quote:
Nog nooit van gehoordquote:
Devo is toch wel een beetje algemene muziek kennis toch?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord
En als het op dit nummer lijkt wil ik dat ook niet. Bij verre het minste nummer mijns inziens
Dat ken ik welquote:
Met Mike Patton enzoquote:Op woensdag 18 september 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken Devo juist wel en Tomahawk niet
dit idd, niet heel spannend, maar toch voegt het wel wat toequote:Op woensdag 18 september 2013 22:19 schreef Norrage het volgende:
Ik vind dit wel een goede afsluiter. Komt alles van de vorige nummers een beetje terug
Preciesquote:
Nee eigenlijk niet of nauwelijksquote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef Gehenna het volgende:
Mensen de nieuwe Eefje de Visser al gehoord?
Goed excuus om er wellicht wat serieuzer naar te luisterne.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:21 schreef Gehenna het volgende:
Mensen de nieuwe Eefje de Visser al gehoord?
Ja het was iets teveel van het goede, maar dat heb ik altijd bij de Staat. Maar zeker niks mis mee.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef Gehenna het volgende:
Nou dat was 'm, erg variėrend album en het zit allemaal verdomde goed in elkaar zeg. Lekkere productie, ik ga 'm vast nog vaker draaien. (maar wel een paar misser skippen dan)
Inderdaad. Het album was eigenlijk gewoon te lang. Ik zal het zelden in zijn geheel luisteren denk ik.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was m.
Wel aan het eind nachtkaars plaatjes.
Ik ga iig niet nog een album luisteren, misschien volgende week.
Eens.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:23 schreef Gehenna het volgende:
Nou dat was 'm, erg variėrend album en het zit allemaal verdomde goed in elkaar zeg. Lekkere productie, ik ga 'm vast nog vaker draaien. (maar wel een paar misser skippen dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |