quote:
Sowieso.quote:
Ik kon je gedachten al lezen.quote:
Ideale muziek daarvoorquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:21 schreef arucard het volgende:
[..]
Ben tegelijkertijd schoolwerk aant doen
Nee man, val je zo met neus op je boek/toetsenbord in slaap.quote:
They say the classics don't go out of stylequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:21 schreef Kerftminister het volgende:
Refused - The Shape of Punk to Come
Over 30 sec. nr. 5quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan toch nog even meeluisteren. Welk nummer zijn jullie?
Nummer 5 over een minuutjequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
bijna bij 5, 20 sec. nogquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gewoon Wicky man. 68 cent voor een pak.
Tja Appie is duur he. Maar straks Refused of tricot doen? Ik doe overal mijn best om tricot te pluggen dus daar stem ik voor.quote:
Ik zou het denk niet nog een keer opzetten maar ben toch wel benieuwd naar hun vorige album van 17 jaar terug.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze hebben eigenlijk best vreemde eindes als je goed luisterd, het vorige nummer draaide ook al helemaal om op zo'n 40 sec voor het einde deze ook 30 sec van tevoren
Die klinkt verassend veel als deze, hun 2e album (mijn favoriet) is een stuk duisterderquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou het denk niet nog een keer opzetten maar ben toch wel benieuwd naar hun vorige album van 17 jaar terug.
Tricot - T H E?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tja Appie is duur he. Maar straks Refused of tricot doen? Ik doe overal mijn best om tricot te pluggen dus daar stem ik voor.
Slowcore/dream-pop ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef Bosbeetle het volgende:
waar moet ik dit genre eigenlijk plaatsen ergens richting morcheeba, blonde redhead etc.
Dreampop/Indie-Folk?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef Bosbeetle het volgende:
waar moet ik dit genre eigenlijk plaatsen ergens richting morcheeba, blonde redhead etc.
Alternative rock, dream pop, folk, psychedelic rockquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Kwam al subtiel in wat nummertjes voor.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
En blues mag er ook wel bij. Een beetje. Straks.
quote:
quote:Medio 1980 tot begin jaren '90 domineerden de volgende groepen het genre: Pale Saints, Spoonfed Hybrid, Spirea X, Seefeel, The Verve, Kitchens of Distinctio, The Church, The Sundays, Belly, The Flaming Lips, The Ocean Blue, Bel Canto, Hum, Cranes, Frazier Chorus, Strange Boutique, Curve, The Dream Academy en No-Man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |