abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131480874
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:32 schreef Rickario het volgende:

[..]

Als het er twee waren was het geen bezwaar? :P
Och, als het een leuke, single, christelijke man is die niet boven de 30 is heb ik geen probleem met 1 of 2 kinderen hoor. Moeten ze wel een beeltje lief doen natuurlijk. ;)
  maandag 23 september 2013 @ 15:43:54 #277
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131481292
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]

Mja, ik vond het eerst nooit zo'n probleem. En ik ben het nog steeds met mijn redenering van toen eens, alleen zie ik veel mensen om me heen die wel met een mede-gelovige een relatie hebben. En dan ben ik bang dat ik daarnaar blijf zoeken, onbewust.

Nouja, ik heb jullie wel weer genoeg verveeld met mijn hersenspinselen. :') We blijven nu gewoon nog even daten en dan zie ik wel hoe het loopt.
Leuk dat die anderen het hebben. Waarom wil jij het perse? Als iemand respect heeft voor jouw geloof, maar niet elke zondag naar de kerk wilt maar jou wel alle ruimte hiervoor geeft. Is dat een dealbreaker voor je? (kan) Zo nee, dan moet je ophouden met piekeren. Zo ja, afbreken en op zoek naar een christelijke man.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_131481488
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 15:43 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Leuk dat die anderen het hebben. Waarom wil jij het perse? Als iemand respect heeft voor jouw geloof, maar niet elke zondag naar de kerk wilt maar jou wel alle ruimte hiervoor geeft. Is dat een dealbreaker voor je? (kan) Zo nee, dan moet je ophouden met piekeren. Zo ja, afbreken en op zoek naar een christelijke man.
Ik dacht zeker te weten dat het totaal geen dealbreaker was. Nu twijfel ik. Vandaar dat ik nog even afwacht.
pi_131481614
Ik kan het niet, een relatie hebben met iemand die niet mijn levensovertuiging deelt. Het gaat open gegeven moment botsen. En als het iemand is die het allemaal niks kan schelen en niet over die dingen nadenkt... Tsja, ik weet niet of je dat moet willen als het wel een grote rol speelt in jouw leven.
  maandag 23 september 2013 @ 15:54:00 #280
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131481748
Ik gebruik Zijn naam heel erg veel, alleen in een andere context, dus ik denk dat het voor mij ook niet gaat werken :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_131482157
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik gebruik Zijn naam heel erg veel, alleen in een andere context, dus ik denk dat het voor mij ook niet gaat werken :P
Dat was ook iets waar ik af en toe tegenaan liep. De vuile blikken die ik dan kreeg. :D
Burning bridges gives you so much more
pi_131482357
Ik heb 1 keer gedate met iemand die gelovig was. Dat was voldoende om te weten dat het nooit gaat werken.
  Moderator / Redactie FP maandag 23 september 2013 @ 16:16:32 #283
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131482631
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
Ik probeer dat te vermijden om een of andere reden :@

Al staat het best raar als ik ineens Gadverdamme roep.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 23 september 2013 @ 16:20:41 #284
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131482828
Heb eens op een christelijke school gezeten, daar de dergelijke termen een beetje afgeleerd :P :{

In bepaald gezelschap wil ik het nog wel eens gebruiken.
Grijp ze!
  maandag 23 september 2013 @ 16:21:11 #285
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131482852
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:16 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik probeer dat te vermijden om een of andere reden :@

Al staat het best raar als ik ineens Gadverdamme roep.
Ik heb dat opgegeven, ik vermijd alleen het woord "kanker" om mee te schelden...
(en da's soms nog lastig ook als Hagenees :P, als ik echt pissig ben dan gebeurd het wel eens :@ maar ben daar nooit blij mee)
  Moderator / Redactie FP maandag 23 september 2013 @ 16:25:25 #286
Brabo Bastard
pi_131483038
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 16:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik heb dat opgegeven, ik vermijd alleen het woord "kanker" om mee te schelden...
(en da's soms nog lastig ook als Hagenees :P, als ik echt pissig ben dan gebeurd het wel eens :@ maar ben daar nooit blij mee)
Kanker gebruik ik ook nooit. Veelal is het Snotver of iets in die geest.

Maar in gezelschap houd ik me koest :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131483284
quote:

[..]

Als je scheldt met kanker beaam je juist de ernst van de ziekte.... maar maak dat een ander maar eens wijs....
pi_131483305
Toen ik naar de randstad verhuisde viel het me ook echt op dat men hier zo veel meer met ziektes scheldt. Ik was voornamelijk aan het schelden met lichaamsdelen gewend (en ja daar maak ik me dus zelf ook schuldig aan) :X
Why do dishes when you can do daiquiris?
  maandag 23 september 2013 @ 16:32:31 #289
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131483367
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:31 schreef MissGump het volgende:
Toen ik naar de randstad verhuisde viel het me ook echt op dat men hier zo veel meer met ziektes scheldt. Ik was voornamelijk aan het schelden met lichaamsdelen gewend (en ja daar maak ik me dus zelf ook schuldig aan) :X
Ik scheld met ziektes die je niet tegenkomt in de Westerse wereld :P
Pleuris, tering, tyfus, pest etc :D
Maar goed, over het algemeen is onze lieve Heer of zijn Zoon de pineut....
En idd ook het vrouwelijk geslachtsdeel is wel eens "de lul" (no pun intended...)
pi_131483454
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2013 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
En idd ook het vrouwelijk geslachtsdeel is wel eens "de lul" (no pun intended...)
Dat is waar ik ben opgegroeid de meest gebruikelijke dus die kan ik prima aan :+
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_131483466
quote:
Ach, boeiend. Snap niet dat er mensen zijn die zich daar druk om maken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_131483525
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 16:34 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ach, boeiend. Snap niet dat er mensen zijn die zich daar druk om maken.
Precies. Ik zie ook niet in waarom ik rekening zou moeten houden met mensen die zich laten kwetsen door zoiets futiels als scheldwoorden die niet op de persoon gericht zijn.
  maandag 23 september 2013 @ 16:37:36 #293
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131483563
quote:

[..]

Alleen als ik echt boos of geirriteerd ben vliegen de kankers om je oren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Moderator / Redactie FP maandag 23 september 2013 @ 16:38:09 #294
Brabo Bastard
pi_131483589
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 16:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Precies. Ik zie ook niet in waarom ik rekening zou moeten houden met mensen die zich laten kwetsen door zoiets futiels als scheldwoorden die niet op de persoon gericht zijn.
Omdat we helaas in een jankmaatschappij leven waar iedereen overal aanstoot van neemt.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131483610
Ach ja, beschaving blijft voor sommige mensen toch een onbereikbaar iets.
pi_131483636
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Omdat we helaas in een jankmaatschappij leven waar iedereen overal aanstoot van neemt.
Dan is het een jankerd. Dan gaat het sowieso niet klikken, natuurlijk.
pi_131483912
quote:
Voet! Knie! Bicep!
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_131484154
Is het gebruikelijk om te schelden op die datingsites ofzo?
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  Moderator / Redactie FP maandag 23 september 2013 @ 16:59:08 #299
Brabo Bastard
pi_131484359
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 16:52 schreef Seikcid het volgende:
Is het gebruikelijk om te schelden op die datingsites ofzo?
Nou je het zegt: ik heb wel eens iemand op Paiq gehad die er wel pap van lustte. Elke zin bevatte wel een scheldwoord. Volgens mij was ze niet heel blij met haar huidige situatie en was het natuurlijk haar schuld niet maar die van de overheid dat ze geen werk had :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131484612
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 16:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nou je het zegt: ik heb wel eens iemand op Paiq gehad die er wel pap van lustte. Elke zin bevatte wel een scheldwoord. Volgens mij was ze niet heel blij met haar huidige situatie en was het natuurlijk haar schuld niet maar die van de overheid dat ze geen werk had :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')