quote:Op vrijdag 20 september 2013 04:13 schreef Unscrewed het volgende:
Omg heet het daarom kaaskop? Omdat nederlanders vaak niet besneden zijn en moslims wel, dus noemen ze ons kaaskop omdat we kaas op onze eikels krijgen en zij niet?_________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien hier later een topic over maken.
Je moet bij de 3e eenhoorn richting het feeën-bos en dan afslaan bij de kabouternederzettingen. Dan op je handen lopend rechtdoor lopen tot je de tovenaar tegen komt. Vraag hem of hij nog koekjes heeft en hij zal je er 1 geven. Vanuit daar moet je over de brug des doods naar het kasteel om daar de v.v.v te vragen waarom de weg kwijt is en wanneer deze weer terug is.quote:
Dat was geen dichten maar ja we zoiets ja. En 3 x raden waardoor?quote:Op vrijdag 20 september 2013 05:58 schreef moemoe het volgende:
Je bent weer in een soort van dicht-mood Bob?
Ik waag maar geen raadpogingquote:Op vrijdag 20 september 2013 06:10 schreef badtripbob het volgende:
Dat was geen dichten maar ja we zoiets ja. En 3 x raden waardoor?
Zelfs chicks zonder hart.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Aan Mur zal het niet liggen, die pakt alles met een hartslag. (Zelfs als dat hart al even is gestopt)
Ik zie het meer als een nadeel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:35 schreef Monopoly het volgende:
Het voordeel is dan wel dat je oogkaspenetratie kan uitvoeren zonder gespartel
Hier een geit voor je zure werktijdenquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:39 schreef Moira. het volgende:
'Morgen
Mensen die moeten werken van 13 tot 21
Dat verzacht mijn leed wel een beetje, ja.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hier een geit voor je zure werktijden
[ afbeelding ]
;quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:35 schreef Monopoly het volgende:
Mur is een gevoelige jongen die het niet erg vind om zo nu en dan zijn fallus in een vers lijk te stoppen.
Het voordeel is dan wel dat je oogkaspenetratie kan uitvoeren zonder gespartel
quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:50 schreef Moira. het volgende:
Kak trein internet
Treinen
Mensen die treinen rijden
Mensen die doen alsof ze treinen rijden maar eigenlijk alleen maar op een fluitje blazen en deuren dicht doen terwijl er nog mensen uit willen
Volgens mij is YT uitgeschakeld in de trein om zo de data op peil te houden. Anders gaat iedereen YT kijken en is de verbinding nog meer aids dan dat het al bij voorbaat is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:51 schreef Moira. het volgende:
Waarom doet YT het niet wtfik kan daar echt niet tegen
Nja ik kreeg wel 2 sec te horen en nu is hij weer aan het ladenquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij is YT uitgeschakeld in de trein om zo de data op peil te houden. Anders gaat iedereen YT kijken en is de verbinding nog meer aids dan dat het al bij voorbaat is.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:56 schreef Moira. het volgende:
Moirapoly die weer samen kunnen FOK!ken
quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:58 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk weer kansloze verhalen van 2 volslagen idioten, zonder kop of staart, als een stroom aan informatie waar totaal niemand op zit te wachten. Heerlijk![]()
Hoofd werkt beter.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:58 schreef Moira. het volgende:
Er zit een lelijke vrouw voor me.
Zal ik tegen haar stoel aan schoppen?
Jullie zorgen dat ik me thuis voelquote:
Flikker eens op godverdomme daar heb je nog de hele dag de tijd voorquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:59 schreef Monopoly het volgende:
Mur is een held. Hem wil ik dienen
Tevens toch een begin maken aan die Breaking Bad aflevering
Tot zo gr gr kus
Ik heb mij deze pep-nacht best ingehouden toch?quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:58 schreef Murdera het volgende:
Eindelijk weer kansloze verhalen van 2 volslagen idioten, zonder kop of staart, als een stroom aan informatie waar totaal niemand op zit te wachten. Heerlijk![]()
Deze slet moet werken zometeen jaquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Flikker eens op godverdomme daar heb je nog de hele dag de tijd voorBeter nog even gezellig doen jaaa
Dus ik heb weer eens helemaal niks aan jequote:Op vrijdag 20 september 2013 10:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze slet moet werken zometeen ja
Laat thuis en dan val ik toch gelijk in slaap omdat het vroeg was vanmorgen
Zal godverdomme eens tegen jouw stoel aanschoppen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:58 schreef Moira. het volgende:
Er zit een lelijke vrouw voor me.
Zal ik tegen haar stoel aan schoppen?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dus ik heb weer eens helemaal niks aan je
GC / Mijngratisbox, wie al ontvangen?
Mensen die boos zijn omdat ze in Nigeriaanse oplichtingspraktijken trappen
Moet je doen, ik zal je nek breken en sigaretten uitdrukken op je tong en daarna in je anus plassen, verdommequote:Op vrijdag 20 september 2013 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal godverdomme eens tegen jouw stoel aanschoppen.
haha ik bedoelde mono en moirquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb mij deze pep-nacht best ingehouden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |