Ewa chickie.quote:
quote:
BF4quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Verslaafde.
Ik moet er nog een halfjaar op wachten, maar Battlefield 4 komt binnenkort
http://tweakers.net/video(...)n-battlefield-4.html
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geo doe eens een lekker oldskool nummertje.
Fijne controller, maar shooters op een console blijft kut. Jammer dat ze niet meer zoals vroeger op de nintendo zoals bij duckhunt kunnen maken omdat er geen scanlines meer zijnquote:
quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fijne controller, maar shooters op een console blijft kut. Jammer dat ze niet meer zoals vroeger op de nintendo zoals bij duckhunt kunnen maken omdat er geen scanlines meer zijn![]()
Gewoon shooters op de PC.
Ik speel FIFA op de PC, wel met een xbox controller.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zijn zat mensen die het doen.
Evenals FIFA op een PC spelen
Dan kan het nog. FIFA spelen met toetsenbordquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik speel FIFA op de PC, wel met een xbox controller.
Haha jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was dat met zo'n pistooltje als controller?
Op een console is wel gezelliger wanneer je het met wat maten doet, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan kan het nog. FIFA spelen met toetsenbord
Lol die heb ik ook gehad:quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Haha jaEn die kut hond die je constant zat uit te lachen.
En online veel sneller een opponent.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op een console is wel gezelliger wanneer je het met wat maten doet, dat dan weer wel.
quote:Een man in Londen is met geweld beroofd van de videogame Grand Theft Auto V die hij net had gekocht. Hij werd met een baksteen geslagen en neergestoken.
De overvaller nam ook de mobiele telefoon en het horloge van de 23-jarige man mee.
GTA V is sinds vandaag te koop. Er staan lange rijen bij de winkels voor de nieuwe versie van de game, waarin de speler zwaarbewapend door een stad racet en criminele opdrachten uitvoert. De vijfde editie van Grand Theft Auto is de duurste game ooit gemaakt.
quote:
Dit had iedereen al voorzien. Ook ik. Gewoon weg walgelijk, maar dat het geweld nu ook al een stad als het normaal zo vredige Londen bereikt.quote:Op maandag 9 september 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
GTABeetje mensen doodmaken voor de lol. Hier hebben mijn voorvaderen zich niet vrij voor gevochten. GTA staan gelijk aan de teloorgang van de maatschappij en ik hoop dan ook van ganser harte dat dit het laatste deel uit de reeks wordt.
Dit is een matige samenvatting.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Maatschappijwetenschappen.
Vind ik goed.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is een matige samenvatting.
En heeft de hond je even uitgelaten?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom vermeld je 1917 en 1919 niet apart.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je al gezegd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend jaar naar het leids cabaretfestival en urbanus, genot.
Sorry, ik dacht dat je dat misschien vergeten was. Alzheimer kun je best zo vroeg mogelijk starten met medicatie.quote:
Je kunt ook in de Leidse grachten gaan snorkelenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend jaar naar het leids cabaretfestival en urbanus, genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |