 10:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, 6 oktober staat een date gepland. Dacht ik.![]()
Niet nog een keer deze discussie.. vorige week al gehadquote:Op maandag 23 september 2013 10:56 schreef -Splash- het volgende:
Alcohol nodig hebben om het leuk te hebben....
Conclusies trekken die nergens gesuggereerd worden....quote:Op maandag 23 september 2013 10:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Toen was ik met vakantie.quote:Op maandag 23 september 2013 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet nog een keer deze discussie.. vorige week al gehad
Ach kom op, dat suggereer je wel. Maar lekker belangrijk (ik drink echt amper alcohol en vermaak mij prima).quote:Op maandag 23 september 2013 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Conclusies trekken die nergens gesuggereerd worden....
Wie niet gelooft in wonderen is geen realistquote:Op maandag 23 september 2013 10:11 schreef kabelhaspel het volgende:
Wondertjes bestaan
Hopelijk dat anderen hier dat ook mee mogen gaan maken.
edit
We hebben zelfs 'een liedje' samen ^^
quote:Op maandag 23 september 2013 10:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aladdin.![]()
Maar klinkt als een optimale date idd, haha.
quote:Op maandag 23 september 2013 10:38 schreef Silenus het volgende:
Ah ok.Nee, nog steeds nooit gehad.
Overigens had ik zaterdag een date, samen Alladin kijken. (jaja. Living on the edge)
Zij woont echter in de binnenstad, echt recht tegenover een huisfeest wat toen aan de gang was. Die muziek daar ging zo hard, dwars door de ramen heen.
Was er net een stil/emotioneel momentje in de film, hoorde je op de achtergrond heel hard 'SCHATJE MAG IK JE FOTOOOOO' en allemaal mensen: JALALALALALA.
Kortom: pure romantiek in een juiste setting.
Een kroeg waar mensen aangeschoten zijn is toch echt gezelliger dan een kroeg met mensen zonder drank op.quote:Op maandag 23 september 2013 10:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hoelang ben je zelf? Ja ik prefereer ook iets langere vrouwen overigens. alleen ben zelf niet al te grootquote:Op maandag 23 september 2013 10:36 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Vrouwen met hakken.![]()
Ik date veel vrouwen die toch rond de 1.65 - 1.70 zijn. Ik weet niet hoe dat komt. Maar een lange vrouw heeft ook zijn voordelen tijdens de seks en het zoenen.Maar over kleinere vrouwen niets te klagen.
Mensen die zeggen nauwelijks te drinken vermaken zichzelf vaak prima, meestal val ik van verveling naast ze in slaap. Maar inderdaad, lekker belangrijk.quote:Op maandag 23 september 2013 11:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Toen was ik met vakantie.
[..]
Ach kom op, dat suggereer je wel. Maar lekker belangrijk (ik drink echt amper alcohol en vermaak mij prima).
Zou jij jouw rampdate niet eens een keer posten?quote:Op maandag 23 september 2013 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen die zeggen nauwelijks te drinken vermaken zichzelf vaak prima, meestal val ik van verveling naast ze in slaap. Maar inderdaad, lekker belangrijk.
Als ik met mensen ga stappen, dan wil ik een drankje. Anders ga ik liever niet stappen en iets binnenshuis doen met die mensen.
Maar OK, laten we die discussie niet opnieuw voeren.
Jawel leukquote:Op maandag 23 september 2013 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen die zeggen nauwelijks te drinken vermaken zichzelf vaak prima, meestal val ik van verveling naast ze in slaap. Maar inderdaad, lekker belangrijk.
Als ik met mensen ga stappen, dan wil ik een drankje. Anders ga ik liever niet stappen en iets binnenshuis doen met die mensen.
1m93. Ook wel met langere vrouwen gedate hoor. Maar lengte maakt mij weinig uit.quote:Op maandag 23 september 2013 11:08 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Hoelang ben je zelf? Ja ik prefereer ook iets langere vrouwen overigens. alleen ben zelf niet al te groot
Ik? Volgens mij verwar je mij met iemand anders.quote:Op maandag 23 september 2013 11:14 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Zou jij jouw rampdate niet eens een keer posten?
Nou.quote:Op maandag 23 september 2013 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oww ok sorryquote:Op maandag 23 september 2013 11:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik? Volgens mij verwar je mij met iemand anders.
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 23 september 2013 11:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een kroeg waar mensen aangeschoten zijn is toch echt gezelliger dan een kroeg met mensen zonder drank op.
Je zat toch al in een relatie? (even je FB gechecked)quote:Op maandag 23 september 2013 11:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik? Volgens mij verwar je mij met iemand anders.
Ja okee, in jou geval zul je daar ook weinig problemen bij ondervinden aangezien je zelf redelijk lang bent.quote:Op maandag 23 september 2013 11:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
1m93. Ook wel met langere vrouwen gedate hoor. Maar lengte maakt mij weinig uit.(tot een zekere hoogte (pun not intended) .
Klopt. Al bijna een jaar, dus ook al even geen rampdates meer gehadquote:Op maandag 23 september 2013 11:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je zat toch al in een relatie? (even je FB gechecked)
Gaat soms snel hier...
Nee, nog nietquote:
Wil jij mijn secretaresse zijn?quote:Op maandag 23 september 2013 10:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, 6 oktober staat een date gepland. Dacht ik.![]()
Leuk! (ook via een datingsite toch?)quote:Op maandag 23 september 2013 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt. Al bijna een jaar, dus ook al even geen rampdates meer gehad
Ah ja, dat viel me al op omdat het zo ver weg was. Spannend!quote:Op maandag 23 september 2013 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, nog niet
Maar 6 oktober staat inmiddels vast dus komt goed
Klopt... veel vrouwen zien dit ook als een erg aangename lengte. Ook al moet je in de supermarkt altijd dat ene blikje pakken voor iedereen en pas je met je lange stelten op geen enkele sportmotor. Bij de vrouwen doe je het goed.quote:Op maandag 23 september 2013 11:31 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja okee, in jou geval zul je daar ook weinig problemen bij ondervinden aangezien je zelf redelijk lang bent.
Zeker wel, maar de berichten gaan zoals vanouds. Al weet ik zeker dat ze het zelf ook spannend vindquote:Op maandag 23 september 2013 11:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ah ja, dat viel me al op omdat het zo ver weg was. Spannend!
Yep!quote:Op maandag 23 september 2013 11:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leuk! (ook via een datingsite toch?)
Het heeft in het topic gestaan. Waarom ik dat dan onthoud weet ik ook niet zo goed.quote:Op maandag 23 september 2013 10:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Met jou? Of wist je dit toevallig?
quote:Op maandag 23 september 2013 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wil jij mijn secretaresse zijn?
Precies. Lang zijn heeft zo zijn voordelenquote:Op maandag 23 september 2013 11:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Klopt... veel vrouwen zien dit ook als een erg aangename lengte. Ook al moet je in de supermarkt altijd dat ene blikje pakken voor iedereen en pas je met je lange stelten op geen enkele sportmotor. Bij de vrouwen doe je het goed.
Ik zat te denken aan in naturaquote:
Ja maar dan is het geen secretaresse meer, maar gewoon een relatie waarin ik een verzorgende rol heb.quote:
Verzorging is belangrijkquote:Op maandag 23 september 2013 12:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dan is het geen secretaresse meer, maar gewoon een relatie waarin ik een verzorgende rol heb.
Haha. Ja gaat goed, we zijn nog steeds gezellig aan het daten en rustig aan het kijken hoe het loopt. Ik merk alleen dat ik er toch wel mee zit dat hij niet christelijk is terwijl ik dat wel ben. Dus weet nog niet helemaal wat ik daarmee moet.quote:Op maandag 23 september 2013 12:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verzorging is belangrijk
Hoe is het met de jouwe eigenlijk? Je date, niet je verzorging
wat verwacht je/je familie dan van hem?quote:Op maandag 23 september 2013 13:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha. Ja gaat goed, we zijn nog steeds gezellig aan het daten en rustig aan het kijken hoe het loopt. Ik merk alleen dat ik er toch wel mee zit dat hij niet christelijk is terwijl ik dat wel ben. Dus weet nog niet helemaal wat ik daarmee moet.
Ehm, nee?quote:Op maandag 23 september 2013 13:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat verwacht je/je familie dan van hem?
dat hij stil is tijdens het eten? Iedere zondag naar de kerk gaat?
Dat je er over kunt praten is 1, maar voor mij zou het zeker een ding zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 13:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ehm, nee?Ik verwacht niet dat hij mee gaat in mijn geloof en wat daarbij komt kijken. Daarnaast heb ik er alle vertrouwen in dat hij stil kan zijn wanneer mijn moeder aan het bijbellezen of bidden is. Ik heb alleen wel het idee dat het heel fijn zou zijn om het geloof te kunnen delen, omdat het een groot onderdeel van mijn leven is. Het zijn toch twee heel verschillende wereldbeelden.
We kunnen er wel goed over praten, dus dat is fijn. Maar ik vind het wel een dingetje.
Beffen.quote:Op maandag 23 september 2013 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga nu gewoon eerst daten, kan je daarna kijken of je haar af en toe een befbeurt mag geven
Zojuist uitgevonden dat de broer van m'n date dominee is oidquote:Op maandag 23 september 2013 13:23 schreef japiedevlugge het volgende:
Levensvisie kan inderdaad best belangrijk zijn, zou niet snel iets met een christen beginnen.
Net weer een leuk nieuw contact, juist vanuit de kijk op het leven en de foto op de 2e plaats die ook leuk is.
Bij de een zit het er dik in en bij de ander geloven ze er heilig in.quote:Op maandag 23 september 2013 13:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
Zojuist uitgevonden dat de broer van m'n date dominee is oid
Het zit me ook niet mee de laatste dagen
Dus... compromise voor jou of laten vallen....quote:Op maandag 23 september 2013 13:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ehm, nee?Ik verwacht niet dat hij mee gaat in mijn geloof en wat daarbij komt kijken. Daarnaast heb ik er alle vertrouwen in dat hij stil kan zijn wanneer mijn moeder aan het bijbellezen of bidden is. Ik heb alleen wel het idee dat het heel fijn zou zijn om het geloof te kunnen delen, omdat het een groot onderdeel van mijn leven is. Het zijn toch twee heel verschillende wereldbeelden.
We kunnen er wel goed over praten, dus dat is fijn. Maar ik vind het wel een dingetje.
Zo stond een van m'n vorige dates er ook in, maar na een paar maanden merkte zij dat ze er niet echt geweldig mee om kan gaan (ben er zelf heel nuchter in), terwijl we voor de rest vrij goed matchten. Grefo's zijn sindsdien voor mij een no-go.quote:Op maandag 23 september 2013 13:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar dat wil toch niks zeggen. Bij de begrafenis van mijn opa(was protestant, net als mij vader haha) hebben we ook met de dominee gesproken. En hij was zelfs getrouwd met een katholieke vrouw. Dat vond ik eigenlijk best grappig, maar die dominee was ook niet meer zo ouderwets dus dat scheelt.quote:Op maandag 23 september 2013 13:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nee ok, maar met iemand die actief geloofd zie ik niet zo zitten. Vanavond maar eens vissenquote:Op maandag 23 september 2013 14:16 schreef JAOC het volgende:
Ik wist niet dat er nog zoveel jongeren serieus gelovig zijn. Zelf ben ik officieel ook katholiek, maar doe er niks mee. Vind het eigenlijk ook best wel onzin. Maarja hier in de omgeving wordt iedereen gedoopt, alleen heb ik nog nooit iemand(<30 jaar oud) gesproken die regelmatig naar de kerk gaat.
[..]
Maar dat wil toch niks zeggen. Bij de begrafenis van mijn opa(was protestant, net als mij vader haha) hebben we ook met de dominee gesproken. En hij was zelfs getrouwd met een katholieke vrouw. Dat vond ik eigenlijk best grappig, maar die dominee was ook niet meer zo ouderwets dus dat scheelt.
Vissen of ze deze vis achter op haar auto heeftquote:Op maandag 23 september 2013 14:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nee ok, maar met iemand die actief geloofd zie ik niet zo zitten. Vanavond maar eens vissen
Nouja, het is voor hem ook een compromis he. We moeten er uiteindelijk samen uitkomen wat we willen. Ik ben op zich best nuchter, en geloof best in een schepping maar niet in 7x24 uur, en ben ook echt niet het type wat bij elke maaltijd gaat bidden of dagelijks bijbelleest. Maar ik ben wel een actief gelovend iemand ja.quote:Op maandag 23 september 2013 13:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dus... compromise voor jou of laten vallen....
Als iets voor jou erg belangrijk en heftig is en voor hem niet... het blijft wrijven gok ik....
(ben zelf geloving opgevoed en mijn date dus totaal niet, maar ik heb dan ook een erg nuchtere blik op het geloof en ben meer geinteresseerd in de achtergrond (dat 8 dagen verhaal is niet aan mij besteed)).
Ik val niet binnen het standaard hokje grefo, haha. Maar zal er wel een keuze in moeten maken idd.quote:Op maandag 23 september 2013 14:05 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Zo stond een van m'n vorige dates er ook in, maar na een paar maanden merkte zij dat ze er niet echt geweldig mee om kan gaan (ben er zelf heel nuchter in), terwijl we voor de rest vrij goed matchten. Grefo's zijn sindsdien voor mij een no-go.
Leuke broer?quote:Op maandag 23 september 2013 13:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
Jij moest hier aan denken of nietquote:Op maandag 23 september 2013 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vissen of ze deze vis achter op haar auto heeft?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 september 2013 14:53 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Jij moest hier aan denken of niet
Het roept bij mij altijd een beetje de neiging op om er pootjes onder te tekenenquote:Op maandag 23 september 2013 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vissen of ze deze vis achter op haar auto heeft?
[ afbeelding ]
Zelfexpressiequote:Op maandag 23 september 2013 15:06 schreef MissGump het volgende:
[..]
Het roept bij mij altijd een beetje de neiging op om er pootjes onder te tekenen
En dan niet omdat ik vind dat je geen christen mag zijn, maar omdat ik niet zo goed snap waarom je dat op je auto uit moet dragen.
Ja, dat snap ik dus eigenlijk ook niet zo. En die bordjes maken het ook alleen maar gevaarlijker, ik ga er meestal van bumperkleven omdat ik de tekst niet kan lezenquote:Op maandag 23 september 2013 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfexpressie
Zo van: Kijk mij eens Christen zijn
Net zoals mensen met bandjes op hun t-shirt, zo van: Kijk mij eens fan zijn![]()
Of mensen met "Baby on board" () op hun auto, zo van: Kijk mij eens pappa/mamma zijn
Geen idee. Heb alleen z'n facebook gezien. Heeft al wel 5of6 kinderen.quote:
Niemand valt binnen het standaard hokje.quote:Op maandag 23 september 2013 14:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik val niet binnen het standaard hokje grefo, haha. Maar zal er wel een keuze in moeten maken idd.
Dat is wel veel! Poeh.quote:Op maandag 23 september 2013 15:16 schreef Rickario het volgende:
[..]
Geen idee. Heb alleen z'n facebook gezien. Heeft al wel 5of6 kinderen.
Is dat een bezwaar voor een Gristen?
Mja, ik vond het eerst nooit zo'n probleem. En ik ben het nog steeds met mijn redenering van toen eens, alleen zie ik veel mensen om me heen die wel met een mede-gelovige een relatie hebben. En dan ben ik bang dat ik daarnaar blijf zoeken, onbewust.quote:Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Niemand valt binnen het standaard hokje.
Maar goed, als je het nu al een dingetje vindt kan het op de lange termijn wel een gemis worden.
Dat staat bij mij synoniem aan: "Ik vind mijn kind belangrijk dan het verkeer waar ik me op dit moment in bevind. Daarom slinger ik zo en rijd ik niet door bij stoplichten als ik vooraan staat. Toeter wat je wilt, ik luister toch niet want mijn kind is belangrijker."quote:Op maandag 23 september 2013 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfexpressie
Zo van: Kijk mij eens Christen zijn
Net zoals mensen met bandjes op hun t-shirt, zo van: Kijk mij eens fan zijn![]()
Of mensen met "Baby on board" () op hun auto, zo van: Kijk mij eens pappa/mamma zijn
Och, als het een leuke, single, christelijke man is die niet boven de 30 is heb ik geen probleem met 1 of 2 kinderen hoor. Moeten ze wel een beeltje lief doen natuurlijk.quote:Op maandag 23 september 2013 15:32 schreef Rickario het volgende:
[..]
Als het er twee waren was het geen bezwaar?
Leuk dat die anderen het hebben. Waarom wil jij het perse? Als iemand respect heeft voor jouw geloof, maar niet elke zondag naar de kerk wilt maar jou wel alle ruimte hiervoor geeft. Is dat een dealbreaker voor je? (kan) Zo nee, dan moet je ophouden met piekeren. Zo ja, afbreken en op zoek naar een christelijke man.quote:Op maandag 23 september 2013 15:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, ik vond het eerst nooit zo'n probleem. En ik ben het nog steeds met mijn redenering van toen eens, alleen zie ik veel mensen om me heen die wel met een mede-gelovige een relatie hebben. En dan ben ik bang dat ik daarnaar blijf zoeken, onbewust.
Nouja, ik heb jullie wel weer genoeg verveeld met mijn hersenspinselen.We blijven nu gewoon nog even daten en dan zie ik wel hoe het loopt.
Ik dacht zeker te weten dat het totaal geen dealbreaker was. Nu twijfel ik. Vandaar dat ik nog even afwacht.quote:Op maandag 23 september 2013 15:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leuk dat die anderen het hebben. Waarom wil jij het perse? Als iemand respect heeft voor jouw geloof, maar niet elke zondag naar de kerk wilt maar jou wel alle ruimte hiervoor geeft. Is dat een dealbreaker voor je? (kan) Zo nee, dan moet je ophouden met piekeren. Zo ja, afbreken en op zoek naar een christelijke man.
Dat was ook iets waar ik af en toe tegenaan liep. De vuile blikken die ik dan kreeg.quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik gebruik Zijn naam heel erg veel, alleen in een andere context, dus ik denk dat het voor mij ook niet gaat werken
Ik probeer dat te vermijden om een of andere redenquote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik gebruik Zijn naam heel erg veel, alleen in een andere context, dus ik denk dat het voor mij ook niet gaat werken
Ik heb dat opgegeven, ik vermijd alleen het woord "kanker" om mee te schelden...quote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik probeer dat te vermijden om een of andere reden
Al staat het best raar als ik ineens Gadverdamme roep.
Kanker gebruik ik ook nooit. Veelal is het Snotver of iets in die geest.quote:Op maandag 23 september 2013 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dat opgegeven, ik vermijd alleen het woord "kanker" om mee te schelden...
(en da's soms nog lastig ook als Hagenees, als ik echt pissig ben dan gebeurd het wel eens
maar ben daar nooit blij mee)
Als je scheldt met kanker beaam je juist de ernst van de ziekte.... maar maak dat een ander maar eens wijs....quote:Op maandag 23 september 2013 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dat opgegeven, ik vermijd alleen het woord "kanker" om mee te schelden...
(en da's soms nog lastig ook als Hagenees, als ik echt pissig ben dan gebeurd het wel eens
Ik scheld met ziektes die je niet tegenkomt in de Westerse wereldquote:Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef MissGump het volgende:
Toen ik naar de randstad verhuisde viel het me ook echt op dat men hier zo veel meer met ziektes scheldt. Ik was voornamelijk aan het schelden met lichaamsdelen gewend (en ja daar maak ik me dus zelf ook schuldig aan)
Dat is waar ik ben opgegroeid de meest gebruikelijke dus die kan ik prima aanquote:Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
En idd ook het vrouwelijk geslachtsdeel is wel eens "de lul" (no pun intended...)
Ach, boeiend. Snap niet dat er mensen zijn die zich daar druk om maken.quote:Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef MissGump het volgende:
Toen ik naar de randstad verhuisde viel het me ook echt op dat men hier zo veel meer met ziektes scheldt. Ik was voornamelijk aan het schelden met lichaamsdelen gewend (en ja daar maak ik me dus zelf ook schuldig aan)
Precies. Ik zie ook niet in waarom ik rekening zou moeten houden met mensen die zich laten kwetsen door zoiets futiels als scheldwoorden die niet op de persoon gericht zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 16:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, boeiend. Snap niet dat er mensen zijn die zich daar druk om maken.
Alleen als ik echt boos of geirriteerd ben vliegen de kankers om je oren.quote:Op maandag 23 september 2013 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat we helaas in een jankmaatschappij leven waar iedereen overal aanstoot van neemt.quote:Op maandag 23 september 2013 16:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies. Ik zie ook niet in waarom ik rekening zou moeten houden met mensen die zich laten kwetsen door zoiets futiels als scheldwoorden die niet op de persoon gericht zijn.
Dan is het een jankerd. Dan gaat het sowieso niet klikken, natuurlijk.quote:Op maandag 23 september 2013 16:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat we helaas in een jankmaatschappij leven waar iedereen overal aanstoot van neemt.
Voet! Knie! Bicep!quote:Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef MissGump het volgende:
Nou je het zegt: ik heb wel eens iemand op Paiq gehad die er wel pap van lustte. Elke zin bevatte wel een scheldwoord. Volgens mij was ze niet heel blij met haar huidige situatie en was het natuurlijk haar schuld niet maar die van de overheid dat ze geen werk hadquote:Op maandag 23 september 2013 16:52 schreef Seikcid het volgende:
Is het gebruikelijk om te schelden op die datingsites ofzo?
quote:Op maandag 23 september 2013 16:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou je het zegt: ik heb wel eens iemand op Paiq gehad die er wel pap van lustte. Elke zin bevatte wel een scheldwoord. Volgens mij was ze niet heel blij met haar huidige situatie en was het natuurlijk haar schuld niet maar die van de overheid dat ze geen werk had
Precies dat volgens haar. Ik was er ook heel snel klaar mee, vooral toen ik zei dat ze ook wel eens zelf op zoek mocht gaan naar werk. De tirade zal ik je besparenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |