abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131421143
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 20:27 schreef firefly3 het volgende:
Flirt, oneliners, battles, match. Nog meer woordjes? :p
Ja, hier.

Van daygamen tot inner core tot ringfinger of the cube, alle woorden met een hoog Jiskefet-gehalte kun je daar vinden.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_131421765
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 september 2013 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja, hier.

Van daygamen tot inner core tot ringfinger of the cube, alle woorden met een hoog Jiskefet-gehalte kun je daar vinden.
Maar dat is niet virtueel ;) Online ontloop je de kans op een publiekelijke afwijzing. Maar de grootste ballen kweek je in real life, which attracts girls ^^
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131421987
Iedere keer als ik jou hier lees is het een beetje alsof ik bij de slager binnenloop en daar luidkeels iemand zijn beklag staat te doen over dat hij niet van vlees houdt, firefly.
pi_131422453
Als je kijkt naar al de depressiviteit topics enzo omdat de tegenwoordige internet gozer afhankelijk is geworden van facebook en internet dates en niet kan genieten van in het echt alles te beleven, begin ik het logisch te vinden dat ze er geld en misbruik van te maken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131422602
Ja, en daten doe je nog altijd in de kroeg lijkt me. Of heb jij een happy wanker cyber glove in je usb-port zitten?
pi_131422730
En nu we het er toch over hebben; mijn eigen date komt zo. Nog even een verlate Walking Dead marathon doen voor seizoen 4 er alweer is. Met veel drank, dat spreekt.
pi_131425239
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 21:07 schreef firefly3 het volgende:
Als je kijkt naar al de depressiviteit topics enzo omdat de tegenwoordige internet gozer afhankelijk is geworden van facebook en internet dates en niet kan genieten van in het echt alles te beleven, begin ik het logisch te vinden dat ze er geld en misbruik van te maken.
Het zou zo fijn zijn als jij ergens anders ging roepen dat afhankelijk zijn van het internet stom is. Misschien in de kroeg ofzo, ipv een forum? Dan hoeven wij het niet meer te lezen. :)
  zaterdag 21 september 2013 @ 22:10:07 #58
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131425263
quote:
18s.gif Op zaterdag 21 september 2013 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Het zou zo fijn zijn als jij ergens anders ging roepen dat afhankelijk zijn van het internet stom is. Misschien in de kroeg ofzo, ipv een forum? Dan hoeven wij het niet meer te lezen. :)
De lijst van zijn verbanningen is al aardig.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 21 september 2013 @ 22:11:54 #59
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_131425349
quote:
18s.gif Op zaterdag 21 september 2013 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

In de kroeg wil ik ook niet lastig gevallen worden.
pi_131425403
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 22:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

In de kroeg wil ik ook niet lastig gevallen worden.
Ik ga er gemakszuchtig van uit dat hij op andere plekken komt dan ik. Maar is idd wel een beetje zielig voor de mensen in de desbetreffende kroeg.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 september 2013 @ 23:14:09 #61
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131427880
Don't feed the troll people. Simple as that.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131432141
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 23:35 schreef MangoLotion het volgende:
Jeeej!!! Hij heeft me vandaag op date gevraagd :D via facebook :') maar ach hij is :9 en 8 jaar ouder dan ik
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 23:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hij heeft je gevraagd, hoe maakt dan niet meer uit :P
De eerste date is nog niet eens geweest en we hebben al gezoend :')
Ik kwam m toevallig tegen in de stad en hij liep met me mee naar t station, op een afgelegen bankje op het perron is het gebeurd O+ *O*
  zondag 22 september 2013 @ 03:47:10 #63
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131433385
Op stap met date in eigen stad is niet aan te raden. Verslag volgt. Misschien.
pi_131435724
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 03:47 schreef BeamofLight het volgende:
Doe maar een verslag.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 11:46:01 #65
Brabo Bastard
pi_131436037
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 03:47 schreef BeamofLight het volgende:
Nou ben ik benieuwd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 11:46:22 #66
Brabo Bastard
pi_131436046
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 01:38 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

[..]

De eerste date is nog niet eens geweest en we hebben al gezoend :')
Ik kwam m toevallig tegen in de stad en hij liep met me mee naar t station, op een afgelegen bankje op het perron is het gebeurd O+ *O*
Wat schattig O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131446295
Leuk contact met iemand vlak bij mij in de buurt via Paiq. Klikt goed en hebben al nummers uitgewisseld. Als het zo door gaat *O*
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 16:51:38 #68
Brabo Bastard
pi_131446521
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 16:45 schreef PeterPastoor het volgende:
Leuk contact met iemand vlak bij mij in de buurt via Paiq. Klikt goed en hebben al nummers uitgewisseld. Als het zo door gaat *O*
Goed te horen! :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131450623
Ik heb het op Paiq wel een beetje gezien en ik wil graag een profielensite proberen. Voor Paiq betaalde ik ook al, dus een betaalde site is geen probleem.

Welke site is aan te raden? Het is belangrijk dat de verhoudingen niet zo scheef liggen als op Paiq en zeker aangezien mijn leeftijdscategorie (18-23) niet echt en masse op datingsites zit is dat een lastig punt. Daarnaast zou het fijn zijn als het een plek is die voor 'beginners' geschikt is, wat vooral wil zeggen dat de vrouwen niet te moeilijk en ingewikkeld moeten zijn.

Gegeven die eisen, wat is jullie advies?
pi_131450672
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef benzin het volgende:
Ik heb het op Paiq wel een beetje gezien en ik wil graag een profielensite proberen. Voor Paiq betaalde ik ook al, dus een betaalde site is geen probleem.

Welke site is aan te raden? Het is belangrijk dat de verhoudingen niet zo scheef liggen als op Paiq en zeker aangezien mijn leeftijdscategorie (18-23) niet echt en masse op datingsites zit is dat een lastig punt. Daarnaast zou het fijn zijn als het een plek is die voor 'beginners' geschikt is, wat vooral wil zeggen dat de vrouwen niet te moeilijk en ingewikkeld moeten zijn.

Vrouwen zijn doen altijd moeilijk en ingewikkeld. :')
Burning bridges gives you so much more
  zondag 22 september 2013 @ 18:33:02 #71
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131450854
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 18:28 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Vrouwen zijn doen altijd moeilijk en ingewikkeld. :')
Behalve als ze je zien zitten, dan gaat het vrij simpel. Het ligt aan jezelf dus.
Grijp ze!
pi_131450895
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Behalve als ze je zien zitten, dan gaat het vrij simpel. Het ligt aan jezelf dus.
Behalve als ze een gedachtekronkel hebben dat ze opeens hard to get moeten spelen. :P
Burning bridges gives you so much more
pi_131451115
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef benzin het volgende:

Wat bedoel je met verhoudingen die scheef liggen?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_131451146
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 18:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat bedoel je met verhoudingen die scheef liggen?
Veel meer mannen dan vrouwen.
pi_131451308
Woensdag date met de Paiq mevrouw! Voordeel dat ze hier erg dichtbij woont. Gaat stuk sneller als met vorige date!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')