denk het welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Kerftminister het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit niet 49.9 minuten zo doorgaat.
Oh god, we hebben een klager.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:06 schreef Kerftminister het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit niet 49.9 minuten zo doorgaat.
snel bel de ombudsmanquote:
Ja vind het een beetje saai.quote:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja vind het een beetje saai.
Drentse valuta?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik zal Kerftminister eens ombutsen.
Ik ben anders wel de minister van interessante zaken he.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik zal Kerftminister eens ombutsen.
Hé, daar is het topic voor, meningen.quote:
quote:
Stomp in het gezicht toch?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]doodverwensing of eeerder een gebroken neus verwensing
Nee man, soms zijn meningen ongeldig.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hé, daar is het topic voor, meningen.
Gewoon Wicky man. 68 cent voor een pak.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb ananassap gekocht, wat een smerig spul is me dat.
Gewoon lekker perensap drinkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb ananassap gekocht, wat een smerig spul is me dat.
quote:
Ja, ik hoorde ook een gitaar.quote:
quote:
Vind het wel wat hebben. Wil er alleen niet te lang naar luisteren.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
Valt me niet tegen, niet helemaal mijn stijl maar lekker eerste nummer.
Deze man.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gewoon Wicky man. 68 cent voor een pak.
Ga je wel ernstig van plassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |