Ja, hier.quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:27 schreef firefly3 het volgende:
Flirt, oneliners, battles, match. Nog meer woordjes? :p
Maar dat is niet virtueelquote:Op zaterdag 21 september 2013 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, hier.
Van daygamen tot inner core tot ringfinger of the cube, alle woorden met een hoog Jiskefet-gehalte kun je daar vinden.
Het zou zo fijn zijn als jij ergens anders ging roepen dat afhankelijk zijn van het internet stom is. Misschien in de kroeg ofzo, ipv een forum? Dan hoeven wij het niet meer te lezen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 21:07 schreef firefly3 het volgende:
Als je kijkt naar al de depressiviteit topics enzo omdat de tegenwoordige internet gozer afhankelijk is geworden van facebook en internet dates en niet kan genieten van in het echt alles te beleven, begin ik het logisch te vinden dat ze er geld en misbruik van te maken.
De lijst van zijn verbanningen is al aardig.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het zou zo fijn zijn als jij ergens anders ging roepen dat afhankelijk zijn van het internet stom is. Misschien in de kroeg ofzo, ipv een forum? Dan hoeven wij het niet meer te lezen.
In de kroeg wil ik ook niet lastig gevallen worden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het zou zo fijn zijn als jij ergens anders ging roepen dat afhankelijk zijn van het internet stom is. Misschien in de kroeg ofzo, ipv een forum? Dan hoeven wij het niet meer te lezen.
Ik ga er gemakszuchtig van uit dat hij op andere plekken komt dan ik. Maar is idd wel een beetje zielig voor de mensen in de desbetreffende kroeg.quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de kroeg wil ik ook niet lastig gevallen worden.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:35 schreef MangoLotion het volgende:
Jeeej!!! Hij heeft me vandaag op date gevraagdvia facebook
maar ach hij is
en 8 jaar ouder dan ik
De eerste date is nog niet eens geweest en we hebben al gezoendquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij heeft je gevraagd, hoe maakt dan niet meer uit
Doe maar een verslag.quote:Op zondag 22 september 2013 03:47 schreef BeamofLight het volgende:
Op stap met date in eigen stad is niet aan te raden. Verslag volgt. Misschien.
Nou ben ik benieuwd.quote:Op zondag 22 september 2013 03:47 schreef BeamofLight het volgende:
Op stap met date in eigen stad is niet aan te raden. Verslag volgt. Misschien.
Wat schattigquote:Op zondag 22 september 2013 01:38 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
De eerste date is nog niet eens geweest en we hebben al gezoend![]()
Ik kwam m toevallig tegen in de stad en hij liep met me mee naar t station, op een afgelegen bankje op het perron is het gebeurd![]()
Goed te horen!quote:Op zondag 22 september 2013 16:45 schreef PeterPastoor het volgende:
Leuk contact met iemand vlak bij mij in de buurt via Paiq. Klikt goed en hebben al nummers uitgewisseld. Als het zo door gaat
Vrouwen zijn doen altijd moeilijk en ingewikkeld.quote:Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef benzin het volgende:
Ik heb het op Paiq wel een beetje gezien en ik wil graag een profielensite proberen. Voor Paiq betaalde ik ook al, dus een betaalde site is geen probleem.
Welke site is aan te raden? Het is belangrijk dat de verhoudingen niet zo scheef liggen als op Paiq en zeker aangezien mijn leeftijdscategorie (18-23) niet echt en masse op datingsites zit is dat een lastig punt. Daarnaast zou het fijn zijn als het een plek is die voor 'beginners' geschikt is, wat vooral wil zeggen dat de vrouwen niet te moeilijk en ingewikkeld moeten zijn.
Gegeven die eisen, wat is jullie advies?
Behalve als ze je zien zitten, dan gaat het vrij simpel. Het ligt aan jezelf dus.quote:Op zondag 22 september 2013 18:28 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Vrouwen zijn doen altijd moeilijk en ingewikkeld.
Behalve als ze een gedachtekronkel hebben dat ze opeens hard to get moeten spelen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:33 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Behalve als ze je zien zitten, dan gaat het vrij simpel. Het ligt aan jezelf dus.
Wat bedoel je met verhoudingen die scheef liggen?quote:Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef benzin het volgende:
Ik heb het op Paiq wel een beetje gezien en ik wil graag een profielensite proberen. Voor Paiq betaalde ik ook al, dus een betaalde site is geen probleem.
Welke site is aan te raden? Het is belangrijk dat de verhoudingen niet zo scheef liggen als op Paiq en zeker aangezien mijn leeftijdscategorie (18-23) niet echt en masse op datingsites zit is dat een lastig punt. Daarnaast zou het fijn zijn als het een plek is die voor 'beginners' geschikt is, wat vooral wil zeggen dat de vrouwen niet te moeilijk en ingewikkeld moeten zijn.
Gegeven die eisen, wat is jullie advies?
Veel meer mannen dan vrouwen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat bedoel je met verhoudingen die scheef liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |