Ben je dom of doe je dom?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uit welk donker hoekje van het forum hebben ze jou hierheen getrapt?
Ik begin met een serie en zie het daarna wel. Ik moet immers mijn cookies ook in de gaten houden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:41 schreef AFCNiels het volgende:
Ik begin maar met Galatasaray - Real, of ik moet Sierd de Vos ergens anders horen.
Als je dat werkelijk niet begreep, dan ben je een tomaat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben je dom of doe je dom?
Je vraagt hier wat we aan het kijken zijn, niet welke wedstrijd.
.
Debiel
Ik gaf gewoon een normaal antwoord op zijn vraag. Als hij naar een ander antwoord opzoek was dan had hij de vraag anders moeten formuleren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin met een serie en zie het daarna wel. Ik moet immers mijn cookies ook in de gaten houden.
[..]
Als je dat werkelijk niet begreep, dan ben je een tomaat.
Je bent echt een tomaat, jammer voor je.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik gaf gewoon een normaal antwoord op zijn vraag. Als hij naar een ander antwoord opzoek was dan had hij de vraag anders moeten formuleren.
TR gemachtquote:Op dinsdag 17 september 2013 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent echt een tomaat, jammer voor je.
Dit waardeer ik zeer.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent echt een tomaat, jammer voor je.
Ik ook, ik heb het idee dat er steeds een nieuwe update komt als ik het bijna heb uitgespeeld.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet immers mijn cookies ook in de gaten houden.
Af en toe is het anders best lekker.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Van tomaten worden immers ketchup gemaakt, en ketchup is vies.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Van tomaten worden immers ketchup gemaakt, en ketchup is vies.
Je moeder vindt het altijd lekker.quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Af en toe is het anders best lekker.
Ze houdt meer van die witte saus, mayo geloof ik?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je moeder vindt het altijd lekker.
Erg stroperig geschreven ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is een matige samenvatting.
Prachtig toch?quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1958.php
mensen die ajax willen zien verliezen met 8-0
Galatasaray-Real en cookie clicker natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Amper gepost hierwaz gebeurt, iedereen aan GTA?
Speciaal voor jou dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Amper gepost hierwaz gebeurt, iedereen aan GTA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |