Maar dat betekent dus ook dat ik ook met hagel moet gaan zitten schieten, maar daar heb ik dus helemaal geen zin in want ik kies mijn slachtoffers zorgvuldig uit.quote:Op zondag 22 september 2013 21:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Je geeft meteen antwoord op je vraag. Omdat vrouwen overspoelt worden, hoeven ze zelf niet meer echt actief te zoeken
Hoe erg is dat nu echt als je langer bent dan een jongen? Want ik kan me niet voorstellen dat een paar cm uit zou maken maar bij die okcupid date die ik zo leuk vond had ik het idee dat hij het niet zo tof vond dat ik langer was, ook al kwam het door m'n hakken...quote:Op zondag 22 september 2013 21:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Huh, dat lijkt mij een heel erg raar argument
Denk dat een man hakken alleen niet leuk vindt wanneer je groter wordt dan hem
Verder zijn hakken altijd
Que?quote:Op zondag 22 september 2013 21:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Maar dat betekent dus ook dat ik ook met hagel moet gaan zitten schieten, maar daar heb ik dus helemaal geen zin in want ik kies mijn slachtoffers zorgvuldig uit.
Maar mijn zorgvuldig samengesteld stuk proza wordt dus weggedrukt door al die negerspam.
Hoe lossen jullie dit op?
2/3 cm maakt mij als man niet zo heel veel uit. Jij bent overigens één van de weinige vrouwen die er geen probleem van maakt dat haar date kleiner is.quote:Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Hoe erg is dat nu echt als je langer bent dan een jongen? Want ik kan me niet voorstellen dat een paar cm uit zou maken maar bij die okcupid date die ik zo leuk vond had ik het idee dat hij het niet zo tof vond dat ik langer was, ook al kwam het door m'n hakken...
Nou ik kijk eerst even wie ik aanspreek in plaats dat ik een control+c/control+v naar iedereen doorram in hoop op een berichtje terug.quote:
Ik ben niet heel lang ofzo (1.73m) dus met al die lange Hollandse jongens komt het niet veel voor dat ik langer benquote:Op zondag 22 september 2013 21:33 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
2/3 cm maakt mij als man niet zo heel veel uit. Jij bent overigens één van de weinige vrouwen die er geen probleem van maakt dat haar date kleiner is.
yep, zo werkt hetquote:Op zondag 22 september 2013 21:38 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nou ik kijk eerst even wie ik aanspreek in plaats dat ik een control+c/control+v naar iedereen doorram in hoop op een berichtje terug.
Maar er zijn dus ook mensen die het geen zak boeit met wie ze aan een tafeltje zitten en die schieten iedereen dus aan.
Daardoor komt mijn lieve romantische woord voor woord gekozen stukje in een oceaan van clichematige rommel waardoor de chiqu'a mijn berichtje niet leest en ik dus maar 33,33% respons krijgt.
Althans zo luidt mijn theorie.
Hoe lang ben jij dan?quote:Op zondag 22 september 2013 21:37 schreef MissGump het volgende:
Ik ga op een date in principe altijd voor hakken, kan ik juist goed checken of hij lang genoeg isIk kan me inderdaad wel voorstellen als ik met iemand van 1.80 zou daten, dat ik dan niet voor hakken van 10 cm ga
Eens!quote:Op zondag 22 september 2013 21:37 schreef MissGump het volgende:
En hakken maken je outfit wel altijd gewoon gelijk af, een simpele outfit met een goed stel hakken kijkt compleet anders dan dezelfde outfit met gympen.
Ik doe juist nooit hakken aan, omdat ik niet het risico wil lopen dat ik langer ben. Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd de lengte wel wist voor de date, maar ik date dus vaker mannen van mijn lengte dan mannen die 10 cm langer zijn. En 5 centimeter hak is net niks.quote:Op zondag 22 september 2013 21:37 schreef MissGump het volgende:
Ik ga op een date in principe altijd voor hakken, kan ik juist goed checken of hij lang genoeg isIk kan me inderdaad wel voorstellen als ik met iemand van 1.80 zou daten, dat ik dan niet voor hakken van 10 cm ga
En hakken maken je outfit wel altijd gewoon gelijk af, een simpele outfit met een goed stel hakken kijkt compleet anders dan dezelfde outfit met gympen.
En dat is kut, en dwingt mij dus in een positie dat ik ook iedereen moet gaan aanschieten. Misschien is dat inderdaad het beste om haar daarna een tweede selectieronde op los te laten en daarna een lief romantisch persoonlijk berichtje toe te sturen.quote:
Lol, ik heb m'n hakken maar eens even opgemeten, die zijn inderdaad 9 a 10 cm. Had ik helemaal niet door, dan was ik best veel langer dan die jongenquote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik doe juist nooit hakken aan, omdat ik niet het risico wil lopen dat ik langer ben. Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd de lengte wel wist voor de date, maar ik date dus vaker mannen van mijn lengte dan mannen die 10 cm langer zijn. En 5 centimeter hak is net niks.
Ja al mijn 'mooie' hakken zitten rond de 10. Maar met mijn ruime 1.80 zijn er best veel mannen die ik dan voorbij ga. Dus ik heb altijd platte schoenen aan op een eerste date, haha.quote:Op zondag 22 september 2013 21:43 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Lol, ik heb m'n hakken maar eens even opgemeten, die zijn inderdaad 9 a 10 cm. Had ik helemaal niet door, dan was ik best veel langer dan die jongen
Op zondag 22 september 2013 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
1.78, dus dan zou ik 8 cm boven hem uitstekenquote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan?
[..]
Eens!
Ik weet dus eigenlijk altijd van te voren hoe lang iemand is, en als hij onder de 1.85 is moet hij wel heeeeel erg leuk zijn wil ik op date gaan.quote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik doe juist nooit hakken aan, omdat ik niet het risico wil lopen dat ik langer ben. Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd de lengte wel wist voor de date, maar ik date dus vaker mannen van mijn lengte dan mannen die 10 cm langer zijn. En 5 centimeter hak is net niks.
quote:Op zondag 22 september 2013 21:45 schreef Rickario het volgende:
[..]
[/b]
Haha alsof mannen dat niet door hebben
Ik heb geen strategie. Als iemand mij leuk lijkt stuur ik gewoon een berichtje. Ik heb periodes dat iedereen terug reageert, maar er zijn ook periodes dat er niemand reageert. Maar ik krijg zelf zo nu en dan ook berichtjes van vrouwen, dus hoef gelukkig niet altijd actief te zoeken.quote:Op zondag 22 september 2013 21:42 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En dat is kut, en dwingt mij dus in een positie dat ik ook iedereen moet gaan aanschieten. Misschien is dat inderdaad het beste om haar daarna een tweede selectieronde op los te laten en daarna een lief romantisch persoonlijk berichtje toe te sturen.
Vandaar dus mijn vraag: zijn jullie spammers of snipers? En wat is jullie strategie?
En waar zit je op? Want ik had van een kennis gehoord dat badoo leuk was. Maar als ik daar zo kijk gok ik dat ze zowat allemaal Anita en Priscilla heten.quote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik heb geen strategie. Als iemand mij leuk lijkt stuur ik gewoon een berichtje. Ik heb periodes dat iedereen terug reageert, maar er zijn ook periodes dat er niemand reageert. Maar ik krijg zelf zo nu en dan ook berichtjes van vrouwen, dus hoef gelukkig niet altijd actief te zoeken.
Hij belt dus ook langquote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef MissGump het volgende:
[..]
1.78, dus dan zou ik 8 cm boven hem uitsteken
[..]
Ik weet dus eigenlijk altijd van te voren hoe lang iemand is, en als hij onder de 1.85 is moet hij wel heeeeel erg leuk zijn wil ik op date gaan.
De 'beller' is meer dan 2 meter
Lexa. En no way dat ik ooit op Badoo ga. Een vriend van me heeft daar ooit opgezeten en daar is het oh oh cherso gehalte nogal hoog.quote:Op zondag 22 september 2013 21:49 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En waar zit je op? Want ik had van een kennis gehoord dat badoo leuk was. Maar als ik daar zo kijk gok ik dat ze zowat allemaal Anita en Priscilla heten.
Die kennis is dan ook wel een Tonnie.
Oh god, wat een boom.quote:
Oke ik ga me eens even orienteren. Ik sta wel op beautifulpeople.comquote:Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Lexa. En no way dat ik ooit op Badoo ga. Een vriend van me heeft daar ooit opgezeten en daar is het oh oh cherso gehalte nogal hoog.
Eens. En dan willen ze chatten en dan hoor je niks meerquote:Op zondag 22 september 2013 21:50 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Lexa. En no way dat ik ooit op Badoo ga. Een vriend van me heeft daar ooit opgezeten en daar is het oh oh cherso gehalte nogal hoog.
Ervaring met Badoo thijs?quote:Op zondag 22 september 2013 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens. En dan willen ze chatten en dan hoor je niks meer
Ik ga even een enorme Cherry aanschieten op badoo.quote:Op zondag 22 september 2013 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens. En dan willen ze chatten en dan hoor je niks meer
Ik ben er lid van, maar daar is ook alles mee gezegd. Dat chatten werkt maar half en als je dan antwoord geeft is het ineens stil.quote:Op zondag 22 september 2013 21:54 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ervaring met Badoo thijs?
Succes, misschien pop je haar wel.quote:Op zondag 22 september 2013 21:56 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik ga even een enorme Cherry aanschieten op badoo.
Serieus? Zoals mijn zus zei "als je alle mannen die niet langer zijn dan jij meteen afwijst houd je wel heel weinig over". Als hij verder leuk genoeg is, laat ik het niet mislopen op die paar centimeter. Dat vind ik zonde.quote:Op zondag 22 september 2013 21:47 schreef MissGump het volgende:
[..]
1.78, dus dan zou ik 8 cm boven hem uitsteken
[..]
Ik weet dus eigenlijk altijd van te voren hoe lang iemand is, en als hij onder de 1.85 is moet hij wel heeeeel erg leuk zijn wil ik op date gaan.
De 'beller' is meer dan 2 meter
Ah echt, vriend van me is ook ooit lid geweest. En die liet zien wat er allemaal voor volk op stond. Hij vond het niet erg, want hij kon makkelijk seks krijgen met die vrouwen daar en daar was het hem ook om te doenquote:Op zondag 22 september 2013 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben er lid van, maar daar is ook alles mee gezegd. Dat chatten werkt maar half en als je dan antwoord geeft is het ineens stil.
Ik zie er weinig heil in als ik zie wat op de site staat. Hou het wel bij Paiq.quote:Op zondag 22 september 2013 21:57 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ah echt, vriend van me is ook ooit lid geweest. En die liet zien wat er allemaal voor volk op stond. Hij vond het niet erg, want hij kon makkelijk seks krijgen met die vrouwen daar en daar was het hem ook om te doen
Dat zou wel prettig zijn, alleen moet je dan wel oppassen dat je je niet teveel in die contreien gaat begeven. Ik ben toch wel op zoek naar iets leuks voor langer, en een goede naam is zo verwoest.quote:Op zondag 22 september 2013 21:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Succes, misschien pop je haar wel.
Idd, dan moet je maar geen hakken aan doen. Als je je daar aan vasthoud hou je maar weinig over als je boven de 1.80 bentquote:Op zondag 22 september 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Serieus? Zoals mijn zus zei "als je alle mannen die niet langer zijn dan jij meteen afwijst houd je wel heel weinig over". Als hij verder leuk genoeg is, laat ik het niet mislopen op die paar centimeter. Dat vind ik zonde.
Jups, serieus, maar ik heb me dan ook in mijn hele leven nog nooit fysiek aangetrokken gevoeld tot iemand die kleiner was. En tsja, plat gezegd, je moet het er ook op kunnen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Serieus? Zoals mijn zus zei "als je alle mannen die niet langer zijn dan jij meteen afwijst houd je wel heel weinig over". Als hij verder leuk genoeg is, laat ik het niet mislopen op die paar centimeter. Dat vind ik zonde.
Ik zou er ook niet op gaan. Hou het wel bij lexa en soms paiqquote:Op zondag 22 september 2013 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie er weinig heil in als ik zie wat op de site staat. Hou het wel bij Paiq.
Wat is je lengte dan als ik vragen mag?quote:Op zondag 22 september 2013 22:00 schreef MissGump het volgende:
[..]
Jups, serieus, maar ik heb me dan ook in mijn hele leven nog nooit fysiek aangetrokken gevoeld tot iemand die kleiner was. En tsja, plat gezegd, je moet het er ook op kunnen.
Ja dat kan natuurlijk. Dat 'probleem' heb ik niet, al is een kop groter zijn dan ik ben wel een duidelijk pluspunt.quote:Op zondag 22 september 2013 22:00 schreef MissGump het volgende:
[..]
Jups, serieus, maar ik heb me dan ook in mijn hele leven nog nooit fysiek aangetrokken gevoeld tot iemand die kleiner was. En tsja, plat gezegd, je moet het er ook op kunnen.
Maar een heel klein beetje erboven gelukkig, maar idd, beperkt de keuze nogal.quote:Op zondag 22 september 2013 22:00 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Idd, dan moet je maar geen hakken aan doen. Als je je daar aan vasthoud hou je maar weinig over als je boven de 1.80 bent
Ja daarom. En daar kun je ook gewoon wat aan doen door ze gewoon niet aan te trekken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar een heel klein beetje erboven gelukkig, maar idd, beperkt de keuze nogal.
quote:Op zondag 22 september 2013 22:01 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wat is je lengte dan als ik vragen mag?
Niet eens echt lang dus.quote:
Nou ik vind het wel degelijk een probleem als een vrouw groter is dan ik. Ben dan ook 2 meter 40 dus dat wordt dan ook wel een enorme freakshow.quote:Op zondag 22 september 2013 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
Zoals ik net al aangaf ben ik best gezegend met mijn lengte. Ik ben nog niemand tegengekomen die even lang of zelfs langer was als ikzelf.
En wat boeit lengte nu eigenlijk? Zelfs als je partner kleiner is dan kan je het er nog steeds wel op hoor.
Helemaal mee eens, alhoewel vrouwen daar toch iets anders in staan dan wij mannen thijsquote:Op zondag 22 september 2013 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
Zoals ik net al aangaf ben ik best gezegend met mijn lengte. Ik ben nog niemand tegengekomen die even lang of zelfs langer was als ikzelf.
En wat boeit lengte nu eigenlijk? Zelfs als je partner kleiner is dan kan je het er nog steeds wel op hoor.
Oh precies groot genoeg!quote:Op zondag 22 september 2013 22:06 schreef MissGump het volgende:
[..]
[..]
Niet eens echt lang dus.
Maar goed ik zie het probleem niet echt, iedereen heeft zo zijn voorkeuren.
Dat is inderdaad vaak ook wel het 'probleem' als je geen boomlange man bent, maar een bonsai van 1.73quote:Op zondag 22 september 2013 22:06 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alhoewel vrouwen daar toch iets anders in staan dan wij mannen thijs
Jups, technisch gezien kan je het ook op iemand van 200 kg, maar doe ik ook niet omdat ik me daar ook niet aangetrokken tot voel.quote:Op zondag 22 september 2013 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
Ja op zich maakt dat niet uit, want er zijn genoeg leuke vrouwen van < 1.70. Waar ik me aan irriteer is dat die vrouwen vaak ook een lange kerel moeten hebben omdat ze anders hun hakken niet aan kunnen. Je wilt niet weten hoevaak ik dat al gehoord heb bij beginnend contact.quote:Op zondag 22 september 2013 22:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vaak ook wel het 'probleem' als je geen boomlange man bent, maar een bonsai van 1.73
Ja dat is wel kut, maargoed wij mannen van 1.85 kunnen ook plateauzolen aantrekken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:12 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja op zich maakt dat niet uit, want er zijn genoeg leuke vrouwen van < 1.70. Waar ik me aan irriteer is dat die vrouwen vaak ook een lange kerel moeten hebben omdat ze anders hun hakken niet aan kunnen. Je wilt niet weten hoevaak ik dat al gehoord heb bij beginnend contact.
Smartest thing I've heard all day.quote:Op zondag 22 september 2013 22:11 schreef MissGump het volgende:
[..]
Jups, technisch gezien kan je het ook op iemand van 200 kg, maar doe ik ook niet omdat ik me daar ook niet aangetrokken tot voel.
Die eeuwige lengte-discussie, komen we toch nooit uit, en dat maakt dan ook weer helemaal niks uit lijkt me zo
Neem een boksbeugel mee. Mocht het niks worden kan je die tanden er alsnog uittikken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef b4kl4p het volgende:
Ik heb er nu een op badoo gevonden met een hele rits aan gouden voortanden, maar ik durf niet goed. Ben bang dat ik in elkaar word geslagen.
haha jezus. Die bijt hem erafquote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef b4kl4p het volgende:
Ik heb er nu een op badoo gevonden met een hele rits aan gouden voortanden, maar ik durf niet goed. Ben bang dat ik in elkaar word geslagen.
Dat zou ook gebeuren als het wel wat zou worden. Nah ik skip deze even.quote:Op zondag 22 september 2013 22:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neem een boksbeugel mee. Mocht het niks worden kan je die tanden er alsnog uittikken.
Misschien mag je wel diefje met verlos gaan spelen. Alvast veel plezier!quote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
RP-date thuis in de burcht die voor morgen staat is een uitwedstrijd geworden. Aangezien ze 'r auto moet laten checken deze week en er op langere afstanden wel een erge verbrandingslucht te ruiken valt vertrouwde ze het niet helemaal. En om nu in the middle of nowhere te stranden...
Nu ja, prima, ga ik daar wel heen. Type boefje, dus dat klikt wel. Al dacht ik dat van de vorige ook.
Thanks. En zolang dat gepaard gaat met de verbrandingslucht van rubber, och.quote:Op zondag 22 september 2013 22:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien mag je wel diefje met verlos gaan spelen. Alvast veel plezier!
Wijze woorden en dappere daden. Maar van jou hadden we ook niets anders verwacht. En dat meen ik serieus met een glimlach op mijn gezicht.quote:Op zondag 22 september 2013 22:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Thanks. En zolang dat gepaard gaat met de verbrandingslucht van rubber, och.
Ach je kunt je dan nog altijd ineens te binnenschieten dat je vergeten bent de zuurkool uit de oven te halen mocht het niet klikken tochquote:Op zondag 22 september 2013 22:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
RP-date thuis in de burcht die voor morgen staat is een uitwedstrijd geworden. Aangezien ze 'r auto moet laten checken deze week en er op langere afstanden wel een erge verbrandingslucht te ruiken valt vertrouwde ze het niet helemaal. En om nu in the middle of nowhere te stranden...
Nu ja, prima, ga ik daar wel heen. Type boefje, dus dat klikt wel. Al dacht ik dat van de vorige ook.
Ze is corpulent?quote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef Rickario het volgende:
Hmpf. Een paiqcontact waar ik al een paar weken leuk mee chatte en maar nog wel wat twijfels had over haar uiterlijk...
Vandaag kwam ze met een voorstel om te daten. Ik was al deels akkoord gegaan. Totdat ik haar facebook vond... Het is mij duidelijk waarom ze alleen gezichtsfoto's heeft op Paiq
Eens nadenken over hoe ik mij hier subtiel onderuit kan lulllen
Dan zeg ik dat wel gewoon zonder flauwekul eromheen, no prob. Maar eerst eens de ban proberen te breken die over mijn laatste reeks dates heen hing.quote:Op zondag 22 september 2013 22:32 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ach je kunt je dan nog altijd ineens te binnenschieten dat je vergeten bent de zuurkool uit de oven te halen mocht het niet klikken toch
Zeggen dat je zuurkool nog in de oven staat?quote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef Rickario het volgende:
Hmpf. Een paiqcontact waar ik al een paar weken leuk mee chatte en maar nog wel wat twijfels had over haar uiterlijk...
Vandaag kwam ze met een voorstel om te daten. Ik was al deels akkoord gegaan. Totdat ik haar facebook vond... Het is mij duidelijk waarom ze alleen gezichtsfoto's heeft op Paiq
Hmm nee dan niet ^^ doen, dan staat ze meteen aan je deur.quote:
Hmm nee dan niet ^^ doen, dan staat ze meteen aan je deur.quote:Op zondag 22 september 2013 22:42 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zeggen dat je zuurkool nog in de oven staat?
quote:Op zondag 22 september 2013 22:42 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hmm nee dan niet ^^ doen, dan staat ze meteen aan je deur.
Jullie zijn broers?quote:Op zondag 22 september 2013 22:45 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hmm nee dan niet ^^ doen, dan staat ze meteen aan je deur.
Haha lullig is dat. Ik heb dat zelfs een keer gehad toen ze daadwerkelijk voor mijn neus stond. Op zich wel gezellige avond gehad, maar wist vanaf het begin al dat het niks ging worden.quote:Op zondag 22 september 2013 22:37 schreef Rickario het volgende:
Mij ook wel eens overkomen. De eerste keer nam ik de dame in kwestie wel gewoon uit, de twee keer er na ging ik maar snel weg.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 22:58 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Mij ook wel eens overkomen. De eerste keer nam ik de dame in kwestie wel gewoon uit, de twee keer er na ging ik maar snel weg.
Gelukkig zijn niet alle boefjes hetzelfde! Veel plezier morgen!quote:Op zondag 22 september 2013 22:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat wel gewoon zonder flauwekul eromheen, no prob. Maar eerst eens de ban proberen te breken die over mijn laatste reeks dates heen hing.
Aan de andere kant: het is ook niet heel eerlijk dat die vrouwen enkel gezichtsfoto's hebben op hun account.quote:
Goh en ik wilde je nog wel op date vragen na die kansloze lengte-discussiequote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef El_Thijs het volgende:
Ik kreeg net nog even een lief berichtje van mijn date voordat ze ging slapen
Uiteraard. Maar hun 'verdediging' is dan dat je enkel op het gezicht bent afgegaan en niet van ze kan houden zoals ze zijnquote:Op zondag 22 september 2013 23:00 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Aan de andere kant: het is ook niet heel eerlijk dat die vrouwen enkel gezichtsfoto's hebben op hun account.
Daarnaast heb ik geen problemen met een beetje mollig, maar er zijn natuurlijk grenzen.
Joh ze doen maar. Uiteindelijk kom ik er via facebook toch wel achter hoe ze er daadwerkelijk uitzienquote:Op zondag 22 september 2013 23:00 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Aan de andere kant: het is ook niet heel eerlijk dat die vrouwen enkel gezichtsfoto's hebben op hun account.
Daarnaast heb ik geen problemen met een beetje mollig, maar er zijn natuurlijk grenzen.
Mijn date stuurde dat hij me nu alweer miste. Daar kreeg ik toch wel een beetje vlindertjes van.quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef El_Thijs het volgende:
Ik kreeg net nog even een lief berichtje van mijn date voordat ze ging slapen
Bij mij niet hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 23:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Joh ze doen maar. Uiteindelijk kom ik er via facebook toch wel achter hoe ze er daadwerkelijk uitzien
Ik zit in Qatar.quote:Op zondag 22 september 2013 19:03 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
En waar is hier waar je zit dan?
Ik ken Skout alleen van mannelijke homo vrienden eigenlijk, wordt het in Nederland ook (door hetero's) gebruikt? Iemand ervaring mee?
Leuk he die alcoholquote:Op maandag 23 september 2013 08:27 schreef Cue_ het volgende:
Had van het weekend weer een leuke. In de kroeg jongen tegengekomen die ik wel eens vaker spreek. Door m'n dronken hasses m'n nr gegeven. Smst ie of ik een keer wat wil drinken. Smsén m'n collegas "ja gezellig" terug
Maargoed, die gast nog twee keer smsen die nacht. De volgende ochtend gelijk weer een goedemorgen... en een paar uur later weer van "heb ik soms iets verkeerds gezegd, of ben je me al weer vergeten haha"![]()
![]()
Dus iets teruggestuurd in de trant van "je bent ook niet echt geduldig of wel ", krijg ik terug "haha klopt, maar je bent ook leuk!"
Je lijkt wel een radar te hebben voor wanhopige mannen.quote:Op maandag 23 september 2013 08:27 schreef Cue_ het volgende:
Had van het weekend weer een leuke. In de kroeg jongen tegengekomen die ik wel eens vaker spreek. Door m'n dronken hasses m'n nr gegeven. Smst ie of ik een keer wat wil drinken. Smsén m'n collegas "ja gezellig" terug
Maargoed, die gast nog twee keer smsen die nacht. De volgende ochtend gelijk weer een goedemorgen... en een paar uur later weer van "heb ik soms iets verkeerds gezegd, of ben je me al weer vergeten haha"![]()
![]()
Dus iets teruggestuurd in de trant van "je bent ook niet echt geduldig of wel ", krijg ik terug "haha klopt, maar je bent ook leuk!"
quote:Op maandag 23 september 2013 09:02 schreef Fascination het volgende:
Je lijkt wel een radar te hebben voor wanhopige mannen.
pijnlijk.quote:Op maandag 23 september 2013 09:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je lijkt wel een radar te hebben voor wanhopige mannen.
Oh, dat klinkt wel gemener dan bedoeld.quote:
Heb ik liever een gaydar ofzoquote:Op maandag 23 september 2013 09:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel gemener dan bedoeld.
quote:Op maandag 23 september 2013 08:58 schreef kabelhaspel het volgende:
Ik woon inmiddels samen met mn Paiq-date/contact
Wat zal ze al lang haar eigen spulletjes missenquote:Op maandag 23 september 2013 09:49 schreef kabelhaspel het volgende:
ze is nooit meer weggegaan. Letterlijk.
Wat ik me dan wel afvraag is waarom je in vredesnaam niet eerder afspreekt? Zat ze in het buitenland of zo?quote:Op maandag 23 september 2013 09:49 schreef kabelhaspel het volgende:
Eerst wat korte gesprekjes, zij gaf haar nummer, toen beetje whatsappen, toen belde ze me plotseling, daarna 5 maanden alleen maar appen en bellen, brieven sturen, kaartjes sturen, foto's over en weer sturen, uuuuurenlang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |