Real is slecht. Dit jaar had Ajax ze wel verslagen, loten ze Barcelona...quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Galatasaray-Real en cookie clicker natuurlijk.
Linkje naar de review aubquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
Zit net die review te kijken van Game Kings over GTA en ben nog niet overtuigd.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Real is slecht. Dit jaar had Ajax ze wel verslagen, loten ze Barcelona...Ach, ook dit moet mogelijk zijn met De Jong zijn terugkeer.
Wel jammer, stelt Real eindelijk niks meer voor en dan loten we ze niet. Wel logisch dat ze slecht zijn, als je voor 100 miljoen gokt op een speler die na 1 week al op de bank belandt ga je het moeilijk krijgen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Real is slecht. Dit jaar had Ajax ze wel verslagen, loten ze Barcelona...Ach, ook dit moet mogelijk zijn met De Jong zijn terugkeer.
Ben je niet een beetje oud om zulke spelletjes te spelen?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
Zit net die review te kijken van Game Kings over GTA en ben nog niet overtuigd.
Waarom plaats je mij in een hokje?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje oud om zulke spelletjes te spelen?
Waar slaat dit nou weer op. Jij gooit je computer de deur uit als je de 30 bereikt?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt het over Loek. Die houdt er een hele rare mening op na. Op heel veel gebieden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op. Jij gooit je computer de deur uit als je de 30 bereikt?
Alsof gamen leeftijdsgebonden isquote:Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Enigszins.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof gamen leeftijdsgebonden is
Genres wellicht, maar gamen als geheel? Nah.quote:
Dat bedoel ik, maar dan ben ik kortzichtig volgens Happel. Rare jongen af en toe.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Situatie gebonden, ja.
Leeftijd, nee.
Al zit er wel een sterke link tussen beide.
Zonder deze nuance ben je dat ook, potverdriedubbeltjes.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar dan ben ik kortzichtig volgens Happel. Rare jongen af en toe.
Na de aflevering van Breaking Bad was ik shocked, was ff heavyquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:10 schreef Caland het volgende:
Ik ben klaar met seizoen 4 van SoA in 2 dagen. Ik voel mij leeg nu. En het einde was niet zo denderend
Luister naar dat konijn, ecto.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, maar dan ben ik kortzichtig volgens Happel. Rare jongen af en toe.
Die laatste was goed, hè?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na de aflevering van Breaking Bad was ik shocked, was ff heavy
Ze zitten toch al bij seizoen 6?quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:10 schreef Caland het volgende:
Ik ben klaar met seizoen 4 van SoA in 2 dagen. Ik voel mij leeg nu. En het einde was niet zo denderend
Niet zo stoer doen Hap.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Luister naar dat konijn, ecto.
[..]
Die laatste was goed, hè?
Is dan volgende week de allerlaatste?
Nee nog daarna nog 1 gelukkig. 29 september de laatstequote:Op dinsdag 17 september 2013 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Die laatste was goed, hè?
Is dan volgende week de allerlaatste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |