fucking hard geworden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet je doen, ik zal je nek breken en sigaretten uitdrukken op je tong en daarna in je anus plassen, verdomme
Doe je wel een beetje lief voor m'n anus?quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet je doen, ik zal je nek breken en sigaretten uitdrukken op je tong en daarna in je anus plassen, verdomme
Ik zal een beetje boter gebruiken als ik er een schoorsteenveger in stop ipv droog in je kakkert met een aanloop.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje lief voor m'n anus?
homo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal een beetje boter gebruiken
Intro probeert mij ook al over te halenquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]Jij hebt altijd wat aan mij en andersom. Omdat liefde
En als je ook eens begint met Breaking Bad dan zul je snapen waarom ik dit wil zien. Breaking Bad is gewoon eindbaas.
vond het echt tof, maar jezus dat wijf.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Intro probeert mij ook al over te halen
Terecht wel.quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Intro probeert mij ook al over te halen
quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Blu band is voor homo's, Echte bazen gebruiken Croma
hoe ver ben je?quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Terecht wel.
Probeer het gewoon. Aflevering 1 en 2 zijn niet denderend maar essentieel om 'er in te raken'.
damn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
S05E14 is voor de helft binnen. E13 eindigde echt ziek
Ja ik heb 1 en 2 nu gezien en ik denk mehquote:Op vrijdag 20 september 2013 10:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Terecht wel.
Probeer het gewoon. Aflevering 1 en 2 zijn niet denderend maar essentieel om 'er in te raken'.
Duurt lang voor dat dat een keer zacht is jonge, dan is het moment alweer voorbij.quote:
Sowieso! Het voordeel is dat je dan achter elkaar kan kijken. In season 5 hebben ze een break gehad van bijna een jaarquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
damn.Misschien moet ik SO4 en 5 maar even proberen dan
Ik ben zo heet het smelt al in mijn handen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Duurt lang voor dat dat een keer zacht is jonge, dan is het moment alweer voorbij.
Ik zou dat ook een beetje irritant vinden tbhquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sjonge jonge, het lijkt wel of karma mij haat. Zou ik vandaag daten met een chick, gaat ze me dood negeren. Ze zou gaan uit eten, maar was online en aan het chatten, dus ik merk op dat het ze van haar eten zou moeten genieten en de gezelligheid en niet van een telefoon, zonde namelijk, socializen etc. veel leuker dan op je belkast zitten rammen. Werd ze helemaal boos en zou ik controlerend zijn, terwijl ik het alleen maar goed bedoelde. Leg het haar uit , maar ze zegt helemaal niks meerDafuq. Waar is de tolerantie gebleven ?!
Plas in haar kont. Dat zal d'r lerenquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Sjonge jonge, het lijkt wel of karma mij haat. Zou ik vandaag daten met een chick, gaat ze me dood negeren. Ze zou gaan uit eten, maar was online en aan het chatten, dus ik merk op dat het ze van haar eten zou moeten genieten en de gezelligheid en niet van een telefoon, zonde namelijk, socializen etc. veel leuker dan op je belkast zitten rammen. Werd ze helemaal boos en zou ik controlerend zijn, terwijl ik het alleen maar goed bedoelde. Leg het haar uit , maar ze zegt helemaal niks meerDafuq. Waar is de tolerantie gebleven ?!
Edit: Oh ja, wat unf zegt. Zou ik ook irritant vinden.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
"zit niet te dromen, eet je pizza"quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
"zit niet te dromen, eet je pizza"
quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zou dat ook een beetje irritant vinden tbh![]()
Dat snap ik, maar ik bedoelde het helemaal niet slecht of zo. Alleen dat schijnt niet door te dringen of zo.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Edit: Oh ja, wat unf zegt. Zou ik ook irritant vinden.
Dat maakt helemaal niet uit bij vrouwen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik, maar ik bedoelde het helemaal niet slecht of zo. Alleen dat schijnt niet door te dringen of zo.
Nee dat snap ik, weet ook niet op wat voor manier je het gezegd hebt, misschien net op een verkeerde manier gebracht?quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik, maar ik bedoelde het helemaal niet slecht of zo. Alleen dat schijnt niet door te dringen of zo.
Nee dat blijktquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat maakt helemaal niet uit bij vrouwen.
Uw tip staat genoteerd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:13 schreef Monopoly het volgende:
Sommige vrouwen die snappen ironie/sarcasme/zelfspot enzo niet.
Wijze tip: aan zulke chicks moet je ook niet beginnen tenzij het om neukertjes gaat.
Misschien dat ik het subtieler had kunnen brengen. Maar ik gebruiktequote:Op vrijdag 20 september 2013 11:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, weet ook niet op wat voor manier je het gezegd hebt, misschien net op een verkeerde manier gebracht?
Ja oke, wel overdreven reactie van haar danquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Misschien dat ik het subtieler had kunnen brengen. Maar ik gebruiktedeze emoticon van "Goh he, doe 's effe gezellig voor je bezoek
"
Brutal anal destroying with candles and moonlightquote:Op vrijdag 20 september 2013 11:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, wel overdreven reactie van haar dan. De slet, zou haar anaal vernederen met Mono.
Zit je samen met hem ANTM te kijken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit je samen met hem ANTM te kijken?![]()
Eerst ff neuken jatogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit je samen met hem ANTM te kijken?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |