Oh god, wat een boom.quote:
Oke ik ga me eens even orienteren. Ik sta wel op beautifulpeople.comquote:Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Lexa. En no way dat ik ooit op Badoo ga. Een vriend van me heeft daar ooit opgezeten en daar is het oh oh cherso gehalte nogal hoog.
Eens. En dan willen ze chatten en dan hoor je niks meerquote:Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Lexa. En no way dat ik ooit op Badoo ga. Een vriend van me heeft daar ooit opgezeten en daar is het oh oh cherso gehalte nogal hoog.
Ervaring met Badoo thijs?quote:Op zondag 22 september 2013 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens. En dan willen ze chatten en dan hoor je niks meer
Ik ga even een enorme Cherry aanschieten op badoo.quote:Op zondag 22 september 2013 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens. En dan willen ze chatten en dan hoor je niks meer
Ik ben er lid van, maar daar is ook alles mee gezegd. Dat chatten werkt maar half en als je dan antwoord geeft is het ineens stil.quote:Op zondag 22 september 2013 21:54 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ervaring met Badoo thijs?
Succes, misschien pop je haar wel.quote:Op zondag 22 september 2013 21:56 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik ga even een enorme Cherry aanschieten op badoo.
Serieus? Zoals mijn zus zei "als je alle mannen die niet langer zijn dan jij meteen afwijst houd je wel heel weinig over". Als hij verder leuk genoeg is, laat ik het niet mislopen op die paar centimeter. Dat vind ik zonde.quote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef MissGump het volgende:
[..]
1.78, dus dan zou ik 8 cm boven hem uitsteken
[..]
Ik weet dus eigenlijk altijd van te voren hoe lang iemand is, en als hij onder de 1.85 is moet hij wel heeeeel erg leuk zijn wil ik op date gaan.
De 'beller' is meer dan 2 meter
Ah echt, vriend van me is ook ooit lid geweest. En die liet zien wat er allemaal voor volk op stond. Hij vond het niet erg, want hij kon makkelijk seks krijgen met die vrouwen daar en daar was het hem ook om te doenquote:Op zondag 22 september 2013 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben er lid van, maar daar is ook alles mee gezegd. Dat chatten werkt maar half en als je dan antwoord geeft is het ineens stil.
Ik zie er weinig heil in als ik zie wat op de site staat. Hou het wel bij Paiq.quote:Op zondag 22 september 2013 21:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ah echt, vriend van me is ook ooit lid geweest. En die liet zien wat er allemaal voor volk op stond. Hij vond het niet erg, want hij kon makkelijk seks krijgen met die vrouwen daar en daar was het hem ook om te doen
Dat zou wel prettig zijn, alleen moet je dan wel oppassen dat je je niet teveel in die contreien gaat begeven. Ik ben toch wel op zoek naar iets leuks voor langer, en een goede naam is zo verwoest.quote:Op zondag 22 september 2013 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes, misschien pop je haar wel.
Idd, dan moet je maar geen hakken aan doen. Als je je daar aan vasthoud hou je maar weinig over als je boven de 1.80 bentquote:Op zondag 22 september 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Serieus? Zoals mijn zus zei "als je alle mannen die niet langer zijn dan jij meteen afwijst houd je wel heel weinig over". Als hij verder leuk genoeg is, laat ik het niet mislopen op die paar centimeter. Dat vind ik zonde.
Jups, serieus, maar ik heb me dan ook in mijn hele leven nog nooit fysiek aangetrokken gevoeld tot iemand die kleiner was. En tsja, plat gezegd, je moet het er ook op kunnen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Serieus? Zoals mijn zus zei "als je alle mannen die niet langer zijn dan jij meteen afwijst houd je wel heel weinig over". Als hij verder leuk genoeg is, laat ik het niet mislopen op die paar centimeter. Dat vind ik zonde.
Ik zou er ook niet op gaan. Hou het wel bij lexa en soms paiqquote:Op zondag 22 september 2013 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie er weinig heil in als ik zie wat op de site staat. Hou het wel bij Paiq.
Wat is je lengte dan als ik vragen mag?quote:Op zondag 22 september 2013 22:00 schreef MissGump het volgende:
[..]
Jups, serieus, maar ik heb me dan ook in mijn hele leven nog nooit fysiek aangetrokken gevoeld tot iemand die kleiner was. En tsja, plat gezegd, je moet het er ook op kunnen.
Ja dat kan natuurlijk. Dat 'probleem' heb ik niet, al is een kop groter zijn dan ik ben wel een duidelijk pluspunt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:00 schreef MissGump het volgende:
[..]
Jups, serieus, maar ik heb me dan ook in mijn hele leven nog nooit fysiek aangetrokken gevoeld tot iemand die kleiner was. En tsja, plat gezegd, je moet het er ook op kunnen.
Maar een heel klein beetje erboven gelukkig, maar idd, beperkt de keuze nogal.quote:Op zondag 22 september 2013 22:00 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Idd, dan moet je maar geen hakken aan doen. Als je je daar aan vasthoud hou je maar weinig over als je boven de 1.80 bent
Ja daarom. En daar kun je ook gewoon wat aan doen door ze gewoon niet aan te trekken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar een heel klein beetje erboven gelukkig, maar idd, beperkt de keuze nogal.
quote:Op zondag 22 september 2013 22:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wat is je lengte dan als ik vragen mag?
Niet eens echt lang dus.quote:
Nou ik vind het wel degelijk een probleem als een vrouw groter is dan ik. Ben dan ook 2 meter 40 dus dat wordt dan ook wel een enorme freakshow.quote:Op zondag 22 september 2013 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
Zoals ik net al aangaf ben ik best gezegend met mijn lengte. Ik ben nog niemand tegengekomen die even lang of zelfs langer was als ikzelf.
En wat boeit lengte nu eigenlijk? Zelfs als je partner kleiner is dan kan je het er nog steeds wel op hoor.
Helemaal mee eens, alhoewel vrouwen daar toch iets anders in staan dan wij mannen thijsquote:Op zondag 22 september 2013 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
Zoals ik net al aangaf ben ik best gezegend met mijn lengte. Ik ben nog niemand tegengekomen die even lang of zelfs langer was als ikzelf.
En wat boeit lengte nu eigenlijk? Zelfs als je partner kleiner is dan kan je het er nog steeds wel op hoor.
Oh precies groot genoeg!quote:Op zondag 22 september 2013 22:06 schreef MissGump het volgende:
[..]
[..]
Niet eens echt lang dus.
Maar goed ik zie het probleem niet echt, iedereen heeft zo zijn voorkeuren.
Dat is inderdaad vaak ook wel het 'probleem' als je geen boomlange man bent, maar een bonsai van 1.73quote:Op zondag 22 september 2013 22:06 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alhoewel vrouwen daar toch iets anders in staan dan wij mannen thijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |