quote:
Nog nooit van gehoordquote:
Devo is toch wel een beetje algemene muziek kennis toch?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
En als het op dit nummer lijkt wil ik dat ook niet. Bij verre het minste nummer mijns inziens
Dat ken ik welquote:
Met Mike Patton enzoquote:Op woensdag 18 september 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken Devo juist wel en Tomahawk niet
dit idd, niet heel spannend, maar toch voegt het wel wat toequote:Op woensdag 18 september 2013 22:19 schreef Norrage het volgende:
Ik vind dit wel een goede afsluiter. Komt alles van de vorige nummers een beetje terug
Preciesquote:
Nee eigenlijk niet of nauwelijksquote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef Gehenna het volgende:
Mensen de nieuwe Eefje de Visser al gehoord?
Goed excuus om er wellicht wat serieuzer naar te luisterne.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef Gehenna het volgende:
Mensen de nieuwe Eefje de Visser al gehoord?
Ja het was iets teveel van het goede, maar dat heb ik altijd bij de Staat. Maar zeker niks mis mee.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef Gehenna het volgende:
Nou dat was 'm, erg variërend album en het zit allemaal verdomde goed in elkaar zeg. Lekkere productie, ik ga 'm vast nog vaker draaien. (maar wel een paar misser skippen dan)
Inderdaad. Het album was eigenlijk gewoon te lang. Ik zal het zelden in zijn geheel luisteren denk ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was m.
Wel aan het eind nachtkaars plaatjes.
Ik ga iig niet nog een album luisteren, misschien volgende week.
Eens.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef Gehenna het volgende:
Nou dat was 'm, erg variërend album en het zit allemaal verdomde goed in elkaar zeg. Lekkere productie, ik ga 'm vast nog vaker draaien. (maar wel een paar misser skippen dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef Gehenna het volgende:
Eefje wil ik nog wel doenEven lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, zeker omdat jij dat Eefje album ondertussen wel uit je hoofd kentquote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef Gehenna het volgende:
oh daar lijkt het wel op idd, dan een andere keer maar weer verder
hehe ook nog echt ookquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat jij dat Eefje album ondertussen wel uit je hoofd kent
quote:
Onee, voetbal.quote:
Doe dan maar GTA 5 daar zit volgens mij goede muziek inquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 18:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Doe dan maar GTA 5 daar zit volgens mij goede muziek in
Ik heb even Black Flag op Spotify aangezet maar er komen steeds andere bands, geweldige muziek (lijkend op Black Flag & punk) maar heb geen idee wat voor playlist dit nou isquote:Op woensdag 25 september 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteindelijk de hele avond weg geweestDus geen Jesu gehoord.
Ik ben er vanavond niet. Ik ben hem nu aan het luisterenquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:37 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand die zin heeft om tussen nu en het avondeten de nieuwe van De jeugd van Tegenwoordig te luisteren?
Hij staat op de luisterpaal: http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
Ik ben er ook niet vanavond, daarom vroeg ik ook om het nu te doenquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond niet. Ik ben hem nu aan het luisteren
Tussen nu en het avondeten..Maar ik heb hem net al afgeluisterdquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet vanavond, daarom vroeg ik ook om het nu te doen
Wellicht dat ik in de kroeg zit dan, maar anders doe ik graag meequote:Op vrijdag 27 september 2013 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als er mensen vanavond om 11 uur mee willen luisteren naar de s/t van Jesu houd ik me aanbevolen.
Niet dat ik een stormloop verwacht.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:39 schreef Gehenna het volgende:
Friends are Evil, vind ik wel een van hun toffere nummers
ik ga het hele album niet meer luisteren, verlang meer naar een bedje nu
Ideale muziek voor dit tijdstip welquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tired of Me en Walk on Water vind ik erg fijn
Het blijven wat mij betreft de beste 2. Laatste 2 nummers waren ook wel de minste.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ideale muziek voor dit tijdstip wel
het album duurt ook vooral erg lang, en omdat het constant zwaar klinkt breekt mij dat ook uiteindelijk op.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het blijven wat mij betreft de beste 2. Laatste 2 nummers waren ook wel de minste.
Dan doen we het om 22uquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:44 schreef Norrage het volgende:
ik ben denk ik wel pas om 22u thuis ofzo....
Als je geen abbo hebt dan zit er reclame tussendoor en loop je weer achterquote:
Weinig mis mee..quote:
Het maakt mij niet uit, iemand stelde gister voor om 22 uur te beginnen, half 10 vind ik helemaal goed.quote:
Als hier om half 10 nog te weinig mensen hebben gemeld dan beginnen we wel gewoon om 10, misschien hebben zij daar ook op gerekend.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, iemand stelde gister voor om 22 uur te beginnen, half 10 vind ik helemaal goed.
Beetje jammer weer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga helaas niet meeluisteren. Zet 'm morgenavond wel even op
We kunnen nog wel een paar minuten wachten...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
damn vergeten ik heb de plaat niet binnen...
Spotenfie!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
damn vergeten ik heb de plaat niet binnen...
Dan beginnen we dan alsnog gewoon.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef arucard het volgende:
Wie weet leest hij het niet eens voor 5 over
Ik heb hem gewhatsapptquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:01 schreef arucard het volgende:
Wie weet leest hij het niet eens voor 5 over
Gewoon 5, anders schiet het niet op.quote:
quote:
aj...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Kerftminister het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit niet 49.9 minuten zo doorgaat.
denk het welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Kerftminister het volgende:
Oh god, we hebben een klager.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Kerftminister het volgende:
snel bel de ombudsmanquote:
Ja vind het een beetje saai.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja vind het een beetje saai.
Drentse valuta?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik zal Kerftminister eens ombutsen.
Ik ben anders wel de minister van interessante zaken he.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik zal Kerftminister eens ombutsen.
Hé, daar is het topic voor, meningen.quote:
quote:
Stomp in het gezicht toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]doodverwensing of eeerder een gebroken neus verwensing
Nee man, soms zijn meningen ongeldig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hé, daar is het topic voor, meningen.
Gewoon Wicky man. 68 cent voor een pak.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb ananassap gekocht, wat een smerig spul is me dat.
Gewoon lekker perensap drinkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb ananassap gekocht, wat een smerig spul is me dat.
quote:
Ja, ik hoorde ook een gitaar.quote:
quote:
Vind het wel wat hebben. Wil er alleen niet te lang naar luisteren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Valt me niet tegen, niet helemaal mijn stijl maar lekker eerste nummer.
Deze man.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gewoon Wicky man. 68 cent voor een pak.
Ga je wel ernstig van plassen.
Blauwe Wicky.quote:
Survival of the Fittest.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:14 schreef Kerftminister het volgende:
Oeh bongo's of conga's of hoe heten die dingen, heb er iig een zwak voor.
na de reclamequote:
Is niet na elk nummer..quote:
2e nummer, beter luisteren. Heel subtiel in de achtergrond.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:16 schreef Darkestrah het volgende:
Waar zijn die bongs waar Kerftminister het over had?
Ik hoorde al iets borrelen, inderdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
2e nummer, beter luisteren. Heel subtiel in de achtergrond.
wickyquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:17 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik hoorde al iets borrelen, inderdaad.
Dat is mijn maag.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:17 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik hoorde al iets borrelen, inderdaad.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:17 schreef Kerftminister het volgende:
Ik weet niet goed of dit me aan de zangeres van Blondie doet denken of niet, geen tijd om het te controleren.
die zucht iets minderquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:17 schreef Kerftminister het volgende:
Ik weet niet goed of dit me aan de zangeres van Blondie doet denken of niet, geen tijd om het te controleren.
22, maar na 26 september '44 werden er 18 geliquideerd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]had de herdershond van hitler een eigen zangeres
weet je wel hoe groot die hond was?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]had de herdershond van hitler een eigen zangeres
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Doen we iets energieks.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:20 schreef Gehenna het volgende:
Ik denk dat ik na deze wel slaap, val nu al haast om
Nummer 9 is echt wel lekkerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:20 schreef Gehenna het volgende:
Ik denk dat ik na deze wel slaap, val nu al haast om
Heb je suggesties?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:19 schreef Kerftminister het volgende:
Gaan we er trouwens om 11 uur nog eentje doen nu we toch bezig zijn?
Deap Vallyquote:
quote:
Sowieso.quote:
Ik kon je gedachten al lezen.quote:
Ideale muziek daarvoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:21 schreef arucard het volgende:
[..]
Ben tegelijkertijd schoolwerk aant doen
Nee man, val je zo met neus op je boek/toetsenbord in slaap.quote:
They say the classics don't go out of stylequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:21 schreef Kerftminister het volgende:
Refused - The Shape of Punk to Come
Over 30 sec. nr. 5quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan toch nog even meeluisteren. Welk nummer zijn jullie?
Nummer 5 over een minuutjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
bijna bij 5, 20 sec. nogquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gewoon Wicky man. 68 cent voor een pak.
Tja Appie is duur he. Maar straks Refused of tricot doen? Ik doe overal mijn best om tricot te pluggen dus daar stem ik voor.quote:
Ik zou het denk niet nog een keer opzetten maar ben toch wel benieuwd naar hun vorige album van 17 jaar terug.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze hebben eigenlijk best vreemde eindes als je goed luisterd, het vorige nummer draaide ook al helemaal om op zo'n 40 sec voor het einde deze ook 30 sec van tevoren
Die klinkt verassend veel als deze, hun 2e album (mijn favoriet) is een stuk duisterderquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou het denk niet nog een keer opzetten maar ben toch wel benieuwd naar hun vorige album van 17 jaar terug.
Tricot - T H E?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja Appie is duur he. Maar straks Refused of tricot doen? Ik doe overal mijn best om tricot te pluggen dus daar stem ik voor.
Slowcore/dream-pop ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef Bosbeetle het volgende:
waar moet ik dit genre eigenlijk plaatsen ergens richting morcheeba, blonde redhead etc.
Dreampop/Indie-Folk?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef Bosbeetle het volgende:
waar moet ik dit genre eigenlijk plaatsen ergens richting morcheeba, blonde redhead etc.
Alternative rock, dream pop, folk, psychedelic rockquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Kwam al subtiel in wat nummertjes voor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
En blues mag er ook wel bij. Een beetje. Straks.
quote:
quote:Medio 1980 tot begin jaren '90 domineerden de volgende groepen het genre: Pale Saints, Spoonfed Hybrid, Spirea X, Seefeel, The Verve, Kitchens of Distinctio, The Church, The Sundays, Belly, The Flaming Lips, The Ocean Blue, Bel Canto, Hum, Cranes, Frazier Chorus, Strange Boutique, Curve, The Dream Academy en No-Man.
Cage The Elephant - Melophobia.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:29 schreef Kerftminister het volgende:
Mja we moeten eigenlijk wel een eventuele beslissing maken voor het volgende album, straks moeten mensen die nog binnenhalen, ik heb geen Spotify iig dus geen idee wat eropstaat.
Doe dan Refused.quote:
Welk album?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Doe dan Refused.
Wordt wel een boeiende slowchat denk ik dan.
Verder is mijn pc ook behoorlijk traag op het moment, dus weet niet of ik het zelf voor elkaar krijg nog iets binnen te halen zonder dat die uitvalt.quote:
Hoe betrouwbaar is wikipedia als er Kitchens of Distinctio staat? NIET BETROUWBAAR.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]the flaming lips vind ik niet zo dreamy
en the verve is toch gewoon britpop...
#stopgenreszoekenopwikipedia
The shape of punk to comequote:
The Shape of Punk to Come natuurlijk.quote:
Wie zijn de kitchens of distinctioquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar is wikipedia als er Kitchens of Distinctio staat? NIET BETROUWBAAR.
Dan doen we tricot.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:32 schreef Darkestrah het volgende:
Niet zoveel zin in Refused, eigenlijk.
Die ken ik ook niet, ik ken wel Kitchens Of Distinction. Prima band hoor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wie zijn de kitchens of distinctio
Ik ken die hele Refused niet. Duurt weer 55 minuten dat albumquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
The Shape of Punk to Come natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |