quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:39 schreef Gehenna het volgende:
Friends are Evil, vind ik wel een van hun toffere nummers
ik ga het hele album niet meer luisteren, verlang meer naar een bedje nu
Ideale muziek voor dit tijdstip welquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tired of Me en Walk on Water vind ik erg fijn
Het blijven wat mij betreft de beste 2. Laatste 2 nummers waren ook wel de minste.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:44 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ideale muziek voor dit tijdstip wel
het album duurt ook vooral erg lang, en omdat het constant zwaar klinkt breekt mij dat ook uiteindelijk op.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het blijven wat mij betreft de beste 2. Laatste 2 nummers waren ook wel de minste.
Dan doen we het om 22uquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:44 schreef Norrage het volgende:
ik ben denk ik wel pas om 22u thuis ofzo....
Als je geen abbo hebt dan zit er reclame tussendoor en loop je weer achterquote:
Weinig mis mee..quote:
Het maakt mij niet uit, iemand stelde gister voor om 22 uur te beginnen, half 10 vind ik helemaal goed.quote:
Als hier om half 10 nog te weinig mensen hebben gemeld dan beginnen we wel gewoon om 10, misschien hebben zij daar ook op gerekend.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, iemand stelde gister voor om 22 uur te beginnen, half 10 vind ik helemaal goed.
Beetje jammer weer.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga helaas niet meeluisteren. Zet 'm morgenavond wel even op
We kunnen nog wel een paar minuten wachten...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
damn vergeten ik heb de plaat niet binnen...
Spotenfie!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
damn vergeten ik heb de plaat niet binnen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |