Alleen Smoofie haat jou. Maar die haat jou dan ook wel heel erg.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Al die haat op mij is verwerpelijk.
Om hem terug te pesten doe ik die quote in mijn sigquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen Smoofie haat jou. Maar die haat jou dan ook wel heel erg.
Tyron weet zich de laatste tijd wat netter te profileren. Tjacka is gewoon een debiel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:50 schreef Smoofie het volgende:
Ik haat Tjacka en Tyron. Al is haat een groot woord, ik haat alleen wat marokkanen.
Waarom is Tjacka nou weer een debiel?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tyron weet zich de laatste tijd wat netter te profileren. Tjacka is gewoon een debiel.
Hij voldoet aan een van de punten waar ik me echt dood aan ergeren kan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom is Tjacka nou weer een debiel?
Stijn zei laatst dat hij alle indo's haat. Maar jou nog het meest.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:51 schreef Smoofie het volgende:
Nee graapje hoor T en T. Ik haat hier niemand. Alleen JR kan irritant zijn en stijn is soms wat hypocriet/stijnheilig.
Ajacied?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij voldoet aan een van de punten waar ik me echt dood aan ergeren kan.
Vuig liegbeest.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn zei laatst dat hij alle indo's haat. Maar jou nog het meest.
Het zou schokkend zijn als jullie daar een goed resultaat halen Stijn, al het andere is ingecalculeerd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wel triest dat mensen mij nepsupporter noemen.
Ik heb gewoon angst dat er morgen erge en schokkende taferelen de revue passeren.
Ik ben bang voor een totale vernederingquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zou schokkend zijn als jullie daar een goed resultaat halen Stijn, al het andere is ingecalculeerd.
Ik vertrouw veel mensen uit het oostblok niet.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn is dan ook een racist. Zelfs Zuid-Europeanen veracht hij al.
Weet je wat grappige is, officieel ben ik Ariër.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:53 schreef Smoofie het volgende:
Volbloed indo's zijn ook inferieur aan Smoofie.
Het zal geen Leverkusen worden. Die bleven als een stel dwazen 1 op 1 spelen...quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een totale vernedering.
Leverkusen was destijds nog een goed team hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal geen Leverkusen worden. Die bleven als een stel dwazen 1 op 1 spelen...
Of Arsenal, met types als Silvestre achterin. Dan is Moisander nog een wereldster.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal geen Leverkusen worden. Die bleven als een stel dwazen 1 op 1 spelen...
Door broodquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze allebei dood.
Wat danquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet je wat grappige is, officieel ben ik Ariër.
Je hebt 2 hoofdstromen in het hindoeïsme Arya Samaj en Sanathan Dharm. Mijn pa en dus ik ook behoort tot de Arya Samaj, ofwel de Ariërs.quote:
DonRaja de Surinaamse Hindoequote:Op dinsdag 17 september 2013 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt 2 hoofdstromen in het hindoeïsme Arya Samaj en Sanathan Dharm. Mijn pa en dus ik ook behoort tot de Arya Samaj, ofwel de Ariërs.
Bedankt voor het corrigerenquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm niet helemaal... Ik ben namelijk katholiek, maar wel Hindoestaan.
Ja sorry, ik heb de laatste paar dagen nogal spetterpoepquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens je diarree inhouden.
Hoe heb jij dan je communie moeten doenquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt 2 hoofdstromen in het hindoeïsme Arya Samaj en Sanathan Dharm. Mijn pa en dus ik ook behoort tot de Arya Samaj, ofwel de Ariërs.
Ok. Donder maar gewoon op, dit gaat nergens meer over.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb de laatste paar dagen nogal spetterpoep![]()
Het loooooopt er gewoon uit.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok. Donder maar gewoon op, dit gaat nergens meer over.
Ma is katholiek, pa is hindoe.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe heb jij dan je communie moeten doen
Ik zal voortaan mijn inbreng naar een hoger niveau brengen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok. Donder maar gewoon op, dit gaat nergens meer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |