Toefjes doet dat ook wel eens in het echt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon savegame herladen en opnieuw proberen tot je wint.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:21 schreef Baje het volgende:
[..]
FaalhaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baje is gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik moet eigenlijk wat eten maar ik heb alleen brood met motherfucking pindakaas in huis. En een vlaflipje.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Geen jam? PEANUT BUTTER JELLY TIMEEEEquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet eigenlijk wat eten maar ik heb alleen brood met motherfucking pindakaas in huis. En een vlaflipje.![]()
Daar word je breed vanquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet eigenlijk wat eten maar ik heb alleen brood met motherfucking pindakaas in huis. En een vlaflipje.![]()
Nee. Ik heb nog wel wat pasta zie ik nu.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen jam? PEANUT BUTTER JELLY TIMEEEEEn 'n hoop koek. En fruitmelk.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Geen kwark?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog wel wat pasta zie ik nu.En 'n hoop koek. En fruitmelk.
![]()
Kom nog eens terug als je ballen zijn ingedaald ok?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:26 schreef jur99 het volgende:
jezus zitten jullie hier d ehele dag ofzo![]()
![]()
heb je nog meer te zeiken ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:26 schreef jur99 het volgende:
jezus zitten jullie hier d ehele dag ofzoIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Je begint altijd over een bakje kwark in je verhalen dus ik dacht, dan heb je dat nu ook wel in huis.quote:![]()
Wie van de PS3 mensen heeft GTA V bestelt of haalt hem op de release ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik begreep 'm.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je begint altijd over een bakje kwark in je verhalen dus ik dacht, dan heb je dat nu ook wel in huis.Speeltuin belde.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Tis niet dat ie m niet snapt, t is alleen niet zo grappig denk ikquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je begint altijd over een bakje kwark in je verhalen dus ik dacht, dan heb je dat nu ook wel in huis.Geen van die 2. Wel besteld bij Bolle.comquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:28 schreef Djeetje het volgende:
Wie van de PS3 mensen heeft GTA V bestelt of haalt hem op de release ?![]()
Het was ook geen grap.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tis niet dat ie m niet snapt, t is alleen niet zo grappig denk ik
[..]
Geen van die 2. Wel besteld bij Bolle.com![]()
IK VOND SJEMquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen jam? PEANUT BUTTER JELLY TIMEEEE
sjembekquote:Nice.
Ik ga ff mn was dumpen bij mn moeke aka sneupen in de kast of die nog wat lekkers heeft liggen![]()
![]()
http://www.ns.nl/quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:29 schreef jur99 het volgende:
tsss ps3 is helemaal voor homos xbox 1 dat word pas gruwlijk
Die site is handig voor je kan je even kijken hoelaat je er moet zijn.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
ja het rijmde gewoonquote:
baje is okay, had ook gekund
of baje is een fee
of baje is een plee
of baje is een ree
of baje is een thee
of baje is een préHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jo deze man kan rijmen als MC Patjenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja het rijmde gewoon
baje is okay, had ook gekund
of baje is een fee
of baje is een plee
of baje is een ree
of baje is een thee
of baje is een pré![]()
![]()
Nice.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
sjembekNice.
Ik ga ff mn was dumpen bij mn moeke aka sneupen in de kast of die nog wat lekkers heeft liggen
Ja. Ik heb dus officieel jam op mijn brood. Het is alleen niet zoveel jam.
Is dat nou officieel bevestigd door EA dat ze die chemistry hebben veranderd ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAaa volgens iemand stond het op ea forum. Verder is het zo in de demo dus waarom zouden ze het alleen voor de demo hebben aangepast.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:35 schreef Djeetje het volgende:
Is dat nou officieel bevestigd door EA dat ze die chemistry hebben veranderd ?![]()
OKEEEEEE bedanktquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAaa volgens iemand stond het op ea forum. Verder is het zo in de demo dus waarom zouden ze het alleen voor de demo hebben aangepast.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Jaloers zijn op mijn bazenbrood.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:37 schreef jur99 het volgende:
lol zet ff lekker je brood op internet wtfAlleen de ekte verdienen dit brood. Sorry knul.
Niet doen hé! Nooit zulke privézaken op het grote boze internet zetten!quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:37 schreef jur99 het volgende:
lol zet ff lekker je brood op internet wtf![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jaloers zijn op mijn bazenbrood.Alleen de ekte verdienen dit brood. Sorry knul.
![]()
![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/
Die site is handig voor je kan je even kijken hoelaat je er moet zijn.![]()
![]()
Dat is van dat vieze supermarkt brood of niet?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: