Wie nietquote:Op maandag 23 september 2013 10:11 schreef kabelhaspel het volgende:
We hebben zelfs 'een liedje' samen ^^
ik heb ook eerst 2 maand of zo berichtjes gestuurd heen en weer, vervolgens maandje mailen en dan eens voorzichtig afgesproken op een neutrale plaats ... sommige dingen zijn leuker als ze wat langer durenquote:Op maandag 23 september 2013 10:06 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Wat ik me dan wel afvraag is waarom je in vredesnaam niet eerder afspreekt? Zat ze in het buitenland of zo?
Die had ik al op m'n 2e date met m'n exquote:Op maandag 23 september 2013 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie nietof vind je dat serieus echt bijzonder?
Ik heb nog nooit een liedje samen gehad. Weet niet eens wat ermee bedoeld wordt.quote:Op maandag 23 september 2013 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie nietof vind je dat serieus echt bijzonder?
"oh schat.. hoor je dit nr?!?! Weet je nog toen we het als eerste hoorde en dat we toen .. blablbalba"quote:Op maandag 23 september 2013 10:32 schreef Silenus het volgende:
Ik heb nog nooit een liedje samen gehad. Weet niet eens wat ermee bedoeld wordt.
Vrouwen met hakken.quote:Op zondag 22 september 2013 22:12 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja op zich maakt dat niet uit, want er zijn genoeg leuke vrouwen van < 1.70. Waar ik me aan irriteer is dat die vrouwen vaak ook een lange kerel moeten hebben omdat ze anders hun hakken niet aan kunnen. Je wilt niet weten hoevaak ik dat al gehoord heb bij beginnend contact.
Leuk! Al mee gedate nu?quote:Op zondag 22 september 2013 22:18 schreef El_Thijs het volgende:
Ik kreeg net nog even een lief berichtje van mijn date voordat ze ging slapen
Aladdin.quote:Op maandag 23 september 2013 10:38 schreef Silenus het volgende:
Ah ok.Nee, nog steeds nooit gehad.
Overigens had ik zaterdag een date, samen Alladin kijken. (jaja. Living on the edge)
Zij woont echter in de binnenstad, echt recht tegenover een huisfeest wat toen aan de gang was. Die muziek daar ging zo hard, dwars door de ramen heen.
Was er net een stil/emotioneel momentje in de film, hoorde je op de achtergrond heel hard 'SCHATJE MAG IK JE FOTOOOOO' en allemaal mensen: JALALALALALA.
Kortom: pure romantiek in een juiste setting.
De bingo is vaak ook best gezellig!quote:Op maandag 23 september 2013 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Beter dan niks meemaken omdat je met een Fristi met een rietje in de hoek zit.
Alcohol nodig hebben om het leuk te hebben....quote:Op maandag 23 september 2013 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Beter dan niks meemaken omdat je met een Fristi met een rietje in de hoek zit.
Met jou? Of wist je dit toevallig?quote:Op maandag 23 september 2013 10:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, 6 oktober staat een date gepland. Dacht ik.![]()
Niet nog een keer deze discussie.. vorige week al gehadquote:Op maandag 23 september 2013 10:56 schreef -Splash- het volgende:
Alcohol nodig hebben om het leuk te hebben....
Conclusies trekken die nergens gesuggereerd worden....quote:Op maandag 23 september 2013 10:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Toen was ik met vakantie.quote:Op maandag 23 september 2013 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet nog een keer deze discussie.. vorige week al gehad
Ach kom op, dat suggereer je wel. Maar lekker belangrijk (ik drink echt amper alcohol en vermaak mij prima).quote:Op maandag 23 september 2013 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Conclusies trekken die nergens gesuggereerd worden....
Wie niet gelooft in wonderen is geen realistquote:Op maandag 23 september 2013 10:11 schreef kabelhaspel het volgende:
Wondertjes bestaan
Hopelijk dat anderen hier dat ook mee mogen gaan maken.
edit
We hebben zelfs 'een liedje' samen ^^
quote:Op maandag 23 september 2013 10:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aladdin.![]()
Maar klinkt als een optimale date idd, haha.
quote:Op maandag 23 september 2013 10:38 schreef Silenus het volgende:
Ah ok.Nee, nog steeds nooit gehad.
Overigens had ik zaterdag een date, samen Alladin kijken. (jaja. Living on the edge)
Zij woont echter in de binnenstad, echt recht tegenover een huisfeest wat toen aan de gang was. Die muziek daar ging zo hard, dwars door de ramen heen.
Was er net een stil/emotioneel momentje in de film, hoorde je op de achtergrond heel hard 'SCHATJE MAG IK JE FOTOOOOO' en allemaal mensen: JALALALALALA.
Kortom: pure romantiek in een juiste setting.
Een kroeg waar mensen aangeschoten zijn is toch echt gezelliger dan een kroeg met mensen zonder drank op.quote:Op maandag 23 september 2013 10:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |