quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Komen wel meee feestjes en anders mag ik vast wel een keer met silvie jouw kant op komen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:28 schreef Amarantha het volgende:
Baalde wel want had er wel vet veel zin in
Silviaquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Komen wel meee feestjes en anders mag ik vast wel een keer met silvie jouw kant op komen.
Ik mag buurvrouw zeggen.quote:
Jaaaaaaaajaaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik zou naar een feestje gaan in Hengelo maar de gene met wie ik mee zou rijden die heeft me laten staan en niks gezegdHad geen geld voor de trein
quote:
FLquote:
Ah, joint draaien want freak en typisch zijn hier.quote:
quote:
Ohshit, mijn zorgvuldig bij elkaar gehosselde privileges.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat mag ik ook welZe komt hier alleen niet zo vaak meer
Je ziet haar wel vaker tegenwoordig dan ik dat doequote:Op vrijdag 20 september 2013 00:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ohshit, mijn zorgvuldig bij elkaar gehosselde privileges.![]()
Morgen maar wat harder mijn best doen.
Jup, leuk meisje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je ziet haar wel vaker tegenwoordig dan ik dat doe
quote:
Die ene die ik ken in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar leuke vrienden
Je kent er meer..quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die ene die ik ken in ieder geval.![]()
![]()
Ohshitohshitoshit.quote:
Mag ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ohshitohshitoshit.
Volgens mij ook.
in dm mag alles manquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ohshitohshitoshit.
Volgens mij ook.
[..]
Mag ik niet.![]()
True, true, maar die 1.60m krijgt mij nog op de grond als het moet.quote:
Sowieso.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
True, true, maar die 1.60m krijgt mij nog op de grond als het moet.
Hebbie dat dan?quote:
Is d'r laatst al bijna gelukt.quote:
Dan ga je nokken, of een lijn pep net als bob.quote:
Haha, niet vandaag. Ik overweeg nog om bij Mur thuis te expirimenten (en hij jullie live up to date kan houden)quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ga je die datura ook nog echt nemen of wat?En zijn hier videocamera's bij?
![]()
![]()
!
Als dat geen neuken wordt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]Dagcijfers van vandaag (gisteren, hoe je het wilt zien)
Aan Mur zal het niet liggen, die pakt alles met een hartslag. (Zelfs als dat hart al even is gestopt)quote:
Installeer een paar draadloze webcams en zend die live uitquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, niet vandaag. Ik overweeg nog om bij Mur thuis te expirimenten (en hij jullie live up to date kan houden)
Mijn tripsitter is druk met een paper en de alternatieven zijn beperkt. 1 durft niet te sitten omdat hij bang is dat ie meer in paniek raakt dan ik.
Ikzelf zal zoveel mogelijk proberen te onthouden of net als HST een recorder aan mijn bek plakken.
Ghehe, geen gek idee. Zou een hit op Fok worden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Installeer een paar draadloze webcams en zend die live uit
nahquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan ga je nokken, of een lijn pep net als bob.
Ahjoh, lekker creatief de nacht in.quote:
Gewoon in de machine laten zitten. Dan ruikt het morgen heerlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:26 schreef Amarantha het volgende:
Kak moet mijn was ook nog ophangen. Oh no
Oh sorry niet meegekregen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Bob ik vroeg iets.. Blijf je weer de hele nacht wakker?
Het gaat er meer om dat ik bepaalde dingen morgen aan wil dus het moet nog drogenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon in de machine laten zitten. Dan ruikt het morgen heerlijk.
Ja weet ik veel dat je pep op hebt?quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh sorry niet meegekregen.
En als ik pep op heb dan ga ik die nacht sowieso nooit slapen
Oh ja had ik gepost hier en iemand zei net ook nog hier van neem dan pep net als bobquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel dat je pep op hebt?
Dacht dat het een grapje was omdat je zo vaak pep snuiftquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:32 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh ja had ik gepost hier en iemand zei net ook nog hier van neem dan pep net als bob
quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Op zich wel te voorspellen.. Daar niet van
Drugsdromenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Altijd als ik aan pep denk dan besef ik me weer hoeveel ik van slapen hou
Hij moet eerst helemaal gedownload zijn dan pas gaattie normale snelheid.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Kan aan mn laptop liggen maar hij gaat vet traag?
Oh ja zie het.. Nou weet niet wat ik er van moet zeggenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:41 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hij moet eerst helemaal gedownload zijn dan pas gaattie normale snelheid.
Awh so cutequote:Op vrijdag 20 september 2013 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn droomhondWelsh Corgi Pembroke
Dit is een puppy, duh
Dat kan. Vind je niks van mijn animaties mooi of alleen deze niet?quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja zie het.. Nou weet niet wat ik er van moet zeggenVind het niet zo?
Heb de rest nooit bekekenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat kan. Vind je niks van mijn animaties mooi of alleen deze niet?
Mijn hond. Die gestolen is en inmiddels overleden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn droomhondWelsh Corgi Pembroke
Dit is een puppy, duh
Ah mooi beestjequote:Op vrijdag 20 september 2013 01:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn hond. Die gestolen is en inmiddels overleden.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar ooit komt er 1 terug.![]()
Klopt. Maar bekijk ze nooit.. Ben ik eerlijk inquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb jou op facebook toch of niet?
Over het algemeen gewoon met thumbnail hoor. Das dan stilstaand plaatje en als je erop klikt komt de .gifquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Maar bekijk ze nooit.. Ben ik eerlijk inDaarbij zijn het altijd linkjes en ik klik niet snel op linkjes, lees ik vaak overheen
Zeg jijquote:
Linkje?quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeg jijIk heb maar 5 mensen van FOK! op Facebook. Gibson, Moira, Mono, Mur en Bob.
Join teh club.quote:
Dat was het.quote:
Zie edit. Het zijn er 5 lol maar Gibson was ik vergeten omdat ik hem allang kende voor ik hier zat (wel door FOK! weer toegevoegd)quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Linkje?
Ik zet binnenkort wel foto's van mezelf op FB
(Roep ik al maanden, maarja.. nu echt)
Zie mijn editquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie edit. Het zijn er 5 lol maar Gibson was ik vergeten omdat ik hem allang kende voor ik hier zat (wel door FOK! weer toegevoegd)
Tof manquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:50 schreef Studeur het volgende:
fuck zeg
net ff mn hele hart gelucht bij die chick
ze ligt nu hier in bed maar ben ff sigaretje roken op zolder
ze begrijpt mij![]()
maar t is niet fijn om te praten en te janken bij iemand waar je alleen maar blij bij wilt doen
t voelt wel goed, opluchting dit
eindelijk iemand die mij echt begrijpt
Fijn voor je Stu, dat je iemand hebt gevondenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:50 schreef Studeur het volgende:
fuck zeg
ze begrijpt mij![]()
maar t is niet fijn om te praten en te janken bij iemand waar je alleen maar blij bij wilt doen
t voelde wel ff zwaar man om haar echt mijn gevoelens te vertellenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:51 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Tof manGoede vrienden moet je hebben en een leuke chick als vriendin is helemaal top natuurlijk
Sowieso altijd open en eerlijk tegen mensen zijn, tenzij het politie of iets vergelijkbaars is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
t voelde wel ff zwaar man om haar echt mijn gevoelens te vertellen
maar bij mn ex heb ik dat nooit gekund.
en ik wil alleen maar open tegen haar zijn, niet zo gesloten als ik bij mn ex was.
Whehequote:Op vrijdag 20 september 2013 01:50 schreef Studeur het volgende:
fuck zeg
ze begrijpt mij![]()
np.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:53 schreef Amarantha het volgende:
Bob ik heb je FB doorgespeeld aan Uns. Hope you don't mind.
![]()
![]()
pics komen morgen wel in DM, ga zo weer bij dr liggenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:52 schreef badtripbob het volgende:
Oh, en heb je al pics gepost van haar?
ken dr pas 2 weken maar t voelt zo goedquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe![]()
Een eckte komt meteen even verslag uitbrengen.![]()
Maar leuk dat je een chick hebt.Volgens mij helemaal gemist door mijn afwezigheid soms. Hoe lang al?
Update even straks hoe de seks was in detail.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
pics komen morgen wel in DM, ga zo weer bij dr liggen
seks gaat m niet worden denk ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:55 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Update even straks hoe de seks was in detail.
Uuuuh..quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:55 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Update even straks hoe de seks was in detail.
gewoon doen johquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
seks gaat m niet worden denk ik
ze ligt al te slapen.
Das vrij vlot. Het beste dan maar maat.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
ken dr pas 2 weken maar t voelt zo goed
Beste advies ooit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Sowieso altijd open en eerlijk tegen mensen zijn, tenzij het politie of iets vergelijkbaars is.
Behalve de tubular.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:00 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zie tetten als omgedraaide regendruppels.
Dank je.quote:
Hoe ver is dat vanaf Rotterdam?quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:00 schreef Amarantha het volgende:
En nu ga ik mijn was ophangen. Daarna peuk roken (en FOK! hihaho) en daarna de afwas. Iemand die me komt helpen?
Sorry FOK!kers met tubular tieten, maarquote:
Ah, ik zit mobiel dus zie geen sig.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:02 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dank je.. Ik geef wel vaker goede adviezen. Maar ik ben niet verantwoordelijk als je ze uitvoert, Daarom ook die disclaimer in mijn sig.
Het spijt me. What has been seen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sorry FOK!kers met tubular tieten, maar
quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, ik zit mobiel dus zie geen sig.
Goed ingedekt.
Dat is mijn sigquote:Slet slet slet, geef mij nog wat ket! En vice versa
Ik ben niet aansprakelijk voor enige schade veroorzaakt door mijn posts!
Tong vindt mij aardig!
Can't be unseen.quote:
Whehehequote:
Ik ook. Zoenen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:09 schreef Unscrewed het volgende:
Omg heb jij een tong piercing, Ama?
Ik wil echt een keer zoenen met een chick die een tongpiercing heeft. Lijkt me baas.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil echt een keer zoenen met een chick die een tongpiercing heeft. Lijkt me baas.
Of gepijpt worden.
Een chick, hea.quote:
Dat begreep ik wel.quote:
Das een link naar bewijs:quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Vooral die "Tong vindt mij aardig" maakt m wel af.
En voel je daar iets van?quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het is mij al een aantal maal overkomen.![]()
Wat een topic.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Das een link naar bewijs:
ONZ / Top 5 aardige en onaardige FOK!kers
quote:
Damn.quote:
Verquote:Op vrijdag 20 september 2013 02:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hoe ver is dat vanaf Rotterdam?
Ik had een tongpiercing. Eruit gehaald toen ik in Mei mijn lip liet piercenquote:Op vrijdag 20 september 2013 02:09 schreef Unscrewed het volgende:
Omg heb jij een tong piercing, Ama?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had een tongpiercing. Eruit gehaald toen ik in Mei mijn lip liet piercen
quote:
Ik was hem na 3 jaar ook wel zat eigenlijk. Ik heb echt op meerdere plekken piercings gehad. Stiekem mis ik mijn tepelpiercing wel.. En je zou denken dat ik dit zeg om reactie's uit te lokken maar nee ik mis hem echt, zit er af en toe aan te denken om hem opnieuw te laten zettenquote:
Dan verwacht ik wel pics.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was hem na 3 jaar ook wel zat eigenlijk. Ik heb echt op meerdere plekken piercings gehad. Stiekem mis ik mijn tepelpiercing wel.. En je zou denken dat ik dit zeg om reactie's uit te lokken maar nee ik mis hem echt, zit er af en toe aan te denken om hem opnieuw te laten zetten
Zullen we samen gaan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was hem na 3 jaar ook wel zat eigenlijk. Ik heb echt op meerdere plekken piercings gehad. Stiekem mis ik mijn tepelpiercing wel.. En je zou denken dat ik dit zeg om reactie's uit te lokken maar nee ik mis hem echt, zit er af en toe aan te denken om hem opnieuw te laten zetten
Haha weet het nog niet zeker hoor. Vind het een mooie piercing maar heb hem er na een paar jaar (had hem al op mijn 16de, tot mijn 22ste) er uitgehaald omdat ik telkens vergat dat ik dat ding had. Maar heb hem nu een jaar eruit en nu begin ik hem te missen..quote:
Haha neequote:Op vrijdag 20 september 2013 02:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan?![]()
Ik moet ook opnieuw want hij is uit gevallen.
Gewoon doen toch!quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha weet het nog niet zeker hoor. Vind het een mooie piercing maar heb hem er na een paar jaar (had hem al op mijn 16de, tot mijn 22ste) er uitgehaald omdat ik telkens vergat dat ik dat ding had. Maar heb hem nu een jaar eruit en nu begin ik hem te missen..
Hmm wellicht dat ik het binnenkort doequote:Op vrijdag 20 september 2013 02:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gewoon doen toch!
Ik vind tieten mooi hoe de natuur ze heeft gemaakt, maar een tepelpiercing kan ik wel waarderen als ie mooi is.
Tattoo'squote:Op vrijdag 20 september 2013 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm wellicht dat ik het binnenkort doeHoewel ik ook graag een keer meer tattoo's wil op mijn onderarm. Dat heeft sowieso voorrang denk ik
Wrom?quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:38 schreef Unscrewed het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen negatief over mij hebben gepraat op FOK! achter mijn rug om.
Gebruik sherlock.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:38 schreef Unscrewed het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen negatief over mij hebben gepraat op FOK! achter mijn rug om.
Nee, ik bedoel via DM, PM, etc.quote:
I don't know, soms wekken mensen de indruk dat ze dat doen.quote:
Oh op die fiets.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel via DM, PM, etc.
Natuurlijk durven mensen niet slecht over me te praten als ik het kan lezen.
[..]
I don't know, soms wekken mensen de indruk dat ze dat doen.
Niet dat het me deert, gewoon benieuwd.
I know, I know. Maar ik wil dat als mensen iets te zeggen hebben over mij, dat ze dat maar recht in mijn gezicht moeten doen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh op die fiets.
Dat boeit me eigenlijk geen flikker. Als ze slecht willen lullen doen ze dat toch.
Paas mij een paar hijsjes.quote:
Als ik kan blijven pitten.quote:
Tjah, dat heb ik ook het liefst. Er zijn mensen die dat wel doen en een overgroot deel wat daar niet de ballen voor heeft. Their loss... Als ze mij een idioot vinden maar toch aardig tegen me blijven doen, wie is er dan gek?quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
I know, I know. Maar ik wil dat als mensen iets te zeggen hebben over mij, dat ze dat maar recht in mijn gezicht moeten doen.
Gewoon veel lagen kleding aan en dekens dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 20 september 2013 02:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je echt niet hier buiten de lente en zomer om
quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je echt niet hier buiten de lente en zomer om
Dit. Tevens erg gezellig als het koud is en je lekker onder de warme dekentjes gaat.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:50 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Gewoon veel lagen kleding aan en dekens dan komt het wel goed
Dit dusquote:Op vrijdag 20 september 2013 02:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, dat heb ik ook het liefst. Er zijn mensen die dat wel doen en een overgroot deel wat daar niet de ballen voor heeft. Their loss... Als ze mij een idioot vinden maar toch aardig tegen me blijven doen, wie is er dan gek?
Als ik iemand niet moet dan weet ie dat gauw genoeg. Als een maat iets flikt spreek ik hem erop aan.
Roddelen kan best gezellig zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:53 schreef badtripbob het volgende:
Sowieso achter iemands rug om praten wat heeft dat voor nut?
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:55 schreef Amarantha het volgende:
Zolang je iemand maar niet de grond intrapt maar een beetje roddelen over een ander doet iedereen wel eens.
Ja gewoon beetje praten en verhalen vertellen ok maar dat is alles wat ik weet dat ik door mag vertellen en wat ik ook zou vertellen als die persoon erbij is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:55 schreef Amarantha het volgende:
Zolang je iemand maar niet de grond intrapt maar een beetje roddelen over een ander doet iedereen wel eens.
Ik sta er in het echt om bekend dat ik hard kan zijn in wat ik zeg (ben een direct en eerlijk persoon) dus alles wat ik tegen iemand anders vertel, hoe negatief ook, zou ik ook gerust vertellen waar die gene bij isquote:Op vrijdag 20 september 2013 02:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja gewoon beetje praten en verhalen vertellen ok maar dat is alles wat ik weet dat ik door mag vertellen en wat ik ook zou vertellen als die persoon erbij is.
Heb hetzelfde. Alles wat ik over iemand vertel mag die persoon net zo goed van mijzelf horen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik sta er in het echt om bekend dat ik hard kan zijn in wat ik zeg (ben een direct en eerlijk persoon) dus alles wat ik tegen iemand anders vertel, hoe negatief ook, zou ik ook gerust vertellen waar die gene bij is
Ik praat ook wel eens over iemand waar degene zelf niet bij is. Dat is ook niet meer als normaal, telkens over je eigen leven lullen is ook maar saai.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:55 schreef Amarantha het volgende:
Dit dus. Vaak weet die persoon ook wel dat ik er op die manier over denk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:01 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Heb hetzelfde. Alles wat ik over iemand vertel mag die persoon net zo goed van mijzelf horen.
Dat is waar en mensen die zeggen dat ze nooit over een ander praten die liegen meestal. Iedereen om me heen praat wel over elkaar. Hier in huis (woon met 8 vrienden/huisgenoten) zie ik dat ook heel erg.. Doe ik zelf ook aan mee hoor hahaquote:Op vrijdag 20 september 2013 03:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik praat ook wel eens over iemand waar degene zelf niet bij is. Dat is ook niet meer als normaal, telkens over je eigen leven lullen is ook maar saai.
Zo gaat dat onder vrienden en met vrienden dus ook. Zodra het echt vuil begint te worden spreek ik die persoon er ook wel op aan en leg ik uit hoe ik erover denk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar en mensen die zeggen dat ze nooit over een ander praten die liegen meestal. Iedereen om me heen praat wel over elkaar. Hier in huis (woon met 8 vrienden/huisgenoten) zie ik dat ook heel erg.. Doe ik zelf ook aan mee hoor haha
Stress jongen. Al die mensen die dm's over je sturen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:07 schreef Unscrewed het volgende:
Wtf er valt al 2x een haar op mijn tekenblaadje binnen 10minuten. Dikke haaruitval![]()
Holyshit overal in mijn bed liggen haren nu ik erop let. Kan er zo wel stuk of 10 zien.quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stress jongen. Al die mensen die dm's over je sturen.
Je moet mijn truien/vesten zien als ik ze een dag aan heb gehadquote:Op vrijdag 20 september 2013 03:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Holyshit overal in mijn bed liggen haren nu ik erop let. Kan er zo wel stuk of 10 zien.
Veel haren, ja?quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je moet mijn truien/vesten zien als ik ze een dag aan heb gehadOf mijn was überhaupt.. allemaal haren ook na het uitwassen
Denk niet dat jij die handvol haar wil zien die ik na woodstock uit het putje trok.quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Holyshit overal in mijn bed liggen haren nu ik erop let. Kan er zo wel stuk of 10 zien.
Haha, als ze maar sneller bijkomen dan dat ze uitvallen vind ik het best.quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk niet dat jij die handvol haar wil zien die ik na woodstock uit het putje trok.
Sowieso heb ik altijd en overal losse haren.
Hoort erbij, doen ze vanzelf. Niets om je druk over te maken.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:24 schreef Unscrewed het volgende:
Over herinneren gesproken... Ama, ik zei tegen jou dat ik heel moe was op de stonersmeet en zenuwachtig voor mijn ma, etc. En toen zei je: "Dat verklaart een hoop." Wat verklaart het dan precies?
Ja, ik weet ook niet hoe ik er opeens op kom. Maar nu moet je antwoorden.quote:
Ik heb geen antwoordquote:Op vrijdag 20 september 2013 03:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet hoe ik er opeens op kom. Maar nu moet je antwoorden.
Het maakt mij toch niet uit, het kan allemaal gerationaliseerd worden.
Ich glaube es nicht.quote:
quote:
Andermans smegma, ofwat?quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:43 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen die smegma op hun leuter hebben![]()
Oh sorryquote:
Gewoon smegma, waar het vandaan komt maakt niet uit.quote:
tis toch je eigen smegma?quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gewoon smegma, waar het vandaan komt maakt niet uit.
Het blijft smerig
Smegma duidt op slechte hygiëne -> vies.quote:
Ja dan was je je pik toch? Zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Smegma duidt op slechte hygiëne -> vies.
Als je gewoon elke dag je pik wast hoor je nooit smegma te hebben
Ik zeg niet dat ik smegma heb, ik zeg dat smegma vies is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja dan was je je pik toch? Zie het probleem niet?
Hoe weet je dat als je dat niet hebt?quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik smegma heb, ik zeg dat smegma vies is.
Omdat iedereen het wel een keer gehad/gezien heeftquote:Op vrijdag 20 september 2013 03:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je dat niet hebt?
Gezien heeft? Hahaha nee, weet niet hoe dat bij jou op school/voetbal ging, maar wij zaten niet elkaars smegmakaarsen te inspecteren tijdens douchen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat iedereen het wel een keer gehad/gezien heeft
quote:Op vrijdag 20 september 2013 04:13 schreef Unscrewed het volgende:
Omg heet het daarom kaaskop? Omdat nederlanders vaak niet besneden zijn en moslims wel, dus noemen ze ons kaaskop omdat we kaas op onze eikels krijgen en zij niet?_________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien hier later een topic over maken.
Je moet bij de 3e eenhoorn richting het feeën-bos en dan afslaan bij de kabouternederzettingen. Dan op je handen lopend rechtdoor lopen tot je de tovenaar tegen komt. Vraag hem of hij nog koekjes heeft en hij zal je er 1 geven. Vanuit daar moet je over de brug des doods naar het kasteel om daar de v.v.v te vragen waarom de weg kwijt is en wanneer deze weer terug is.quote:
Dat was geen dichten maar ja we zoiets ja. En 3 x raden waardoor?quote:Op vrijdag 20 september 2013 05:58 schreef moemoe het volgende:
Je bent weer in een soort van dicht-mood Bob?
Ik waag maar geen raadpogingquote:Op vrijdag 20 september 2013 06:10 schreef badtripbob het volgende:
Dat was geen dichten maar ja we zoiets ja. En 3 x raden waardoor?
Zelfs chicks zonder hart.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Aan Mur zal het niet liggen, die pakt alles met een hartslag. (Zelfs als dat hart al even is gestopt)
Ik zie het meer als een nadeel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:35 schreef Monopoly het volgende:
Het voordeel is dan wel dat je oogkaspenetratie kan uitvoeren zonder gespartel
Hier een geit voor je zure werktijdenquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:39 schreef Moira. het volgende:
'Morgen
Mensen die moeten werken van 13 tot 21
Dat verzacht mijn leed wel een beetje, ja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hier een geit voor je zure werktijden
[ afbeelding ]
;quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:35 schreef Monopoly het volgende:
Mur is een gevoelige jongen die het niet erg vind om zo nu en dan zijn fallus in een vers lijk te stoppen.
Het voordeel is dan wel dat je oogkaspenetratie kan uitvoeren zonder gespartel
quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:50 schreef Moira. het volgende:
Kak trein internet
Treinen
Mensen die treinen rijden
Mensen die doen alsof ze treinen rijden maar eigenlijk alleen maar op een fluitje blazen en deuren dicht doen terwijl er nog mensen uit willen
Volgens mij is YT uitgeschakeld in de trein om zo de data op peil te houden. Anders gaat iedereen YT kijken en is de verbinding nog meer aids dan dat het al bij voorbaat is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:51 schreef Moira. het volgende:
Waarom doet YT het niet wtfik kan daar echt niet tegen
Nja ik kreeg wel 2 sec te horen en nu is hij weer aan het ladenquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij is YT uitgeschakeld in de trein om zo de data op peil te houden. Anders gaat iedereen YT kijken en is de verbinding nog meer aids dan dat het al bij voorbaat is.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:56 schreef Moira. het volgende:
Moirapoly die weer samen kunnen FOK!ken
quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:58 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk weer kansloze verhalen van 2 volslagen idioten, zonder kop of staart, als een stroom aan informatie waar totaal niemand op zit te wachten. Heerlijk![]()
Hoofd werkt beter.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:58 schreef Moira. het volgende:
Er zit een lelijke vrouw voor me.
Zal ik tegen haar stoel aan schoppen?
Jullie zorgen dat ik me thuis voelquote:
Flikker eens op godverdomme daar heb je nog de hele dag de tijd voorquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:59 schreef Monopoly het volgende:
Mur is een held. Hem wil ik dienen
Tevens toch een begin maken aan die Breaking Bad aflevering
Tot zo gr gr kus
Ik heb mij deze pep-nacht best ingehouden toch?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:58 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk weer kansloze verhalen van 2 volslagen idioten, zonder kop of staart, als een stroom aan informatie waar totaal niemand op zit te wachten. Heerlijk![]()
Deze slet moet werken zometeen jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Flikker eens op godverdomme daar heb je nog de hele dag de tijd voorBeter nog even gezellig doen jaaa
Dus ik heb weer eens helemaal niks aan jequote:Op vrijdag 20 september 2013 10:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze slet moet werken zometeen ja
Laat thuis en dan val ik toch gelijk in slaap omdat het vroeg was vanmorgen
Zal godverdomme eens tegen jouw stoel aanschoppen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:58 schreef Moira. het volgende:
Er zit een lelijke vrouw voor me.
Zal ik tegen haar stoel aan schoppen?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus ik heb weer eens helemaal niks aan je
GC / Mijngratisbox, wie al ontvangen?
Mensen die boos zijn omdat ze in Nigeriaanse oplichtingspraktijken trappen
Moet je doen, ik zal je nek breken en sigaretten uitdrukken op je tong en daarna in je anus plassen, verdommequote:Op vrijdag 20 september 2013 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal godverdomme eens tegen jouw stoel aanschoppen.
haha ik bedoelde mono en moirquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb mij deze pep-nacht best ingehouden toch?
fucking hard geworden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet je doen, ik zal je nek breken en sigaretten uitdrukken op je tong en daarna in je anus plassen, verdomme
Doe je wel een beetje lief voor m'n anus?quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet je doen, ik zal je nek breken en sigaretten uitdrukken op je tong en daarna in je anus plassen, verdomme
Ik zal een beetje boter gebruiken als ik er een schoorsteenveger in stop ipv droog in je kakkert met een aanloop.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje lief voor m'n anus?
homo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal een beetje boter gebruiken
Intro probeert mij ook al over te halenquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]Jij hebt altijd wat aan mij en andersom. Omdat liefde
En als je ook eens begint met Breaking Bad dan zul je snapen waarom ik dit wil zien. Breaking Bad is gewoon eindbaas.
vond het echt tof, maar jezus dat wijf.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Intro probeert mij ook al over te halen
Terecht wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Intro probeert mij ook al over te halen
quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Blu band is voor homo's, Echte bazen gebruiken Croma
hoe ver ben je?quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Terecht wel.
Probeer het gewoon. Aflevering 1 en 2 zijn niet denderend maar essentieel om 'er in te raken'.
damn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
S05E14 is voor de helft binnen. E13 eindigde echt ziek
Ja ik heb 1 en 2 nu gezien en ik denk mehquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Terecht wel.
Probeer het gewoon. Aflevering 1 en 2 zijn niet denderend maar essentieel om 'er in te raken'.
Duurt lang voor dat dat een keer zacht is jonge, dan is het moment alweer voorbij.quote:
Sowieso! Het voordeel is dat je dan achter elkaar kan kijken. In season 5 hebben ze een break gehad van bijna een jaarquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
damn.Misschien moet ik SO4 en 5 maar even proberen dan
Ik ben zo heet het smelt al in mijn handen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Duurt lang voor dat dat een keer zacht is jonge, dan is het moment alweer voorbij.
Ik zou dat ook een beetje irritant vinden tbhquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sjonge jonge, het lijkt wel of karma mij haat. Zou ik vandaag daten met een chick, gaat ze me dood negeren. Ze zou gaan uit eten, maar was online en aan het chatten, dus ik merk op dat het ze van haar eten zou moeten genieten en de gezelligheid en niet van een telefoon, zonde namelijk, socializen etc. veel leuker dan op je belkast zitten rammen. Werd ze helemaal boos en zou ik controlerend zijn, terwijl ik het alleen maar goed bedoelde. Leg het haar uit , maar ze zegt helemaal niks meerDafuq. Waar is de tolerantie gebleven ?!
Plas in haar kont. Dat zal d'r lerenquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sjonge jonge, het lijkt wel of karma mij haat. Zou ik vandaag daten met een chick, gaat ze me dood negeren. Ze zou gaan uit eten, maar was online en aan het chatten, dus ik merk op dat het ze van haar eten zou moeten genieten en de gezelligheid en niet van een telefoon, zonde namelijk, socializen etc. veel leuker dan op je belkast zitten rammen. Werd ze helemaal boos en zou ik controlerend zijn, terwijl ik het alleen maar goed bedoelde. Leg het haar uit , maar ze zegt helemaal niks meerDafuq. Waar is de tolerantie gebleven ?!
Edit: Oh ja, wat unf zegt. Zou ik ook irritant vinden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
"zit niet te dromen, eet je pizza"quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
"zit niet te dromen, eet je pizza"
quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zou dat ook een beetje irritant vinden tbh![]()
Dat snap ik, maar ik bedoelde het helemaal niet slecht of zo. Alleen dat schijnt niet door te dringen of zo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Edit: Oh ja, wat unf zegt. Zou ik ook irritant vinden.
Dat maakt helemaal niet uit bij vrouwen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik, maar ik bedoelde het helemaal niet slecht of zo. Alleen dat schijnt niet door te dringen of zo.
Nee dat snap ik, weet ook niet op wat voor manier je het gezegd hebt, misschien net op een verkeerde manier gebracht?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik, maar ik bedoelde het helemaal niet slecht of zo. Alleen dat schijnt niet door te dringen of zo.
Nee dat blijktquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat maakt helemaal niet uit bij vrouwen.
Uw tip staat genoteerd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:13 schreef Monopoly het volgende:
Sommige vrouwen die snappen ironie/sarcasme/zelfspot enzo niet.
Wijze tip: aan zulke chicks moet je ook niet beginnen tenzij het om neukertjes gaat.
Misschien dat ik het subtieler had kunnen brengen. Maar ik gebruiktequote:Op vrijdag 20 september 2013 11:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, weet ook niet op wat voor manier je het gezegd hebt, misschien net op een verkeerde manier gebracht?
Ja oke, wel overdreven reactie van haar danquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Misschien dat ik het subtieler had kunnen brengen. Maar ik gebruiktedeze emoticon van "Goh he, doe 's effe gezellig voor je bezoek
"
Brutal anal destroying with candles and moonlightquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, wel overdreven reactie van haar dan. De slet, zou haar anaal vernederen met Mono.
Zit je samen met hem ANTM te kijken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit je samen met hem ANTM te kijken?![]()
Eerst ff neuken jatogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit je samen met hem ANTM te kijken?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |