SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij geniet van het kijken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:02 schreef el-blanchito het volgende:
Ds2, jij kijkt gewoon uit naar het misschien zien van een bepaald meisje, ook aal weet je nu al dat je niks tegen haar gaat zeggen?
We gaan gewoon opnieuw tellen, zoals elk jaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had nou ff die nummering aangepast. Nu moet ik weer gaan lapo hunten
Tja, dan kan hij beter ook een gesprek aangaan, dan kan hij ook langer kijkenquote:
Zeggen 'we' terwijl andere mensen stemmen voor doortellen. How cutequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We gaan gewoon opnieuw tellen, zoals elk jaar.
11 voor opnieuw beginnen, 6 voor doortellen...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zeggen 'we' terwijl andere mensen stemmen voor doortellen. How cute
hmm zou niet weten of zoiets op de ps3 werktquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:05 schreef Zhano het volgende:
http://www.saturn.nl/mcs/(...)roduct_code=51928986
Werkt zo'n ding op PS3 en PC?
Doortellen!!! Ik vind dat de stemmen van de oude garde 2x zo zwaar wegen...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
11 voor opnieuw beginnen, 6 voor doortellen...
[ afbeelding ]
Enige andere naam die ik in dat topic tegen kom is Tim86.... Volgens mij zit ik hier al veel te lang...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is dat FUT heerlijk zeg. Moet de eerste nog tegenkomen die er voortijdig mee stopt.
Iemand nog tips voor FUT trouwens? is het de moeite waard om die premium packages te kopen? Heb tot nu toe alleen wat bronze pakjes gekocht. Ik koop liever al mijn spelers bij het trade gedeelte.
Was dit niet die poll waarbij de antwoorden verkeerd om stonden? Zowieso waren er meerdere polls. Snap niet waarom we zonodig opnieuw moeten beginnen terwijl het eigenlijk dezelfde reeks is.... Kunnen net zo goed het FIFA nummer weghalen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
11 voor opnieuw beginnen, 6 voor doortellen...
[ afbeelding ]
Haha, Tim in dat topic wat Tobi posttequote:Op zondag 7 maart 2010 20:45 schreef Tim86 het volgende:
OMG betalen mensen echt 500.000 voor een Ronaldo..wat een absurd bedrag
Haha die had ik ook gezien ja. 500k... WTF?!?!?!quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, Tim in dat topic wat Tobi postte
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:35 schreef wonton het volgende:
Sinnie was de eerste die een fok club aan had gemaakt. Ik mocht 1 wedstrijd meedoen maar werd gekickt omdat mn pro te slecht was.
Laat je haat de vrije loopquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:35 schreef wonton het volgende:
Sinnie was de eerste die een fok club aan had gemaakt. Ik mocht 1 wedstrijd meedoen maar werd gekickt omdat mn pro te slecht was.
quote:
Gewoon een anekdote jatog? Zie er weinig haat inquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat je haat de vrije loop
Het was ook niet heel serieus bedoeldquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een anekdote jatog? Zie er weinig haat in
Hij was niet de enigequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:15 schreef poker4lifee het volgende:
leuk dat je het weer liep te spoilen hoor drédoor 1 kut kind hele avond niet in het topic kunnen kijken als je het later wou terugkijken. goed bezig
[..]
hmm zou niet weten of zoiets op de ps3 werkt
Ik weet ook nog wel toen jij meedeed in Fifa 11. Je werd een paar keer boos op mij toen ik de bal niet aan jou gaf.quote:
ja gozer ik weet toch niet welk nummer het moest zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had nou ff die nummering aangepast. Nu moet ik weer gaan lapo hunten
Dat had niets met je manier van spelen te maken hoor. Ik was toen gewoon nog een racist.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:38 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel toen jij meedeed in Fifa 11. Je werd een paar keer boos op mij toen ik de bal niet aan jou gaf.
Some things never change...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:38 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel toen jij meedeed in Fifa 11. Je werd een paar keer boos op mij toen ik de bal niet aan jou gaf.
Een gele racistquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat had niets met je manier van spelen te maken hoor. Ik was toen gewoon nog een racist.
Ik vergeef het je Dereck Vinyard.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat had niets met je manier van spelen te maken hoor. Ik was toen gewoon nog een racist.
Je lijkt echt op hem.......quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:40 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik vergeef het je Dereck Vinyard.
Nee moet vanavond nog werkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ni.. bl..ven .lag.n kn.l, j. .eb. w.ek..d
Haha ja hoor, we zijn inderdaad allebei blank.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:44 schreef wonton het volgende:
[..]
Je lijkt echt op hem.......
[ afbeelding ]
Ben stratenmaker op zee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?
Sinds ik bij de Dutchies zit krijg ik er ineens ook veel...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Krijg weer een random friend request... Is het paartijd op xbox live?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sinds ik bij de Dutchies zit krijg ik er ineens ook veel...
Gewoon Crocs tellenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hele middag in het ziekenhuis bivakkeren omdat mijn vrouw een wat hogere bloeddruk heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:16 schreef fetss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga tijdens dat wachten vaak zitten denken wat ik allemaal had kunnen doen in die tijd, en dan ga ik me alleen maar zitten opvretenquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:16 schreef fetss het volgende:
Wat is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk dat je er nu ga over zeuren maar toen er vorige week al werd neergezet wie er uit ging zei je niksquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:15 schreef poker4lifee het volgende:
leuk dat je het weer liep te spoilen hoor drédoor 1 kut kind hele avond niet in het topic kunnen kijken als je het later wou terugkijken. goed bezig
[..]
hmm zou niet weten of zoiets op de ps3 werkt
Kneus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Leuk dat je er nu ga over zeuren maar toen er vorige week al werd neergezet wie er uit ging zei je niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
ohh ik ga zoveel mensen laten ragequitten in fut 14
WTFFFFFFFFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Uit het GTA V topic:The painSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
[ afbeelding ]
RepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel grappige idd.
[ afbeelding ]
Ik heb een paar weken geleden dus gewoon een circus-act besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
The painHet ziet er wel bizar realistisch uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Is beter dan "Usain Bolt Sprint Championship 2013" met een bal.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken geleden dus gewoon een circus-act besteld
Het is maar net waar je van houdt, maar in die vergelijking krijg je inderdaad het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is beter dan "Usain Bolt Sprint Championship 2013" met een bal.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[b][b]The pain
[/b][/b]Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je het niet kopen ofzo?
Feyenoord Rotterdam
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het ziet er wel bizar realistisch uit.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:48 schreef Thorb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Young bloods everywhere....
Heb hem al als pre-order staan. Zal wel een paar dagen later komen, omdat Amazon maar goedquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoezo?Ga je het niet kopen ofzo?
Binnenkort kom jij weer met een geniale manier om gratis coins te harken en dan vliegen de topics er wel door heenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:59 schreef Confetti het volgende:
Wij Futters worden ondergesneeuwd door dat GTA
De teringquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga tijdens dat wachten vaak zitten denken wat ik allemaal had kunnen doen in die tijd, en dan ga ik me alleen maar zitten opvreten
Ga volgende week beginnen met een nieuw baantje... durfde nog geen vrij te vragen voor GTA5...quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:03 schreef Dudeweiser het volgende:
Ziek veel zin in GTA niet normaal
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ga volgende week beginnen met een nieuw baantje... durfde nog geen vrij te vragen voor GTA5...
Je bent nog geen 18, dr. Dree.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:06 schreef Djeetje het volgende:
GTA ziet er zo vet uit
Begin nu te twijfelen of ik hem nu al zal halen
dat je daar nog over moet twijfelenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:06 schreef Djeetje het volgende:
GTA ziet er zo vet uit
Begin nu te twijfelen of ik hem nu al zal halen
Ze zijn daar wel strenger in de laatste jaren. Toen ik 17 was kreeg ik GTA IV ook bijna niet mee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je bent nog geen 18, dr. Dree.
Heb maar ¤100 te bestedenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat je daar nog over moet twijfelen
zon goede handelaar die maar 100 euro heeftquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb maar ¤100 te besteden
Mijn spellen koop ik altijd zelf
Alles is al weer opquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
zon goede handelaar die maar 100 euro heeft
ik ook, wat is je punt? Bovendien is GTA maar 50 euro hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb maar ¤100 te besteden
Mijn spellen koop ik altijd zelf
doe even een spoiler met hahha je klikte gr gr bajequote:Op vrijdag 13 september 2013 12:24 schreef Baje het volgende:
Baje heeft zin in zondag gr gr de mazzel
Waar heb je hem bestelt ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ook, wat is je punt? Bovendien is GTA maar 50 euro hoor
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
doe even een spoiler met hahha je klikte gr gr baje
ik mis ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
Nou, fijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:45 schreef _NZT_ het volgende:
Binnenkort maar eens ff Xbox account naam veranderen
Ja, maar zo stom geweest om gewoon volledige naam in te vullen...en heb gewoon te veel DLC op mn account staan + online unlocks. Daarnaast kan je je account kan je meenemen naar de One. Dus die paar euro heb ik er wel voor over.quote:
ik hoop het wel voor zequote:Op vrijdag 13 september 2013 12:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb je hem dan op de release ja toch
Ik heb ook mijn normale naam gebruikt voor mijn PS3 account daarom heb ik dit jaar nieuw account moeten makenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ja, maar zo stom geweest om gewoon volledige naam in te vullen...en heb gewoon te veel DLC op mn account staan + online unlocks. Daarnaast kan je je account kan je meenemen naar de One. Dus die paar euro heb ik er wel voor over.
Ja dat zou ik ook kunnen doen, maar dan ben je dus inderdaad alle shit kwijt..dan maar 8 euro neerlappen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn normale naam gebruikt voor mijn PS3 account daarom heb ik dit jaar nieuw account moeten maken
dit moet ik gequote hebben. PINO IS ERquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:01 schreef Pino0 het volgende:
Fifa is niks meer dan geluk hebben en hopen dat EA je het momentum meegeeft.
De grootste kansen worden niet afgemaakt terwijl elke keeper perfect kan uitgooien en dikke steekpasses geeft.
Keepers van 70 anticiperen op ballen die me denken doet aan het lokale G-team.
Het is ongekend, wat een kut spel. Helaas is er gewoon niks beters.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:01 schreef Pino0 het volgende:
De grootste kansen worden niet afgemaakt terwijl elke keeper perfect kan uitgooien en dikke steekpasses geeft.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:01 schreef Pino0 het volgende:
Hehe, moest naar een college manquote:
quote:
Ah klote.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hehe, moest naar een college manWas al in Zwolle toen ik te horen kreeg dat ie uitviel... Meteen een trein terug gepakt. Toch 2 uur weggeweest voor niks
Die koop ik al helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, dacht eigenlijk dat het Euroshopper Enegy was oid.
Alleen Monster he kerel!quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die koop ik al helemaal niet.
quote:
Zat m ook net te bekijken ja/quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:07 schreef Lindgren. het volgende:
Had deze ook nog niet langs zien komen.Gaat vanochtend ook redelijk door heel Nederland.
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft niemand door dat het nep is.
DIKKE SPEKMEMMEN OVERIGENS!!quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:07 schreef Lindgren. het volgende:
Had deze ook nog niet langs zien komen.Gaat vanochtend ook redelijk door heel Nederland.
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft niemand door dat het nep is.
Dat drink ik de laatste tijd ook niet zo vaak meer. Ik kan de laatste tijd niet meer slapen erdoor.quote:
Ozz hoe komt het dat Turken ik zeg niet elke, maar de meeste voor mijn gevoel alles wat Turks is veel groter en beter maken dan dat iets is ?quote:
Lijkt wel een reactie van VZ-Facebook. Dat niveau daar is helemaal om te treurenquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ozz hoe komt het dat Turken ik zeg niet elke, maar de meeste voor mijn gevoel alles wat Turks is veel groter en beter maken dan dat iets is ?
quote:
Yo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:15 schreef jur99 het volgende:
yo wie weet wanneer de web ap weer online is
ZONDAGquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:15 schreef jur99 het volgende:
yo wie weet wanneer de web ap weer online is
moet je misschien het fm topic gaan gebruiken ipv het fut topicquote:
GTA?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:18 schreef Confetti het volgende:
Hij is 'binnen' maar no way dat ik xbox live op het spel zet![]()
Vingers jeuken wel als de tering
Edit ; verkeerd topic![]()
Ik ga straks spelen bij mn schoonbroer, die speelt toch niet onlinequote:Op vrijdag 13 september 2013 13:18 schreef Confetti het volgende:
Kijk mij eens interessant zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:18 schreef Confetti het volgende:
Heb jij ook al GTA ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:19 schreef fetss het volgende:
[..]
Ik ga straks spelen bij mn schoonbroer, die speelt toch niet online
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]FaalhaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dubbelklikken op de eerste spoiler opent de rest. Voor de geïnteresseerden.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Toefjes doet dat ook wel eens in het echt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon savegame herladen en opnieuw proberen tot je wint.
In de Europa Leauge en tegen AjaxIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:21 schreef Baje het volgende:
[..]
FaalhaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baje is gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik moet eigenlijk wat eten maar ik heb alleen brood met motherfucking pindakaas in huis. En een vlaflipje.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Geen jam? PEANUT BUTTER JELLY TIMEEEEquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet eigenlijk wat eten maar ik heb alleen brood met motherfucking pindakaas in huis. En een vlaflipje.![]()
Daar word je breed vanquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet eigenlijk wat eten maar ik heb alleen brood met motherfucking pindakaas in huis. En een vlaflipje.![]()
Nee. Ik heb nog wel wat pasta zie ik nu.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen jam? PEANUT BUTTER JELLY TIMEEEEEn 'n hoop koek. En fruitmelk.
Geen kwark?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog wel wat pasta zie ik nu.En 'n hoop koek. En fruitmelk.
![]()
Kom nog eens terug als je ballen zijn ingedaald ok?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:26 schreef jur99 het volgende:
jezus zitten jullie hier d ehele dag ofzo![]()
![]()
heb je nog meer te zeiken ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:26 schreef jur99 het volgende:
jezus zitten jullie hier d ehele dag ofzoIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Je begint altijd over een bakje kwark in je verhalen dus ik dacht, dan heb je dat nu ook wel in huis.quote:![]()
Wie van de PS3 mensen heeft GTA V bestelt of haalt hem op de release ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik begreep 'm.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je begint altijd over een bakje kwark in je verhalen dus ik dacht, dan heb je dat nu ook wel in huis.Speeltuin belde.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Tis niet dat ie m niet snapt, t is alleen niet zo grappig denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je begint altijd over een bakje kwark in je verhalen dus ik dacht, dan heb je dat nu ook wel in huis.Geen van die 2. Wel besteld bij Bolle.comquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:28 schreef Djeetje het volgende:
Wie van de PS3 mensen heeft GTA V bestelt of haalt hem op de release ?![]()
Het was ook geen grap.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tis niet dat ie m niet snapt, t is alleen niet zo grappig denk ik
[..]
Geen van die 2. Wel besteld bij Bolle.com![]()
IK VOND SJEMquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen jam? PEANUT BUTTER JELLY TIMEEEE
sjembekquote:Nice.
Ik ga ff mn was dumpen bij mn moeke aka sneupen in de kast of die nog wat lekkers heeft liggen![]()
![]()
http://www.ns.nl/quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:29 schreef jur99 het volgende:
tsss ps3 is helemaal voor homos xbox 1 dat word pas gruwlijk
Die site is handig voor je kan je even kijken hoelaat je er moet zijn.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
ja het rijmde gewoonquote:
baje is okay, had ook gekund
of baje is een fee
of baje is een plee
of baje is een ree
of baje is een thee
of baje is een préHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jo deze man kan rijmen als MC Patjenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja het rijmde gewoon
of baje is een fee
of baje is een plee
of baje is een ree
of baje is een thee
of baje is een pré![]()
![]()
Nice.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
sjembekNice.
Ik ga ff mn was dumpen bij mn moeke aka sneupen in de kast of die nog wat lekkers heeft liggen
Ja. Ik heb dus officieel jam op mijn brood. Het is alleen niet zoveel jam.
Is dat nou officieel bevestigd door EA dat ze die chemistry hebben veranderd ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAaa volgens iemand stond het op ea forum. Verder is het zo in de demo dus waarom zouden ze het alleen voor de demo hebben aangepast.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:35 schreef Djeetje het volgende:
Is dat nou officieel bevestigd door EA dat ze die chemistry hebben veranderd ?![]()
OKEEEEEE bedanktquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAaa volgens iemand stond het op ea forum. Verder is het zo in de demo dus waarom zouden ze het alleen voor de demo hebben aangepast.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Jaloers zijn op mijn bazenbrood.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:37 schreef jur99 het volgende:
lol zet ff lekker je brood op internet wtfAlleen de ekte verdienen dit brood. Sorry knul.
Niet doen hé! Nooit zulke privézaken op het grote boze internet zetten!quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:37 schreef jur99 het volgende:
lol zet ff lekker je brood op internet wtf![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jaloers zijn op mijn bazenbrood.Alleen de ekte verdienen dit brood. Sorry knul.
![]()
![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/
Die site is handig voor je kan je even kijken hoelaat je er moet zijn.![]()
![]()
Dat is van dat vieze supermarkt brood of niet?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ga Serero pricefixen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:38 schreef Ajacied7 het volgende:
prijsfiksen jat0g Baje
profit machen![]()
Wie wil Serero kopen![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Dan wordt het nog makkelijker om hem te pricefixen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor dat jij de kans krijgt heeft Kamikazie ze al gediscard.![]()
Dit is een kleintjequote:kan geen kwaad toch.
Als de Kroaat dat ziet, geeft hij je een low kick!quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dit is een kleintjekan geen kwaad toch.
![]()
Marquinhos... Alleen naar Pace gekeken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:47 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iedereen hier max chem met dat nieuwe ?![]()
Kun-Aguero kloon?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:29 schreef jur99 het volgende:
tsss ps3 is helemaal voor homos xbox 1 dat word pas gruwlijkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
owquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREPOST
Young bloods everywhere....![]()
Ik zie alleen Messias en Jesus achterin.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:57 schreef zerokil het volgende:
[..]
Marquinhos... Alleen naar Pace gekeken?![]()
Laat hem maar lekkerquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie alleen Messias en Jesus achterin.
Tevens was Manoel een baas in FUT 11 en daarom wil ik hem weer proberenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Jammer dat hij niet 1 overall lager heeft.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker
Tevens was Manoel een baas in FUT 11 en daarom wil ik hem weer proberen![]()
Ik zou toch zweren dat ik Marquinhos zag, of hij heeft een ninja edit gedaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie alleen Messias en Jesus achterin.
Of ik heb verkeerd gekeken, sorry Djeetje![]()
![]()
Was gister een topic over deze inderdaad.quote:
Wat een mongool ben je dan.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Nog niet..quote:
Zou eerdaags moeten gebeuren.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En alles was weer goed in het immer rustige FUT-topic.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:04 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik Marquinhos zag, of hij heeft een ninja edit gedaan.
Of ik heb verkeerd gekeken, sorry Djeetje
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Het is toch nep?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Was gister een topic over deze inderdaad.
Wat een mongool ben je dan.![]()
Op de release van GTA V.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog niet..
Zou eerdaags moeten gebeuren.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil best een broodjessmeertutorial maken hoor.
Laten we het hopen.quote:![]()
Wat een poezelige handjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=196371
lol"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Bol.comquote:BELANGRIJKE GTA V INFORMATIE!
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 13-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!
Nu wordt er eens bij jou geboord in plaats van andersom, ouwe paalbaas.quote:
Door die Friday the 13th Prank ben ik er nu pas achter dat het vandaag vrijdag de 13e is. Ik heb er nog niks van gemerkt, hopelijk gebeurt er ook niks meer.![]()
Ook al. Ze nam er voor mij ook een mee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn moeder haalt hem op de release![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ook al. Ze nam er voor mij ook een mee.
Ik heb geen zin om op Amazon te wachten denk ik.
Waarschijnlijk ff bij mm kijken hier of ie voor <50 is en anders ff naar saturn in rotterdam met de trein ofzo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
in Hoorn is een nacht opening van de mediamarkt die ze verkoopt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:38 schreef poker4lifee het volgende:
Ik heb geen zin om op Amazon te wachten denk ik.
Waarschijnlijk ff bij mm kijken hier of ie voor <50 is en anders ff naar saturn in rotterdam met de trein ofzo
Maar ik ga er van uit dat de Bartsmit ze ook gewoon heeft dus dan haal ik hem daar aangezien hij daar niet zo snel is uitverkocht denk ikIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ze vragen om id. mag je weer lekker terug fietsen naar Andijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
in Hoorn is een nacht opening van de mediamarkt die ze verkoopt.
Maar ik ga er van uit dat de Bartsmit ze ook gewoon heeft dus dan haal ik hem daar aangezien hij daar niet zo snel is uitverkocht denk ik
Mijn moeder haalt hemquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:41 schreef wonton het volgende:
[..]
Ze vragen om id. mag je weer lekker terug fietsen naar Andijk
als ze het niet willen verkopen aan degene achter je vragen of hij het ff wil afrekenen voor je. doen mensen niet moeilijk over, mocht je toch liever zelf willen gaan.quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
twitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 12:42:01#FUT14 Starter squads are not tradable and discard for 0 coins. The squads will now include some gold players and high starting contracts reageer retweet
![]()
ik moet die dag gewoon naar school.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als ze het niet willen verkopen aan degene achter je vragen of hij het ff wil afrekenen voor je. doen mensen niet moeilijk over, mocht je toch liever zelf willen gaan.
En daar weet Bakkert alles van jaIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
ik hoop dat ze het internet uitzetten in je asielzoekerscentrumquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef wonton het volgende:
[..]
hoop dat ze dan terugkomt met GTA IVIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef wonton het volgende:
[..]
hoop dat ze dan terugkomt met GTA IV
"Ja heel gek! Deze was gewoon een stuk goedkoper!"
Hoe moet ik dan beginnen met tradenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef Maver24 het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 12:42:01#FUT14 Starter squads are not tradable and discard for 0 coins. The squads will now include some gold players and high starting contracts reageer retweet
![]()
![]()
Ze zagen er hetzelfde uit!quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"Ja heel gek! Deze was gewoon een stuk goedkoper!"
![]()
pakjes kopenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan beginnen met traden![]()
![]()
je hebt toch je starter packs ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan beginnen met tradenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ook al. Ze nam er voor mij ook een mee.
Dit gaat toch alleen maar over het team wat je krijgt als je fut voor de eerste keer opstart. Gratis packs die je krijgt voor de returning user kan je wel gewoon traden, hopen dat daar wat leuks in gaat zittenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan beginnen met traden![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik hoop dat ze het internet uitzetten in je asielzoekerscentrum
Homoquote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Heb US xbox acc dus kan ze niet syncen.quote:
Tevens kan de xbox niet eens streamen in 1080p
Op ps full hd jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:54 schreef wonton het volgende:
[..]
Heb US xbox acc dus kan ze niet syncen.
Tevens kan de xbox niet eens streamen in 1080p![]()
alleen op ps3, niet eens op pc full hd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik wilde nog even gauw een teampje met Okotie - Burgstaller en dan Quintero erachter, maar die neger is niet normaal te linken.Meteen een heel weak linkfeest erachter.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:54 schreef wonton het volgende:
[..]
Heb US xbox acc dus kan ze niet syncen.
Tevens kan de xbox niet eens streamen in 1080p
Hala Madrid !
Nee, maar misschien komen er wel daily gifts.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maar bijna niemand heeft coins of hebben die mensen van de beta al coins?![]()
Je spreekt mij uit als bah-ju dus het rijmt niet skkltjes.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja het rijmde gewoon
of baje is een fee
of baje is een plee
of baje is een ree
of baje is een thee
of baje is een pré
Ik voel mijn biceps groeien. Ik word breed.![]()
En anders de mensen die de beta speelde zijn toch bekende youtubers en hebben zo een paar miljoen coinsIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
baje krijgt een medaillequote:Op vrijdag 13 september 2013 15:07 schreef Baje het volgende:
[..]
Je spreekt mij uit als bah-ju dus het rijmt niet skkltjes.
Ik voel mijn biceps groeien. Ik word breed.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
De meeste bekende Youtubers gaan meteen voor veel geld packs kopen ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:11 schreef Djeetje het volgende:
En anders de mensen die de beta speelde zijn toch bekende youtubers en hebben zo een paar miljoen coins![]()
Netflix ziet er wel erg chill uitalleen jammer dat er zo weinig op staat
Ik hoorde van een gast uit m'n klas dat er een Google Chrome plugin is waarmee je kunt faken dat je in USA woont en dus direct toegang hebt tot alles.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:13 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoorde van een gast uit m'n klas dat er een Google Chrome plugin is waarmee je kunt faken dat je in USA woont en dus direct toegang hebt tot alles.dat zou ergg chill zijn
Alle Power Rangers staan er opquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:13 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
Maar geen Naruto en DBZYoung bloods everywhere....![]()
Ik las dat je dus netflix beter op je ps3 kan gebruiken dan op je xbox vanwege de streaming kwaliteit. Klopt dat?![]()
Ja zoals ik al net zei de xbox kan alleen in 720p streamen en de ps3 full hdquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik las dat je dus netflix beter op je ps3 kan gebruiken dan op je xbox vanwege de streaming kwaliteit. Klopt dat?Young bloods everywhere....![]()
thx, ben benieuwdquote:hahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:20 schreef wonton het volgende:
[..]
Alle Power Rangers staan er op![]()
Maar geen Naruto en DBZSowieso wel chill om films te checken en met series te beginnen die je nog niet gezien hebt. Alleen jammer dus dat aanbod laag is en series eeuwen achterlopen
jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik las dat je dus netflix beter op je ps3 kan gebruiken dan op je xbox vanwege de streaming kwaliteit. Klopt dat?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Cavani en Lucas CMquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:21 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een team trouwens.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:
Nog 20 minuten noeste arbeid leveren dan!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:41 schreef v0lt026 het volgende:
tszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz nog 20 minuten tot de vrijdagmiddagborrel![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:41 schreef v0lt026 het volgende:
tszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz nog 20 minuten tot de vrijdagmiddagborrelnog 3 uur en 10 minuten hier.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: