Ik ga Serero pricefixen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:38 schreef Ajacied7 het volgende:
prijsfiksen jat0g Baje
profit machen
Dan wordt het nog makkelijker om hem te pricefixen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor dat jij de kans krijgt heeft Kamikazie ze al gediscard.
Dit is een kleintjequote:
Als de Kroaat dat ziet, geeft hij je een low kick!quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dit is een kleintjekan geen kwaad toch.
Marquinhos... Alleen naar Pace gekeken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:47 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iedereen hier max chem met dat nieuwe ?
Kun-Aguero kloon?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:29 schreef jur99 het volgende:
tsss ps3 is helemaal voor homos xbox 1 dat word pas gruwlijk
owquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREPOST
Ik zie alleen Messias en Jesus achterin.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:57 schreef zerokil het volgende:
[..]
Marquinhos... Alleen naar Pace gekeken?
Laat hem maar lekkerquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie alleen Messias en Jesus achterin.
Jammer dat hij niet 1 overall lager heeft.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker
Tevens was Manoel een baas in FUT 11 en daarom wil ik hem weer proberen
Ik zou toch zweren dat ik Marquinhos zag, of hij heeft een ninja edit gedaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zie alleen Messias en Jesus achterin.
Was gister een topic over deze inderdaad.quote:
Nog niet..quote:
En alles was weer goed in het immer rustige FUT-topic.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:04 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik Marquinhos zag, of hij heeft een ninja edit gedaan.
Of ik heb verkeerd gekeken, sorry Djeetje
Het is toch nep?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Was gister een topic over deze inderdaad.
Wat een mongool ben je dan.
Op de release van GTA V.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog niet..
Zou eerdaags moeten gebeuren.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil best een broodjessmeertutorial maken hoor.
Laten we het hopen.quote:
Wat een poezelige handjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=196371
lol"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Bol.comquote:BELANGRIJKE GTA V INFORMATIE!
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 13-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!
Nu wordt er eens bij jou geboord in plaats van andersom, ouwe paalbaas.quote:
Ook al. Ze nam er voor mij ook een mee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn moeder haalt hem op de release
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ook al. Ze nam er voor mij ook een mee.
in Hoorn is een nacht opening van de mediamarkt die ze verkoopt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:38 schreef poker4lifee het volgende:
Ik heb geen zin om op Amazon te wachten denk ik.
Waarschijnlijk ff bij mm kijken hier of ie voor <50 is en anders ff naar saturn in rotterdam met de trein ofzo
Ze vragen om id. mag je weer lekker terug fietsen naar Andijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
in Hoorn is een nacht opening van de mediamarkt die ze verkoopt.
Maar ik ga er van uit dat de Bartsmit ze ook gewoon heeft dus dan haal ik hem daar aangezien hij daar niet zo snel is uitverkocht denk ik
Mijn moeder haalt hemquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:41 schreef wonton het volgende:
[..]
Ze vragen om id. mag je weer lekker terug fietsen naar Andijk
als ze het niet willen verkopen aan degene achter je vragen of hij het ff wil afrekenen voor je. doen mensen niet moeilijk over, mocht je toch liever zelf willen gaan.quote:
twitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 12:42:01#FUT14 Starter squads are not tradable and discard for 0 coins. The squads will now include some gold players and high starting contracts reageer retweet
ik moet die dag gewoon naar school.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als ze het niet willen verkopen aan degene achter je vragen of hij het ff wil afrekenen voor je. doen mensen niet moeilijk over, mocht je toch liever zelf willen gaan.
ik hoop dat ze het internet uitzetten in je asielzoekerscentrumquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef wonton het volgende:
[..]
hoop dat ze dan terugkomt met GTA IV
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef wonton het volgende:
[..]
hoop dat ze dan terugkomt met GTA IV
Hoe moet ik dan beginnen met tradenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef Maver24 het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 12:42:01#FUT14 Starter squads are not tradable and discard for 0 coins. The squads will now include some gold players and high starting contracts reageer retweet
Ze zagen er hetzelfde uit!quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"Ja heel gek! Deze was gewoon een stuk goedkoper!"
pakjes kopenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan beginnen met traden
je hebt toch je starter packs ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ook al. Ze nam er voor mij ook een mee.
Dit gaat toch alleen maar over het team wat je krijgt als je fut voor de eerste keer opstart. Gratis packs die je krijgt voor de returning user kan je wel gewoon traden, hopen dat daar wat leuks in gaat zittenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik hoop dat ze het internet uitzetten in je asielzoekerscentrum
Homoquote:
Heb US xbox acc dus kan ze niet syncen.quote:
Op ps full hd jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:54 schreef wonton het volgende:
[..]
Heb US xbox acc dus kan ze niet syncen.
Tevens kan de xbox niet eens streamen in 1080p
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:54 schreef wonton het volgende:
[..]
Heb US xbox acc dus kan ze niet syncen.
Tevens kan de xbox niet eens streamen in 1080p
Nee, maar misschien komen er wel daily gifts.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maar bijna niemand heeft coins of hebben die mensen van de beta al coins?
Je spreekt mij uit als bah-ju dus het rijmt niet skkltjes.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja het rijmde gewoon
baje is okay, had ook gekund
of baje is een fee
of baje is een plee
of baje is een ree
of baje is een thee
of baje is een pré
baje krijgt een medaillequote:Op vrijdag 13 september 2013 15:07 schreef Baje het volgende:
[..]
Je spreekt mij uit als bah-ju dus het rijmt niet skkltjes.
Ik voel mijn biceps groeien. Ik word breed.
De meeste bekende Youtubers gaan meteen voor veel geld packs kopen ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:11 schreef Djeetje het volgende:
En anders de mensen die de beta speelde zijn toch bekende youtubers en hebben zo een paar miljoen coins
Ik hoorde van een gast uit m'n klas dat er een Google Chrome plugin is waarmee je kunt faken dat je in USA woont en dus direct toegang hebt tot alles.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:13 schreef poker4lifee het volgende:
Netflix ziet er wel erg chill uitalleen jammer dat er zo weinig op staat
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoorde van een gast uit m'n klas dat er een Google Chrome plugin is waarmee je kunt faken dat je in USA woont en dus direct toegang hebt tot alles.
Alle Power Rangers staan er opquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:13 schreef poker4lifee het volgende:
Netflix ziet er wel erg chill uitalleen jammer dat er zo weinig op staat
Ja zoals ik al net zei de xbox kan alleen in 720p streamen en de ps3 full hdquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik las dat je dus netflix beter op je ps3 kan gebruiken dan op je xbox vanwege de streaming kwaliteit. Klopt dat?
thx, ben benieuwdquote:
hahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:20 schreef wonton het volgende:
[..]
Alle Power Rangers staan er op![]()
Maar geen Naruto en DBZ
jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik las dat je dus netflix beter op je ps3 kan gebruiken dan op je xbox vanwege de streaming kwaliteit. Klopt dat?
Cavani en Lucas CMquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:21 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een team trouwens.
[ afbeelding ]
quote:
Nog 20 minuten noeste arbeid leveren dan!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:41 schreef v0lt026 het volgende:
tszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz nog 20 minuten tot de vrijdagmiddagborrel
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:41 schreef v0lt026 het volgende:
tszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz nog 20 minuten tot de vrijdagmiddagborrel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |