quote:Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb op woensdag mijn urinecontrole gekregen en krijg hem weer pas woensdagDus dit weekend sowieso nog aan de pep feesten
Zondag in de ochtend/begin middag voor het laatst nemen en dan genoeg drinken om mijn nieren schoon te spoelen
Wie is professor Xavier?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik adviseer jou dan ook om voor je 20e contact op te nemen met prof. Xavier.
voor wat heb je controle?defensie?of watquote:Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb op woensdag mijn urinecontrole gekregen en krijg hem weer pas woensdagDus dit weekend sowieso nog aan de pep feesten
Zondag in de ochtend/begin middag voor het laatst nemen en dan genoeg drinken om mijn nieren schoon te spoelen
Die lamme in die kar van X-menquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik lijk wel een wielrennerquote:
Ik woon in een BW omdat ik nadat ik opgenomen was geen woning had. Zodra ik kan ga ik een eigen huisje hurenquote:Op donderdag 19 september 2013 23:08 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
voor wat heb je controle?defensie?of wat
okee, je heb in ieder geval dak boven je hoofdquote:Op donderdag 19 september 2013 23:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik woon in een BW omdat ik nadat ik opgenomen was geen woning had. Zodra ik kan ga ik een eigen huisje huren
Whehe, creatief met pep.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:16 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik lijk wel een wielrenner
Alleen ik ga sneller
In gedachte, en steeds hoger wordt de teller
Van de drugsconsumptie
Kijk en zie, een pilletje xtc
Drop die, en praat dan met wie o wie
zich ook in de buurt bevind
Ik ben zo blij met mijn snoepgoed als een dik kind
In een snoepwinkel zo groot als een warenhuis
Ey, ik ga ff wat pep neerleggen en ik vorm even een snuifbuis.
[/dichtenoppep]
Ja daarom. En het is erg beperkend als je vrijheid van op jezelf wonen gewend bent maar ja 't is maar tijdelijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:20 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
okee, je heb in ieder geval dak boven je hoofd
quote:
ja ik ken het,het is maar dat je ergens terecht kanquote:Op donderdag 19 september 2013 23:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja daarom. En het is erg beperkend als je vrijheid van op jezelf wonen gewend bent maar ja 't is maar tijdelijk.
quote:
Niet echt behoefte aan eerlijk gezegd. Hou meer van psychologische en/of filosofische dingen.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:29 schreef Viro het volgende:
[..]Je kan de anime kijken, mis je niet veel maar ken je de karakters. De films zijn qua verhaal matig maar Halle Berry en Famke Jansen
![]()
Heb je ook in een BW gewoond dan?quote:
Ja dat zeker ja. Ben ook wel dankbaar hoor dat ik dat tenminste heb. Eten, drinken, een dak boven je hoofd. Zijn genoeg mensen in deze wereld in zelfs in dit land die dat niet eens hebben.quote:,het is maar dat je ergens terecht kan
quote:Op donderdag 19 september 2013 23:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Niet echt behoefte aan eerlijk gezegd. Hou meer van psychologische en/of filosofische dingen.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef Id_do_her het volgende:
Het enige wat ik wil zeggen is dat je steeds nieuwe dingen moet proberen.
Doe LSD.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Niet echt behoefte aan eerlijk gezegd. Hou meer van psychologische en/of filosofische dingen.
nee,maar ken paar mensen.. nog plannen voor het weekend?quote:Op donderdag 19 september 2013 23:39 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Heb je ook in een BW gewoond dan?
[..]
Ja dat zeker ja. Ben ook wel dankbaar hoor dat ik dat tenminste heb. Eten, drinken, een dak boven je hoofd. Zijn genoeg mensen in deze wereld in zelfs in dit land die dat niet eens hebben.
Deze man weet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Baroeg Open airquote:Op donderdag 19 september 2013 23:41 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
nee,maar ken paar mensen.. nog plannen voor het weekend?
hihi :3quote:Op donderdag 19 september 2013 23:37 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
godver,lust ik ook wel :p
Al 4x getruffeld.quote:
Truffels zijn het toch net niet imo.quote:
Vind ik ook wel vet maar ga meer voor deze stage.quote:
okee voor mij onbekend allemaalquote:Op donderdag 19 september 2013 23:48 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Vind ik ook wel vet maar ga meer voor deze stage.
Electronic Stage:
The Panacea Official (DE drum ’n bass)
Drumcorps (US breakcore)
Hypnoskull (BE industrial)
Torthor ((BE/NL darkstep - brandnew project by Hypnoskull & Kubus)
Modulate (UK Electro/Industrial)
Angels & Agony (NL Electro)
Yeshquote:
Amaquote:
quote:
Ga je ook meeten met Ama?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:19 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Al bedacht wat je op de meet wil hebben?
De vorige keer kwam ze niet.quote:
Je had ergens afgesproken maar ze kwam niet?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
De vorige keer kwam ze niet.![]()
Het ging om een algemene meet volgens mij, maar ze lust geen cupcakes.
Oh my.. Ik wil ookquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:17 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm het was heerlijk
quote:
Uuuuh?quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:19 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Al bedacht wat je op de meet wil hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |