Whehe, zou een bakje feta meenemen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:36 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Uhm dat zijn gehaktballen hoor. oh wacht onderin staan suggesties
Ik heb liever een nakje keta dan een bakje fetaquote:Op donderdag 19 september 2013 19:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe, zou een bakje feta meenemen.![]()
Dan maar geen smaak, maar mij niet gezien.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik herken vaak dat mensen smaak hebben als ze een brok oude kaas met smaak weten te eten.
Dan weet ik al bij welke groep jij hoort.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan maar geen smaak, maar mij niet gezien.![]()
In gerechten maakt het mij niet zoveel uit, een hap uit een brok kaas zie je mij niet snel nemen.
Dat mag. Dan ga ik wel zonder smaak mijn cheesecake eten wanneer jij heerlijk op een brok oude kaas muncht.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan weet ik al bij welke groep jij hoort.
Ga je gang. Als je wat ouder bent kan je die pure smaak waarschijnlijk beter waarderen. Ik neem het je niet kwalijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat mag. Dan ga ik wel zonder smaak mijn cheesecake eten wanneer jij heerlijk op een brok oude kaas muncht.![]()
Ik bedenk me wel dat ik genoeg kazen heb gegeten, alleen nooit zo puur uit het vuistje en dat hou ik ook nog wel even zo.
Sardu is ouder dan jij?quote:Op donderdag 19 september 2013 19:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ga je gang. Als je wat ouder bent kan je die pure smaak waarschijnlijk beter waarderen. Ik neem het je niet kwalijk.
Als ik er nog zo lang over moet doen dan hoop ik op mijn 50e heerlijk te kunnen genieten van een kaas op leeftijd.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ga je gang. Als je wat ouder bent kan je die pure smaak waarschijnlijk beter waarderen. Ik neem het je niet kwalijk.
Ik help het hopen.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als ik er nog zo lang over moet doen dan hoop ik op mijn 50e heerlijk te kunnen genieten van een kaas op leeftijd.
Hoe ouder je wordt, hoe minder goed je smaakpapillen gaan werken.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zoete onzin minder waarderen zie ik dan weer als een pre.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt, hoe minder goed je smaakpapillen gaan werken.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb liever een nakje keta dan een bakje feta
Dat is erg.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb liever een nakje keta dan een bakje feta
Mijn ervaring is juist dat je meer dingen gaat waarderen in plaats van alleen zoete troep.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt, hoe minder goed je smaakpapillen gaan werken.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn ervaring is juist dat je meer dingen gaat waarderen in plaats van alleen zoete troep.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mentaal en lichamelijk is een verschil.
quote:
quote:
Gelukkig weet ik beter.quote:
Niemand weet beter. Je kan namelijk niet buiten jezelf denken. Je denkt anders. Of niet.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik beter.![]()
Wel schattig dat 'ie denkt dat ik nog jong ben. Morgen teenage party, kijken of ze er daar ook zo over denken.
Dat dacht ik door je smaak, wat vanzelfsprekend is.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik beter.![]()
Wel schattig dat 'ie denkt dat ik nog jong ben. Morgen teenage party, kijken of ze er daar ook zo over denken.
Ik kan prima aan de hand van mijn directe omgeving schalen of ze mij geestelijk op hetzelfde niveau vinden als lichamelijk.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niemand weet beter. Je kan namelijk niet buiten jezelf denken. Je denkt anders. Of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |