quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had een tongpiercing. Eruit gehaald toen ik in Mei mijn lip liet piercen
quote:
Ik was hem na 3 jaar ook wel zat eigenlijk. Ik heb echt op meerdere plekken piercings gehad. Stiekem mis ik mijn tepelpiercing wel.. En je zou denken dat ik dit zeg om reactie's uit te lokken maar nee ik mis hem echt, zit er af en toe aan te denken om hem opnieuw te laten zettenquote:
Dan verwacht ik wel pics.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was hem na 3 jaar ook wel zat eigenlijk. Ik heb echt op meerdere plekken piercings gehad. Stiekem mis ik mijn tepelpiercing wel.. En je zou denken dat ik dit zeg om reactie's uit te lokken maar nee ik mis hem echt, zit er af en toe aan te denken om hem opnieuw te laten zetten
Zullen we samen gaan?quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was hem na 3 jaar ook wel zat eigenlijk. Ik heb echt op meerdere plekken piercings gehad. Stiekem mis ik mijn tepelpiercing wel.. En je zou denken dat ik dit zeg om reactie's uit te lokken maar nee ik mis hem echt, zit er af en toe aan te denken om hem opnieuw te laten zetten
Haha weet het nog niet zeker hoor. Vind het een mooie piercing maar heb hem er na een paar jaar (had hem al op mijn 16de, tot mijn 22ste) er uitgehaald omdat ik telkens vergat dat ik dat ding had. Maar heb hem nu een jaar eruit en nu begin ik hem te missen..quote:
Haha neequote:Op vrijdag 20 september 2013 02:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan?![]()
Ik moet ook opnieuw want hij is uit gevallen.
Gewoon doen toch!quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha weet het nog niet zeker hoor. Vind het een mooie piercing maar heb hem er na een paar jaar (had hem al op mijn 16de, tot mijn 22ste) er uitgehaald omdat ik telkens vergat dat ik dat ding had. Maar heb hem nu een jaar eruit en nu begin ik hem te missen..
Hmm wellicht dat ik het binnenkort doequote:Op vrijdag 20 september 2013 02:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gewoon doen toch!
Ik vind tieten mooi hoe de natuur ze heeft gemaakt, maar een tepelpiercing kan ik wel waarderen als ie mooi is.
Tattoo'squote:Op vrijdag 20 september 2013 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm wellicht dat ik het binnenkort doeHoewel ik ook graag een keer meer tattoo's wil op mijn onderarm. Dat heeft sowieso voorrang denk ik
Wrom?quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:38 schreef Unscrewed het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen negatief over mij hebben gepraat op FOK! achter mijn rug om.
Gebruik sherlock.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:38 schreef Unscrewed het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen negatief over mij hebben gepraat op FOK! achter mijn rug om.
Nee, ik bedoel via DM, PM, etc.quote:
I don't know, soms wekken mensen de indruk dat ze dat doen.quote:
Oh op die fiets.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel via DM, PM, etc.
Natuurlijk durven mensen niet slecht over me te praten als ik het kan lezen.
[..]
I don't know, soms wekken mensen de indruk dat ze dat doen.
Niet dat het me deert, gewoon benieuwd.
I know, I know. Maar ik wil dat als mensen iets te zeggen hebben over mij, dat ze dat maar recht in mijn gezicht moeten doen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh op die fiets.
Dat boeit me eigenlijk geen flikker. Als ze slecht willen lullen doen ze dat toch.
Paas mij een paar hijsjes.quote:
Als ik kan blijven pitten.quote:
Tjah, dat heb ik ook het liefst. Er zijn mensen die dat wel doen en een overgroot deel wat daar niet de ballen voor heeft. Their loss... Als ze mij een idioot vinden maar toch aardig tegen me blijven doen, wie is er dan gek?quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
I know, I know. Maar ik wil dat als mensen iets te zeggen hebben over mij, dat ze dat maar recht in mijn gezicht moeten doen.
Gewoon veel lagen kleding aan en dekens dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 20 september 2013 02:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je echt niet hier buiten de lente en zomer om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |