Behalve de tubular.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:00 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zie tetten als omgedraaide regendruppels.
Dank je.quote:
Hoe ver is dat vanaf Rotterdam?quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:00 schreef Amarantha het volgende:
En nu ga ik mijn was ophangen. Daarna peuk roken (en FOK! hihaho) en daarna de afwas. Iemand die me komt helpen?
Sorry FOK!kers met tubular tieten, maarquote:
Ah, ik zit mobiel dus zie geen sig.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:02 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dank je.. Ik geef wel vaker goede adviezen. Maar ik ben niet verantwoordelijk als je ze uitvoert, Daarom ook die disclaimer in mijn sig.
Het spijt me. What has been seen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sorry FOK!kers met tubular tieten, maar
quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, ik zit mobiel dus zie geen sig.
Goed ingedekt.
Dat is mijn sigquote:Slet slet slet, geef mij nog wat ket! En vice versa
Ik ben niet aansprakelijk voor enige schade veroorzaakt door mijn posts!
Tong vindt mij aardig!
Can't be unseen.quote:
Whehehequote:
Ik ook. Zoenen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:09 schreef Unscrewed het volgende:
Omg heb jij een tong piercing, Ama?
Ik wil echt een keer zoenen met een chick die een tongpiercing heeft. Lijkt me baas.quote:
quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil echt een keer zoenen met een chick die een tongpiercing heeft. Lijkt me baas.
Of gepijpt worden.
Een chick, hea.quote:
Dat begreep ik wel.quote:
Das een link naar bewijs:quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Vooral die "Tong vindt mij aardig" maakt m wel af.
En voel je daar iets van?quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het is mij al een aantal maal overkomen.![]()
Wat een topic.quote:Op vrijdag 20 september 2013 02:12 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Das een link naar bewijs:
ONZ / Top 5 aardige en onaardige FOK!kers
quote:
Damn.quote:
Verquote:Op vrijdag 20 september 2013 02:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hoe ver is dat vanaf Rotterdam?
Ik had een tongpiercing. Eruit gehaald toen ik in Mei mijn lip liet piercenquote:Op vrijdag 20 september 2013 02:09 schreef Unscrewed het volgende:
Omg heb jij een tong piercing, Ama?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |