Maar je weet niks van mijn smaak. Ik eet geen brok kale kaas en als munchfood maak ik vaak zoete shit. Dat heeft toch verder geen kut met mijn leeftijd van doen?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat dacht ik door je smaak, wat vanzelfsprekend is.
Hehe.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar je weet niks van mijn smaak. Ik eet geen brok kale kaas en als munchfood maak ik vaak zoete shit. Dat heeft toch verder geen kut met mijn leeftijd van doen?
Uhu, net sinds 2010 weet ik hoe een computer werkt en FOK is net de jeugdsoos van vroeger maar dan met text.quote:
Wat zegt het over mij dat ik zoet niet lekker vind?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.Ok man, heeft er echt niks mee te maken verder, je hebt gelijk.
Ik dacht ook al dat je volwassener was dan dat je leeftijd eigenlijk zou doen vermoeden.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat ik zoet niet lekker vind?
Ik geloof niet meer dat er een ladder is waar je op kan klimmen en hoe hoger hoe slimmer. Ik zie het meer als een bal (de basis, vanuit hier moet je toevoegen).quote:Op donderdag 19 september 2013 20:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kan prima aan de hand van mijn directe omgeving schalen of ze mij geestelijk op hetzelfde niveau vinden als lichamelijk.
Anders zadelen ze wel iemand anders op met die verantwoordelijkheden.
ik wil niet meer met je trouwen.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij dat ik zoet niet lekker vind?
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat je volwassener was dan dat je leeftijd eigenlijk zou doen vermoeden.
Mag ik dan vragen naar bewijs dat het niet eten van een stuk kaas gerelateerd is aan 'geestelijke' leeftijd?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.Ok man, heeft er echt niks mee te maken verder, je hebt gelijk.
quote:Op donderdag 19 september 2013 20:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Uhu, net sinds 2010 weet ik hoe een computer werkt en FOK is net de jeugdsoos van vroeger maar dan met text.
Zout isquote:Op donderdag 19 september 2013 20:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik wil niet meer met je trouwen.
Ja ok fuck dit allemaal.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Uhu, net sinds 2010 weet ik hoe een computer werkt en FOK is net de jeugdsoos van vroeger maar dan met text.
Je gedraagd je als een 12 jarigequote:Op donderdag 19 september 2013 20:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen naar bewijs dat het niet eten van een stuk kaas gerelateerd is aan 'geestelijke' leeftijd?
Kijk, dat je een conclusie trekt uit die aantal posts over eten zegt meer over jou dan over mij.
En luisteren ho maar.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je gedraagd je als een 12 jarige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |