Je spreekt mij uit als bah-ju dus het rijmt niet skkltjes.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja het rijmde gewoon
baje is okay, had ook gekund
of baje is een fee
of baje is een plee
of baje is een ree
of baje is een thee
of baje is een pré
baje krijgt een medaillequote:Op vrijdag 13 september 2013 15:07 schreef Baje het volgende:
[..]
Je spreekt mij uit als bah-ju dus het rijmt niet skkltjes.
Ik voel mijn biceps groeien. Ik word breed.
De meeste bekende Youtubers gaan meteen voor veel geld packs kopen ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:11 schreef Djeetje het volgende:
En anders de mensen die de beta speelde zijn toch bekende youtubers en hebben zo een paar miljoen coins
Ik hoorde van een gast uit m'n klas dat er een Google Chrome plugin is waarmee je kunt faken dat je in USA woont en dus direct toegang hebt tot alles.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:13 schreef poker4lifee het volgende:
Netflix ziet er wel erg chill uitalleen jammer dat er zo weinig op staat
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoorde van een gast uit m'n klas dat er een Google Chrome plugin is waarmee je kunt faken dat je in USA woont en dus direct toegang hebt tot alles.
Alle Power Rangers staan er opquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:13 schreef poker4lifee het volgende:
Netflix ziet er wel erg chill uitalleen jammer dat er zo weinig op staat
Ja zoals ik al net zei de xbox kan alleen in 720p streamen en de ps3 full hdquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik las dat je dus netflix beter op je ps3 kan gebruiken dan op je xbox vanwege de streaming kwaliteit. Klopt dat?
thx, ben benieuwdquote:
hahaquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:20 schreef wonton het volgende:
[..]
Alle Power Rangers staan er op![]()
Maar geen Naruto en DBZ
jaquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik las dat je dus netflix beter op je ps3 kan gebruiken dan op je xbox vanwege de streaming kwaliteit. Klopt dat?
Cavani en Lucas CMquote:Op vrijdag 13 september 2013 15:21 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een team trouwens.
[ afbeelding ]
quote:
Nog 20 minuten noeste arbeid leveren dan!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:41 schreef v0lt026 het volgende:
tszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz nog 20 minuten tot de vrijdagmiddagborrel
quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:41 schreef v0lt026 het volgende:
tszzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz nog 20 minuten tot de vrijdagmiddagborrel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |