Hoelang ben je zelf? Ja ik prefereer ook iets langere vrouwen overigens. alleen ben zelf niet al te grootquote:Op maandag 23 september 2013 10:36 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Vrouwen met hakken.![]()
Ik date veel vrouwen die toch rond de 1.65 - 1.70 zijn. Ik weet niet hoe dat komt. Maar een lange vrouw heeft ook zijn voordelen tijdens de seks en het zoenen.Maar over kleinere vrouwen niets te klagen.
Mensen die zeggen nauwelijks te drinken vermaken zichzelf vaak prima, meestal val ik van verveling naast ze in slaap. Maar inderdaad, lekker belangrijk.quote:Op maandag 23 september 2013 11:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Toen was ik met vakantie.
[..]
Ach kom op, dat suggereer je wel. Maar lekker belangrijk (ik drink echt amper alcohol en vermaak mij prima).
Zou jij jouw rampdate niet eens een keer posten?quote:Op maandag 23 september 2013 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen die zeggen nauwelijks te drinken vermaken zichzelf vaak prima, meestal val ik van verveling naast ze in slaap. Maar inderdaad, lekker belangrijk.
Als ik met mensen ga stappen, dan wil ik een drankje. Anders ga ik liever niet stappen en iets binnenshuis doen met die mensen.
Maar OK, laten we die discussie niet opnieuw voeren.
Jawel leukquote:Op maandag 23 september 2013 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen die zeggen nauwelijks te drinken vermaken zichzelf vaak prima, meestal val ik van verveling naast ze in slaap. Maar inderdaad, lekker belangrijk.
Als ik met mensen ga stappen, dan wil ik een drankje. Anders ga ik liever niet stappen en iets binnenshuis doen met die mensen.
1m93. Ook wel met langere vrouwen gedate hoor. Maar lengte maakt mij weinig uit.quote:Op maandag 23 september 2013 11:08 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Hoelang ben je zelf? Ja ik prefereer ook iets langere vrouwen overigens. alleen ben zelf niet al te groot
Ik? Volgens mij verwar je mij met iemand anders.quote:Op maandag 23 september 2013 11:14 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Zou jij jouw rampdate niet eens een keer posten?
Nou.quote:Op maandag 23 september 2013 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oww ok sorryquote:Op maandag 23 september 2013 11:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik? Volgens mij verwar je mij met iemand anders.
Ongetwijfeld.quote:Op maandag 23 september 2013 11:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een kroeg waar mensen aangeschoten zijn is toch echt gezelliger dan een kroeg met mensen zonder drank op.
Je zat toch al in een relatie? (even je FB gechecked)quote:Op maandag 23 september 2013 11:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik? Volgens mij verwar je mij met iemand anders.
Ja okee, in jou geval zul je daar ook weinig problemen bij ondervinden aangezien je zelf redelijk lang bent.quote:Op maandag 23 september 2013 11:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
1m93. Ook wel met langere vrouwen gedate hoor. Maar lengte maakt mij weinig uit.(tot een zekere hoogte (pun not intended) .
Klopt. Al bijna een jaar, dus ook al even geen rampdates meer gehadquote:Op maandag 23 september 2013 11:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je zat toch al in een relatie? (even je FB gechecked)
Gaat soms snel hier...
Nee, nog nietquote:
Wil jij mijn secretaresse zijn?quote:Op maandag 23 september 2013 10:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, 6 oktober staat een date gepland. Dacht ik.![]()
Leuk! (ook via een datingsite toch?)quote:Op maandag 23 september 2013 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt. Al bijna een jaar, dus ook al even geen rampdates meer gehad
Ah ja, dat viel me al op omdat het zo ver weg was. Spannend!quote:Op maandag 23 september 2013 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, nog niet
Maar 6 oktober staat inmiddels vast dus komt goed
Klopt... veel vrouwen zien dit ook als een erg aangename lengte. Ook al moet je in de supermarkt altijd dat ene blikje pakken voor iedereen en pas je met je lange stelten op geen enkele sportmotor. Bij de vrouwen doe je het goed.quote:Op maandag 23 september 2013 11:31 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja okee, in jou geval zul je daar ook weinig problemen bij ondervinden aangezien je zelf redelijk lang bent.
Zeker wel, maar de berichten gaan zoals vanouds. Al weet ik zeker dat ze het zelf ook spannend vindquote:Op maandag 23 september 2013 11:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ah ja, dat viel me al op omdat het zo ver weg was. Spannend!
Yep!quote:Op maandag 23 september 2013 11:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leuk! (ook via een datingsite toch?)
Het heeft in het topic gestaan. Waarom ik dat dan onthoud weet ik ook niet zo goed.quote:Op maandag 23 september 2013 10:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Met jou? Of wist je dit toevallig?
quote:Op maandag 23 september 2013 11:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wil jij mijn secretaresse zijn?
Precies. Lang zijn heeft zo zijn voordelenquote:Op maandag 23 september 2013 11:53 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Klopt... veel vrouwen zien dit ook als een erg aangename lengte. Ook al moet je in de supermarkt altijd dat ene blikje pakken voor iedereen en pas je met je lange stelten op geen enkele sportmotor. Bij de vrouwen doe je het goed.
Ik zat te denken aan in naturaquote:
Ja maar dan is het geen secretaresse meer, maar gewoon een relatie waarin ik een verzorgende rol heb.quote:
Verzorging is belangrijkquote:Op maandag 23 september 2013 12:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dan is het geen secretaresse meer, maar gewoon een relatie waarin ik een verzorgende rol heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |