abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131384830

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_131384894
quote:
En waar zie je die dan allemaal?
Ik heb hier wat positieve verhalen gehoord over OKCupid, dus ik had hier gister ook een account voor aangemaakt.
Maar na wat rondgekeken te hebben zijn er zowiezo maar bar weinig in mijn buurt. Binnen een straal van 25km en de afgelopen week online zijn er 3(leeftijd 18-28), waarvan er eentje is met potentie.
Binnen de 50km zijn er wel veel meer, maar ik denk dat ik 75% al bij voorbaat afschrijf en de helft is ook belgisch/duits haha.

Het scheelt dat ik in het oosten van Brabant woon(bijna Limburg) en er dus iets minder mensen wonen. Ook ben ik waarschijnlijk te jong(23) voor online dating, want ik gok dat alle vrouwen van boven de 24 liever een ouder iemand willen. En veruit de meeste vrouwen van de 19-22 zijn echt heel erg kansloos.

Ach, ik houd het voorlopen bij versieren in de kroeg/discotheek. Dat gaat me ook goed af, alleen ik kan er bijna nooit meer van maken dan alleen een beetje kussen
Op lexa een aantal gedate. Wellicht dat ik met de leeftijd (30) dan iets meer mazzel heb. Keuze zat iig. Maar ook ik krijg natuurlijk niet altijd reactie. Ik ben denk ik gewoon erg verwend met de afgelopen paar dates en dat kan natuurlijk ook mazzel zijn. Feit is wel dat ik mijn standaard onbewust nu omhoog heb gegooid.
  vrijdag 20 september 2013 @ 16:26:59 #3
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131384948
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 16:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Op lexa een aantal gedate. Wellicht dat ik met de leeftijd (30) dan iets meer mazzel heb. Keuze zat iig. Maar ook ik krijg natuurlijk niet altijd reactie. Ik ben denk ik gewoon erg verwend met de afgelopen paar dates en dat kan natuurlijk ook mazzel zijn. Feit is wel dat ik mijn standaard onbewust nu omhoog heb gegooid.
pi_131388148
Zelf eens op paiq gaan kijken.

Wat me opvalt is dat de meeste geen interesse in mij hebben op het moment ze erachter komen dat ik pas over drie maanden richting Nederland weer kom. -O-

Over het algemeen hou ik ze wel makkelijk aan de praat en vinden ze me wel een leuke gast maar dan komt de vraag waar woon je , en dan is het over.

Ik ben het wachten echt wel waard hoor. *O*
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_131388409
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:31 schreef dhrluker het volgende:

Wat me opvalt is dat de meeste geen interesse in mij hebben op het moment ze erachter komen dat ik pas over drie maanden richting Nederland weer kom. -O-

Over het algemeen hou ik ze wel makkelijk aan de praat en vinden ze me wel een leuke gast maar dan komt de vraag waar woon je , en dan is het over.

Ja lijkt me niet meer dan logisch. Zou exact hetzelfde hebben bij een eerste chatgesprek. :P
  vrijdag 20 september 2013 @ 18:48:06 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131388516
Welke onnozelaar gaat er nou 3 maanden 'wachten' op iemand die diegene nog nooit heeft ontmoet? :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_131388535
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:43 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ja lijkt me niet meer dan logisch. Zou exact hetzelfde hebben bij een eerste chatgesprek. :P
Meestal ontwijk ik die vraag en praat ik er wat omheen , maar er komt een moment dan moet ik het zeggen.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
pi_131388572
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:48 schreef dhrluker het volgende:

[..]

Meestal ontwijk ik die vraag en praat ik er wat omheen , maar er komt een moment dan moet ik het zeggen.
Je kan beter 1 of 2 weken voordat je komt weer beginnen met Paiqen. Ik denk dat je voorlopig nog wel tegen dit "probleem" aanloopt
  vrijdag 20 september 2013 @ 18:52:10 #9
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131388621
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:31 schreef dhrluker het volgende:

Tja je weet pas of je iets hebt met iemand als je elkaar ontmoet hebt. En voor die tijd ben je het dus per definitie niet waard om op te wachten. Tenzij het online zó hard klikt, maar dan mag dat wel heel bijzonder zijn allemaal.
Grijp ze!
pi_131388633
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Je kan beter 1 of 2 weken voordat je komt weer beginnen met Paiqen. Ik denk dat je voorlopig nog wel tegen dit "probleem" aanloopt
Ik weet het , doe het over het algemeen ook eigenlijk meer voor de 'fun' er een beetje aan wennen aangezien het voor de eerste keer is dat ik op 'internet dating' gestapt ben.
pi_131388643
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:52 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Tja je weet pas of je iets hebt met iemand als je elkaar ontmoet hebt. En voor die tijd ben je het dus per definitie niet waard om op te wachten. Tenzij het online zó hard klikt, maar dan mag dat wel heel bijzonder zijn allemaal.
Ik ben bijzonder :7
pi_131388674
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:52 schreef dhrluker het volgende:

[..]

Ik weet het , doe het over het algemeen ook eigenlijk meer voor de 'fun' er een beetje aan wennen aangezien het voor de eerste keer is dat ik op 'internet dating' gestapt ben.
Oh okee, dan is er toch niks aan de hand? Komt het vanzelf wel goed naarmate je dichterbij de datum bent dat je hierheen komt.
pi_131389119
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:54 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Oh okee, dan is er toch niks aan de hand? Komt het vanzelf wel goed naarmate je dichterbij de datum bent dat je hierheen komt.
Jaa , soms alleen spijtig dat er wel eens een leuke dame langs komt die ik persoonlijk redelijk interessant vindt.
pi_131389490
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:11 schreef dhrluker het volgende:

[..]

Jaa , soms alleen spijtig dat er wel eens een leuke dame langs komt die ik persoonlijk redelijk interessant vindt.
Dan dus beter nu met okcupid in de regio zoeken waar je nu zit, heb je daarna eventueel gelijk een goede reden om terug te gaan ;)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_131389967
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:21 schreef MissGump het volgende:

[..]

Dan dus beter nu met okcupid in de regio zoeken waar je nu zit, heb je daarna eventueel gelijk een goede reden om terug te gaan ;)
Gaat meer beetje nu om het fenomeen 'internetdaten' te leren kennen , het is toch wat anders in de kroeg iemand aan te spreken etc.

Gebruik voor hier waar ik zit Skout. Iemand anders ?
pi_131397283
Ik verveel me, denk: laat ik eens op een dating site kijken. Niet dat ik op zoek ben ofzo, maar ach misschien lollig. Paiq zag ik hier.

"Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!"

Goed begin is het halve werk, mensen! :P Of heb ik iets verkeerd ingesteld?
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_131397696
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:06 schreef rijsttafel het volgende:
Niet dat ik op zoek ben ofzo
Tuurlijk jongen. We begrijpen het.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_131397809
Super!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  vrijdag 20 september 2013 @ 22:29:09 #19
242666 BeamofLight
pi_131398414
Morgen date. Wordt ordinair stappen geloof ik.
  vrijdag 20 september 2013 @ 22:36:27 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131398755
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef BeamofLight het volgende:
Niks ordinair aan. Gewoon lekker los gaan drankje er in laatste trein of wat dan ook missen.
Drankje bij haar nog thuis en knallen maar.

Appeltje eitje.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_131398768
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:29 schreef BeamofLight het volgende:
Eerste date? Dat lijkt me dan weer vrij kut. Kijk je toch naar de meer lekkere wijven (die zijn er altijd, face it) terwijl zij onafgebroken in je oor staat te schetteren.
  vrijdag 20 september 2013 @ 22:37:42 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131398819
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Eerste date? Dat lijkt me dan weer vrij kut. Kijk je toch naar de meer lekkere wijven (die zijn er altijd, face it) terwijl zij onafgebroken in je oor staat te schetteren.
of ze gaat extra haar best doen je aandacht vast te houden ;)
Tijdens het zoenen kan je rustig nog je omgeving scannen op ander vrouwelijk schoon :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 20 september 2013 @ 22:43:12 #23
242666 BeamofLight
pi_131399048
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Tweede date. Die van vorige week.

Kan ik gelijk kijken of ze jaloers is aangelegd. We gaan naar een stad waar we beiden erg thuis zijn en veel mensen en kroegen kennen.

En een trein hoef ik niet te missen want ga met de auto heen en ga zuipen. Ga gewoon bij haar slapen.
  vrijdag 20 september 2013 @ 22:45:33 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131399151
quote:
Maar...ik ben niet van het lange eromheen draaien.... lijkt gezellig een keer wat af te spreken, dus.... ja of nee?
En dan heeft ze niet eens een kort pittig kapsel :D
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 september 2013 @ 23:23:24 #25
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131400870
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En dan heeft ze niet eens een kort pittig kapsel :D
Ik zou het gewoon doen ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131401409
Jeeej!!! Hij heeft me vandaag op date gevraagd :D via facebook :') maar ach hij is :9 en 8 jaar ouder dan ik
  vrijdag 20 september 2013 @ 23:38:05 #27
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131401531
Ik twijfel toch nog steeds over die date van zondag. Het contact is echt wel leuk maar meer vriendschappelijk ofzo, kan er niet echt de vinger op leggen. Normaal is er toch wel íets van een flirt in het contact met een date maar in dit geval niet. Lastig wat ik nou moet doen. Hebben nog geen tijd afgesproken of wat we gaan doen.
  vrijdag 20 september 2013 @ 23:42:37 #28
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131401746
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 september 2013 23:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon doen ^O^
Ga ik ook doen :)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 september 2013 @ 23:44:29 #29
Brabo Bastard
pi_131401822
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 23:38 schreef eefje801 het volgende:
Ik twijfel toch nog steeds over die date van zondag. Het contact is echt wel leuk maar meer vriendschappelijk ofzo, kan er niet echt de vinger op leggen. Normaal is er toch wel íets van een flirt in het contact met een date maar in dit geval niet. Lastig wat ik nou moet doen. Hebben nog geen tijd afgesproken of wat we gaan doen.
Als je twijfelt zou ik wel eerlijk tegen hem zijn, maar dat weet je zelf ook wel.

En misschien is de 2e date net waar de vonk overspringt :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 september 2013 @ 23:44:49 #30
Brabo Bastard
pi_131401839
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 23:35 schreef MangoLotion het volgende:
Jeeej!!! Hij heeft me vandaag op date gevraagd :D via facebook :') maar ach hij is :9 en 8 jaar ouder dan ik
Hij heeft je gevraagd, hoe maakt dan niet meer uit :P
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 20 september 2013 @ 23:50:02 #31
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131402063
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 23:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als je twijfelt zou ik wel eerlijk tegen hem zijn, maar dat weet je zelf ook wel.

En misschien is de 2e date net waar de vonk overspringt :)
Ik weet het inderdaad. Ga er even een nachtje over slapen wat ik doe met zondag. Vind het ook niet eerlijk om te gaan als ik er niet zo'n zin in heb.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 september 2013 @ 23:52:15 #32
Brabo Bastard
pi_131402149
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 23:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik weet het inderdaad. Ga er even een nachtje over slapen wat ik doe met zondag. Vind het ook niet eerlijk om te gaan als ik er niet zo'n zin in heb.
Heel slim meid! En wie weet kijk je er morgen anders tegenaan ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131404723
Ik zat toenstraks tussen m'n flirts te kijken op lexa en zag daar vrouwen tussen staan waar ik toendertijd schijnbaar geen interesse in had. Had eigenlijk bij een aantal geen idee waarom niet, dus denk stuur er een aantal een bericht. Kijk ik net, heb ik nog 2 reacties ook :P. Sommige flirts waren gewoon van een maand geleden :D
pi_131404983
Misschien dinsdag weer een date. Erg leuke gesprekken gehad. maar toch ergens hou ik er rekening mee dat ze die afzegt. Ik heb werkelijk waar geen idee waarom ik dat denk, maar iets in me zegt dat ik er niet al te hard op moet hopen.

En voor de rest is het al maanden stil hier op het date-gebied. Had het zelf even op pauze gezet, even kijken wat ik nu precies wil.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zaterdag 21 september 2013 @ 15:19:23 #35
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_131412760
Hilarisch dit. Check hoe ze Nederlandse vrouwen omschrijven :P (beetje naar beneden scrollen na de reclame voor datingwebsite)

Moet wel toegeven dat sommige dingen kloppen :D

http://dating.co/beautiful-dutch-women/
pi_131413363
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:19 schreef mr-green het volgende:
Hilarisch dit. Check hoe ze Nederlandse vrouwen omschrijven :P (beetje naar beneden scrollen na de reclame voor datingwebsite)

Moet wel toegeven dat sommige dingen kloppen :D

http://dating.co/beautiful-dutch-women/
Schop snel mijn gympen uit, hakken aan.
Hoezo? Daar lijk ik echt helemaal niet op ;)
pi_131413444
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:46 schreef MissGump het volgende:

[..]

Hahaha.. ik dacht: gelukkig had ik nog geen schoenen aan gedaan vandaag :)
Hakken dus maar.
  zaterdag 21 september 2013 @ 16:08:37 #38
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131413907
Vrouwen op gympen, ik vind het prima. Mits het maar bij haar kledingstijl past. Gaat om het totaalplaatje.
  zaterdag 21 september 2013 @ 16:24:56 #39
402989 japiedevlugge
pi_131414270
Grijp ze!
  zaterdag 21 september 2013 @ 16:30:23 #40
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131414399
Heb met date afgesproken eerst nog eens te chatten en misschien daarna wat afspreken, beetje uitgelegd en had hij ook wel een beetje dus dat scheelt :) Toch altijd wel goed om dat soort dingen gewoon eerlijk te zeggen.
pi_131414685
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:30 schreef eefje801 het volgende:
Heb met date afgesproken eerst nog eens te chatten en misschien daarna wat afspreken, beetje uitgelegd en had hij ook wel een beetje dus dat scheelt :) Toch altijd wel goed om dat soort dingen gewoon eerlijk te zeggen.
Als ik nou roep van uitstel komt afstel....

fluistert heel zachtjes.... de wow-factor, eefje...
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_131414917
Uit verveling weer eens een uurtje op badoo gezeten.
Toch leuk al die fake accounts daar. Al twee interesseberichten gehad van vrouwen die ik kan herleiden naar brides.ru :)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_131414991
Badoo is echt bagger.. Veel te veel fake.. Helaas nooit een goede app tegen gekomen om met buurmeisjes te flirten..
  zaterdag 21 september 2013 @ 17:04:37 #44
402989 japiedevlugge
pi_131415144
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Badoo is echt bagger.. Veel te veel fake.. Helaas nooit een goede app tegen gekomen om met buurmeisjes te flirten..
R&P / Tinder

Ben dit op het moment aan het checken, die app is daar wel voor in principe.
Grijp ze!
  zaterdag 21 september 2013 @ 17:14:41 #45
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131415351
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:42 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Als ik nou roep van uitstel komt afstel....

fluistert heel zachtjes.... de wow-factor, eefje...
Vaak wel hé, I know

Of die mysterieuze wow-factor de boosdoener was? Weet ik niet. Misschien meer dat je in veel op één lijn zit, behalve qua flirten/plagen. En daardoor gebeurt er verder ook niks, geen spanning of whatever.
pi_131415973
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb er toch al een aantal keer leuke uit kunnen filteren. :)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zaterdag 21 september 2013 @ 18:28:07 #47
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_131417037
quote:
:D geweldig
  zaterdag 21 september 2013 @ 18:48:05 #48
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131417634
quote:
Tof ja :)
pi_131419238
quote:
Whehe dat eerste deel van date 2 herkenbaar.
Leuke actrice trouwens :@ Maar wat een irritante rol
pi_131420992
Flirt, oneliners, battles, match. Nog meer woordjes? :p
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131421143
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 20:27 schreef firefly3 het volgende:
Flirt, oneliners, battles, match. Nog meer woordjes? :p
Ja, hier.

Van daygamen tot inner core tot ringfinger of the cube, alle woorden met een hoog Jiskefet-gehalte kun je daar vinden.
pi_131421765
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 september 2013 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, hier.

Van daygamen tot inner core tot ringfinger of the cube, alle woorden met een hoog Jiskefet-gehalte kun je daar vinden.
Maar dat is niet virtueel ;) Online ontloop je de kans op een publiekelijke afwijzing. Maar de grootste ballen kweek je in real life, which attracts girls ^^
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131421987
Iedere keer als ik jou hier lees is het een beetje alsof ik bij de slager binnenloop en daar luidkeels iemand zijn beklag staat te doen over dat hij niet van vlees houdt, firefly.
pi_131422453
Als je kijkt naar al de depressiviteit topics enzo omdat de tegenwoordige internet gozer afhankelijk is geworden van facebook en internet dates en niet kan genieten van in het echt alles te beleven, begin ik het logisch te vinden dat ze er geld en misbruik van te maken.
pi_131422602
Ja, en daten doe je nog altijd in de kroeg lijkt me. Of heb jij een happy wanker cyber glove in je usb-port zitten?
pi_131422730
En nu we het er toch over hebben; mijn eigen date komt zo. Nog even een verlate Walking Dead marathon doen voor seizoen 4 er alweer is. Met veel drank, dat spreekt.
pi_131425239
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 21:07 schreef firefly3 het volgende:
Als je kijkt naar al de depressiviteit topics enzo omdat de tegenwoordige internet gozer afhankelijk is geworden van facebook en internet dates en niet kan genieten van in het echt alles te beleven, begin ik het logisch te vinden dat ze er geld en misbruik van te maken.
Het zou zo fijn zijn als jij ergens anders ging roepen dat afhankelijk zijn van het internet stom is. Misschien in de kroeg ofzo, ipv een forum? Dan hoeven wij het niet meer te lezen. :)
  zaterdag 21 september 2013 @ 22:10:07 #58
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131425263
quote:
18s.gif Op zaterdag 21 september 2013 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Het zou zo fijn zijn als jij ergens anders ging roepen dat afhankelijk zijn van het internet stom is. Misschien in de kroeg ofzo, ipv een forum? Dan hoeven wij het niet meer te lezen. :)
De lijst van zijn verbanningen is al aardig.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 21 september 2013 @ 22:11:54 #59
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_131425349
quote:
18s.gif Op zaterdag 21 september 2013 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

In de kroeg wil ik ook niet lastig gevallen worden.
pi_131425403
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 22:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

In de kroeg wil ik ook niet lastig gevallen worden.
Ik ga er gemakszuchtig van uit dat hij op andere plekken komt dan ik. Maar is idd wel een beetje zielig voor de mensen in de desbetreffende kroeg.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 september 2013 @ 23:14:09 #61
Brabo Bastard
pi_131427880
Don't feed the troll people. Simple as that.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131432141
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 23:35 schreef MangoLotion het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 23:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hij heeft je gevraagd, hoe maakt dan niet meer uit :P
De eerste date is nog niet eens geweest en we hebben al gezoend :')
Ik kwam m toevallig tegen in de stad en hij liep met me mee naar t station, op een afgelegen bankje op het perron is het gebeurd O+ *O*
  zondag 22 september 2013 @ 03:47:10 #63
242666 BeamofLight
pi_131433385
Op stap met date in eigen stad is niet aan te raden. Verslag volgt. Misschien.
pi_131435724
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 03:47 schreef BeamofLight het volgende:
Doe maar een verslag.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 11:46:01 #65
Brabo Bastard
pi_131436037
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 03:47 schreef BeamofLight het volgende:
Nou ben ik benieuwd.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 11:46:22 #66
Brabo Bastard
pi_131436046
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 01:38 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

[..]

De eerste date is nog niet eens geweest en we hebben al gezoend :')
Ik kwam m toevallig tegen in de stad en hij liep met me mee naar t station, op een afgelegen bankje op het perron is het gebeurd O+ *O*
Wat schattig O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131446295
Leuk contact met iemand vlak bij mij in de buurt via Paiq. Klikt goed en hebben al nummers uitgewisseld. Als het zo door gaat *O*
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 16:51:38 #68
Brabo Bastard
pi_131446521
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 16:45 schreef PeterPastoor het volgende:
Leuk contact met iemand vlak bij mij in de buurt via Paiq. Klikt goed en hebben al nummers uitgewisseld. Als het zo door gaat *O*
Goed te horen! :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131450623
Ik heb het op Paiq wel een beetje gezien en ik wil graag een profielensite proberen. Voor Paiq betaalde ik ook al, dus een betaalde site is geen probleem.

Welke site is aan te raden? Het is belangrijk dat de verhoudingen niet zo scheef liggen als op Paiq en zeker aangezien mijn leeftijdscategorie (18-23) niet echt en masse op datingsites zit is dat een lastig punt. Daarnaast zou het fijn zijn als het een plek is die voor 'beginners' geschikt is, wat vooral wil zeggen dat de vrouwen niet te moeilijk en ingewikkeld moeten zijn.

Gegeven die eisen, wat is jullie advies?
pi_131450672
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef benzin het volgende:
Ik heb het op Paiq wel een beetje gezien en ik wil graag een profielensite proberen. Voor Paiq betaalde ik ook al, dus een betaalde site is geen probleem.

Welke site is aan te raden? Het is belangrijk dat de verhoudingen niet zo scheef liggen als op Paiq en zeker aangezien mijn leeftijdscategorie (18-23) niet echt en masse op datingsites zit is dat een lastig punt. Daarnaast zou het fijn zijn als het een plek is die voor 'beginners' geschikt is, wat vooral wil zeggen dat de vrouwen niet te moeilijk en ingewikkeld moeten zijn.

Vrouwen zijn doen altijd moeilijk en ingewikkeld. :')
Burning bridges gives you so much more
  zondag 22 september 2013 @ 18:33:02 #71
402989 japiedevlugge
pi_131450854
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 18:28 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Vrouwen zijn doen altijd moeilijk en ingewikkeld. :')
Behalve als ze je zien zitten, dan gaat het vrij simpel. Het ligt aan jezelf dus.
Grijp ze!
pi_131450895
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Behalve als ze je zien zitten, dan gaat het vrij simpel. Het ligt aan jezelf dus.
Behalve als ze een gedachtekronkel hebben dat ze opeens hard to get moeten spelen. :P
pi_131451115
quote:

Wat bedoel je met verhoudingen die scheef liggen?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_131451146
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 18:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat bedoel je met verhoudingen die scheef liggen?
Veel meer mannen dan vrouwen.
pi_131451308
Woensdag date met de Paiq mevrouw! Voordeel dat ze hier erg dichtbij woont. Gaat stuk sneller als met vorige date!
pi_131451430
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 18:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Veel meer mannen dan vrouwen.
dat is volgens mij op elke dating site
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 18:52:02 #77
Brabo Bastard
pi_131451546
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 18:45 schreef PeterPastoor het volgende:
Woensdag date met de Paiq mevrouw! Voordeel dat ze hier erg dichtbij woont. Gaat stuk sneller als met vorige date!
Beetje durf loont ;) Succes en veel plezier alvast :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131452015
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:35 schreef dhrluker het volgende:

[..]

Gaat meer beetje nu om het fenomeen 'internetdaten' te leren kennen , het is toch wat anders in de kroeg iemand aan te spreken etc.

Gebruik voor hier waar ik zit Skout. Iemand anders ?
En waar is hier waar je zit dan? :)

Ik ken Skout alleen van mannelijke homo vrienden eigenlijk, wordt het in Nederland ook (door hetero's) gebruikt? Iemand ervaring mee?
pi_131453712
quote:

Haha waren er maar zulke vrouwen. :P Dan had ik nou hier niet meer hoeven posten ;)

Maar ff serieus, ik denk dat profielensites nog erger zijn dan Paiq. Tenminste voor mensen zoals jij, Het aanbod is ook niet heel groot voor een 23 jarige.
pi_131454343
quote:
Daarnaast zou het fijn zijn als het een plek is die voor 'beginners' geschikt is, wat vooral wil zeggen dat de vrouwen niet te moeilijk en ingewikkeld moeten zijn.

Wellicht Parship? Dat is dat hogeropgeleidengedoe. Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar mijn idee is dat het wat serieuzer is. En er flink voor moet dokken, dus iedereen die meedoet is ook serieus op zoek. Je moet eerst een enorme lijst met vragen invullen en daar rollen dan matches uit.

Mijn afspraak met de Litouwse schone in Vilnius was tof trouwens. Ze was superblij met m'n tulpenbol. Twee mooie lange kroegavonden gehad. Verder niks reaumantisch gebeurd, misschien dat dit in de geplande thuiswedstrijd nog gebeurt. Maakt verder niet uit ook. Ik ga dit bij een volgende stedentrip zeker nog eens doen zo.
pi_131455217
Op christelijke datingsites zijn mannen in de minderheid. Maar of je daar nou veel mee opschiet. :')
pi_131455325
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Op christelijke datingsites zijn mannen in de minderheid. Maar of je daar nou veel mee opschiet. :')
En dan wachten tot na het huwelijk voor je plezier mag hebben in bed
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_131455525
We hadden een beller!

Nummers uitgewisseld en meneer belt gelijk, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Moest ik na 20 minuutjes ophangen vanwege iemand die even langs kwam, stuur ik daarna nog een whatsappje omdat ik zo plots op moest hangen, belt ie weer :D
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 20:44:08 #84
Brabo Bastard
pi_131455936
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2013 20:35 schreef MissGump het volgende:
We hadden een beller!

Nummers uitgewisseld en meneer belt gelijk, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Moest ik na 20 minuutjes ophangen vanwege iemand die even langs kwam, stuur ik daarna nog een whatsappje omdat ik zo plots op moest hangen, belt ie weer :D
Dat is wel leuk haha! Is er ook een klik van beide kanten?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131456015
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2013 20:35 schreef MissGump het volgende:
We hadden een beller!

Hij houdt van je stem.
pi_131456098
De stem van iemand horen is altijd leuk. Zeker als je diegene leuk vind.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_131456430
Niet weer he, meisje wil afspreken maar zegt duidelijk niet opzoek naar een relatie te zijn :')
"Gewoon een leuke avond"
pi_131456530
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2013 20:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat is wel leuk haha! Is er ook een klik van beide kanten?
Geen idee, ik denk dat hij wel een heel wat serieuzer type is dan ik (en dan bedoel ik in zijn algemeen, niet per se wat betreft daten).

quote:
6s.gif Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hij houdt van je stem.
Het zal mijn lieflijke zachte G zijn ;)
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 20:57:23 #89
Brabo Bastard
pi_131456661
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:53 schreef Rickario het volgende:
Niet weer he, meisje wil afspreken maar zegt duidelijk niet opzoek naar een relatie te zijn :')
"Gewoon een leuke avond"
Je treft ze wel he :P
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:55 schreef MissGump het volgende:

[..]

Geen idee, ik denk dat hij wel een heel wat serieuzer type is dan ik (en dan bedoel ik in zijn algemeen, niet per se wat betreft daten).

[..]

Het zal mijn lieflijke zachte G zijn ;)
Wel leuke combi, zo wordt het en nooit te serieus en nooit te los so to speak :P
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 22 september 2013 @ 21:00:40 #90
242666 BeamofLight
pi_131456875
Maar goed, gisteren dus op stap geweest. In onze eigen woonplaats/omgeving. We kennen dus veel plekken, kroegen en mensen daar en dat is dan toch raar. Want op een gegeven moment ben je dus continu in gesprek met anderen die dan vragen of je een nieuwe vriendin hebt enzo.

En wat helemaal raar is is om dan te zeggen: "nee joh". "oh wordt het je vriendin dan?" "Nee joh...."

Dat de rest dus weet hoe het zit, terwijl het date-meisje zich nog vermaakt en hoopt op meer. Nee ben echt afgeknapt op een paar dingen gisteren. Hele kleine dingetjes weliswaar maar nope...dit wordt haar niet.
pi_131457554
Ik ben een tijdje weggeweest. Tussendoor leuke dates gehad met drie jongens. Twee ontmoet in de kroeg en ééntje via internet (okcupid).

Die twee uit de kroeg was beide keren gezellig maar ook niet meer dan dat dus dat heb ik er een beetje bij laten zitten.

De date via internet was voor mij voor het eerst. Het is heel snel gegaan allemaal, we hadden alleen de dag ervoor even gechat en hij vroeg of ik die avond iets te doen had. Vond zijn profiel heel leuk en we hadden echt zoveel dezelfde hobbies en interesses dus ik heb t gewoon gedaan. Denk dat ik hem de leukste jongen vind waar ik ooit mee uit ben geweest, best bizar toch?! Tenminste dat is mijn kant van het verhaal, het was helaas niet wederzijds want behalve wat geklets over zijn treinreis terug heb ik nooit weer wat van hem gehoord. Wat ik best jammer vind :)

Heb mijn account nu even op inactief staan en twijfel heel erg of ik wel weer aan het internet daten wil. 90% van de berichtjes komen natuurlijk van mannen waar ik meteen al van weet dat ik er niks mee hoef, en op iedereen reageren kost best veel tijd. In het echt gaat dat toch wat vlotter en subtieler allemaal. Maar goed die leuke jongen van okcupid was ik in mijn suffe stadje niet tegengekomen ;) En zoiets wil ik best nog een keer meemaken!
pi_131457649
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:00 schreef BeamofLight het volgende:
Dat de rest dus weet hoe het zit, terwijl het date-meisje zich nog vermaakt en hoopt op meer. Nee ben echt afgeknapt op een paar dingen gisteren. Hele kleine dingetjes weliswaar maar nope...dit wordt haar niet.
Wat voor dingen waren dat dan waar je op af knapte? :)
pi_131457727
Hoe de fuck kan het dat mannen 20 duizend berichten moeten sturen en daar maar 30% van terugkomt. En vrouwen overspoelt worden. Waarom waarom, vragen vragen. Wat is de zin van het leven?
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 22 september 2013 @ 21:17:36 #94
242666 BeamofLight
pi_131457840
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:13 schreef mugumquomp het volgende:

[..]

Wat voor dingen waren dat dan waar je op af knapte? :)
gewoon kleine dingen. Volgens mij reageert ze niet lekker op alcohol. Of tenminste op een manier die mij totaal niet aanstaat.
pi_131457841
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:46 schreef MissGump het volgende:

[..]

Haha nou ik draag meestal ook gympen, alleen naar dansles en op feestjes enzo hakken, maar ik heb serieus het gevoel als ik hakken aan doe naar een date dat jongens dat dan ongemakkelijk vinden? Krijg dat heel vaak opmerkingen als: "Sorry dat ik er niet zo netjes uitzie" oid, terwijl ik dan vind dat ze er prima uitzien! Dus vind dat altijd een lastig punt :P Vind zelf namelijk dat ik er veel leuker uit zie met pumps, maar ik vind het belangrijker dat iedereen op z'n gemak is...
pi_131457925
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:17 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

gewoon kleine dingen. Volgens mij reageert ze niet lekker op alcohol. Of tenminste op een manier die mij totaal niet aanstaat.
Oh dat is wel jammer ja. Drank + zenuwen is sowieso wel vaak funest...
pi_131458261
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe de fuck kan het dat mannen 20 duizend berichten moeten sturen en daar maar 30% van terugkomt. En vrouwen overspoelt worden. Waarom waarom, vragen vragen. Wat is de zin van het leven?
Je geeft meteen antwoord op je vraag. Omdat vrouwen overspoelt worden, hoeven ze zelf niet meer echt actief te zoeken :P
pi_131458278
quote:
11s.gif Op zondag 22 september 2013 21:17 schreef mugumquomp het volgende:

[..]

Haha nou ik draag meestal ook gympen, alleen naar dansles en op feestjes enzo hakken, maar ik heb serieus het gevoel als ik hakken aan doe naar een date dat jongens dat dan ongemakkelijk vinden? Krijg dat heel vaak opmerkingen als: "Sorry dat ik er niet zo netjes uitzie" oid, terwijl ik dan vind dat ze er prima uitzien! Dus vind dat altijd een lastig punt :P Vind zelf namelijk dat ik er veel leuker uit zie met pumps, maar ik vind het belangrijker dat iedereen op z'n gemak is...
Huh, dat lijkt mij een heel erg raar argument :')
Denk dat een man hakken alleen niet leuk vindt wanneer je groter wordt dan hem :P
Verder zijn hakken altijd ^O^
pi_131458311
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef b4kl4p het volgende:
  zondag 22 september 2013 @ 21:26:20 #100
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131458358
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hmm, goede tip. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_131458436
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Je geeft meteen antwoord op je vraag. Omdat vrouwen overspoelt worden, hoeven ze zelf niet meer echt actief te zoeken :P
Maar dat betekent dus ook dat ik ook met hagel moet gaan zitten schieten, maar daar heb ik dus helemaal geen zin in want ik kies mijn slachtoffers zorgvuldig uit.

Maar mijn zorgvuldig samengesteld stuk proza wordt dus weggedrukt door al die negerspam.

Hoe lossen jullie dit op? :?
pi_131458552
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:24 schreef Rickario het volgende:

[..]

Huh, dat lijkt mij een heel erg raar argument :')
Denk dat een man hakken alleen niet leuk vindt wanneer je groter wordt dan hem :P
Verder zijn hakken altijd ^O^
Hoe erg is dat nu echt als je langer bent dan een jongen? Want ik kan me niet voorstellen dat een paar cm uit zou maken maar bij die okcupid date die ik zo leuk vond had ik het idee dat hij het niet zo tof vond dat ik langer was, ook al kwam het door m'n hakken...
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 21:31:56 #103
Brabo Bastard
pi_131458707
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:27 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Maar dat betekent dus ook dat ik ook met hagel moet gaan zitten schieten, maar daar heb ik dus helemaal geen zin in want ik kies mijn slachtoffers zorgvuldig uit.

Maar mijn zorgvuldig samengesteld stuk proza wordt dus weggedrukt door al die negerspam.

Hoe lossen jullie dit op? :?
Que? :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131458790
quote:
15s.gif Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef mugumquomp het volgende:

[..]

Hoe erg is dat nu echt als je langer bent dan een jongen? Want ik kan me niet voorstellen dat een paar cm uit zou maken maar bij die okcupid date die ik zo leuk vond had ik het idee dat hij het niet zo tof vond dat ik langer was, ook al kwam het door m'n hakken...
2/3 cm maakt mij als man niet zo heel veel uit. Jij bent overigens één van de weinige vrouwen die er geen probleem van maakt dat haar date kleiner is.
pi_131459072
Ik ga op een date in principe altijd voor hakken, kan ik juist goed checken of hij lang genoeg is ;) Ik kan me inderdaad wel voorstellen als ik met iemand van 1.80 zou daten, dat ik dan niet voor hakken van 10 cm ga :D

En hakken maken je outfit wel altijd gewoon gelijk af, een simpele outfit met een goed stel hakken kijkt compleet anders dan dezelfde outfit met gympen.
pi_131459138
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Que? :D
Nou ik kijk eerst even wie ik aanspreek in plaats dat ik een control+c/control+v naar iedereen doorram in hoop op een berichtje terug.

Maar er zijn dus ook mensen die het geen zak boeit met wie ze aan een tafeltje zitten en die schieten iedereen dus aan.

Daardoor komt mijn lieve romantische woord voor woord gekozen stukje in een oceaan van clichematige rommel waardoor de chiqu'a mijn berichtje niet leest en ik dus maar 33,33% respons krijgt.

Althans zo luidt mijn theorie.
pi_131459190
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:33 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

2/3 cm maakt mij als man niet zo heel veel uit. Jij bent overigens één van de weinige vrouwen die er geen probleem van maakt dat haar date kleiner is.
Ik ben niet heel lang ofzo (1.73m) dus met al die lange Hollandse jongens komt het niet veel voor dat ik langer ben ;) Dit was dan ook geen Nederlander. Als een jongen echt heel klein is zou ik het misschien wel gek vinden, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Sommige lange vriendinnen (>1.85m) wel, die doen daar heel moeilijk over, al heeft dat volgens mij meer met hun eigen issues te maken dan met die mannen :9
  zondag 22 september 2013 @ 21:40:17 #108
242666 BeamofLight
pi_131459228
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:38 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Nou ik kijk eerst even wie ik aanspreek in plaats dat ik een control+c/control+v naar iedereen doorram in hoop op een berichtje terug.

Maar er zijn dus ook mensen die het geen zak boeit met wie ze aan een tafeltje zitten en die schieten iedereen dus aan.

Daardoor komt mijn lieve romantische woord voor woord gekozen stukje in een oceaan van clichematige rommel waardoor de chiqu'a mijn berichtje niet leest en ik dus maar 33,33% respons krijgt.

Althans zo luidt mijn theorie.
yep, zo werkt het
pi_131459261
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:37 schreef MissGump het volgende:
Ik ga op een date in principe altijd voor hakken, kan ik juist goed checken of hij lang genoeg is ;) Ik kan me inderdaad wel voorstellen als ik met iemand van 1.80 zou daten, dat ik dan niet voor hakken van 10 cm ga :D
Hoe lang ben jij dan?

quote:
En hakken maken je outfit wel altijd gewoon gelijk af, een simpele outfit met een goed stel hakken kijkt compleet anders dan dezelfde outfit met gympen.
Eens! :D
pi_131459274
quote:

Ik doe juist nooit hakken aan, omdat ik niet het risico wil lopen dat ik langer ben. Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd de lengte wel wist voor de date, maar ik date dus vaker mannen van mijn lengte dan mannen die 10 cm langer zijn. En 5 centimeter hak is net niks. :')
pi_131459399
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

yep, zo werkt het
En dat is kut, en dwingt mij dus in een positie dat ik ook iedereen moet gaan aanschieten. Misschien is dat inderdaad het beste om haar daarna een tweede selectieronde op los te laten en daarna een lief romantisch persoonlijk berichtje toe te sturen.

Vandaar dus mijn vraag: zijn jullie spammers of snipers? En wat is jullie strategie?
pi_131459441
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik doe juist nooit hakken aan, omdat ik niet het risico wil lopen dat ik langer ben. Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd de lengte wel wist voor de date, maar ik date dus vaker mannen van mijn lengte dan mannen die 10 cm langer zijn. En 5 centimeter hak is net niks. :')
Lol, ik heb m'n hakken maar eens even opgemeten, die zijn inderdaad 9 a 10 cm. Had ik helemaal niet door, dan was ik best veel langer dan die jongen :o
pi_131459510
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:43 schreef mugumquomp het volgende:

[..]

Lol, ik heb m'n hakken maar eens even opgemeten, die zijn inderdaad 9 a 10 cm. Had ik helemaal niet door, dan was ik best veel langer dan die jongen :o
Ja al mijn 'mooie' hakken zitten rond de 10. Maar met mijn ruime 1.80 zijn er best veel mannen die ik dan voorbij ga. Dus ik heb altijd platte schoenen aan op een eerste date, haha.
pi_131459564
[quote]0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja al mijn 'mooie' hakken zitten rond de 10. Maar met mijn ruime 1.80 zijn er best veel mannen die ik dan voorbij ga. Dus ik heb altijd platte schoenen aan op een eerste date, haha.
[/quote]

Haha alsof mannen dat niet door hebben :P
pi_131459576
En vanavond bijna 2 uur gebeld. Normaal ben ik degene die zo snel is maar nu is het eens andersom :D Wel erg leuk!
pi_131459580
Lijkt me idd ook wel handig. Ik ga ook niet letten of vrouwen eventueel hakken kunnen dragen of niet. Ze zien mijn lengte ook wel in mn profiel. Dus neem aan dat ze zelf slim genoeg zijn om geen hakken van tig cm aan te trekken dan.
pi_131459620
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef mugumquomp het volgende:

[..]

Hoe lang ben jij dan?

[..]

Eens! :D
1.78, dus dan zou ik 8 cm boven hem uitsteken :)

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik weet dus eigenlijk altijd van te voren hoe lang iemand is, en als hij onder de 1.85 is moet hij wel heeeeel erg leuk zijn wil ik op date gaan.

De 'beller' is meer dan 2 meter O+
pi_131459627
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:45 schreef Rickario het volgende:

[..]

[/b]
Haha alsof mannen dat niet door hebben :P
;( ik kan me inderdaad niet echt herinneren welke schoenen een date aan had als ik eerlijk ben.
pi_131459645
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:42 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

En dat is kut, en dwingt mij dus in een positie dat ik ook iedereen moet gaan aanschieten. Misschien is dat inderdaad het beste om haar daarna een tweede selectieronde op los te laten en daarna een lief romantisch persoonlijk berichtje toe te sturen.

Vandaar dus mijn vraag: zijn jullie spammers of snipers? En wat is jullie strategie?
Ik heb geen strategie. Als iemand mij leuk lijkt stuur ik gewoon een berichtje. Ik heb periodes dat iedereen terug reageert, maar er zijn ook periodes dat er niemand reageert. Maar ik krijg zelf zo nu en dan ook berichtjes van vrouwen, dus hoef gelukkig niet altijd actief te zoeken.
pi_131459698
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik heb geen strategie. Als iemand mij leuk lijkt stuur ik gewoon een berichtje. Ik heb periodes dat iedereen terug reageert, maar er zijn ook periodes dat er niemand reageert. Maar ik krijg zelf zo nu en dan ook berichtjes van vrouwen, dus hoef gelukkig niet altijd actief te zoeken.
En waar zit je op? Want ik had van een kennis gehoord dat badoo leuk was. Maar als ik daar zo kijk gok ik dat ze zowat allemaal Anita en Priscilla heten.

Die kennis is dan ook wel een Tonnie.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 21:49:48 #121
Brabo Bastard
pi_131459735
Gelukkig heb ik geluk met mijn 1.92 :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131459739
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef MissGump het volgende:

[..]

[..]

Ik weet dus eigenlijk altijd van te voren hoe lang iemand is, en als hij onder de 1.85 is moet hij wel heeeeel erg leuk zijn wil ik op date gaan.

Hij belt dus ook lang ;(
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 21:50:30 #123
Brabo Bastard
pi_131459774
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:49 schreef Rickario het volgende:

[..]

Hij belt dus ook lang ;(
:') :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131459780
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:49 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

En waar zit je op? Want ik had van een kennis gehoord dat badoo leuk was. Maar als ik daar zo kijk gok ik dat ze zowat allemaal Anita en Priscilla heten.

Die kennis is dan ook wel een Tonnie.
Lexa. En no way dat ik ooit op Badoo ga. Een vriend van me heeft daar ooit opgezeten en daar is het oh oh cherso gehalte nogal hoog.
pi_131459817
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:49 schreef Rickario het volgende:

[..]

Hij belt dus ook lang ;(
Altijd ;)
pi_131459831
quote:

Oh god, wat een boom. :')
pi_131459842
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Lexa. En no way dat ik ooit op Badoo ga. Een vriend van me heeft daar ooit opgezeten en daar is het oh oh cherso gehalte nogal hoog.
Oke ik ga me eens even orienteren. Ik sta wel op beautifulpeople.com :D

maargoed om nou voor een date naar dubai te gaan vliegen schiet ook niet op.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 21:51:58 #128
Brabo Bastard
pi_131459857
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Eens. En dan willen ze chatten en dan hoor je niks meer :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131459969
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ervaring met Badoo thijs?
pi_131460073
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ga even een enorme Cherry aanschieten op badoo. :D
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 21:56:16 #131
Brabo Bastard
pi_131460079
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:54 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ervaring met Badoo thijs?
Ik ben er lid van, maar daar is ook alles mee gezegd. Dat chatten werkt maar half en als je dan antwoord geeft is het ineens stil.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 21:56:35 #132
Brabo Bastard
pi_131460096
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:56 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ik ga even een enorme Cherry aanschieten op badoo.
Succes, misschien pop je haar wel.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131460125
quote:

[..]

[..]

Serieus? Zoals mijn zus zei "als je alle mannen die niet langer zijn dan jij meteen afwijst houd je wel heel weinig over". Als hij verder leuk genoeg is, laat ik het niet mislopen op die paar centimeter. Dat vind ik zonde.
pi_131460162
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ben er lid van, maar daar is ook alles mee gezegd. Dat chatten werkt maar half en als je dan antwoord geeft is het ineens stil.
Ah echt, vriend van me is ook ooit lid geweest. En die liet zien wat er allemaal voor volk op stond. Hij vond het niet erg, want hij kon makkelijk seks krijgen met die vrouwen daar en daar was het hem ook om te doen :P
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 21:59:41 #135
Brabo Bastard
pi_131460280
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ah echt, vriend van me is ook ooit lid geweest. En die liet zien wat er allemaal voor volk op stond. Hij vond het niet erg, want hij kon makkelijk seks krijgen met die vrouwen daar en daar was het hem ook om te doen :P
Ik zie er weinig heil in als ik zie wat op de site staat. Hou het wel bij Paiq.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131460294
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Succes, misschien pop je haar wel.
Dat zou wel prettig zijn, alleen moet je dan wel oppassen dat je je niet teveel in die contreien gaat begeven. Ik ben toch wel op zoek naar iets leuks voor langer, en een goede naam is zo verwoest.
pi_131460306
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Serieus? Zoals mijn zus zei "als je alle mannen die niet langer zijn dan jij meteen afwijst houd je wel heel weinig over". Als hij verder leuk genoeg is, laat ik het niet mislopen op die paar centimeter. Dat vind ik zonde.
Idd, dan moet je maar geen hakken aan doen. Als je je daar aan vasthoud hou je maar weinig over als je boven de 1.80 bent
pi_131460348
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Jups, serieus, maar ik heb me dan ook in mijn hele leven nog nooit fysiek aangetrokken gevoeld tot iemand die kleiner was. En tsja, plat gezegd, je moet het er ook op kunnen.
pi_131460355
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik zie er weinig heil in als ik zie wat op de site staat. Hou het wel bij Paiq.
Ik zou er ook niet op gaan. Hou het wel bij lexa en soms paiq
pi_131460394
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:00 schreef MissGump het volgende:

[..]

Jups, serieus, maar ik heb me dan ook in mijn hele leven nog nooit fysiek aangetrokken gevoeld tot iemand die kleiner was. En tsja, plat gezegd, je moet het er ook op kunnen.
Wat is je lengte dan als ik vragen mag?
pi_131460412
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:00 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ja dat kan natuurlijk. Dat 'probleem' heb ik niet, al is een kop groter zijn dan ik ben wel een duidelijk pluspunt. :9
pi_131460436
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:00 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Idd, dan moet je maar geen hakken aan doen. Als je je daar aan vasthoud hou je maar weinig over als je boven de 1.80 bent
Maar een heel klein beetje erboven gelukkig, maar idd, beperkt de keuze nogal.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:04:25 #143
Brabo Bastard
pi_131460556
Zoals ik net al aangaf ben ik best gezegend met mijn lengte. Ik ben nog niemand tegengekomen die even lang of zelfs langer was als ikzelf.

En wat boeit lengte nu eigenlijk? Zelfs als je partner kleiner is dan kan je het er nog steeds wel op hoor.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131460585
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Maar een heel klein beetje erboven gelukkig, maar idd, beperkt de keuze nogal.
Ja daarom. En daar kun je ook gewoon wat aan doen door ze gewoon niet aan te trekken. ;) Ik ben zelf 1.76, maar kan helaas geen 5 cm eraan plakken. Ik krijg ook veel te vaak te horen van vrouwen die officieel kleiner zijn dan mij dat ze dan geen hakken aan kunnen. Trek ze dan gewoon niet aan.
  zondag 22 september 2013 @ 22:05:18 #145
402989 japiedevlugge
pi_131460589
Zie mezelf ook niet met een grotere dame hoor. Ben niet super breed dus daar compenseer ik dan ook weinig. Voel me al snel het kleine broertje ofzo.
Grijp ze!
pi_131460631
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:01 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Wat is je lengte dan als ik vragen mag?
quote:

1.78

Niet eens echt lang dus.

Maar goed ik zie het probleem niet echt, iedereen heeft zo zijn voorkeuren.
pi_131460636
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
Zoals ik net al aangaf ben ik best gezegend met mijn lengte. Ik ben nog niemand tegengekomen die even lang of zelfs langer was als ikzelf.

En wat boeit lengte nu eigenlijk? Zelfs als je partner kleiner is dan kan je het er nog steeds wel op hoor.
Nou ik vind het wel degelijk een probleem als een vrouw groter is dan ik. Ben dan ook 2 meter 40 dus dat wordt dan ook wel een enorme freakshow.
pi_131460652
quote:

Helemaal mee eens, alhoewel vrouwen daar toch iets anders in staan dan wij mannen thijs ;)
pi_131460659
quote:
3s.gif Op zondag 22 september 2013 22:06 schreef MissGump het volgende:

[..]

[..]

Niet eens echt lang dus.

Maar goed ik zie het probleem niet echt, iedereen heeft zo zijn voorkeuren.
Oh precies groot genoeg! :P
pi_131460810
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:06 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, alhoewel vrouwen daar toch iets anders in staan dan wij mannen thijs ;)
Dat is inderdaad vaak ook wel het 'probleem' als je geen boomlange man bent, maar een bonsai van 1.73 :P
pi_131460906
quote:

Jups, technisch gezien kan je het ook op iemand van 200 kg, maar doe ik ook niet omdat ik me daar ook niet aangetrokken tot voel.

Die eeuwige lengte-discussie, komen we toch nooit uit, en dat maakt dan ook weer helemaal niks uit lijkt me zo :)
pi_131460931
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:09 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat is inderdaad vaak ook wel het 'probleem' als je geen boomlange man bent, maar een bonsai van 1.73 :P
Ja op zich maakt dat niet uit, want er zijn genoeg leuke vrouwen van < 1.70. Waar ik me aan irriteer is dat die vrouwen vaak ook een lange kerel moeten hebben omdat ze anders hun hakken niet aan kunnen. Je wilt niet weten hoevaak ik dat al gehoord heb bij beginnend contact.
pi_131460958
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:12 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ja op zich maakt dat niet uit, want er zijn genoeg leuke vrouwen van < 1.70. Waar ik me aan irriteer is dat die vrouwen vaak ook een lange kerel moeten hebben omdat ze anders hun hakken niet aan kunnen. Je wilt niet weten hoevaak ik dat al gehoord heb bij beginnend contact.
Ja dat is wel kut, maargoed wij mannen van 1.85 kunnen ook plateauzolen aantrekken.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:15:53 #154
Brabo Bastard
pi_131461114
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:11 schreef MissGump het volgende:

[..]

Jups, technisch gezien kan je het ook op iemand van 200 kg, maar doe ik ook niet omdat ik me daar ook niet aangetrokken tot voel.

Die eeuwige lengte-discussie, komen we toch nooit uit, en dat maakt dan ook weer helemaal niks uit lijkt me zo :)
Smartest thing I've heard all day.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131461194
Ach ja ik maak me er idd ook niet meer druk om. Maar ik ben wel benieuwd hoevaak ik geen bericht heb gehad op een berichtje wat ik stuurde puur om die reden.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:18:20 #156
Brabo Bastard
pi_131461244
Ik kreeg net nog even een lief berichtje van mijn date voordat ze ging slapen O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131461281
Ik heb er nu een op badoo gevonden met een hele rits aan gouden voortanden, maar ik durf niet goed. Ben bang dat ik in elkaar word geslagen.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:19:29 #158
Brabo Bastard
pi_131461322
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef b4kl4p het volgende:
Ik heb er nu een op badoo gevonden met een hele rits aan gouden voortanden, maar ik durf niet goed. Ben bang dat ik in elkaar word geslagen.
Neem een boksbeugel mee. Mocht het niks worden kan je die tanden er alsnog uittikken.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131461360
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef b4kl4p het volgende:
haha jezus. Die bijt hem eraf :P
pi_131461369
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Neem een boksbeugel mee. Mocht het niks worden kan je die tanden er alsnog uittikken.
Dat zou ook gebeuren als het wel wat zou worden. Nah ik skip deze even.
pi_131461683
RP-date thuis in de burcht die voor morgen staat is een uitwedstrijd geworden. Aangezien ze 'r auto moet laten checken deze week en er op langere afstanden wel een erge verbrandingslucht te ruiken valt vertrouwde ze het niet helemaal. En om nu in the middle of nowhere te stranden...

Nu ja, prima, ga ik daar wel heen. Type boefje, dus dat klikt wel. Al dacht ik dat van de vorige ook.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:26:59 #162
Brabo Bastard
pi_131461745
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
RP-date thuis in de burcht die voor morgen staat is een uitwedstrijd geworden. Aangezien ze 'r auto moet laten checken deze week en er op langere afstanden wel een erge verbrandingslucht te ruiken valt vertrouwde ze het niet helemaal. En om nu in the middle of nowhere te stranden...

Nu ja, prima, ga ik daar wel heen. Type boefje, dus dat klikt wel. Al dacht ik dat van de vorige ook.
Misschien mag je wel diefje met verlos gaan spelen. Alvast veel plezier!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131461869
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 22:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Misschien mag je wel diefje met verlos gaan spelen. Alvast veel plezier!
Thanks. En zolang dat gepaard gaat met de verbrandingslucht van rubber, och.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:31:10 #164
Brabo Bastard
pi_131461943
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 22:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Thanks. En zolang dat gepaard gaat met de verbrandingslucht van rubber, och.
Wijze woorden en dappere daden. Maar van jou hadden we ook niets anders verwacht. En dat meen ik serieus met een glimlach op mijn gezicht.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131461993
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:

Ach je kunt je dan nog altijd ineens te binnenschieten dat je vergeten bent de zuurkool uit de oven te halen mocht het niet klikken toch ;)
pi_131462314
Hmpf. Een paiqcontact waar ik al een paar weken leuk mee chatte en maar nog wel wat twijfels had over haar uiterlijk...
Vandaag kwam ze met een voorstel om te daten. Ik was al deels akkoord gegaan. Totdat ik haar facebook vond... Het is mij duidelijk waarom ze alleen gezichtsfoto's heeft op Paiq :@

Eens nadenken over hoe ik mij hier subtiel onderuit kan lulllen :')
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:39:24 #167
Brabo Bastard
pi_131462423
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef Rickario het volgende:
Hmpf. Een paiqcontact waar ik al een paar weken leuk mee chatte en maar nog wel wat twijfels had over haar uiterlijk...
Vandaag kwam ze met een voorstel om te daten. Ik was al deels akkoord gegaan. Totdat ik haar facebook vond... Het is mij duidelijk waarom ze alleen gezichtsfoto's heeft op Paiq :@

Ze is corpulent?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131462519
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:32 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ach je kunt je dan nog altijd ineens te binnenschieten dat je vergeten bent de zuurkool uit de oven te halen mocht het niet klikken toch ;)
Dan zeg ik dat wel gewoon zonder flauwekul eromheen, no prob. Maar eerst eens de ban proberen te breken die over mijn laatste reeks dates heen hing.
pi_131462605
quote:

Zeggen dat je zuurkool nog in de oven staat? :D
pi_131462641
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ze is corpulent?
Hmm nee dan niet ^^ doen, dan staat ze meteen aan je deur.
pi_131462824
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:42 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Zeggen dat je zuurkool nog in de oven staat? :D
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:46:05 #172
Brabo Bastard
pi_131462869
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:42 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:45 schreef Rickario het volgende:

[..]

Jullie zijn broers?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131462949
quote:

Haha lullig is dat. Ik heb dat zelfs een keer gehad toen ze daadwerkelijk voor mijn neus stond. Op zich wel gezellige avond gehad, maar wist vanaf het begin al dat het niks ging worden.
pi_131463121
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Jullie zijn broers?
Kut onder verkeerde kloon gepost
pi_131463205
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Jullie zijn broers?
Ik gebruikte z'n quote even als reactie op z'n eigen post ;)
pi_131463532
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ze is corpulent?
Mij ook wel eens overkomen. De eerste keer nam ik de dame in kwestie wel gewoon uit, de twee keer er na ging ik maar snel weg. :@
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:58:45 #177
Brabo Bastard
pi_131463560
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:58 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Mij ook wel eens overkomen. De eerste keer nam ik de dame in kwestie wel gewoon uit, de twee keer er na ging ik maar snel weg. :@
:D Eigenlijk best gemeen :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131463605
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dan zeg ik dat wel gewoon zonder flauwekul eromheen, no prob. Maar eerst eens de ban proberen te breken die over mijn laatste reeks dates heen hing.
Gelukkig zijn niet alle boefjes hetzelfde! Veel plezier morgen!
pi_131463664
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D Eigenlijk best gemeen :P
Aan de andere kant: het is ook niet heel eerlijk dat die vrouwen enkel gezichtsfoto's hebben op hun account.

Daarnaast heb ik geen problemen met een beetje mollig, maar er zijn natuurlijk grenzen.
pi_131463757
Bij mijzelf gaat het op met daten op het moment wat minder. Heb het contact met een van de dames met wie ik date verbroken, omdat ik wel duidelijk vlinders in m'n buik begin te krijgen voor de andere. Maar nu houdt juist zij de boot af. :')
pi_131463759
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef El_Thijs het volgende:
Ik kreeg net nog even een lief berichtje van mijn date voordat ze ging slapen O+
Goh en ik wilde je nog wel op date vragen na die kansloze lengte-discussie ;)

Geniet er van!
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 23:02:06 #182
Brabo Bastard
pi_131463760
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:00 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Aan de andere kant: het is ook niet heel eerlijk dat die vrouwen enkel gezichtsfoto's hebben op hun account.

Daarnaast heb ik geen problemen met een beetje mollig, maar er zijn natuurlijk grenzen.
Uiteraard. Maar hun 'verdediging' is dan dat je enkel op het gezicht bent afgegaan en niet van ze kan houden zoals ze zijn :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131463827
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:00 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Joh ze doen maar. Uiteindelijk kom ik er via facebook toch wel achter hoe ze er daadwerkelijk uitzien
pi_131465441
quote:
Mijn date stuurde dat hij me nu alweer miste. Daar kreeg ik toch wel een beetje vlindertjes van. :@

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Joh ze doen maar. Uiteindelijk kom ik er via facebook toch wel achter hoe ze er daadwerkelijk uitzien
Bij mij niet hoor. :D
pi_131465940
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef mugumquomp het volgende:

[..]

En waar is hier waar je zit dan? :)

Ik ken Skout alleen van mannelijke homo vrienden eigenlijk, wordt het in Nederland ook (door hetero's) gebruikt? Iemand ervaring mee?
Ik zit in Qatar.

Skout is hier veel gebruikt , ik heb daarmee nu redelijk wat dates / sexdates gehad.

Nederlands internet date is toch heel wat anders.
  maandag 23 september 2013 @ 08:20:18 #186
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_131469155
Na een week met de kids gehad te hebben, is ze vrijdag komen bank hangen met een koffie, praline en een gezellig filmpje bij mij thuis. Gisteren ben ik bij haar thuis gaan eten. Deze week zien we mekaar normaal wat vaker.
Minds are like parachutes, they work best when open!
  maandag 23 september 2013 @ 08:27:00 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131469234
Had van het weekend weer een leuke. In de kroeg jongen tegengekomen die ik wel eens vaker spreek. Door m'n dronken hasses m'n nr gegeven. Smst ie of ik een keer wat wil drinken. Smsén m'n collegas "ja gezellig" terug :')
Maargoed, die gast nog twee keer smsen die nacht. De volgende ochtend gelijk weer een goedemorgen... en een paar uur later weer van "heb ik soms iets verkeerds gezegd, of ben je me al weer vergeten haha" :') :X

Dus iets teruggestuurd in de trant van "je bent ook niet echt geduldig of wel ", krijg ik terug "haha klopt, maar je bent ook leuk!" ;(
pi_131469515
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 08:27 schreef Cue_ het volgende:
Had van het weekend weer een leuke. In de kroeg jongen tegengekomen die ik wel eens vaker spreek. Door m'n dronken hasses m'n nr gegeven. Smst ie of ik een keer wat wil drinken. Smsén m'n collegas "ja gezellig" terug :')
Maargoed, die gast nog twee keer smsen die nacht. De volgende ochtend gelijk weer een goedemorgen... en een paar uur later weer van "heb ik soms iets verkeerds gezegd, of ben je me al weer vergeten haha" :') :X

Dus iets teruggestuurd in de trant van "je bent ook niet echt geduldig of wel ", krijg ik terug "haha klopt, maar je bent ook leuk!" ;(
Leuk he die alcohol ;)
  maandag 23 september 2013 @ 08:58:14 #189
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_131469640
Ik woon inmiddels samen met mn Paiq-date/contact :)
Goed verhaal. Lekker kort.
pi_131469718
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 08:27 schreef Cue_ het volgende:

Je lijkt wel een radar te hebben voor wanhopige mannen.
  maandag 23 september 2013 @ 09:03:07 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131469722
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2013 09:02 schreef Fascination het volgende:
-O-
pi_131469734
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2013 09:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

pijnlijk.
pi_131469761
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 09:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

-O-
Oh, dat klinkt wel gemener dan bedoeld. :')
  maandag 23 september 2013 @ 09:08:49 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131469802
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 09:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt wel gemener dan bedoeld. :')
Heb ik liever een gaydar ofzo :')
pi_131470077
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 08:49 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Leuk he die alcohol ;)
Beter dan niks meemaken omdat je met een Fristi met een rietje in de hoek zit.
pi_131470112
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 08:58 schreef kabelhaspel het volgende:
Ik woon inmiddels samen met mn Paiq-date/contact :)
^O^

Hoe lang hebben jullie daarover gedaan?
  maandag 23 september 2013 @ 09:49:01 #197
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_131470566
Eerst wat korte gesprekjes, zij gaf haar nummer, toen beetje whatsappen, toen belde ze me plotseling, daarna 5 maanden alleen maar appen en bellen, brieven sturen, kaartjes sturen, foto's over en weer sturen, uuuuurenlang.

Toen met pasen dit jaar elkaar voor het eerst in levende lijve ontmoet en ze is nooit meer weggegaan. Letterlijk.

We hebben over 1,5 maand een jaar contact.

Alles loopt op rolletjes, kunnen helemaal onszelf zijn en het gaat zo vanzelf :)

*blij is
  maandag 23 september 2013 @ 09:50:28 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131470599
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:49 schreef kabelhaspel het volgende:
ze is nooit meer weggegaan. Letterlijk.

Wat zal ze al lang haar eigen spulletjes missen ;(
  maandag 23 september 2013 @ 09:52:03 #199
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_131470640
Haha, dat is allemaal wel overgeheveld ja :P
  maandag 23 september 2013 @ 10:06:31 #200
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_131471002
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:49 schreef kabelhaspel het volgende:
Eerst wat korte gesprekjes, zij gaf haar nummer, toen beetje whatsappen, toen belde ze me plotseling, daarna 5 maanden alleen maar appen en bellen, brieven sturen, kaartjes sturen, foto's over en weer sturen, uuuuurenlang.
Wat ik me dan wel afvraag is waarom je in vredesnaam niet eerder afspreekt? Zat ze in het buitenland of zo? :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  maandag 23 september 2013 @ 10:08:10 #201
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_131471039
Tsja...beide hadden we op een gegeven moment erg sterk het gevoel 'de ware' te hebben gevonden en toen kwam de angst en onzekerheid om de hoek kijken. Ik over mezelf, en zij ook over zichzelf. Ondertussen elkaar een hart onder de riem steken haha :P

Uiteindelijk gewoon de stap genomen, soort alles of niets gevoel. Dus toen stond ik op het station met bloemen op haar te wachten ;)
  maandag 23 september 2013 @ 10:10:00 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131471080
Lol.. ik word al krielig als iemand zegt me leuk te vinden zonder dat ie me ooit heeft gezien (of echt eens heeft gesproken).. laat staan als je het over de 'ware' gaat hebben :') Maargoed, ieder zijn ding natuurlijk.
  maandag 23 september 2013 @ 10:11:44 #203
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_131471126
Wondertjes bestaan ;)
Hopelijk dat anderen hier dat ook mee mogen gaan maken.

edit

We hebben zelfs 'een liedje' samen ^^
  maandag 23 september 2013 @ 10:15:57 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131471241
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:11 schreef kabelhaspel het volgende:

Wie niet :') of vind je dat serieus echt bijzonder?
  maandag 23 september 2013 @ 10:22:05 #205
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_131471399
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:06 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Wat ik me dan wel afvraag is waarom je in vredesnaam niet eerder afspreekt? Zat ze in het buitenland of zo? :)
ik heb ook eerst 2 maand of zo berichtjes gestuurd heen en weer, vervolgens maandje mailen en dan eens voorzichtig afgesproken op een neutrale plaats ... sommige dingen zijn leuker als ze wat langer duren ;) Ik geniet eigenlijk ook van die periode.
Minds are like parachutes, they work best when open!
  maandag 23 september 2013 @ 10:23:24 #206
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131471428
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 10:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Die had ik al op m'n 2e date met m'n ex :@
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 23 september 2013 @ 10:32:53 #207
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131471623
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 10:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een liedje samen gehad. Weet niet eens wat ermee bedoeld wordt. :')
  maandag 23 september 2013 @ 10:34:54 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131471677
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:32 schreef Silenus het volgende:
Ik heb nog nooit een liedje samen gehad. Weet niet eens wat ermee bedoeld wordt. :')
"oh schat.. hoor je dit nr?!?! Weet je nog toen we het als eerste hoorde en dat we toen .. blablbalba"
Of tewel, liedje dat je beide herinnert aan een 'speciaal' moment.
  maandag 23 september 2013 @ 10:36:57 #209
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131471733
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:12 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Vrouwen met hakken. :9
Ik date veel vrouwen die toch rond de 1.65 - 1.70 zijn. Ik weet niet hoe dat komt. Maar een lange vrouw heeft ook zijn voordelen tijdens de seks en het zoenen. ;) Maar over kleinere vrouwen niets te klagen. O-)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 23 september 2013 @ 10:37:27 #210
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131471745
quote:
Leuk! Al mee gedate nu? :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 23 september 2013 @ 10:38:35 #211
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131471776
Ah ok. :+ Nee, nog steeds nooit gehad.

Overigens had ik zaterdag een date, samen Alladin kijken. ( :') jaja. Living on the edge)
Zij woont echter in de binnenstad, echt recht tegenover een huisfeest wat toen aan de gang was. Die muziek daar ging zo hard, dwars door de ramen heen.

Was er net een stil/emotioneel momentje in de film, hoorde je op de achtergrond heel hard 'SCHATJE MAG IK JE FOTOOOOO' en allemaal mensen: JALALALALALA.

Kortom: pure romantiek in een juiste setting.
pi_131471833
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2013 10:38 schreef Silenus het volgende:

Overigens had ik zaterdag een date, samen Alladin kijken. ( :') jaja. Living on the edge)
Zij woont echter in de binnenstad, echt recht tegenover een huisfeest wat toen aan de gang was. Die muziek daar ging zo hard, dwars door de ramen heen.

Was er net een stil/emotioneel momentje in de film, hoorde je op de achtergrond heel hard 'SCHATJE MAG IK JE FOTOOOOO' en allemaal mensen: JALALALALALA.

Aladdin. O+
Maar klinkt als een optimale date idd, haha.
pi_131471852
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:37 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Nee, 6 oktober staat een date gepland. Dacht ik. :@ :')
  maandag 23 september 2013 @ 10:41:50 #214
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131471854
Het is Aladdin :(
  maandag 23 september 2013 @ 10:42:11 #215
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131471860
Allah Din

Eindelijk weet ik de achternaam van de beste man _O_
pi_131471892
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 10:41 schreef Cue_ het volgende:
Het is Aladdin :(
Ik dacht al dat er iets niet klopte!
pi_131471986
quote:
6s.gif Op maandag 23 september 2013 09:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De bingo is vaak ook best gezellig!
  maandag 23 september 2013 @ 10:56:28 #218
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131472237
quote:
6s.gif Op maandag 23 september 2013 09:25 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Alcohol nodig hebben om het leuk te hebben....
  maandag 23 september 2013 @ 10:56:53 #219
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131472249
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 10:41 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Met jou? Of wist je dit toevallig? ;)
  maandag 23 september 2013 @ 10:57:11 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131472262
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 10:56 schreef -Splash- het volgende:

Niet nog een keer deze discussie.. vorige week al gehad :')
pi_131472321
quote:

[..]

Conclusies trekken die nergens gesuggereerd worden....
  maandag 23 september 2013 @ 11:04:36 #222
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131472443
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 10:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet nog een keer deze discussie.. vorige week al gehad :')
Toen was ik met vakantie. ;)

quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 10:59 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Conclusies trekken die nergens gesuggereerd worden....
Ach kom op, dat suggereer je wel. Maar lekker belangrijk (ik drink echt amper alcohol en vermaak mij prima).
pi_131472468
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:11 schreef kabelhaspel het volgende:
Wondertjes bestaan ;)
Hopelijk dat anderen hier dat ook mee mogen gaan maken.

edit

Wie niet gelooft in wonderen is geen realist _O_

quote:

[..]

Aladdin. O+
Maar klinkt als een optimale date idd, haha.
_O_

Ergens over 2 week weer een date *O*
  maandag 23 september 2013 @ 11:05:55 #224
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131472488
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2013 10:38 schreef Silenus het volgende:

:D dat klinkt als een leuk fout feestje :D
  maandag 23 september 2013 @ 11:07:13 #225
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131472519
quote:

[..]

Een kroeg waar mensen aangeschoten zijn is toch echt gezelliger dan een kroeg met mensen zonder drank op.
pi_131472565
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:36 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Vrouwen met hakken. :9
Ik date veel vrouwen die toch rond de 1.65 - 1.70 zijn. Ik weet niet hoe dat komt. Maar een lange vrouw heeft ook zijn voordelen tijdens de seks en het zoenen. ;) Maar over kleinere vrouwen niets te klagen. O-)
Hoelang ben je zelf? Ja ik prefereer ook iets langere vrouwen overigens. alleen ben zelf niet al te groot :P
pi_131472601
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:04 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Toen was ik met vakantie. ;)

[..]

Ach kom op, dat suggereer je wel. Maar lekker belangrijk (ik drink echt amper alcohol en vermaak mij prima).
Mensen die zeggen nauwelijks te drinken vermaken zichzelf vaak prima, meestal val ik van verveling naast ze in slaap. Maar inderdaad, lekker belangrijk.

Als ik met mensen ga stappen, dan wil ik een drankje. Anders ga ik liever niet stappen en iets binnenshuis doen met die mensen.

Maar OK, laten we die discussie niet opnieuw voeren.
pi_131472733
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 11:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mensen die zeggen nauwelijks te drinken vermaken zichzelf vaak prima, meestal val ik van verveling naast ze in slaap. Maar inderdaad, lekker belangrijk.

Als ik met mensen ga stappen, dan wil ik een drankje. Anders ga ik liever niet stappen en iets binnenshuis doen met die mensen.

Zou jij jouw rampdate niet eens een keer posten? :P
  maandag 23 september 2013 @ 11:15:08 #229
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131472742
quote:

[..]

Jawel leuk :P

Ik heb altijd erg veel gedronken. Ruim 10 mix drankjes op een avond was geen uitzondering. Mijn avonden zijn dan wel lang. Sinds kort drink ik heel veel minder en heb jet ook prima naar m'n zin. Natuurlijk zijn mensen met drank op losser, grenzen en remmingen vervagen.
  maandag 23 september 2013 @ 11:16:33 #230
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131472781
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:08 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Hoelang ben je zelf? Ja ik prefereer ook iets langere vrouwen overigens. alleen ben zelf niet al te groot :P
1m93. Ook wel met langere vrouwen gedate hoor. Maar lengte maakt mij weinig uit. :) (tot een zekere hoogte (pun not intended) .
pi_131472789
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 11:14 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Zou jij jouw rampdate niet eens een keer posten? :P
Ik? Volgens mij verwar je mij met iemand anders.
  maandag 23 september 2013 @ 11:19:50 #232
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131472867
quote:

[..]

Nou. -O- ;)
Ik snap ook wel dat je losser bent mét alcohol.. .sterker nog, soms zouden dingen met wat overmoed van het alcohol zoveel makkelijker zijn. Maar het beeld van fristi & muurbloempje kwam iets té over op mij.
pi_131472874
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 11:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Oww ok sorry :D
  maandag 23 september 2013 @ 11:20:09 #234
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131472881
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 11:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Een kroeg waar mensen aangeschoten zijn is toch echt gezelliger dan een kroeg met mensen zonder drank op.
Ongetwijfeld. ;)
  maandag 23 september 2013 @ 11:20:57 #235
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131472900
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 11:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je zat toch al in een relatie? (even je FB gechecked)
Gaat soms snel hier... ;)
pi_131473214
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:16 schreef -Splash- het volgende:

[..]

1m93. Ook wel met langere vrouwen gedate hoor. Maar lengte maakt mij weinig uit. :) (tot een zekere hoogte (pun not intended) .
Ja okee, in jou geval zul je daar ook weinig problemen bij ondervinden aangezien je zelf redelijk lang bent. :P
pi_131473271
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:20 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Je zat toch al in een relatie? (even je FB gechecked)
Gaat soms snel hier... ;)
Klopt. Al bijna een jaar, dus ook al even geen rampdates meer gehad :)
  Moderator / Redactie FP maandag 23 september 2013 @ 11:46:12 #238
Brabo Bastard
pi_131473663
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:37 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Nee, nog niet :P

Maar 6 oktober staat inmiddels vast dus komt goed ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP maandag 23 september 2013 @ 11:46:42 #239
Brabo Bastard
pi_131473678
quote:

[..]

Wil jij mijn secretaresse zijn? O+
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 23 september 2013 @ 11:51:54 #240
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131473832
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 11:33 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Klopt. Al bijna een jaar, dus ook al even geen rampdates meer gehad :)
Leuk! (ook via een datingsite toch?)
  maandag 23 september 2013 @ 11:52:16 #241
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131473841
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee, nog niet :P

Maar 6 oktober staat inmiddels vast dus komt goed ;)
Ah ja, dat viel me al op omdat het zo ver weg was. Spannend! :)
  maandag 23 september 2013 @ 11:53:36 #242
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131473873
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:31 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ja okee, in jou geval zul je daar ook weinig problemen bij ondervinden aangezien je zelf redelijk lang bent. :P
Klopt... veel vrouwen zien dit ook als een erg aangename lengte. Ook al moet je in de supermarkt altijd dat ene blikje pakken voor iedereen en pas je met je lange stelten op geen enkele sportmotor. Bij de vrouwen doe je het goed. :+
  Moderator / Redactie FP maandag 23 september 2013 @ 11:57:37 #243
Brabo Bastard
pi_131473976
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:52 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ah ja, dat viel me al op omdat het zo ver weg was. Spannend! :)
Zeker wel, maar de berichten gaan zoals vanouds. Al weet ik zeker dat ze het zelf ook spannend vind :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131474040
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:51 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Leuk! (ook via een datingsite toch?)
Yep!
pi_131474081
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 10:56 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Met jou? Of wist je dit toevallig? ;)
Het heeft in het topic gestaan. Waarom ik dat dan onthoud weet ik ook niet zo goed. :D

quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2013 11:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wil jij mijn secretaresse zijn? O+
_O- Wat is het uurloon?
  Moderator / Redactie FP maandag 23 september 2013 @ 12:01:53 #246
Brabo Bastard
pi_131474088
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 11:53 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Klopt... veel vrouwen zien dit ook als een erg aangename lengte. Ook al moet je in de supermarkt altijd dat ene blikje pakken voor iedereen en pas je met je lange stelten op geen enkele sportmotor. Bij de vrouwen doe je het goed. :+
Precies. Lang zijn heeft zo zijn voordelen :P
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP maandag 23 september 2013 @ 12:02:21 #247
Brabo Bastard
pi_131474100
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 12:01 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O- Wat is het uurloon?
Ik zat te denken aan in natura :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131474122
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2013 12:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja maar dan is het geen secretaresse meer, maar gewoon een relatie waarin ik een verzorgende rol heb. :{
  maandag 23 september 2013 @ 12:03:44 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131474130
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2013 12:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ga nu gewoon eerst daten, kan je daarna kijken of je haar af en toe een befbeurt mag geven
  Moderator / Redactie FP maandag 23 september 2013 @ 12:07:38 #250
Brabo Bastard
pi_131474222
quote:
12s.gif Op maandag 23 september 2013 12:03 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja maar dan is het geen secretaresse meer, maar gewoon een relatie waarin ik een verzorgende rol heb. :{
Verzorging is belangrijk :P

Hoe is het met de jouwe eigenlijk? Je date, niet je verzorging :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131475454
Begrijp ik het nu goed dat de topic secretaresse alle dates bijhoudt? :p
pi_131475621
quote:
12s.gif Op maandag 23 september 2013 12:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Verzorging is belangrijk :P

Hoe is het met de jouwe eigenlijk? Je date, niet je verzorging :P
Haha. Ja gaat goed, we zijn nog steeds gezellig aan het daten en rustig aan het kijken hoe het loopt. Ik merk alleen dat ik er toch wel mee zit dat hij niet christelijk is terwijl ik dat wel ben. Dus weet nog niet helemaal wat ik daarmee moet.
  maandag 23 september 2013 @ 13:09:16 #253
242666 BeamofLight
pi_131475652
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:08 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Haha. Ja gaat goed, we zijn nog steeds gezellig aan het daten en rustig aan het kijken hoe het loopt. Ik merk alleen dat ik er toch wel mee zit dat hij niet christelijk is terwijl ik dat wel ben. Dus weet nog niet helemaal wat ik daarmee moet.
wat verwacht je/je familie dan van hem?

dat hij stil is tijdens het eten? Iedere zondag naar de kerk gaat?
pi_131475749
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:09 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wat verwacht je/je familie dan van hem?

dat hij stil is tijdens het eten? Iedere zondag naar de kerk gaat?
Ehm, nee? :') Ik verwacht niet dat hij mee gaat in mijn geloof en wat daarbij komt kijken. Daarnaast heb ik er alle vertrouwen in dat hij stil kan zijn wanneer mijn moeder aan het bijbellezen of bidden is. Ik heb alleen wel het idee dat het heel fijn zou zijn om het geloof te kunnen delen, omdat het een groot onderdeel van mijn leven is. Het zijn toch twee heel verschillende wereldbeelden.
We kunnen er wel goed over praten, dus dat is fijn. Maar ik vind het wel een dingetje.
  maandag 23 september 2013 @ 13:23:52 #255
402989 japiedevlugge
pi_131476065
Levensvisie kan inderdaad best belangrijk zijn, zou niet snel iets met een christen beginnen.

Net weer een leuk nieuw contact, juist vanuit de kijk op het leven en de foto op de 2e plaats die ook leuk is.
Grijp ze!
pi_131476090
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:12 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ehm, nee? :') Ik verwacht niet dat hij mee gaat in mijn geloof en wat daarbij komt kijken. Daarnaast heb ik er alle vertrouwen in dat hij stil kan zijn wanneer mijn moeder aan het bijbellezen of bidden is. Ik heb alleen wel het idee dat het heel fijn zou zijn om het geloof te kunnen delen, omdat het een groot onderdeel van mijn leven is. Het zijn toch twee heel verschillende wereldbeelden.
We kunnen er wel goed over praten, dus dat is fijn. Maar ik vind het wel een dingetje.
Dat je er over kunt praten is 1, maar voor mij zou het zeker een ding zijn.
Maar dan spreek ik als iemand die christelijk is opgevoed en tegenwoordig, bewust, niet meer in de kerk komt.

Kan me goed voorstellen dat het iets is wat je wilt delen, het is meer dan gewoon een hobby of zo iets.
pi_131476373
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 12:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ga nu gewoon eerst daten, kan je daarna kijken of je haar af en toe een befbeurt mag geven
Beffen. :9
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_131476442
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:23 schreef japiedevlugge het volgende:
Levensvisie kan inderdaad best belangrijk zijn, zou niet snel iets met een christen beginnen.

Net weer een leuk nieuw contact, juist vanuit de kijk op het leven en de foto op de 2e plaats die ook leuk is.
Zojuist uitgevonden dat de broer van m'n date dominee is oid :')
Het zit me ook niet mee de laatste dagen _O-
  Moderator / Redactie FP maandag 23 september 2013 @ 13:36:54 #259
Brabo Bastard
pi_131476504
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:35 schreef Rickario het volgende:

[..]

Bij de een zit het er dik in en bij de ander geloven ze er heilig in.

Goed bezig man :P
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 23 september 2013 @ 13:47:53 #260
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131476917
quote:

[..]

Dus... compromise voor jou of laten vallen....
Als iets voor jou erg belangrijk en heftig is en voor hem niet... het blijft wrijven gok ik....

(ben zelf geloving opgevoed en mijn date dus totaal niet, maar ik heb dan ook een erg nuchtere blik op het geloof en ben meer geinteresseerd in de achtergrond (dat 8 dagen verhaal is niet aan mij besteed)).
pi_131477585
quote:

[..]

Zo stond een van m'n vorige dates er ook in, maar na een paar maanden merkte zij dat ze er niet echt geweldig mee om kan gaan (ben er zelf heel nuchter in), terwijl we voor de rest vrij goed matchten. Grefo's zijn sindsdien voor mij een no-go. :)
pi_131477990
Ik wist niet dat er nog zoveel jongeren serieus gelovig zijn. Zelf ben ik officieel ook katholiek, maar doe er niks mee. Vind het eigenlijk ook best wel onzin. Maarja hier in de omgeving wordt iedereen gedoopt, alleen heb ik nog nooit iemand(<30 jaar oud) gesproken die regelmatig naar de kerk gaat.
quote:
[..]
Maar dat wil toch niks zeggen. Bij de begrafenis van mijn opa(was protestant, net als mij vader haha) hebben we ook met de dominee gesproken. En hij was zelfs getrouwd met een katholieke vrouw. Dat vond ik eigenlijk best grappig, maar die dominee was ook niet meer zo ouderwets dus dat scheelt.
pi_131478252
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:16 schreef JAOC het volgende:
Ik wist niet dat er nog zoveel jongeren serieus gelovig zijn. Zelf ben ik officieel ook katholiek, maar doe er niks mee. Vind het eigenlijk ook best wel onzin. Maarja hier in de omgeving wordt iedereen gedoopt, alleen heb ik nog nooit iemand(<30 jaar oud) gesproken die regelmatig naar de kerk gaat.

[..]

Maar dat wil toch niks zeggen. Bij de begrafenis van mijn opa(was protestant, net als mij vader haha) hebben we ook met de dominee gesproken. En hij was zelfs getrouwd met een katholieke vrouw. Dat vond ik eigenlijk best grappig, maar die dominee was ook niet meer zo ouderwets dus dat scheelt.
Nee ok, maar met iemand die actief geloofd zie ik niet zo zitten. Vanavond maar eens vissen :')
  maandag 23 september 2013 @ 14:43:55 #264
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131479061
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:22 schreef Rickario het volgende:

[..]

Nee ok, maar met iemand die actief geloofd zie ik niet zo zitten. Vanavond maar eens vissen :')
Vissen of ze deze vis achter op haar auto heeft :P?

pi_131479395
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 13:47 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dus... compromise voor jou of laten vallen....
Als iets voor jou erg belangrijk en heftig is en voor hem niet... het blijft wrijven gok ik....

(ben zelf geloving opgevoed en mijn date dus totaal niet, maar ik heb dan ook een erg nuchtere blik op het geloof en ben meer geinteresseerd in de achtergrond (dat 8 dagen verhaal is niet aan mij besteed)).
Nouja, het is voor hem ook een compromis he. We moeten er uiteindelijk samen uitkomen wat we willen. Ik ben op zich best nuchter, en geloof best in een schepping maar niet in 7x24 uur, en ben ook echt niet het type wat bij elke maaltijd gaat bidden of dagelijks bijbelleest. Maar ik ben wel een actief gelovend iemand ja.

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:05 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Zo stond een van m'n vorige dates er ook in, maar na een paar maanden merkte zij dat ze er niet echt geweldig mee om kan gaan (ben er zelf heel nuchter in), terwijl we voor de rest vrij goed matchten. Grefo's zijn sindsdien voor mij een no-go. :)
Ik val niet binnen het standaard hokje grefo, haha. Maar zal er wel een keuze in moeten maken idd.

quote:

[..]

Leuke broer? :9 ;)
  maandag 23 september 2013 @ 14:53:50 #266
402989 japiedevlugge
pi_131479427
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 14:43 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij moest hier aan denken of niet :P

Grijp ze!
  maandag 23 september 2013 @ 14:57:34 #267
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131479550
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:53 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Jij moest hier aan denken of niet :P

:Y
:@
pi_131479806
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 14:43 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het roept bij mij altijd een beetje de neiging op om er pootjes onder te tekenen :@

En dan niet omdat ik vind dat je geen christen mag zijn, maar omdat ik niet zo goed snap waarom je dat op je auto uit moet dragen.
  maandag 23 september 2013 @ 15:08:28 #269
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131479893
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:06 schreef MissGump het volgende:

[..]

Het roept bij mij altijd een beetje de neiging op om er pootjes onder te tekenen :@

En dan niet omdat ik vind dat je geen christen mag zijn, maar omdat ik niet zo goed snap waarom je dat op je auto uit moet dragen.
Zelfexpressie :P
Zo van: Kijk mij eens Christen zijn *O*
Net zoals mensen met bandjes op hun t-shirt, zo van: Kijk mij eens fan zijn *O*
Of mensen met "Baby on board" ( :r ) op hun auto, zo van: Kijk mij eens pappa/mamma zijn *O*
pi_131480048
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 15:08 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Of mensen met "Baby on board" ( :r ) op hun auto, zo van: Kijk mij eens pappa/mamma zijn *O*
Ja, dat snap ik dus eigenlijk ook niet zo. En die bordjes maken het ook alleen maar gevaarlijker, ik ga er meestal van bumperkleven omdat ik de tekst niet kan lezen :P
pi_131480157
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:52 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Leuke broer? :9 ;)
Geen idee. Heb alleen z'n facebook gezien. Heeft al wel 5of6 kinderen.
Is dat een bezwaar voor een Gristen? ;)
pi_131480448
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 14:52 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik val niet binnen het standaard hokje grefo, haha. Maar zal er wel een keuze in moeten maken idd.

Niemand valt binnen het standaard hokje. ;)

Maar goed, als je het nu al een dingetje vindt kan het op de lange termijn wel een gemis worden.
pi_131480635
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:16 schreef Rickario het volgende:

[..]

Geen idee. Heb alleen z'n facebook gezien. Heeft al wel 5of6 kinderen.
Is dat een bezwaar voor een Gristen? ;)
Dat is wel veel! Poeh. :')

quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 15:23 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Niemand valt binnen het standaard hokje. ;)

Maar goed, als je het nu al een dingetje vindt kan het op de lange termijn wel een gemis worden.
Mja, ik vond het eerst nooit zo'n probleem. En ik ben het nog steeds met mijn redenering van toen eens, alleen zie ik veel mensen om me heen die wel met een mede-gelovige een relatie hebben. En dan ben ik bang dat ik daarnaar blijf zoeken, onbewust.

Nouja, ik heb jullie wel weer genoeg verveeld met mijn hersenspinselen. :') We blijven nu gewoon nog even daten en dan zie ik wel hoe het loopt.
  Moderator / Redactie FP maandag 23 september 2013 @ 15:29:53 #274
Brabo Bastard
pi_131480687
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 15:08 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dat staat bij mij synoniem aan: "Ik vind mijn kind belangrijk dan het verkeer waar ik me op dit moment in bevind. Daarom slinger ik zo en rijd ik niet door bij stoplichten als ik vooraan staat. Toeter wat je wilt, ik luister toch niet want mijn kind is belangrijker."

Maar dat past niet op zo'n bordje.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131480800
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:28 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat is wel veel! Poeh. :')

Als het er twee waren was het geen bezwaar? :P
pi_131480874
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:32 schreef Rickario het volgende:

[..]

Als het er twee waren was het geen bezwaar? :P
Och, als het een leuke, single, christelijke man is die niet boven de 30 is heb ik geen probleem met 1 of 2 kinderen hoor. Moeten ze wel een beeltje lief doen natuurlijk. ;)
  maandag 23 september 2013 @ 15:43:54 #277
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131481292
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]

Mja, ik vond het eerst nooit zo'n probleem. En ik ben het nog steeds met mijn redenering van toen eens, alleen zie ik veel mensen om me heen die wel met een mede-gelovige een relatie hebben. En dan ben ik bang dat ik daarnaar blijf zoeken, onbewust.

Nouja, ik heb jullie wel weer genoeg verveeld met mijn hersenspinselen. :') We blijven nu gewoon nog even daten en dan zie ik wel hoe het loopt.
Leuk dat die anderen het hebben. Waarom wil jij het perse? Als iemand respect heeft voor jouw geloof, maar niet elke zondag naar de kerk wilt maar jou wel alle ruimte hiervoor geeft. Is dat een dealbreaker voor je? (kan) Zo nee, dan moet je ophouden met piekeren. Zo ja, afbreken en op zoek naar een christelijke man.
pi_131481488
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:43 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Leuk dat die anderen het hebben. Waarom wil jij het perse? Als iemand respect heeft voor jouw geloof, maar niet elke zondag naar de kerk wilt maar jou wel alle ruimte hiervoor geeft. Is dat een dealbreaker voor je? (kan) Zo nee, dan moet je ophouden met piekeren. Zo ja, afbreken en op zoek naar een christelijke man.
Ik dacht zeker te weten dat het totaal geen dealbreaker was. Nu twijfel ik. Vandaar dat ik nog even afwacht.
pi_131481614
Ik kan het niet, een relatie hebben met iemand die niet mijn levensovertuiging deelt. Het gaat open gegeven moment botsen. En als het iemand is die het allemaal niks kan schelen en niet over die dingen nadenkt... Tsja, ik weet niet of je dat moet willen als het wel een grote rol speelt in jouw leven.
  maandag 23 september 2013 @ 15:54:00 #280
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131481748
Ik gebruik Zijn naam heel erg veel, alleen in een andere context, dus ik denk dat het voor mij ook niet gaat werken :P
pi_131482157
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik gebruik Zijn naam heel erg veel, alleen in een andere context, dus ik denk dat het voor mij ook niet gaat werken :P
Dat was ook iets waar ik af en toe tegenaan liep. De vuile blikken die ik dan kreeg. :D
pi_131482357
Ik heb 1 keer gedate met iemand die gelovig was. Dat was voldoende om te weten dat het nooit gaat werken.
  Moderator / Redactie FP maandag 23 september 2013 @ 16:16:32 #283
Brabo Bastard
pi_131482631
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik probeer dat te vermijden om een of andere reden :@

Al staat het best raar als ik ineens Gadverdamme roep.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 23 september 2013 @ 16:20:41 #284
402989 japiedevlugge
pi_131482828
Heb eens op een christelijke school gezeten, daar de dergelijke termen een beetje afgeleerd :P :{

In bepaald gezelschap wil ik het nog wel eens gebruiken.
Grijp ze!
  maandag 23 september 2013 @ 16:21:11 #285
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131482852
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik probeer dat te vermijden om een of andere reden :@

Al staat het best raar als ik ineens Gadverdamme roep.
Ik heb dat opgegeven, ik vermijd alleen het woord "kanker" om mee te schelden...
(en da's soms nog lastig ook als Hagenees :P, als ik echt pissig ben dan gebeurd het wel eens :@ maar ben daar nooit blij mee)
  Moderator / Redactie FP maandag 23 september 2013 @ 16:25:25 #286
Brabo Bastard
pi_131483038
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 16:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik heb dat opgegeven, ik vermijd alleen het woord "kanker" om mee te schelden...
(en da's soms nog lastig ook als Hagenees :P, als ik echt pissig ben dan gebeurd het wel eens :@ maar ben daar nooit blij mee)
Kanker gebruik ik ook nooit. Veelal is het Snotver of iets in die geest.

Maar in gezelschap houd ik me koest :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131483284
quote:

[..]

Als je scheldt met kanker beaam je juist de ernst van de ziekte.... maar maak dat een ander maar eens wijs....
pi_131483305
Toen ik naar de randstad verhuisde viel het me ook echt op dat men hier zo veel meer met ziektes scheldt. Ik was voornamelijk aan het schelden met lichaamsdelen gewend (en ja daar maak ik me dus zelf ook schuldig aan) :X
  maandag 23 september 2013 @ 16:32:31 #289
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131483367
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef MissGump het volgende:
Toen ik naar de randstad verhuisde viel het me ook echt op dat men hier zo veel meer met ziektes scheldt. Ik was voornamelijk aan het schelden met lichaamsdelen gewend (en ja daar maak ik me dus zelf ook schuldig aan) :X
Ik scheld met ziektes die je niet tegenkomt in de Westerse wereld :P
Pleuris, tering, tyfus, pest etc :D
Maar goed, over het algemeen is onze lieve Heer of zijn Zoon de pineut....
En idd ook het vrouwelijk geslachtsdeel is wel eens "de lul" (no pun intended...)
pi_131483454
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
En idd ook het vrouwelijk geslachtsdeel is wel eens "de lul" (no pun intended...)
Dat is waar ik ben opgegroeid de meest gebruikelijke dus die kan ik prima aan :+
pi_131483466
quote:
Ach, boeiend. Snap niet dat er mensen zijn die zich daar druk om maken.
pi_131483525
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 16:34 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ach, boeiend. Snap niet dat er mensen zijn die zich daar druk om maken.
Precies. Ik zie ook niet in waarom ik rekening zou moeten houden met mensen die zich laten kwetsen door zoiets futiels als scheldwoorden die niet op de persoon gericht zijn.
  maandag 23 september 2013 @ 16:37:36 #293
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131483563
quote:

[..]

Alleen als ik echt boos of geirriteerd ben vliegen de kankers om je oren.
  Moderator / Redactie FP maandag 23 september 2013 @ 16:38:09 #294
Brabo Bastard
pi_131483589
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 16:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Precies. Ik zie ook niet in waarom ik rekening zou moeten houden met mensen die zich laten kwetsen door zoiets futiels als scheldwoorden die niet op de persoon gericht zijn.
Omdat we helaas in een jankmaatschappij leven waar iedereen overal aanstoot van neemt.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131483610
Ach ja, beschaving blijft voor sommige mensen toch een onbereikbaar iets.
pi_131483636
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Omdat we helaas in een jankmaatschappij leven waar iedereen overal aanstoot van neemt.
Dan is het een jankerd. Dan gaat het sowieso niet klikken, natuurlijk.
pi_131483912
quote:
Voet! Knie! Bicep!
pi_131484154
Is het gebruikelijk om te schelden op die datingsites ofzo?
  Moderator / Redactie FP maandag 23 september 2013 @ 16:59:08 #299
Brabo Bastard
pi_131484359
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 16:52 schreef Seikcid het volgende:
Is het gebruikelijk om te schelden op die datingsites ofzo?
Nou je het zegt: ik heb wel eens iemand op Paiq gehad die er wel pap van lustte. Elke zin bevatte wel een scheldwoord. Volgens mij was ze niet heel blij met haar huidige situatie en was het natuurlijk haar schuld niet maar die van de overheid dat ze geen werk had :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131484612
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nou je het zegt: ik heb wel eens iemand op Paiq gehad die er wel pap van lustte. Elke zin bevatte wel een scheldwoord. Volgens mij was ze niet heel blij met haar huidige situatie en was het natuurlijk haar schuld niet maar die van de overheid dat ze geen werk had :')
  Moderator / Redactie FP maandag 23 september 2013 @ 20:11:05 #301
Brabo Bastard
pi_131490433
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2013 17:06 schreef Seikcid het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Precies dat volgens haar. Ik was er ook heel snel klaar mee, vooral toen ik zei dat ze ook wel eens zelf op zoek mocht gaan naar werk. De tirade zal ik je besparen :')
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')