True, true, maar die 1.60m krijgt mij nog op de grond als het moet.quote:
Sowieso.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
True, true, maar die 1.60m krijgt mij nog op de grond als het moet.
Hebbie dat dan?quote:
Is d'r laatst al bijna gelukt.quote:
Dan ga je nokken, of een lijn pep net als bob.quote:
Haha, niet vandaag. Ik overweeg nog om bij Mur thuis te expirimenten (en hij jullie live up to date kan houden)quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ga je die datura ook nog echt nemen of wat?En zijn hier videocamera's bij?
![]()
![]()
!
Als dat geen neuken wordt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]Dagcijfers van vandaag (gisteren, hoe je het wilt zien)
Aan Mur zal het niet liggen, die pakt alles met een hartslag. (Zelfs als dat hart al even is gestopt)quote:
Installeer een paar draadloze webcams en zend die live uitquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, niet vandaag. Ik overweeg nog om bij Mur thuis te expirimenten (en hij jullie live up to date kan houden)
Mijn tripsitter is druk met een paper en de alternatieven zijn beperkt. 1 durft niet te sitten omdat hij bang is dat ie meer in paniek raakt dan ik.
Ikzelf zal zoveel mogelijk proberen te onthouden of net als HST een recorder aan mijn bek plakken.
Ghehe, geen gek idee. Zou een hit op Fok worden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Installeer een paar draadloze webcams en zend die live uit
nahquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan ga je nokken, of een lijn pep net als bob.
Ahjoh, lekker creatief de nacht in.quote:
Gewoon in de machine laten zitten. Dan ruikt het morgen heerlijk.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:26 schreef Amarantha het volgende:
Kak moet mijn was ook nog ophangen. Oh no
Oh sorry niet meegekregen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Bob ik vroeg iets.. Blijf je weer de hele nacht wakker?
Het gaat er meer om dat ik bepaalde dingen morgen aan wil dus het moet nog drogenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon in de machine laten zitten. Dan ruikt het morgen heerlijk.
Ja weet ik veel dat je pep op hebt?quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Oh sorry niet meegekregen.
En als ik pep op heb dan ga ik die nacht sowieso nooit slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |