overledenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met Ria en de kids?
succesquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mezelf van een krijtrots gooien.
Samen met Jr?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mezelf van een krijtrots gooien.
Waar heb je het verdomme overquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef RensAjacied het volgende:
9-3 gewonnen van Barcelona in de CL finale met RSC Anderlecht. 1e seizoen biatch!
Einde bericht
FM13 denk ikquote:
Ik las een keer een Nederlands boek over mensen die een zelfmoord pact gingen zetten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, hij eerst en dan ga ik kijken of ik nog zin heb.
Begrijpelijk welquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las een keer een Nederlands boek over mensen die een zelfmoord pact gingen zetten.
Schoot zo'n knaap z'n vriendin dood en daarna pussyde ie uit.
De hond gaat jou uitlaten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga wandelen met de hond.
Tot kijk.
Succes ermee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga wandelen met de hond.
Tot kijk.
Probeer Glee, das ook spannend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Walking Dead is echt een soap he. Ik probeer ook eens een serie te kijken. Vanavond gelijk maar even GTST meepakken.
Spannender dan The Walking Dead waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probeer Glee, das ook spannend.
Pak gelijk Het huis van Anubis mee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spannender dan The Walking Dead waarschijnlijk.
Alsof jij dat niet hebt gekeken op de basisschoolquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Pak gelijk Het huis van Anubis mee.
WTFquote:Javaanse Saotosoep
Ingrediënten:
2 liter water
½ kg. kipfilet of kippenbouten
2 salamblaadjes
4 takken sereh (citroengras)
1 ui
3 stukken laos
2 teentjes knoflook
5 bouillonblokjes naar smaak
6 pimentkorrels (lontai)
2 takjes selderij (soepgroente)
Ingrediënten ketjapsambal :
2 dl. zoete ketjap
verse fijngesneden peper
1 klein geperste teentje knoflook
2/3 eetlepels bouillon
Ingredienten voor in de soepkom:1 pak gebakken witte vermicelli (soe-on)
200 gr. taugé
gebakken uitjes
1 zak naturel frites chips
2 takjes fijngesneden selderij
uitgeplozen kip
Nou, dat weet jij helemaal nietquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet hebt gekeken op de basisschool
Was ik maar in 1985 geboren. Was ik opgegroeid met mooie muziek.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker Rens. Je bent 15 á 20 jaar te laat.
Wel wat jong is het niet? Als je op je hardcore lijstjes doelt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was ik maar in 1985 geboren. Was ik opgegroeid met mooie muziek.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was ik maar in 1985 geboren. Was ik opgegroeid met mooie muziek.
Als ik echt die feestjes had willen meemaken moest ik rond 1980 geboren zijn inderdaad. Of misschien nog wel wat eerder.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel wat jong is het niet? Als je op je hardcore lijstjes doelt.
88 is het koningsjaar, dat weet elk weldenkend mens.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
86 is een baziger jaar.
En om het echt mee te maken moest je eigenlijk 10 jaar eerder, dan summer of love van 90 en 91 meepakken
Als je dat keek op de basisschool was je vrij debiel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof jij dat niet hebt gekeken op de basisschool
Of zoop.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je dat keek op de basisschool was je vrij debiel.
Ik heb jongere broertje en zusje hé. En ik zal wel in groep 7/8 hebben gezeten destijds.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je dat keek op de basisschool was je vrij debiel.
Een jongen uit groep 6 keek dat.quote:
We hebben hier zovaak over jeugdsentiment gehad wat betreft jeugdseries ga ik niet weer allemaal opnoemen.quote:
DonRaja: "toen ik jong was had je nog geen tv"quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We hebben hier zovaak over jeugdsentiment gehad wat betreft jeugdseries ga ik niet weer allemaal opnoemen.
Tong80: "toen ik jong was heetten we allemaal Grok en Ung."quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
DonRaja: "toen ik jong was had je nog geen tv"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |