SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:Op woensdag 18 september 2013 22:26 schreef Gehenna het volgende:
Eefje wil ik nog wel doenEven lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, zeker omdat jij dat Eefje album ondertussen wel uit je hoofd kentquote:Op woensdag 18 september 2013 22:33 schreef Gehenna het volgende:
oh daar lijkt het wel op idd, dan een andere keer maar weer verder
hehe ook nog echt ookquote:Op woensdag 18 september 2013 22:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat jij dat Eefje album ondertussen wel uit je hoofd kent
quote:
Onee, voetbal.quote:
Doe dan maar GTA 5 daar zit volgens mij goede muziek inquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 18:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Doe dan maar GTA 5 daar zit volgens mij goede muziek in
Ik heb even Black Flag op Spotify aangezet maar er komen steeds andere bands, geweldige muziek (lijkend op Black Flag & punk) maar heb geen idee wat voor playlist dit nou isquote:Op woensdag 25 september 2013 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiteindelijk de hele avond weg geweestDus geen Jesu gehoord.
Ik ben er vanavond niet. Ik ben hem nu aan het luisterenquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:37 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand die zin heeft om tussen nu en het avondeten de nieuwe van De jeugd van Tegenwoordig te luisteren?
Hij staat op de luisterpaal: http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
Ik ben er ook niet vanavond, daarom vroeg ik ook om het nu te doenquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond niet. Ik ben hem nu aan het luisteren
Tussen nu en het avondeten..Maar ik heb hem net al afgeluisterdquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet vanavond, daarom vroeg ik ook om het nu te doen
Wellicht dat ik in de kroeg zit dan, maar anders doe ik graag meequote:Op vrijdag 27 september 2013 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als er mensen vanavond om 11 uur mee willen luisteren naar de s/t van Jesu houd ik me aanbevolen.
Niet dat ik een stormloop verwacht.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:39 schreef Gehenna het volgende:
Friends are Evil, vind ik wel een van hun toffere nummers
ik ga het hele album niet meer luisteren, verlang meer naar een bedje nu
Ideale muziek voor dit tijdstip welquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tired of Me en Walk on Water vind ik erg fijn
Het blijven wat mij betreft de beste 2. Laatste 2 nummers waren ook wel de minste.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ideale muziek voor dit tijdstip wel
het album duurt ook vooral erg lang, en omdat het constant zwaar klinkt breekt mij dat ook uiteindelijk op.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het blijven wat mij betreft de beste 2. Laatste 2 nummers waren ook wel de minste.
Dan doen we het om 22uquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:44 schreef Norrage het volgende:
ik ben denk ik wel pas om 22u thuis ofzo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |