Saind ligt onder je bedquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn kamer stinkt naar bier en heb de oorzaak nog niet kunnen traceren
Heb ik in heel mijn leven misschien 2x gehad. En dat was op de basisschool dus kan me niet goed herinneren hoe de smaak was. Volgens mij vond ik het wel lekker.quote:
Oh ok. Nou dan weet ik het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Saind zou lekker naast mij mogen liggen.
En terecht. Ome Roon mist de X-factor op baardgebied.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2021188
Kapi ze kraken Ome Roon zijn baard af.
beste soep die er is m.i.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb ik in heel mijn leven misschien 2x gehad. En dat was op de basisschool dus kan me niet goed herinneren hoe de smaak was. Volgens mij vond ik het wel lekker.
Snertquote:
Inso, die heinz tomato soup is echt heerlijk.quote:
ben je in engeland mattie?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inso, die heinz tomato soup is echt heerlijk.Maar die heb je in Nederland niet. Ik ga weer een paar blikken meenemen komend weekend.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
inb4 knut die met een of andere jappensoep komt
Ik heb die soep denk ik sinds m'n 8e niet gehad. Maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inso, die heinz tomato soup is echt heerlijk.Maar die heb je in Nederland niet. Ik ga weer een paar blikken meenemen komend weekend.
Nepperd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb die soep denk ik sinds m'n 8e niet gehad. Maar dat geheel terzijde.
Je bent al te laatquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
inb4 knut die met een of andere jappensoep komt
quote:
overledenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met Ria en de kids?
succesquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mezelf van een krijtrots gooien.
Samen met Jr?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mezelf van een krijtrots gooien.
Waar heb je het verdomme overquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef RensAjacied het volgende:
9-3 gewonnen van Barcelona in de CL finale met RSC Anderlecht. 1e seizoen biatch!
Einde bericht
FM13 denk ikquote:
Ik las een keer een Nederlands boek over mensen die een zelfmoord pact gingen zetten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, hij eerst en dan ga ik kijken of ik nog zin heb.
Begrijpelijk welquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las een keer een Nederlands boek over mensen die een zelfmoord pact gingen zetten.
Schoot zo'n knaap z'n vriendin dood en daarna pussyde ie uit.
De hond gaat jou uitlaten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga wandelen met de hond.
Tot kijk.
Succes ermee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga wandelen met de hond.
Tot kijk.
Probeer Glee, das ook spannend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Walking Dead is echt een soap he. Ik probeer ook eens een serie te kijken. Vanavond gelijk maar even GTST meepakken.
Spannender dan The Walking Dead waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probeer Glee, das ook spannend.
Pak gelijk Het huis van Anubis mee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spannender dan The Walking Dead waarschijnlijk.
Alsof jij dat niet hebt gekeken op de basisschoolquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Pak gelijk Het huis van Anubis mee.
WTFquote:Javaanse Saotosoep
Ingrediënten:
2 liter water
½ kg. kipfilet of kippenbouten
2 salamblaadjes
4 takken sereh (citroengras)
1 ui
3 stukken laos
2 teentjes knoflook
5 bouillonblokjes naar smaak
6 pimentkorrels (lontai)
2 takjes selderij (soepgroente)
Ingrediënten ketjapsambal :
2 dl. zoete ketjap
verse fijngesneden peper
1 klein geperste teentje knoflook
2/3 eetlepels bouillon
Ingredienten voor in de soepkom:1 pak gebakken witte vermicelli (soe-on)
200 gr. taugé
gebakken uitjes
1 zak naturel frites chips
2 takjes fijngesneden selderij
uitgeplozen kip
Nou, dat weet jij helemaal nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet hebt gekeken op de basisschool
Was ik maar in 1985 geboren. Was ik opgegroeid met mooie muziek.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker Rens. Je bent 15 á 20 jaar te laat.
Wel wat jong is het niet? Als je op je hardcore lijstjes doelt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was ik maar in 1985 geboren. Was ik opgegroeid met mooie muziek.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was ik maar in 1985 geboren. Was ik opgegroeid met mooie muziek.
Als ik echt die feestjes had willen meemaken moest ik rond 1980 geboren zijn inderdaad. Of misschien nog wel wat eerder.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel wat jong is het niet? Als je op je hardcore lijstjes doelt.
88 is het koningsjaar, dat weet elk weldenkend mens.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
86 is een baziger jaar.
En om het echt mee te maken moest je eigenlijk 10 jaar eerder, dan summer of love van 90 en 91 meepakken
Als je dat keek op de basisschool was je vrij debiel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet hebt gekeken op de basisschool
Of zoop.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je dat keek op de basisschool was je vrij debiel.
Ik heb jongere broertje en zusje hé. En ik zal wel in groep 7/8 hebben gezeten destijds.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je dat keek op de basisschool was je vrij debiel.
Een jongen uit groep 6 keek dat.quote:
We hebben hier zovaak over jeugdsentiment gehad wat betreft jeugdseries ga ik niet weer allemaal opnoemen.quote:
DonRaja: "toen ik jong was had je nog geen tv"quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hebben hier zovaak over jeugdsentiment gehad wat betreft jeugdseries ga ik niet weer allemaal opnoemen.
Tong80: "toen ik jong was heetten we allemaal Grok en Ung."quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
DonRaja: "toen ik jong was had je nog geen tv"
Ik heb dat bijvoorbeeld met mensen die na 2000 zijn geborenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik schrik altijd van dit soort geboortejaren.
Precies, dat zijn nog baby'squote:Op dinsdag 17 september 2013 17:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb dat bijvoorbeeld met mensen die na 2000 zijn geboren
Die komen net uit de baarmoeder man.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die in in '98 zijn geboren, hebben swag.
Nee, dat zijn gewoon regelrechte homo's.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt. Mijn generatie had woorden als vet cool. Jij kutlulquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon pre-orderen, dat roep ik tegen iedereen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die nu gta gaan kopen en klagaen dat ie uitverkocht is
En teringdebiel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt. Mijn generatie had woorden als vet cool. Jij kutlul
Klopt het dat jij morgen geen Ajax gaat kijken Stinho?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon pre-orderen, dat roep ik tegen iedereen.
Hangt er van af.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt het dat jij morgen geen Ajax gaat kijken Stinho?
Ja, dat hebben we je inderdaad tegen iedereen horen roepen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon pre-orderen, dat roep ik tegen iedereen.
Morgen is dè dag... iOS 7quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt het dat jij morgen geen Ajax gaat kijken Stinho?
Huilebalk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we je inderdaad tegen iedereen horen roepen.
Eerst nog even naar Japan. Al sluit ik niet uit dat ik daar wel eens aan m'n einde kan komen. Heel bloederig, met tentakels enzo.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook al bijna dood.
Dan kon je ook niet naar Ajax - Pec kijken.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een totale vernedering.
Prima toch. De juiste leeftijd, op een plek waarvan je houdt, met je geliefde en op een memorabele manier.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerst nog even naar Japan. Al sluit ik niet uit dat ik daar wel eens aan m'n einde kan komen. Heel bloederig, met tentakels enzo.
Als t op liveleak komt ben ik al heel tevreden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima toch. De juiste leeftijd, op een plek waarvan je houdt, met je geliefde en op een memorabele manier.
Livestreamen op Twitch.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als t op liveleak komt ben ik al heel tevreden.
Waar komen die dan uit?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die komen niet uit de baarmoeder man.
Een goede inleiding is gevaarlijk. Voor je het weet zijn ze je op het spoor. Wellicht moet je het 's nachts uitvoeren en de actie via een ander medium aankondigen.quote:
Weinig zelfmoordpact als hij z'n vriendin neerschoot...quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las een keer een Nederlands boek over mensen die een zelfmoord pact gingen zetten.
Schoot zo'n knaap z'n vriendin dood en daarna pussyde ie uit.
Nee, dat stond er niet:quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat stond er niet:
[ Bericht 0% gewijzigd door RensAjacied op 17-09-2013 17:20:44 ]
Jammer dit, ik dacht dat het weer wat beter ging tussen ons.quote:
http://www.songteksten.nl/songteksten/78531quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dit, ik dacht dat het weer wat beter ging tussen ons.
Hij is keihard gedumpt in z'n vorige relatie, dat blokkeert hem nog steeds als het te intiem wordt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.songteksten.nl/songteksten/78531
Als iemand dit tegen mij zou zeggen was ik verkocht. Bang om je te binden?
Alweer?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:36 schreef Smoofie het volgende:
LR , als ik jou was zou ik een SOA test doen.
Oh shit... Lekker is dit, één avondje Amsterdam en het is gelijk raak.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:36 schreef Smoofie het volgende:
LR , als ik jou was zou ik een SOA test doen.
Pino uit sesemstraat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh shit... Lekker is dit, één avondje Amsterdam en het is gelijk raak.
Wie was het?
Die neger.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh shit... Lekker is dit, één avondje Amsterdam en het is gelijk raak.
Wie was het?
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1958.phpquote:
Alleen Smoofie haat jou. Maar die haat jou dan ook wel heel erg.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Al die haat op mij is verwerpelijk.
Om hem terug te pesten doe ik die quote in mijn sigquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen Smoofie haat jou. Maar die haat jou dan ook wel heel erg.
Tyron weet zich de laatste tijd wat netter te profileren. Tjacka is gewoon een debiel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik haat Tjacka en Tyron. Al is haat een groot woord, ik haat alleen wat marokkanen.
Waarom is Tjacka nou weer een debiel?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyron weet zich de laatste tijd wat netter te profileren. Tjacka is gewoon een debiel.
Hij voldoet aan een van de punten waar ik me echt dood aan ergeren kan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom is Tjacka nou weer een debiel?
Stijn zei laatst dat hij alle indo's haat. Maar jou nog het meest.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:51 schreef Smoofie het volgende:
Nee graapje hoor T en T. Ik haat hier niemand. Alleen JR kan irritant zijn en stijn is soms wat hypocriet/stijnheilig.
Ajacied?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij voldoet aan een van de punten waar ik me echt dood aan ergeren kan.
Vuig liegbeest.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn zei laatst dat hij alle indo's haat. Maar jou nog het meest.
Het zou schokkend zijn als jullie daar een goed resultaat halen Stijn, al het andere is ingecalculeerd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wel triest dat mensen mij nepsupporter noemen.
Ik heb gewoon angst dat er morgen erge en schokkende taferelen de revue passeren.
Ik ben bang voor een totale vernederingquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zou schokkend zijn als jullie daar een goed resultaat halen Stijn, al het andere is ingecalculeerd.
Ik vertrouw veel mensen uit het oostblok niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn is dan ook een racist. Zelfs Zuid-Europeanen veracht hij al.
Weet je wat grappige is, officieel ben ik Ariër.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:53 schreef Smoofie het volgende:
Volbloed indo's zijn ook inferieur aan Smoofie.
Het zal geen Leverkusen worden. Die bleven als een stel dwazen 1 op 1 spelen...quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een totale vernedering.
Leverkusen was destijds nog een goed team hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal geen Leverkusen worden. Die bleven als een stel dwazen 1 op 1 spelen...
Of Arsenal, met types als Silvestre achterin. Dan is Moisander nog een wereldster.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal geen Leverkusen worden. Die bleven als een stel dwazen 1 op 1 spelen...
Door broodquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze allebei dood.
Wat danquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet je wat grappige is, officieel ben ik Ariër.
Je hebt 2 hoofdstromen in het hindoeïsme Arya Samaj en Sanathan Dharm. Mijn pa en dus ik ook behoort tot de Arya Samaj, ofwel de Ariërs.quote:
DonRaja de Surinaamse Hindoequote:Op dinsdag 17 september 2013 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt 2 hoofdstromen in het hindoeïsme Arya Samaj en Sanathan Dharm. Mijn pa en dus ik ook behoort tot de Arya Samaj, ofwel de Ariërs.
Bedankt voor het corrigerenquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm niet helemaal... Ik ben namelijk katholiek, maar wel Hindoestaan.
Ja sorry, ik heb de laatste paar dagen nogal spetterpoepquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens je diarree inhouden.
Hoe heb jij dan je communie moeten doenquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt 2 hoofdstromen in het hindoeïsme Arya Samaj en Sanathan Dharm. Mijn pa en dus ik ook behoort tot de Arya Samaj, ofwel de Ariërs.
Ok. Donder maar gewoon op, dit gaat nergens meer over.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb de laatste paar dagen nogal spetterpoep![]()
Het loooooopt er gewoon uit.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok. Donder maar gewoon op, dit gaat nergens meer over.
Ma is katholiek, pa is hindoe.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe heb jij dan je communie moeten doen
Ik zal voortaan mijn inbreng naar een hoger niveau brengen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok. Donder maar gewoon op, dit gaat nergens meer over.
Ewa chickie.quote:
quote:
BF4quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Verslaafde.
Ik moet er nog een halfjaar op wachten, maar Battlefield 4 komt binnenkort
http://tweakers.net/video(...)n-battlefield-4.html
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geo doe eens een lekker oldskool nummertje.
Fijne controller, maar shooters op een console blijft kut. Jammer dat ze niet meer zoals vroeger op de nintendo zoals bij duckhunt kunnen maken omdat er geen scanlines meer zijnquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fijne controller, maar shooters op een console blijft kut. Jammer dat ze niet meer zoals vroeger op de nintendo zoals bij duckhunt kunnen maken omdat er geen scanlines meer zijn![]()
Gewoon shooters op de PC.
Ik speel FIFA op de PC, wel met een xbox controller.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zijn zat mensen die het doen.
Evenals FIFA op een PC spelen
Dan kan het nog. FIFA spelen met toetsenbordquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik speel FIFA op de PC, wel met een xbox controller.
Haha jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was dat met zo'n pistooltje als controller?
Op een console is wel gezelliger wanneer je het met wat maten doet, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan kan het nog. FIFA spelen met toetsenbord
Lol die heb ik ook gehad:quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Haha jaEn die kut hond die je constant zat uit te lachen.
En online veel sneller een opponent.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op een console is wel gezelliger wanneer je het met wat maten doet, dat dan weer wel.
quote:Een man in Londen is met geweld beroofd van de videogame Grand Theft Auto V die hij net had gekocht. Hij werd met een baksteen geslagen en neergestoken.
De overvaller nam ook de mobiele telefoon en het horloge van de 23-jarige man mee.
GTA V is sinds vandaag te koop. Er staan lange rijen bij de winkels voor de nieuwe versie van de game, waarin de speler zwaarbewapend door een stad racet en criminele opdrachten uitvoert. De vijfde editie van Grand Theft Auto is de duurste game ooit gemaakt.
quote:
Dit had iedereen al voorzien. Ook ik. Gewoon weg walgelijk, maar dat het geweld nu ook al een stad als het normaal zo vredige Londen bereikt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
GTABeetje mensen doodmaken voor de lol. Hier hebben mijn voorvaderen zich niet vrij voor gevochten. GTA staan gelijk aan de teloorgang van de maatschappij en ik hoop dan ook van ganser harte dat dit het laatste deel uit de reeks wordt.
Dit is een matige samenvatting.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Maatschappijwetenschappen.
Vind ik goed.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is een matige samenvatting.
En heeft de hond je even uitgelaten?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom vermeld je 1917 en 1919 niet apart.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je al gezegd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend jaar naar het leids cabaretfestival en urbanus, genot.
Sorry, ik dacht dat je dat misschien vergeten was. Alzheimer kun je best zo vroeg mogelijk starten met medicatie.quote:
Je kunt ook in de Leidse grachten gaan snorkelenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend jaar naar het leids cabaretfestival en urbanus, genot.
Uit welk donker hoekje van het forum hebben ze jou hierheen getrapt?quote:
Nadat je eerst 20x post het uit te stellen tot het weekend, stel je ons nu zo teleurquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/grand-theft-auto-v-review/
Nou ben ik helemaal verkocht. Morgen Media Markt
Aangezien ik gisteren en vandaag niet op school was, was ik bang dat ik niet naar school zou gaan als ik GTA zou gaan kopen maar goed ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadat je eerst 20x post het uit te stellen tot het weekend, stel je ons nu zo teleur
Die tattoosquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/grand-theft-auto-v-review/
Nou ben ik helemaal verkocht. Morgen Media Markt
Ben je dom of doe je dom?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uit welk donker hoekje van het forum hebben ze jou hierheen getrapt?
Ik begin met een serie en zie het daarna wel. Ik moet immers mijn cookies ook in de gaten houden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
Ik begin maar met Galatasaray - Real, of ik moet Sierd de Vos ergens anders horen.
Als je dat werkelijk niet begreep, dan ben je een tomaat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben je dom of doe je dom?
Je vraagt hier wat we aan het kijken zijn, niet welke wedstrijd.
.
Debiel
Ik gaf gewoon een normaal antwoord op zijn vraag. Als hij naar een ander antwoord opzoek was dan had hij de vraag anders moeten formuleren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin met een serie en zie het daarna wel. Ik moet immers mijn cookies ook in de gaten houden.
[..]
Als je dat werkelijk niet begreep, dan ben je een tomaat.
Je bent echt een tomaat, jammer voor je.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon een normaal antwoord op zijn vraag. Als hij naar een ander antwoord opzoek was dan had hij de vraag anders moeten formuleren.
TR gemachtquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent echt een tomaat, jammer voor je.
Dit waardeer ik zeer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent echt een tomaat, jammer voor je.
Ik ook, ik heb het idee dat er steeds een nieuwe update komt als ik het bijna heb uitgespeeld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet immers mijn cookies ook in de gaten houden.
Af en toe is het anders best lekker.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Van tomaten worden immers ketchup gemaakt, en ketchup is vies.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Van tomaten worden immers ketchup gemaakt, en ketchup is vies.
Je moeder vindt het altijd lekker.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Af en toe is het anders best lekker.
Ze houdt meer van die witte saus, mayo geloof ik?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je moeder vindt het altijd lekker.
Erg stroperig geschreven ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prachtig toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1958.php
mensen die ajax willen zien verliezen met 8-0
Galatasaray-Real en cookie clicker natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Amper gepost hierwaz gebeurt, iedereen aan GTA?
Speciaal voor jou dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Amper gepost hierwaz gebeurt, iedereen aan GTA?
Real is slecht. Dit jaar had Ajax ze wel verslagen, loten ze Barcelona...quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Galatasaray-Real en cookie clicker natuurlijk.
Linkje naar de review aubquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
Zit net die review te kijken van Game Kings over GTA en ben nog niet overtuigd.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Real is slecht. Dit jaar had Ajax ze wel verslagen, loten ze Barcelona...Ach, ook dit moet mogelijk zijn met De Jong zijn terugkeer.
Wel jammer, stelt Real eindelijk niks meer voor en dan loten we ze niet. Wel logisch dat ze slecht zijn, als je voor 100 miljoen gokt op een speler die na 1 week al op de bank belandt ga je het moeilijk krijgen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Real is slecht. Dit jaar had Ajax ze wel verslagen, loten ze Barcelona...Ach, ook dit moet mogelijk zijn met De Jong zijn terugkeer.
Ben je niet een beetje oud om zulke spelletjes te spelen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
Zit net die review te kijken van Game Kings over GTA en ben nog niet overtuigd.
Waarom plaats je mij in een hokje?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje oud om zulke spelletjes te spelen?
Waar slaat dit nou weer op. Jij gooit je computer de deur uit als je de 30 bereikt?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt het over Loek. Die houdt er een hele rare mening op na. Op heel veel gebieden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op. Jij gooit je computer de deur uit als je de 30 bereikt?
Alsof gamen leeftijdsgebonden isquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Enigszins.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof gamen leeftijdsgebonden is
Genres wellicht, maar gamen als geheel? Nah.quote:
Dat bedoel ik, maar dan ben ik kortzichtig volgens Happel. Rare jongen af en toe.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Situatie gebonden, ja.
Leeftijd, nee.
Al zit er wel een sterke link tussen beide.
Zonder deze nuance ben je dat ook, potverdriedubbeltjes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar dan ben ik kortzichtig volgens Happel. Rare jongen af en toe.
Na de aflevering van Breaking Bad was ik shocked, was ff heavyquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:10 schreef Caland het volgende:
Ik ben klaar met seizoen 4 van SoA in 2 dagen. Ik voel mij leeg nu. En het einde was niet zo denderend
Luister naar dat konijn, ecto.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar dan ben ik kortzichtig volgens Happel. Rare jongen af en toe.
Die laatste was goed, hè?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na de aflevering van Breaking Bad was ik shocked, was ff heavy
Ze zitten toch al bij seizoen 6?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:10 schreef Caland het volgende:
Ik ben klaar met seizoen 4 van SoA in 2 dagen. Ik voel mij leeg nu. En het einde was niet zo denderend
Niet zo stoer doen Hap.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Luister naar dat konijn, ecto.
[..]
Die laatste was goed, hè?
Is dan volgende week de allerlaatste?
Nee nog daarna nog 1 gelukkig. 29 september de laatstequote:Op dinsdag 17 september 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Die laatste was goed, hè?
Is dan volgende week de allerlaatste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |