Ze vragen om id. mag je weer lekker terug fietsen naar Andijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
in Hoorn is een nacht opening van de mediamarkt die ze verkoopt.
Maar ik ga er van uit dat de Bartsmit ze ook gewoon heeft dus dan haal ik hem daar aangezien hij daar niet zo snel is uitverkocht denk ik
Mijn moeder haalt hemquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:41 schreef wonton het volgende:
[..]
Ze vragen om id. mag je weer lekker terug fietsen naar Andijk
als ze het niet willen verkopen aan degene achter je vragen of hij het ff wil afrekenen voor je. doen mensen niet moeilijk over, mocht je toch liever zelf willen gaan.quote:
twitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 12:42:01#FUT14 Starter squads are not tradable and discard for 0 coins. The squads will now include some gold players and high starting contracts reageer retweet
ik moet die dag gewoon naar school.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als ze het niet willen verkopen aan degene achter je vragen of hij het ff wil afrekenen voor je. doen mensen niet moeilijk over, mocht je toch liever zelf willen gaan.
ik hoop dat ze het internet uitzetten in je asielzoekerscentrumquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef wonton het volgende:
[..]
hoop dat ze dan terugkomt met GTA IV
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef wonton het volgende:
[..]
hoop dat ze dan terugkomt met GTA IV
Hoe moet ik dan beginnen met tradenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:45 schreef Maver24 het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 12:42:01#FUT14 Starter squads are not tradable and discard for 0 coins. The squads will now include some gold players and high starting contracts reageer retweet
Ze zagen er hetzelfde uit!quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"Ja heel gek! Deze was gewoon een stuk goedkoper!"
pakjes kopenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan beginnen met traden
je hebt toch je starter packs ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ook al. Ze nam er voor mij ook een mee.
Dit gaat toch alleen maar over het team wat je krijgt als je fut voor de eerste keer opstart. Gratis packs die je krijgt voor de returning user kan je wel gewoon traden, hopen dat daar wat leuks in gaat zittenquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik hoop dat ze het internet uitzetten in je asielzoekerscentrum
Homoquote:
Heb US xbox acc dus kan ze niet syncen.quote:
Op ps full hd jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 14:54 schreef wonton het volgende:
[..]
Heb US xbox acc dus kan ze niet syncen.
Tevens kan de xbox niet eens streamen in 1080p
quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:54 schreef wonton het volgende:
[..]
Heb US xbox acc dus kan ze niet syncen.
Tevens kan de xbox niet eens streamen in 1080p
Nee, maar misschien komen er wel daily gifts.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maar bijna niemand heeft coins of hebben die mensen van de beta al coins?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |