Oh ja had ik gepost hier en iemand zei net ook nog hier van neem dan pep net als bobquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel dat je pep op hebt?
Dacht dat het een grapje was omdat je zo vaak pep snuiftquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:32 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh ja had ik gepost hier en iemand zei net ook nog hier van neem dan pep net als bob
quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
Op zich wel te voorspellen.. Daar niet van
Drugsdromenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Altijd als ik aan pep denk dan besef ik me weer hoeveel ik van slapen hou
Hij moet eerst helemaal gedownload zijn dan pas gaattie normale snelheid.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Kan aan mn laptop liggen maar hij gaat vet traag?
Oh ja zie het.. Nou weet niet wat ik er van moet zeggenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:41 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hij moet eerst helemaal gedownload zijn dan pas gaattie normale snelheid.
Awh so cutequote:Op vrijdag 20 september 2013 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn droomhondWelsh Corgi Pembroke
Dit is een puppy, duh
Dat kan. Vind je niks van mijn animaties mooi of alleen deze niet?quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja zie het.. Nou weet niet wat ik er van moet zeggenVind het niet zo?
Heb de rest nooit bekekenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat kan. Vind je niks van mijn animaties mooi of alleen deze niet?
Mijn hond. Die gestolen is en inmiddels overleden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn droomhondWelsh Corgi Pembroke
Dit is een puppy, duh
Ah mooi beestjequote:Op vrijdag 20 september 2013 01:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn hond. Die gestolen is en inmiddels overleden.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar ooit komt er 1 terug.![]()
Klopt. Maar bekijk ze nooit.. Ben ik eerlijk inquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:43 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb jou op facebook toch of niet?
Over het algemeen gewoon met thumbnail hoor. Das dan stilstaand plaatje en als je erop klikt komt de .gifquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt. Maar bekijk ze nooit.. Ben ik eerlijk inDaarbij zijn het altijd linkjes en ik klik niet snel op linkjes, lees ik vaak overheen
Zeg jijquote:
Linkje?quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeg jijIk heb maar 5 mensen van FOK! op Facebook. Gibson, Moira, Mono, Mur en Bob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |