abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131451430
quote:
14s.gif Op zondag 22 september 2013 18:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Veel meer mannen dan vrouwen.
dat is volgens mij op elke dating site
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 18:52:02 #77
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131451546
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 18:45 schreef PeterPastoor het volgende:
Woensdag date met de Paiq mevrouw! Voordeel dat ze hier erg dichtbij woont. Gaat stuk sneller als met vorige date!
Beetje durf loont ;) Succes en veel plezier alvast :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131452015
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 19:35 schreef dhrluker het volgende:

[..]

Gaat meer beetje nu om het fenomeen 'internetdaten' te leren kennen , het is toch wat anders in de kroeg iemand aan te spreken etc.

Gebruik voor hier waar ik zit Skout. Iemand anders ?
En waar is hier waar je zit dan? :)

Ik ken Skout alleen van mannelijke homo vrienden eigenlijk, wordt het in Nederland ook (door hetero's) gebruikt? Iemand ervaring mee?
pi_131453712
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef benzin het volgende:
Ik heb het op Paiq wel een beetje gezien en ik wil graag een profielensite proberen. Voor Paiq betaalde ik ook al, dus een betaalde site is geen probleem.

Welke site is aan te raden? Het is belangrijk dat de verhoudingen niet zo scheef liggen als op Paiq en zeker aangezien mijn leeftijdscategorie (18-23) niet echt en masse op datingsites zit is dat een lastig punt. Daarnaast zou het fijn zijn als het een plek is die voor 'beginners' geschikt is, wat vooral wil zeggen dat de vrouwen niet te moeilijk en ingewikkeld moeten zijn.

Gegeven die eisen, wat is jullie advies?
Haha waren er maar zulke vrouwen. :P Dan had ik nou hier niet meer hoeven posten ;)

Maar ff serieus, ik denk dat profielensites nog erger zijn dan Paiq. Tenminste voor mensen zoals jij, Het aanbod is ook niet heel groot voor een 23 jarige.
pi_131454343
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 18:26 schreef benzin het volgende:
Daarnaast zou het fijn zijn als het een plek is die voor 'beginners' geschikt is, wat vooral wil zeggen dat de vrouwen niet te moeilijk en ingewikkeld moeten zijn.

Gegeven die eisen, wat is jullie advies?
Wellicht Parship? Dat is dat hogeropgeleidengedoe. Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar mijn idee is dat het wat serieuzer is. En er flink voor moet dokken, dus iedereen die meedoet is ook serieus op zoek. Je moet eerst een enorme lijst met vragen invullen en daar rollen dan matches uit.

Mijn afspraak met de Litouwse schone in Vilnius was tof trouwens. Ze was superblij met m'n tulpenbol. Twee mooie lange kroegavonden gehad. Verder niks reaumantisch gebeurd, misschien dat dit in de geplande thuiswedstrijd nog gebeurt. Maakt verder niet uit ook. Ik ga dit bij een volgende stedentrip zeker nog eens doen zo.
pi_131455217
Op christelijke datingsites zijn mannen in de minderheid. Maar of je daar nou veel mee opschiet. :')
pi_131455325
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Op christelijke datingsites zijn mannen in de minderheid. Maar of je daar nou veel mee opschiet. :')
En dan wachten tot na het huwelijk voor je plezier mag hebben in bed
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_131455525
We hadden een beller!

Nummers uitgewisseld en meneer belt gelijk, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Moest ik na 20 minuutjes ophangen vanwege iemand die even langs kwam, stuur ik daarna nog een whatsappje omdat ik zo plots op moest hangen, belt ie weer :D
Why do dishes when you can do daiquiris?
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 20:44:08 #84
Brabo Bastard
pi_131455936
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2013 20:35 schreef MissGump het volgende:
We hadden een beller!

Nummers uitgewisseld en meneer belt gelijk, dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Moest ik na 20 minuutjes ophangen vanwege iemand die even langs kwam, stuur ik daarna nog een whatsappje omdat ik zo plots op moest hangen, belt ie weer :D
Dat is wel leuk haha! Is er ook een klik van beide kanten?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131456015
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2013 20:35 schreef MissGump het volgende:
We hadden een beller!

Hij houdt van je stem.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_131456098
De stem van iemand horen is altijd leuk. Zeker als je diegene leuk vind.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_131456430
Niet weer he, meisje wil afspreken maar zegt duidelijk niet opzoek naar een relatie te zijn :')
"Gewoon een leuke avond"
pi_131456530
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2013 20:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat is wel leuk haha! Is er ook een klik van beide kanten?
Geen idee, ik denk dat hij wel een heel wat serieuzer type is dan ik (en dan bedoel ik in zijn algemeen, niet per se wat betreft daten).

quote:
6s.gif Op zondag 22 september 2013 20:46 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hij houdt van je stem.
Het zal mijn lieflijke zachte G zijn ;)
Why do dishes when you can do daiquiris?
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 20:57:23 #89
Brabo Bastard
pi_131456661
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:53 schreef Rickario het volgende:
Niet weer he, meisje wil afspreken maar zegt duidelijk niet opzoek naar een relatie te zijn :')
"Gewoon een leuke avond"
Je treft ze wel he :P
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:55 schreef MissGump het volgende:

[..]

Geen idee, ik denk dat hij wel een heel wat serieuzer type is dan ik (en dan bedoel ik in zijn algemeen, niet per se wat betreft daten).

[..]

Het zal mijn lieflijke zachte G zijn ;)
Wel leuke combi, zo wordt het en nooit te serieus en nooit te los so to speak :P
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 22 september 2013 @ 21:00:40 #90
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131456875
Maar goed, gisteren dus op stap geweest. In onze eigen woonplaats/omgeving. We kennen dus veel plekken, kroegen en mensen daar en dat is dan toch raar. Want op een gegeven moment ben je dus continu in gesprek met anderen die dan vragen of je een nieuwe vriendin hebt enzo.

En wat helemaal raar is is om dan te zeggen: "nee joh". "oh wordt het je vriendin dan?" "Nee joh...."

Dat de rest dus weet hoe het zit, terwijl het date-meisje zich nog vermaakt en hoopt op meer. Nee ben echt afgeknapt op een paar dingen gisteren. Hele kleine dingetjes weliswaar maar nope...dit wordt haar niet.
pi_131457554
Ik ben een tijdje weggeweest. Tussendoor leuke dates gehad met drie jongens. Twee ontmoet in de kroeg en ééntje via internet (okcupid).

Die twee uit de kroeg was beide keren gezellig maar ook niet meer dan dat dus dat heb ik er een beetje bij laten zitten.

De date via internet was voor mij voor het eerst. Het is heel snel gegaan allemaal, we hadden alleen de dag ervoor even gechat en hij vroeg of ik die avond iets te doen had. Vond zijn profiel heel leuk en we hadden echt zoveel dezelfde hobbies en interesses dus ik heb t gewoon gedaan. Denk dat ik hem de leukste jongen vind waar ik ooit mee uit ben geweest, best bizar toch?! Tenminste dat is mijn kant van het verhaal, het was helaas niet wederzijds want behalve wat geklets over zijn treinreis terug heb ik nooit weer wat van hem gehoord. Wat ik best jammer vind :)

Heb mijn account nu even op inactief staan en twijfel heel erg of ik wel weer aan het internet daten wil. 90% van de berichtjes komen natuurlijk van mannen waar ik meteen al van weet dat ik er niks mee hoef, en op iedereen reageren kost best veel tijd. In het echt gaat dat toch wat vlotter en subtieler allemaal. Maar goed die leuke jongen van okcupid was ik in mijn suffe stadje niet tegengekomen ;) En zoiets wil ik best nog een keer meemaken!
pi_131457649
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:00 schreef BeamofLight het volgende:
Dat de rest dus weet hoe het zit, terwijl het date-meisje zich nog vermaakt en hoopt op meer. Nee ben echt afgeknapt op een paar dingen gisteren. Hele kleine dingetjes weliswaar maar nope...dit wordt haar niet.
Wat voor dingen waren dat dan waar je op af knapte? :)
pi_131457727
Hoe de fuck kan het dat mannen 20 duizend berichten moeten sturen en daar maar 30% van terugkomt. En vrouwen overspoelt worden. Waarom waarom, vragen vragen. Wat is de zin van het leven?
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 22 september 2013 @ 21:17:36 #94
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131457840
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:13 schreef mugumquomp het volgende:

[..]

Wat voor dingen waren dat dan waar je op af knapte? :)
gewoon kleine dingen. Volgens mij reageert ze niet lekker op alcohol. Of tenminste op een manier die mij totaal niet aanstaat.
pi_131457841
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 15:46 schreef MissGump het volgende:

[..]

Schop snel mijn gympen uit, hakken aan.
Hoezo? Daar lijk ik echt helemaal niet op ;)
Haha nou ik draag meestal ook gympen, alleen naar dansles en op feestjes enzo hakken, maar ik heb serieus het gevoel als ik hakken aan doe naar een date dat jongens dat dan ongemakkelijk vinden? Krijg dat heel vaak opmerkingen als: "Sorry dat ik er niet zo netjes uitzie" oid, terwijl ik dan vind dat ze er prima uitzien! Dus vind dat altijd een lastig punt :P Vind zelf namelijk dat ik er veel leuker uit zie met pumps, maar ik vind het belangrijker dat iedereen op z'n gemak is...
pi_131457925
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:17 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

gewoon kleine dingen. Volgens mij reageert ze niet lekker op alcohol. Of tenminste op een manier die mij totaal niet aanstaat.
Oh dat is wel jammer ja. Drank + zenuwen is sowieso wel vaak funest...
pi_131458261
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef b4kl4p het volgende:
Hoe de fuck kan het dat mannen 20 duizend berichten moeten sturen en daar maar 30% van terugkomt. En vrouwen overspoelt worden. Waarom waarom, vragen vragen. Wat is de zin van het leven?
Je geeft meteen antwoord op je vraag. Omdat vrouwen overspoelt worden, hoeven ze zelf niet meer echt actief te zoeken :P
pi_131458278
quote:
11s.gif Op zondag 22 september 2013 21:17 schreef mugumquomp het volgende:

[..]

Haha nou ik draag meestal ook gympen, alleen naar dansles en op feestjes enzo hakken, maar ik heb serieus het gevoel als ik hakken aan doe naar een date dat jongens dat dan ongemakkelijk vinden? Krijg dat heel vaak opmerkingen als: "Sorry dat ik er niet zo netjes uitzie" oid, terwijl ik dan vind dat ze er prima uitzien! Dus vind dat altijd een lastig punt :P Vind zelf namelijk dat ik er veel leuker uit zie met pumps, maar ik vind het belangrijker dat iedereen op z'n gemak is...
Huh, dat lijkt mij een heel erg raar argument :')
Denk dat een man hakken alleen niet leuk vindt wanneer je groter wordt dan hem :P
Verder zijn hakken altijd ^O^
pi_131458311
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 21:15 schreef b4kl4p het volgende:
  zondag 22 september 2013 @ 21:26:20 #100
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131458358
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hmm, goede tip. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')