abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131458436
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Je geeft meteen antwoord op je vraag. Omdat vrouwen overspoelt worden, hoeven ze zelf niet meer echt actief te zoeken :P
Maar dat betekent dus ook dat ik ook met hagel moet gaan zitten schieten, maar daar heb ik dus helemaal geen zin in want ik kies mijn slachtoffers zorgvuldig uit.

Maar mijn zorgvuldig samengesteld stuk proza wordt dus weggedrukt door al die negerspam.

Hoe lossen jullie dit op? :?
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_131458552
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:24 schreef Rickario het volgende:

[..]

Huh, dat lijkt mij een heel erg raar argument :')
Denk dat een man hakken alleen niet leuk vindt wanneer je groter wordt dan hem :P
Verder zijn hakken altijd ^O^
Hoe erg is dat nu echt als je langer bent dan een jongen? Want ik kan me niet voorstellen dat een paar cm uit zou maken maar bij die okcupid date die ik zo leuk vond had ik het idee dat hij het niet zo tof vond dat ik langer was, ook al kwam het door m'n hakken...
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 21:31:56 #103
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131458707
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:27 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Maar dat betekent dus ook dat ik ook met hagel moet gaan zitten schieten, maar daar heb ik dus helemaal geen zin in want ik kies mijn slachtoffers zorgvuldig uit.

Maar mijn zorgvuldig samengesteld stuk proza wordt dus weggedrukt door al die negerspam.

Hoe lossen jullie dit op? :?
Que? :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131458790
quote:
15s.gif Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef mugumquomp het volgende:

[..]

Hoe erg is dat nu echt als je langer bent dan een jongen? Want ik kan me niet voorstellen dat een paar cm uit zou maken maar bij die okcupid date die ik zo leuk vond had ik het idee dat hij het niet zo tof vond dat ik langer was, ook al kwam het door m'n hakken...
2/3 cm maakt mij als man niet zo heel veel uit. Jij bent overigens één van de weinige vrouwen die er geen probleem van maakt dat haar date kleiner is.
pi_131459072
Ik ga op een date in principe altijd voor hakken, kan ik juist goed checken of hij lang genoeg is ;) Ik kan me inderdaad wel voorstellen als ik met iemand van 1.80 zou daten, dat ik dan niet voor hakken van 10 cm ga :D

En hakken maken je outfit wel altijd gewoon gelijk af, een simpele outfit met een goed stel hakken kijkt compleet anders dan dezelfde outfit met gympen.
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_131459138
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:31 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Que? :D
Nou ik kijk eerst even wie ik aanspreek in plaats dat ik een control+c/control+v naar iedereen doorram in hoop op een berichtje terug.

Maar er zijn dus ook mensen die het geen zak boeit met wie ze aan een tafeltje zitten en die schieten iedereen dus aan.

Daardoor komt mijn lieve romantische woord voor woord gekozen stukje in een oceaan van clichematige rommel waardoor de chiqu'a mijn berichtje niet leest en ik dus maar 33,33% respons krijgt.

Althans zo luidt mijn theorie.
pi_131459190
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:33 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

2/3 cm maakt mij als man niet zo heel veel uit. Jij bent overigens één van de weinige vrouwen die er geen probleem van maakt dat haar date kleiner is.
Ik ben niet heel lang ofzo (1.73m) dus met al die lange Hollandse jongens komt het niet veel voor dat ik langer ben ;) Dit was dan ook geen Nederlander. Als een jongen echt heel klein is zou ik het misschien wel gek vinden, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Sommige lange vriendinnen (>1.85m) wel, die doen daar heel moeilijk over, al heeft dat volgens mij meer met hun eigen issues te maken dan met die mannen :9
  zondag 22 september 2013 @ 21:40:17 #108
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131459228
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:38 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Nou ik kijk eerst even wie ik aanspreek in plaats dat ik een control+c/control+v naar iedereen doorram in hoop op een berichtje terug.

Maar er zijn dus ook mensen die het geen zak boeit met wie ze aan een tafeltje zitten en die schieten iedereen dus aan.

Daardoor komt mijn lieve romantische woord voor woord gekozen stukje in een oceaan van clichematige rommel waardoor de chiqu'a mijn berichtje niet leest en ik dus maar 33,33% respons krijgt.

Althans zo luidt mijn theorie.
yep, zo werkt het
pi_131459261
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:37 schreef MissGump het volgende:
Ik ga op een date in principe altijd voor hakken, kan ik juist goed checken of hij lang genoeg is ;) Ik kan me inderdaad wel voorstellen als ik met iemand van 1.80 zou daten, dat ik dan niet voor hakken van 10 cm ga :D
Hoe lang ben jij dan?

quote:
En hakken maken je outfit wel altijd gewoon gelijk af, een simpele outfit met een goed stel hakken kijkt compleet anders dan dezelfde outfit met gympen.
Eens! :D
pi_131459274
quote:

Ik doe juist nooit hakken aan, omdat ik niet het risico wil lopen dat ik langer ben. Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd de lengte wel wist voor de date, maar ik date dus vaker mannen van mijn lengte dan mannen die 10 cm langer zijn. En 5 centimeter hak is net niks. :')
pi_131459399
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

yep, zo werkt het
En dat is kut, en dwingt mij dus in een positie dat ik ook iedereen moet gaan aanschieten. Misschien is dat inderdaad het beste om haar daarna een tweede selectieronde op los te laten en daarna een lief romantisch persoonlijk berichtje toe te sturen.

Vandaar dus mijn vraag: zijn jullie spammers of snipers? En wat is jullie strategie?
pi_131459441
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik doe juist nooit hakken aan, omdat ik niet het risico wil lopen dat ik langer ben. Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd de lengte wel wist voor de date, maar ik date dus vaker mannen van mijn lengte dan mannen die 10 cm langer zijn. En 5 centimeter hak is net niks. :')
Lol, ik heb m'n hakken maar eens even opgemeten, die zijn inderdaad 9 a 10 cm. Had ik helemaal niet door, dan was ik best veel langer dan die jongen :o
pi_131459510
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:43 schreef mugumquomp het volgende:

[..]

Lol, ik heb m'n hakken maar eens even opgemeten, die zijn inderdaad 9 a 10 cm. Had ik helemaal niet door, dan was ik best veel langer dan die jongen :o
Ja al mijn 'mooie' hakken zitten rond de 10. Maar met mijn ruime 1.80 zijn er best veel mannen die ik dan voorbij ga. Dus ik heb altijd platte schoenen aan op een eerste date, haha.
pi_131459564
[quote]0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ja al mijn 'mooie' hakken zitten rond de 10. Maar met mijn ruime 1.80 zijn er best veel mannen die ik dan voorbij ga. Dus ik heb altijd platte schoenen aan op een eerste date, haha.
[/quote]

Haha alsof mannen dat niet door hebben :P
pi_131459576
En vanavond bijna 2 uur gebeld. Normaal ben ik degene die zo snel is maar nu is het eens andersom :D Wel erg leuk!
pi_131459580
Lijkt me idd ook wel handig. Ik ga ook niet letten of vrouwen eventueel hakken kunnen dragen of niet. Ze zien mijn lengte ook wel in mn profiel. Dus neem aan dat ze zelf slim genoeg zijn om geen hakken van tig cm aan te trekken dan.
pi_131459620
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef mugumquomp het volgende:

[..]

Hoe lang ben jij dan?

[..]

Eens! :D
1.78, dus dan zou ik 8 cm boven hem uitsteken :)

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik weet dus eigenlijk altijd van te voren hoe lang iemand is, en als hij onder de 1.85 is moet hij wel heeeeel erg leuk zijn wil ik op date gaan.

De 'beller' is meer dan 2 meter O+
pi_131459627
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:45 schreef Rickario het volgende:

[..]

[/b]
Haha alsof mannen dat niet door hebben :P
;( ik kan me inderdaad niet echt herinneren welke schoenen een date aan had als ik eerlijk ben.
pi_131459645
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:42 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

En dat is kut, en dwingt mij dus in een positie dat ik ook iedereen moet gaan aanschieten. Misschien is dat inderdaad het beste om haar daarna een tweede selectieronde op los te laten en daarna een lief romantisch persoonlijk berichtje toe te sturen.

Vandaar dus mijn vraag: zijn jullie spammers of snipers? En wat is jullie strategie?
Ik heb geen strategie. Als iemand mij leuk lijkt stuur ik gewoon een berichtje. Ik heb periodes dat iedereen terug reageert, maar er zijn ook periodes dat er niemand reageert. Maar ik krijg zelf zo nu en dan ook berichtjes van vrouwen, dus hoef gelukkig niet altijd actief te zoeken.
pi_131459698
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik heb geen strategie. Als iemand mij leuk lijkt stuur ik gewoon een berichtje. Ik heb periodes dat iedereen terug reageert, maar er zijn ook periodes dat er niemand reageert. Maar ik krijg zelf zo nu en dan ook berichtjes van vrouwen, dus hoef gelukkig niet altijd actief te zoeken.
En waar zit je op? Want ik had van een kennis gehoord dat badoo leuk was. Maar als ik daar zo kijk gok ik dat ze zowat allemaal Anita en Priscilla heten.

Die kennis is dan ook wel een Tonnie.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 21:49:48 #121
Brabo Bastard
pi_131459735
Gelukkig heb ik geluk met mijn 1.92 :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131459739
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef MissGump het volgende:

[..]

[..]

Ik weet dus eigenlijk altijd van te voren hoe lang iemand is, en als hij onder de 1.85 is moet hij wel heeeeel erg leuk zijn wil ik op date gaan.

Hij belt dus ook lang ;(
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 21:50:30 #123
Brabo Bastard
pi_131459774
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:49 schreef Rickario het volgende:

[..]

Hij belt dus ook lang ;(
:') :D
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131459780
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:49 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

En waar zit je op? Want ik had van een kennis gehoord dat badoo leuk was. Maar als ik daar zo kijk gok ik dat ze zowat allemaal Anita en Priscilla heten.

Die kennis is dan ook wel een Tonnie.
Lexa. En no way dat ik ooit op Badoo ga. Een vriend van me heeft daar ooit opgezeten en daar is het oh oh cherso gehalte nogal hoog.
pi_131459817
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:49 schreef Rickario het volgende:

[..]

Hij belt dus ook lang ;(
Altijd ;)
pi_131459831
quote:

Oh god, wat een boom. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_131459842
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Lexa. En no way dat ik ooit op Badoo ga. Een vriend van me heeft daar ooit opgezeten en daar is het oh oh cherso gehalte nogal hoog.
Oke ik ga me eens even orienteren. Ik sta wel op beautifulpeople.com :D

maargoed om nou voor een date naar dubai te gaan vliegen schiet ook niet op.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 21:51:58 #128
Brabo Bastard
pi_131459857
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Eens. En dan willen ze chatten en dan hoor je niks meer :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131459969
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ervaring met Badoo thijs?
pi_131460073
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ga even een enorme Cherry aanschieten op badoo. :D
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 21:56:16 #131
Brabo Bastard
pi_131460079
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:54 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ervaring met Badoo thijs?
Ik ben er lid van, maar daar is ook alles mee gezegd. Dat chatten werkt maar half en als je dan antwoord geeft is het ineens stil.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 21:56:35 #132
Brabo Bastard
pi_131460096
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:56 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ik ga even een enorme Cherry aanschieten op badoo.
Succes, misschien pop je haar wel.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131460125
quote:

[..]

[..]

Serieus? Zoals mijn zus zei "als je alle mannen die niet langer zijn dan jij meteen afwijst houd je wel heel weinig over". Als hij verder leuk genoeg is, laat ik het niet mislopen op die paar centimeter. Dat vind ik zonde.
pi_131460162
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ben er lid van, maar daar is ook alles mee gezegd. Dat chatten werkt maar half en als je dan antwoord geeft is het ineens stil.
Ah echt, vriend van me is ook ooit lid geweest. En die liet zien wat er allemaal voor volk op stond. Hij vond het niet erg, want hij kon makkelijk seks krijgen met die vrouwen daar en daar was het hem ook om te doen :P
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 21:59:41 #135
Brabo Bastard
pi_131460280
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ah echt, vriend van me is ook ooit lid geweest. En die liet zien wat er allemaal voor volk op stond. Hij vond het niet erg, want hij kon makkelijk seks krijgen met die vrouwen daar en daar was het hem ook om te doen :P
Ik zie er weinig heil in als ik zie wat op de site staat. Hou het wel bij Paiq.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131460294
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:56 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Succes, misschien pop je haar wel.
Dat zou wel prettig zijn, alleen moet je dan wel oppassen dat je je niet teveel in die contreien gaat begeven. Ik ben toch wel op zoek naar iets leuks voor langer, en een goede naam is zo verwoest.
pi_131460306
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Serieus? Zoals mijn zus zei "als je alle mannen die niet langer zijn dan jij meteen afwijst houd je wel heel weinig over". Als hij verder leuk genoeg is, laat ik het niet mislopen op die paar centimeter. Dat vind ik zonde.
Idd, dan moet je maar geen hakken aan doen. Als je je daar aan vasthoud hou je maar weinig over als je boven de 1.80 bent
pi_131460348
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Jups, serieus, maar ik heb me dan ook in mijn hele leven nog nooit fysiek aangetrokken gevoeld tot iemand die kleiner was. En tsja, plat gezegd, je moet het er ook op kunnen.
pi_131460355
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik zie er weinig heil in als ik zie wat op de site staat. Hou het wel bij Paiq.
Ik zou er ook niet op gaan. Hou het wel bij lexa en soms paiq
pi_131460394
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:00 schreef MissGump het volgende:

[..]

Jups, serieus, maar ik heb me dan ook in mijn hele leven nog nooit fysiek aangetrokken gevoeld tot iemand die kleiner was. En tsja, plat gezegd, je moet het er ook op kunnen.
Wat is je lengte dan als ik vragen mag?
pi_131460412
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:00 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ja dat kan natuurlijk. Dat 'probleem' heb ik niet, al is een kop groter zijn dan ik ben wel een duidelijk pluspunt. :9
pi_131460436
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:00 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Idd, dan moet je maar geen hakken aan doen. Als je je daar aan vasthoud hou je maar weinig over als je boven de 1.80 bent
Maar een heel klein beetje erboven gelukkig, maar idd, beperkt de keuze nogal.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:04:25 #143
Brabo Bastard
pi_131460556
Zoals ik net al aangaf ben ik best gezegend met mijn lengte. Ik ben nog niemand tegengekomen die even lang of zelfs langer was als ikzelf.

En wat boeit lengte nu eigenlijk? Zelfs als je partner kleiner is dan kan je het er nog steeds wel op hoor.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131460585
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Maar een heel klein beetje erboven gelukkig, maar idd, beperkt de keuze nogal.
Ja daarom. En daar kun je ook gewoon wat aan doen door ze gewoon niet aan te trekken. ;) Ik ben zelf 1.76, maar kan helaas geen 5 cm eraan plakken. Ik krijg ook veel te vaak te horen van vrouwen die officieel kleiner zijn dan mij dat ze dan geen hakken aan kunnen. Trek ze dan gewoon niet aan.
  zondag 22 september 2013 @ 22:05:18 #145
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131460589
Zie mezelf ook niet met een grotere dame hoor. Ben niet super breed dus daar compenseer ik dan ook weinig. Voel me al snel het kleine broertje ofzo.
Grijp ze!
pi_131460631
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:01 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Wat is je lengte dan als ik vragen mag?
quote:

1.78

Niet eens echt lang dus.

Maar goed ik zie het probleem niet echt, iedereen heeft zo zijn voorkeuren.
pi_131460636
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
Zoals ik net al aangaf ben ik best gezegend met mijn lengte. Ik ben nog niemand tegengekomen die even lang of zelfs langer was als ikzelf.

En wat boeit lengte nu eigenlijk? Zelfs als je partner kleiner is dan kan je het er nog steeds wel op hoor.
Nou ik vind het wel degelijk een probleem als een vrouw groter is dan ik. Ben dan ook 2 meter 40 dus dat wordt dan ook wel een enorme freakshow.
pi_131460652
quote:

Helemaal mee eens, alhoewel vrouwen daar toch iets anders in staan dan wij mannen thijs ;)
pi_131460659
quote:
3s.gif Op zondag 22 september 2013 22:06 schreef MissGump het volgende:

[..]

[..]

Niet eens echt lang dus.

Maar goed ik zie het probleem niet echt, iedereen heeft zo zijn voorkeuren.
Oh precies groot genoeg! :P
pi_131460810
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:06 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, alhoewel vrouwen daar toch iets anders in staan dan wij mannen thijs ;)
Dat is inderdaad vaak ook wel het 'probleem' als je geen boomlange man bent, maar een bonsai van 1.73 :P
pi_131460906
quote:

Jups, technisch gezien kan je het ook op iemand van 200 kg, maar doe ik ook niet omdat ik me daar ook niet aangetrokken tot voel.

Die eeuwige lengte-discussie, komen we toch nooit uit, en dat maakt dan ook weer helemaal niks uit lijkt me zo :)
pi_131460931
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:09 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat is inderdaad vaak ook wel het 'probleem' als je geen boomlange man bent, maar een bonsai van 1.73 :P
Ja op zich maakt dat niet uit, want er zijn genoeg leuke vrouwen van < 1.70. Waar ik me aan irriteer is dat die vrouwen vaak ook een lange kerel moeten hebben omdat ze anders hun hakken niet aan kunnen. Je wilt niet weten hoevaak ik dat al gehoord heb bij beginnend contact.
pi_131460958
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:12 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ja op zich maakt dat niet uit, want er zijn genoeg leuke vrouwen van < 1.70. Waar ik me aan irriteer is dat die vrouwen vaak ook een lange kerel moeten hebben omdat ze anders hun hakken niet aan kunnen. Je wilt niet weten hoevaak ik dat al gehoord heb bij beginnend contact.
Ja dat is wel kut, maargoed wij mannen van 1.85 kunnen ook plateauzolen aantrekken.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:15:53 #154
Brabo Bastard
pi_131461114
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:11 schreef MissGump het volgende:

[..]

Jups, technisch gezien kan je het ook op iemand van 200 kg, maar doe ik ook niet omdat ik me daar ook niet aangetrokken tot voel.

Die eeuwige lengte-discussie, komen we toch nooit uit, en dat maakt dan ook weer helemaal niks uit lijkt me zo :)
Smartest thing I've heard all day.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131461194
Ach ja ik maak me er idd ook niet meer druk om. Maar ik ben wel benieuwd hoevaak ik geen bericht heb gehad op een berichtje wat ik stuurde puur om die reden.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:18:20 #156
Brabo Bastard
pi_131461244
Ik kreeg net nog even een lief berichtje van mijn date voordat ze ging slapen O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131461281
Ik heb er nu een op badoo gevonden met een hele rits aan gouden voortanden, maar ik durf niet goed. Ben bang dat ik in elkaar word geslagen.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:19:29 #158
Brabo Bastard
pi_131461322
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef b4kl4p het volgende:
Ik heb er nu een op badoo gevonden met een hele rits aan gouden voortanden, maar ik durf niet goed. Ben bang dat ik in elkaar word geslagen.
Neem een boksbeugel mee. Mocht het niks worden kan je die tanden er alsnog uittikken.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131461360
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef b4kl4p het volgende:
haha jezus. Die bijt hem eraf :P
pi_131461369
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:19 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Neem een boksbeugel mee. Mocht het niks worden kan je die tanden er alsnog uittikken.
Dat zou ook gebeuren als het wel wat zou worden. Nah ik skip deze even.
pi_131461683
RP-date thuis in de burcht die voor morgen staat is een uitwedstrijd geworden. Aangezien ze 'r auto moet laten checken deze week en er op langere afstanden wel een erge verbrandingslucht te ruiken valt vertrouwde ze het niet helemaal. En om nu in the middle of nowhere te stranden...

Nu ja, prima, ga ik daar wel heen. Type boefje, dus dat klikt wel. Al dacht ik dat van de vorige ook.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:26:59 #162
Brabo Bastard
pi_131461745
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
RP-date thuis in de burcht die voor morgen staat is een uitwedstrijd geworden. Aangezien ze 'r auto moet laten checken deze week en er op langere afstanden wel een erge verbrandingslucht te ruiken valt vertrouwde ze het niet helemaal. En om nu in the middle of nowhere te stranden...

Nu ja, prima, ga ik daar wel heen. Type boefje, dus dat klikt wel. Al dacht ik dat van de vorige ook.
Misschien mag je wel diefje met verlos gaan spelen. Alvast veel plezier!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131461869
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 22:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Misschien mag je wel diefje met verlos gaan spelen. Alvast veel plezier!
Thanks. En zolang dat gepaard gaat met de verbrandingslucht van rubber, och.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:31:10 #164
Brabo Bastard
pi_131461943
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 22:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Thanks. En zolang dat gepaard gaat met de verbrandingslucht van rubber, och.
Wijze woorden en dappere daden. Maar van jou hadden we ook niets anders verwacht. En dat meen ik serieus met een glimlach op mijn gezicht.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131461993
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:

Ach je kunt je dan nog altijd ineens te binnenschieten dat je vergeten bent de zuurkool uit de oven te halen mocht het niet klikken toch ;)
pi_131462314
Hmpf. Een paiqcontact waar ik al een paar weken leuk mee chatte en maar nog wel wat twijfels had over haar uiterlijk...
Vandaag kwam ze met een voorstel om te daten. Ik was al deels akkoord gegaan. Totdat ik haar facebook vond... Het is mij duidelijk waarom ze alleen gezichtsfoto's heeft op Paiq :@

Eens nadenken over hoe ik mij hier subtiel onderuit kan lulllen :')
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:39:24 #167
Brabo Bastard
pi_131462423
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef Rickario het volgende:
Hmpf. Een paiqcontact waar ik al een paar weken leuk mee chatte en maar nog wel wat twijfels had over haar uiterlijk...
Vandaag kwam ze met een voorstel om te daten. Ik was al deels akkoord gegaan. Totdat ik haar facebook vond... Het is mij duidelijk waarom ze alleen gezichtsfoto's heeft op Paiq :@

Ze is corpulent?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131462519
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:32 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ach je kunt je dan nog altijd ineens te binnenschieten dat je vergeten bent de zuurkool uit de oven te halen mocht het niet klikken toch ;)
Dan zeg ik dat wel gewoon zonder flauwekul eromheen, no prob. Maar eerst eens de ban proberen te breken die over mijn laatste reeks dates heen hing.
pi_131462605
quote:

Zeggen dat je zuurkool nog in de oven staat? :D
pi_131462641
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ze is corpulent?
Hmm nee dan niet ^^ doen, dan staat ze meteen aan je deur.
pi_131462824
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:42 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Zeggen dat je zuurkool nog in de oven staat? :D
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:46:05 #172
Brabo Bastard
pi_131462869
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:42 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:45 schreef Rickario het volgende:

[..]

Jullie zijn broers?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131462949
quote:

Haha lullig is dat. Ik heb dat zelfs een keer gehad toen ze daadwerkelijk voor mijn neus stond. Op zich wel gezellige avond gehad, maar wist vanaf het begin al dat het niks ging worden.
pi_131463121
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Jullie zijn broers?
Kut onder verkeerde kloon gepost
pi_131463205
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Jullie zijn broers?
Ik gebruikte z'n quote even als reactie op z'n eigen post ;)
pi_131463532
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ze is corpulent?
Mij ook wel eens overkomen. De eerste keer nam ik de dame in kwestie wel gewoon uit, de twee keer er na ging ik maar snel weg. :@
Burning bridges gives you so much more
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:58:45 #177
Brabo Bastard
pi_131463560
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:58 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Mij ook wel eens overkomen. De eerste keer nam ik de dame in kwestie wel gewoon uit, de twee keer er na ging ik maar snel weg. :@
:D Eigenlijk best gemeen :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131463605
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:40 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dan zeg ik dat wel gewoon zonder flauwekul eromheen, no prob. Maar eerst eens de ban proberen te breken die over mijn laatste reeks dates heen hing.
Gelukkig zijn niet alle boefjes hetzelfde! Veel plezier morgen!
pi_131463664
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D Eigenlijk best gemeen :P
Aan de andere kant: het is ook niet heel eerlijk dat die vrouwen enkel gezichtsfoto's hebben op hun account.

Daarnaast heb ik geen problemen met een beetje mollig, maar er zijn natuurlijk grenzen.
pi_131463757
Bij mijzelf gaat het op met daten op het moment wat minder. Heb het contact met een van de dames met wie ik date verbroken, omdat ik wel duidelijk vlinders in m'n buik begin te krijgen voor de andere. Maar nu houdt juist zij de boot af. :')
pi_131463759
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef El_Thijs het volgende:
Ik kreeg net nog even een lief berichtje van mijn date voordat ze ging slapen O+
Goh en ik wilde je nog wel op date vragen na die kansloze lengte-discussie ;)

Geniet er van!
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 23:02:06 #182
Brabo Bastard
pi_131463760
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:00 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Aan de andere kant: het is ook niet heel eerlijk dat die vrouwen enkel gezichtsfoto's hebben op hun account.

Daarnaast heb ik geen problemen met een beetje mollig, maar er zijn natuurlijk grenzen.
Uiteraard. Maar hun 'verdediging' is dan dat je enkel op het gezicht bent afgegaan en niet van ze kan houden zoals ze zijn :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131463827
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:00 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Joh ze doen maar. Uiteindelijk kom ik er via facebook toch wel achter hoe ze er daadwerkelijk uitzien
pi_131465441
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn date stuurde dat hij me nu alweer miste. Daar kreeg ik toch wel een beetje vlindertjes van. :@

quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 23:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Joh ze doen maar. Uiteindelijk kom ik er via facebook toch wel achter hoe ze er daadwerkelijk uitzien
Bij mij niet hoor. :D
pi_131465940
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef mugumquomp het volgende:

[..]

En waar is hier waar je zit dan? :)

Ik ken Skout alleen van mannelijke homo vrienden eigenlijk, wordt het in Nederland ook (door hetero's) gebruikt? Iemand ervaring mee?
Ik zit in Qatar.

Skout is hier veel gebruikt , ik heb daarmee nu redelijk wat dates / sexdates gehad.

Nederlands internet date is toch heel wat anders.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !
  maandag 23 september 2013 @ 08:20:18 #186
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_131469155
Na een week met de kids gehad te hebben, is ze vrijdag komen bank hangen met een koffie, praline en een gezellig filmpje bij mij thuis. Gisteren ben ik bij haar thuis gaan eten. Deze week zien we mekaar normaal wat vaker.
Minds are like parachutes, they work best when open!
  maandag 23 september 2013 @ 08:27:00 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131469234
Had van het weekend weer een leuke. In de kroeg jongen tegengekomen die ik wel eens vaker spreek. Door m'n dronken hasses m'n nr gegeven. Smst ie of ik een keer wat wil drinken. Smsén m'n collegas "ja gezellig" terug :')
Maargoed, die gast nog twee keer smsen die nacht. De volgende ochtend gelijk weer een goedemorgen... en een paar uur later weer van "heb ik soms iets verkeerds gezegd, of ben je me al weer vergeten haha" :') :X

Dus iets teruggestuurd in de trant van "je bent ook niet echt geduldig of wel ", krijg ik terug "haha klopt, maar je bent ook leuk!" ;(
pi_131469515
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 08:27 schreef Cue_ het volgende:
Had van het weekend weer een leuke. In de kroeg jongen tegengekomen die ik wel eens vaker spreek. Door m'n dronken hasses m'n nr gegeven. Smst ie of ik een keer wat wil drinken. Smsén m'n collegas "ja gezellig" terug :')
Maargoed, die gast nog twee keer smsen die nacht. De volgende ochtend gelijk weer een goedemorgen... en een paar uur later weer van "heb ik soms iets verkeerds gezegd, of ben je me al weer vergeten haha" :') :X

Dus iets teruggestuurd in de trant van "je bent ook niet echt geduldig of wel ", krijg ik terug "haha klopt, maar je bent ook leuk!" ;(
Leuk he die alcohol ;)
  maandag 23 september 2013 @ 08:58:14 #189
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_131469640
Ik woon inmiddels samen met mn Paiq-date/contact :)
Goed verhaal. Lekker kort.
pi_131469718
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 08:27 schreef Cue_ het volgende:

Je lijkt wel een radar te hebben voor wanhopige mannen.
  maandag 23 september 2013 @ 09:03:07 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131469722
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2013 09:02 schreef Fascination het volgende:
-O-
pi_131469734
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2013 09:02 schreef Fascination het volgende:

[..]

pijnlijk.
pi_131469761
quote:
7s.gif Op maandag 23 september 2013 09:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

-O-
Oh, dat klinkt wel gemener dan bedoeld. :')
  maandag 23 september 2013 @ 09:08:49 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131469802
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 09:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt wel gemener dan bedoeld. :')
Heb ik liever een gaydar ofzo :')
pi_131470077
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 08:49 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Leuk he die alcohol ;)
Beter dan niks meemaken omdat je met een Fristi met een rietje in de hoek zit.
pi_131470112
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 08:58 schreef kabelhaspel het volgende:
Ik woon inmiddels samen met mn Paiq-date/contact :)
^O^

Hoe lang hebben jullie daarover gedaan?
  maandag 23 september 2013 @ 09:49:01 #197
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_131470566
Eerst wat korte gesprekjes, zij gaf haar nummer, toen beetje whatsappen, toen belde ze me plotseling, daarna 5 maanden alleen maar appen en bellen, brieven sturen, kaartjes sturen, foto's over en weer sturen, uuuuurenlang.

Toen met pasen dit jaar elkaar voor het eerst in levende lijve ontmoet en ze is nooit meer weggegaan. Letterlijk.

We hebben over 1,5 maand een jaar contact.

Alles loopt op rolletjes, kunnen helemaal onszelf zijn en het gaat zo vanzelf :)

*blij is
  maandag 23 september 2013 @ 09:50:28 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131470599
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:49 schreef kabelhaspel het volgende:
ze is nooit meer weggegaan. Letterlijk.

Wat zal ze al lang haar eigen spulletjes missen ;(
  maandag 23 september 2013 @ 09:52:03 #199
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_131470640
Haha, dat is allemaal wel overgeheveld ja :P
  maandag 23 september 2013 @ 10:06:31 #200
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_131471002
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 09:49 schreef kabelhaspel het volgende:
Eerst wat korte gesprekjes, zij gaf haar nummer, toen beetje whatsappen, toen belde ze me plotseling, daarna 5 maanden alleen maar appen en bellen, brieven sturen, kaartjes sturen, foto's over en weer sturen, uuuuurenlang.
Wat ik me dan wel afvraag is waarom je in vredesnaam niet eerder afspreekt? Zat ze in het buitenland of zo? :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')