Blauwe Wicky.quote:
Survival of the Fittest.quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:14 schreef Kerftminister het volgende:
Oeh bongo's of conga's of hoe heten die dingen, heb er iig een zwak voor.
na de reclamequote:
Is niet na elk nummer..quote:
2e nummer, beter luisteren. Heel subtiel in de achtergrond.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:16 schreef Darkestrah het volgende:
Waar zijn die bongs waar Kerftminister het over had?
Ik hoorde al iets borrelen, inderdaad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
2e nummer, beter luisteren. Heel subtiel in de achtergrond.
wickyquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:17 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik hoorde al iets borrelen, inderdaad.
Dat is mijn maag.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:17 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik hoorde al iets borrelen, inderdaad.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:17 schreef Kerftminister het volgende:
Ik weet niet goed of dit me aan de zangeres van Blondie doet denken of niet, geen tijd om het te controleren.
die zucht iets minderquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:17 schreef Kerftminister het volgende:
Ik weet niet goed of dit me aan de zangeres van Blondie doet denken of niet, geen tijd om het te controleren.
22, maar na 26 september '44 werden er 18 geliquideerd.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]had de herdershond van hitler een eigen zangeres
weet je wel hoe groot die hond was?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]had de herdershond van hitler een eigen zangeres
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Doen we iets energieks.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:20 schreef Gehenna het volgende:
Ik denk dat ik na deze wel slaap, val nu al haast om
Nummer 9 is echt wel lekkerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:20 schreef Gehenna het volgende:
Ik denk dat ik na deze wel slaap, val nu al haast om
Heb je suggesties?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:19 schreef Kerftminister het volgende:
Gaan we er trouwens om 11 uur nog eentje doen nu we toch bezig zijn?
Deap Vallyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |