Ik mag jou wel.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon de zweep gebruiken. Effectief.
Dat heb ik wel gemerkt ja.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die snow is wel een toffe meid ja![]()
Tjah, op leeftijd is het gehoor niet meer helemaal wat het geweest is.quote:
Dat was omdat ik je wilde hosselen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je gedraagd je als een 12 jarige
Oren eens uit laten spuiten, scheelt enorm.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, op leeftijd is het gehoor niet meer helemaal wat het geweest is.
Een shock stick gebruiken, werkt effectiever en laat geen gebruikssporen achterquote:Op donderdag 19 september 2013 20:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon de zweep gebruiken. Effectief.
12 jarigen zijn niet echt mijn dingquote:Op donderdag 19 september 2013 20:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, op leeftijd is het gehoor niet meer helemaal wat het geweest is.
[..]
Dat was omdat ik je wilde hosselen.
Ik las het in het vorige topique. Misschien dat die prop ook mijn smaak wel in de weg zit en ik daarna als een echte bejaarde een stuk oude kaas kan wegmunchen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oren eens uit laten spuiten, scheelt enorm.
Het enige wat ik wil zeggen is dat je steeds nieuwe dingen moet proberen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik las het in het vorige topique. Misschien dat die prop ook mijn smaak wel in de weg zit en ik daarna als een echte bejaarde een stuk oude kaas kan wegmunchen.
Ik ben het dan ook wel met je eens, maar dit soort dingen hebben meer nuance nodig dan ik hier via mijn telefoon wil typen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:17 schreef Unscrewed het volgende:
Beetje jammer dit, Sardu. Had gehoopt op een antwoord vanaf jouw perspectief.
Maarja, ik ga naar een maat. Lees zo wel terug.
Ik dacht dat je dan ook bier wel niet zou lusten.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben het dan ook wel met je eens, maar dit soort dingen hebben meer nuance nodig dan ik hier via mijn telefoon wil typen.
Onder het genot van een joint en een biertje wil ik hier best een keer met je over lullen.
Ik zeg dan ook nergens dat ik dat niet doe. Ik probeer zoveel dingen en dat brok kaas weet ik omdat ik er dit jaar nog een hap van heb genomen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil zeggen is dat je steeds nieuwe dingen moet proberen.
Hij is eigenlijk een breezersletjequote:Op donderdag 19 september 2013 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan ook bier wel niet zou lusten.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dan ook bier wel niet zou lusten.
Dus je hebt dat één keer gedaan en toen dacht je: "ok, fuck dit"?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat ik dat niet doe. Ik probeer zoveel dingen en dat brok kaas weet ik omdat ik er dit jaar nog een hap van heb genomen.
Die indruk wekt hij ook behoorlijk, maar ik wil hem best een kans geven.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk een breezersletje
En jij aan je smaak, gaan we daar zo synchroon aan werken.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:25 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Denk dat je dan nog aan je virtuele mensenkennis moet werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |