bijna bij 5, 20 sec. nogquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan toch nog even meeluisteren. Welk nummer zijn jullie?
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gewoon Wicky man. 68 cent voor een pak.
Tja Appie is duur he. Maar straks Refused of tricot doen? Ik doe overal mijn best om tricot te pluggen dus daar stem ik voor.quote:
Ik zou het denk niet nog een keer opzetten maar ben toch wel benieuwd naar hun vorige album van 17 jaar terug.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze hebben eigenlijk best vreemde eindes als je goed luisterd, het vorige nummer draaide ook al helemaal om op zo'n 40 sec voor het einde deze ook 30 sec van tevoren
Die klinkt verassend veel als deze, hun 2e album (mijn favoriet) is een stuk duisterderquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou het denk niet nog een keer opzetten maar ben toch wel benieuwd naar hun vorige album van 17 jaar terug.
Tricot - T H E?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja Appie is duur he. Maar straks Refused of tricot doen? Ik doe overal mijn best om tricot te pluggen dus daar stem ik voor.
Slowcore/dream-pop ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef Bosbeetle het volgende:
waar moet ik dit genre eigenlijk plaatsen ergens richting morcheeba, blonde redhead etc.
Dreampop/Indie-Folk?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef Bosbeetle het volgende:
waar moet ik dit genre eigenlijk plaatsen ergens richting morcheeba, blonde redhead etc.
Alternative rock, dream pop, folk, psychedelic rockquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef Bosbeetle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |