Join teh club.quote:
Dat was het.quote:
Zie edit. Het zijn er 5 lol maar Gibson was ik vergeten omdat ik hem allang kende voor ik hier zat (wel door FOK! weer toegevoegd)quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Linkje?
Ik zet binnenkort wel foto's van mezelf op FB
(Roep ik al maanden, maarja.. nu echt)
Zie mijn editquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie edit. Het zijn er 5 lol maar Gibson was ik vergeten omdat ik hem allang kende voor ik hier zat (wel door FOK! weer toegevoegd)
Tof manquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:50 schreef Studeur het volgende:
fuck zeg
net ff mn hele hart gelucht bij die chick
ze ligt nu hier in bed maar ben ff sigaretje roken op zolder
ze begrijpt mij![]()
maar t is niet fijn om te praten en te janken bij iemand waar je alleen maar blij bij wilt doen
t voelt wel goed, opluchting dit
eindelijk iemand die mij echt begrijpt
Fijn voor je Stu, dat je iemand hebt gevondenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:50 schreef Studeur het volgende:
fuck zeg
ze begrijpt mij![]()
maar t is niet fijn om te praten en te janken bij iemand waar je alleen maar blij bij wilt doen
t voelde wel ff zwaar man om haar echt mijn gevoelens te vertellenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:51 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Tof manGoede vrienden moet je hebben en een leuke chick als vriendin is helemaal top natuurlijk
Sowieso altijd open en eerlijk tegen mensen zijn, tenzij het politie of iets vergelijkbaars is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
t voelde wel ff zwaar man om haar echt mijn gevoelens te vertellen
maar bij mn ex heb ik dat nooit gekund.
en ik wil alleen maar open tegen haar zijn, niet zo gesloten als ik bij mn ex was.
Whehequote:Op vrijdag 20 september 2013 01:50 schreef Studeur het volgende:
fuck zeg
ze begrijpt mij![]()
np.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:53 schreef Amarantha het volgende:
Bob ik heb je FB doorgespeeld aan Uns. Hope you don't mind.
![]()
![]()
pics komen morgen wel in DM, ga zo weer bij dr liggenquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:52 schreef badtripbob het volgende:
Oh, en heb je al pics gepost van haar?
ken dr pas 2 weken maar t voelt zo goedquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe![]()
Een eckte komt meteen even verslag uitbrengen.![]()
Maar leuk dat je een chick hebt.Volgens mij helemaal gemist door mijn afwezigheid soms. Hoe lang al?
Update even straks hoe de seks was in detail.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
pics komen morgen wel in DM, ga zo weer bij dr liggen
seks gaat m niet worden denk ikquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:55 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Update even straks hoe de seks was in detail.
Uuuuh..quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:55 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Update even straks hoe de seks was in detail.
gewoon doen johquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
seks gaat m niet worden denk ik
ze ligt al te slapen.
Das vrij vlot. Het beste dan maar maat.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:54 schreef Studeur het volgende:
[..]
ken dr pas 2 weken maar t voelt zo goed
Beste advies ooit.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Sowieso altijd open en eerlijk tegen mensen zijn, tenzij het politie of iets vergelijkbaars is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |