overledenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met Ria en de kids?
succesquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mezelf van een krijtrots gooien.
Samen met Jr?quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mezelf van een krijtrots gooien.
Waar heb je het verdomme overquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef RensAjacied het volgende:
9-3 gewonnen van Barcelona in de CL finale met RSC Anderlecht. 1e seizoen biatch!
Einde bericht
FM13 denk ikquote:
Ik las een keer een Nederlands boek over mensen die een zelfmoord pact gingen zetten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, hij eerst en dan ga ik kijken of ik nog zin heb.
Begrijpelijk welquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik las een keer een Nederlands boek over mensen die een zelfmoord pact gingen zetten.
Schoot zo'n knaap z'n vriendin dood en daarna pussyde ie uit.
De hond gaat jou uitlaten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga wandelen met de hond.
Tot kijk.
Succes ermee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga wandelen met de hond.
Tot kijk.
Probeer Glee, das ook spannend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Walking Dead is echt een soap he. Ik probeer ook eens een serie te kijken. Vanavond gelijk maar even GTST meepakken.
Spannender dan The Walking Dead waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probeer Glee, das ook spannend.
Pak gelijk Het huis van Anubis mee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spannender dan The Walking Dead waarschijnlijk.
Alsof jij dat niet hebt gekeken op de basisschoolquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Pak gelijk Het huis van Anubis mee.
WTFquote:Javaanse Saotosoep
Ingrediënten:
2 liter water
½ kg. kipfilet of kippenbouten
2 salamblaadjes
4 takken sereh (citroengras)
1 ui
3 stukken laos
2 teentjes knoflook
5 bouillonblokjes naar smaak
6 pimentkorrels (lontai)
2 takjes selderij (soepgroente)
Ingrediënten ketjapsambal :
2 dl. zoete ketjap
verse fijngesneden peper
1 klein geperste teentje knoflook
2/3 eetlepels bouillon
Ingredienten voor in de soepkom:1 pak gebakken witte vermicelli (soe-on)
200 gr. taugé
gebakken uitjes
1 zak naturel frites chips
2 takjes fijngesneden selderij
uitgeplozen kip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |