dat is volgens mij op elke dating sitequote:
Beetje durf loontquote:Op zondag 22 september 2013 18:45 schreef PeterPastoor het volgende:
Woensdag date met de Paiq mevrouw! Voordeel dat ze hier erg dichtbij woont. Gaat stuk sneller als met vorige date!
En waar is hier waar je zit dan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:35 schreef dhrluker het volgende:
[..]
Gaat meer beetje nu om het fenomeen 'internetdaten' te leren kennen , het is toch wat anders in de kroeg iemand aan te spreken etc.
Gebruik voor hier waar ik zit Skout. Iemand anders ?
Haha waren er maar zulke vrouwen.quote:Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef benzin het volgende:
Ik heb het op Paiq wel een beetje gezien en ik wil graag een profielensite proberen. Voor Paiq betaalde ik ook al, dus een betaalde site is geen probleem.
Welke site is aan te raden? Het is belangrijk dat de verhoudingen niet zo scheef liggen als op Paiq en zeker aangezien mijn leeftijdscategorie (18-23) niet echt en masse op datingsites zit is dat een lastig punt. Daarnaast zou het fijn zijn als het een plek is die voor 'beginners' geschikt is, wat vooral wil zeggen dat de vrouwen niet te moeilijk en ingewikkeld moeten zijn.
Gegeven die eisen, wat is jullie advies?
Wellicht Parship? Dat is dat hogeropgeleidengedoe. Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar mijn idee is dat het wat serieuzer is. En er flink voor moet dokken, dus iedereen die meedoet is ook serieus op zoek. Je moet eerst een enorme lijst met vragen invullen en daar rollen dan matches uit.quote:Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef benzin het volgende:
Daarnaast zou het fijn zijn als het een plek is die voor 'beginners' geschikt is, wat vooral wil zeggen dat de vrouwen niet te moeilijk en ingewikkeld moeten zijn.
Gegeven die eisen, wat is jullie advies?
En dan wachten tot na het huwelijk voor je plezier mag hebben in bedquote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Op christelijke datingsites zijn mannen in de minderheid. Maar of je daar nou veel mee opschiet.
Dat is wel leuk haha! Is er ook een klik van beide kanten?quote:Op zondag 22 september 2013 20:35 schreef MissGump het volgende:
We hadden een beller!
Nummers uitgewisseld en meneer belt gelijk, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Moest ik na 20 minuutjes ophangen vanwege iemand die even langs kwam, stuur ik daarna nog een whatsappje omdat ik zo plots op moest hangen, belt ie weer
Hij houdt van je stem.quote:Op zondag 22 september 2013 20:35 schreef MissGump het volgende:
We hadden een beller!
Nummers uitgewisseld en meneer belt gelijk, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Moest ik na 20 minuutjes ophangen vanwege iemand die even langs kwam, stuur ik daarna nog een whatsappje omdat ik zo plots op moest hangen, belt ie weer
Geen idee, ik denk dat hij wel een heel wat serieuzer type is dan ik (en dan bedoel ik in zijn algemeen, niet per se wat betreft daten).quote:Op zondag 22 september 2013 20:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel leuk haha! Is er ook een klik van beide kanten?
Het zal mijn lieflijke zachte G zijnquote:
Je treft ze wel hequote:Op zondag 22 september 2013 20:53 schreef Rickario het volgende:
Niet weer he, meisje wil afspreken maar zegt duidelijk niet opzoek naar een relatie te zijn
"Gewoon een leuke avond"
Wel leuke combi, zo wordt het en nooit te serieus en nooit te los so to speakquote:Op zondag 22 september 2013 20:55 schreef MissGump het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat hij wel een heel wat serieuzer type is dan ik (en dan bedoel ik in zijn algemeen, niet per se wat betreft daten).
[..]
Het zal mijn lieflijke zachte G zijn
Wat voor dingen waren dat dan waar je op af knapte?quote:Op zondag 22 september 2013 21:00 schreef BeamofLight het volgende:
Dat de rest dus weet hoe het zit, terwijl het date-meisje zich nog vermaakt en hoopt op meer. Nee ben echt afgeknapt op een paar dingen gisteren. Hele kleine dingetjes weliswaar maar nope...dit wordt haar niet.
gewoon kleine dingen. Volgens mij reageert ze niet lekker op alcohol. Of tenminste op een manier die mij totaal niet aanstaat.quote:Op zondag 22 september 2013 21:13 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Wat voor dingen waren dat dan waar je op af knapte?
Haha nou ik draag meestal ook gympen, alleen naar dansles en op feestjes enzo hakken, maar ik heb serieus het gevoel als ik hakken aan doe naar een date dat jongens dat dan ongemakkelijk vinden? Krijg dat heel vaak opmerkingen als: "Sorry dat ik er niet zo netjes uitzie" oid, terwijl ik dan vind dat ze er prima uitzien! Dus vind dat altijd een lastig puntquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:46 schreef MissGump het volgende:
[..]
Schop snel mijn gympen uit, hakken aan.
Hoezo? Daar lijk ik echt helemaal niet op
Oh dat is wel jammer ja. Drank + zenuwen is sowieso wel vaak funest...quote:Op zondag 22 september 2013 21:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gewoon kleine dingen. Volgens mij reageert ze niet lekker op alcohol. Of tenminste op een manier die mij totaal niet aanstaat.
Je geeft meteen antwoord op je vraag. Omdat vrouwen overspoelt worden, hoeven ze zelf niet meer echt actief te zoekenquote:Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe de fuck kan het dat mannen 20 duizend berichten moeten sturen en daar maar 30% van terugkomt. En vrouwen overspoelt worden. Waarom waarom, vragen vragen. Wat is de zin van het leven?
Huh, dat lijkt mij een heel erg raar argumentquote:Op zondag 22 september 2013 21:17 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Haha nou ik draag meestal ook gympen, alleen naar dansles en op feestjes enzo hakken, maar ik heb serieus het gevoel als ik hakken aan doe naar een date dat jongens dat dan ongemakkelijk vinden? Krijg dat heel vaak opmerkingen als: "Sorry dat ik er niet zo netjes uitzie" oid, terwijl ik dan vind dat ze er prima uitzien! Dus vind dat altijd een lastig puntVind zelf namelijk dat ik er veel leuker uit zie met pumps, maar ik vind het belangrijker dat iedereen op z'n gemak is...
quote:Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe de fuck kan het dat mannen 20 duizend berichten moeten sturen en daar maar 30% van terugkomt. En vrouwen overspoelt worden. Waarom waarom, vragen vragen. Wat is de zin van het leven?
Hmm, goede tip.quote:Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Op christelijke datingsites zijn mannen in de minderheid. Maar of je daar nou veel mee opschiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |