quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:24 schreef Unscrewed het volgende:
Over herinneren gesproken... Ama, ik zei tegen jou dat ik heel moe was op de stonersmeet en zenuwachtig voor mijn ma, etc. En toen zei je: "Dat verklaart een hoop." Wat verklaart het dan precies?
Ja, ik weet ook niet hoe ik er opeens op kom. Maar nu moet je antwoorden.quote:
Ik heb geen antwoordquote:Op vrijdag 20 september 2013 03:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet hoe ik er opeens op kom. Maar nu moet je antwoorden.
Het maakt mij toch niet uit, het kan allemaal gerationaliseerd worden.
Ich glaube es nicht.quote:
quote:
Andermans smegma, ofwat?quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:43 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen die smegma op hun leuter hebben![]()
Oh sorryquote:
Gewoon smegma, waar het vandaan komt maakt niet uit.quote:
tis toch je eigen smegma?quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gewoon smegma, waar het vandaan komt maakt niet uit.
Het blijft smerig
Smegma duidt op slechte hygiëne -> vies.quote:
Ja dan was je je pik toch? Zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Smegma duidt op slechte hygiëne -> vies.
Als je gewoon elke dag je pik wast hoor je nooit smegma te hebben
Ik zeg niet dat ik smegma heb, ik zeg dat smegma vies is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja dan was je je pik toch? Zie het probleem niet?
Hoe weet je dat als je dat niet hebt?quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik smegma heb, ik zeg dat smegma vies is.
Omdat iedereen het wel een keer gehad/gezien heeftquote:Op vrijdag 20 september 2013 03:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je dat niet hebt?
Gezien heeft? Hahaha nee, weet niet hoe dat bij jou op school/voetbal ging, maar wij zaten niet elkaars smegmakaarsen te inspecteren tijdens douchen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 03:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat iedereen het wel een keer gehad/gezien heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |