Och, als het een leuke, single, christelijke man is die niet boven de 30 is heb ik geen probleem met 1 of 2 kinderen hoor. Moeten ze wel een beeltje lief doen natuurlijk.quote:Op maandag 23 september 2013 15:32 schreef Rickario het volgende:
[..]
Als het er twee waren was het geen bezwaar?
Leuk dat die anderen het hebben. Waarom wil jij het perse? Als iemand respect heeft voor jouw geloof, maar niet elke zondag naar de kerk wilt maar jou wel alle ruimte hiervoor geeft. Is dat een dealbreaker voor je? (kan) Zo nee, dan moet je ophouden met piekeren. Zo ja, afbreken en op zoek naar een christelijke man.quote:Op maandag 23 september 2013 15:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, ik vond het eerst nooit zo'n probleem. En ik ben het nog steeds met mijn redenering van toen eens, alleen zie ik veel mensen om me heen die wel met een mede-gelovige een relatie hebben. En dan ben ik bang dat ik daarnaar blijf zoeken, onbewust.
Nouja, ik heb jullie wel weer genoeg verveeld met mijn hersenspinselen.We blijven nu gewoon nog even daten en dan zie ik wel hoe het loopt.
Ik dacht zeker te weten dat het totaal geen dealbreaker was. Nu twijfel ik. Vandaar dat ik nog even afwacht.quote:Op maandag 23 september 2013 15:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leuk dat die anderen het hebben. Waarom wil jij het perse? Als iemand respect heeft voor jouw geloof, maar niet elke zondag naar de kerk wilt maar jou wel alle ruimte hiervoor geeft. Is dat een dealbreaker voor je? (kan) Zo nee, dan moet je ophouden met piekeren. Zo ja, afbreken en op zoek naar een christelijke man.
Dat was ook iets waar ik af en toe tegenaan liep. De vuile blikken die ik dan kreeg.quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik gebruik Zijn naam heel erg veel, alleen in een andere context, dus ik denk dat het voor mij ook niet gaat werken
Ik probeer dat te vermijden om een of andere redenquote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik gebruik Zijn naam heel erg veel, alleen in een andere context, dus ik denk dat het voor mij ook niet gaat werken
Ik heb dat opgegeven, ik vermijd alleen het woord "kanker" om mee te schelden...quote:Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik probeer dat te vermijden om een of andere reden
Al staat het best raar als ik ineens Gadverdamme roep.
Kanker gebruik ik ook nooit. Veelal is het Snotver of iets in die geest.quote:Op maandag 23 september 2013 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dat opgegeven, ik vermijd alleen het woord "kanker" om mee te schelden...
(en da's soms nog lastig ook als Hagenees, als ik echt pissig ben dan gebeurd het wel eens
maar ben daar nooit blij mee)
Als je scheldt met kanker beaam je juist de ernst van de ziekte.... maar maak dat een ander maar eens wijs....quote:Op maandag 23 september 2013 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dat opgegeven, ik vermijd alleen het woord "kanker" om mee te schelden...
(en da's soms nog lastig ook als Hagenees, als ik echt pissig ben dan gebeurd het wel eens
Ik scheld met ziektes die je niet tegenkomt in de Westerse wereldquote:Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef MissGump het volgende:
Toen ik naar de randstad verhuisde viel het me ook echt op dat men hier zo veel meer met ziektes scheldt. Ik was voornamelijk aan het schelden met lichaamsdelen gewend (en ja daar maak ik me dus zelf ook schuldig aan)
Dat is waar ik ben opgegroeid de meest gebruikelijke dus die kan ik prima aanquote:Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
En idd ook het vrouwelijk geslachtsdeel is wel eens "de lul" (no pun intended...)
Ach, boeiend. Snap niet dat er mensen zijn die zich daar druk om maken.quote:Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef MissGump het volgende:
Toen ik naar de randstad verhuisde viel het me ook echt op dat men hier zo veel meer met ziektes scheldt. Ik was voornamelijk aan het schelden met lichaamsdelen gewend (en ja daar maak ik me dus zelf ook schuldig aan)
Precies. Ik zie ook niet in waarom ik rekening zou moeten houden met mensen die zich laten kwetsen door zoiets futiels als scheldwoorden die niet op de persoon gericht zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 16:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, boeiend. Snap niet dat er mensen zijn die zich daar druk om maken.
Alleen als ik echt boos of geirriteerd ben vliegen de kankers om je oren.quote:Op maandag 23 september 2013 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omdat we helaas in een jankmaatschappij leven waar iedereen overal aanstoot van neemt.quote:Op maandag 23 september 2013 16:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies. Ik zie ook niet in waarom ik rekening zou moeten houden met mensen die zich laten kwetsen door zoiets futiels als scheldwoorden die niet op de persoon gericht zijn.
Dan is het een jankerd. Dan gaat het sowieso niet klikken, natuurlijk.quote:Op maandag 23 september 2013 16:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat we helaas in een jankmaatschappij leven waar iedereen overal aanstoot van neemt.
Voet! Knie! Bicep!quote:Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef MissGump het volgende:
Nou je het zegt: ik heb wel eens iemand op Paiq gehad die er wel pap van lustte. Elke zin bevatte wel een scheldwoord. Volgens mij was ze niet heel blij met haar huidige situatie en was het natuurlijk haar schuld niet maar die van de overheid dat ze geen werk hadquote:Op maandag 23 september 2013 16:52 schreef Seikcid het volgende:
Is het gebruikelijk om te schelden op die datingsites ofzo?
quote:Op maandag 23 september 2013 16:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou je het zegt: ik heb wel eens iemand op Paiq gehad die er wel pap van lustte. Elke zin bevatte wel een scheldwoord. Volgens mij was ze niet heel blij met haar huidige situatie en was het natuurlijk haar schuld niet maar die van de overheid dat ze geen werk had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |