Dit is een matige samenvatting.quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Maatschappijwetenschappen.
Vind ik goed.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is een matige samenvatting.
En heeft de hond je even uitgelaten?quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom vermeld je 1917 en 1919 niet apart.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je al gezegd.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend jaar naar het leids cabaretfestival en urbanus, genot.
Sorry, ik dacht dat je dat misschien vergeten was. Alzheimer kun je best zo vroeg mogelijk starten met medicatie.quote:
Je kunt ook in de Leidse grachten gaan snorkelenquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend jaar naar het leids cabaretfestival en urbanus, genot.
Uit welk donker hoekje van het forum hebben ze jou hierheen getrapt?quote:
Nadat je eerst 20x post het uit te stellen tot het weekend, stel je ons nu zo teleurquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/grand-theft-auto-v-review/
Nou ben ik helemaal verkocht. Morgen Media Markt
Aangezien ik gisteren en vandaag niet op school was, was ik bang dat ik niet naar school zou gaan als ik GTA zou gaan kopen maar goed ik kan niet wachten.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadat je eerst 20x post het uit te stellen tot het weekend, stel je ons nu zo teleur
Die tattoosquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/grand-theft-auto-v-review/
Nou ben ik helemaal verkocht. Morgen Media Markt
Ben je dom of doe je dom?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uit welk donker hoekje van het forum hebben ze jou hierheen getrapt?
Ik begin met een serie en zie het daarna wel. Ik moet immers mijn cookies ook in de gaten houden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
Ik begin maar met Galatasaray - Real, of ik moet Sierd de Vos ergens anders horen.
Als je dat werkelijk niet begreep, dan ben je een tomaat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben je dom of doe je dom?
Je vraagt hier wat we aan het kijken zijn, niet welke wedstrijd.
.
Debiel
Ik gaf gewoon een normaal antwoord op zijn vraag. Als hij naar een ander antwoord opzoek was dan had hij de vraag anders moeten formuleren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin met een serie en zie het daarna wel. Ik moet immers mijn cookies ook in de gaten houden.
[..]
Als je dat werkelijk niet begreep, dan ben je een tomaat.
Je bent echt een tomaat, jammer voor je.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon een normaal antwoord op zijn vraag. Als hij naar een ander antwoord opzoek was dan had hij de vraag anders moeten formuleren.
TR gemachtquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent echt een tomaat, jammer voor je.
Dit waardeer ik zeer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent echt een tomaat, jammer voor je.
Ik ook, ik heb het idee dat er steeds een nieuwe update komt als ik het bijna heb uitgespeeld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet immers mijn cookies ook in de gaten houden.
Af en toe is het anders best lekker.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Van tomaten worden immers ketchup gemaakt, en ketchup is vies.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Van tomaten worden immers ketchup gemaakt, en ketchup is vies.
Je moeder vindt het altijd lekker.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Af en toe is het anders best lekker.
Ze houdt meer van die witte saus, mayo geloof ik?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je moeder vindt het altijd lekker.
Erg stroperig geschreven ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prachtig toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1958.php
mensen die ajax willen zien verliezen met 8-0
Galatasaray-Real en cookie clicker natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Amper gepost hierwaz gebeurt, iedereen aan GTA?
Speciaal voor jou dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Amper gepost hierwaz gebeurt, iedereen aan GTA?
Real is slecht. Dit jaar had Ajax ze wel verslagen, loten ze Barcelona...quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Galatasaray-Real en cookie clicker natuurlijk.
Linkje naar de review aubquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
Zit net die review te kijken van Game Kings over GTA en ben nog niet overtuigd.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Real is slecht. Dit jaar had Ajax ze wel verslagen, loten ze Barcelona...Ach, ook dit moet mogelijk zijn met De Jong zijn terugkeer.
Wel jammer, stelt Real eindelijk niks meer voor en dan loten we ze niet. Wel logisch dat ze slecht zijn, als je voor 100 miljoen gokt op een speler die na 1 week al op de bank belandt ga je het moeilijk krijgen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Real is slecht. Dit jaar had Ajax ze wel verslagen, loten ze Barcelona...Ach, ook dit moet mogelijk zijn met De Jong zijn terugkeer.
Ben je niet een beetje oud om zulke spelletjes te spelen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
Zit net die review te kijken van Game Kings over GTA en ben nog niet overtuigd.
Waarom plaats je mij in een hokje?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje oud om zulke spelletjes te spelen?
Waar slaat dit nou weer op. Jij gooit je computer de deur uit als je de 30 bereikt?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt het over Loek. Die houdt er een hele rare mening op na. Op heel veel gebieden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op. Jij gooit je computer de deur uit als je de 30 bereikt?
Alsof gamen leeftijdsgebonden isquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Enigszins.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof gamen leeftijdsgebonden is
Genres wellicht, maar gamen als geheel? Nah.quote:
Dat bedoel ik, maar dan ben ik kortzichtig volgens Happel. Rare jongen af en toe.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Situatie gebonden, ja.
Leeftijd, nee.
Al zit er wel een sterke link tussen beide.
Zonder deze nuance ben je dat ook, potverdriedubbeltjes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar dan ben ik kortzichtig volgens Happel. Rare jongen af en toe.
Na de aflevering van Breaking Bad was ik shocked, was ff heavyquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:10 schreef Caland het volgende:
Ik ben klaar met seizoen 4 van SoA in 2 dagen. Ik voel mij leeg nu. En het einde was niet zo denderend
Luister naar dat konijn, ecto.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar dan ben ik kortzichtig volgens Happel. Rare jongen af en toe.
Die laatste was goed, hè?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na de aflevering van Breaking Bad was ik shocked, was ff heavy
Ze zitten toch al bij seizoen 6?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:10 schreef Caland het volgende:
Ik ben klaar met seizoen 4 van SoA in 2 dagen. Ik voel mij leeg nu. En het einde was niet zo denderend
Niet zo stoer doen Hap.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Luister naar dat konijn, ecto.
[..]
Die laatste was goed, hè?
Is dan volgende week de allerlaatste?
Nee nog daarna nog 1 gelukkig. 29 september de laatstequote:Op dinsdag 17 september 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Die laatste was goed, hè?
Is dan volgende week de allerlaatste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |