sjembekquote:
http://www.ns.nl/quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:29 schreef jur99 het volgende:
tsss ps3 is helemaal voor homos xbox 1 dat word pas gruwlijk
ja het rijmde gewoonquote:
Jo deze man kan rijmen als MC Patjenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja het rijmde gewoon
baje is okay, had ook gekund
of baje is een fee
of baje is een plee
of baje is een ree
of baje is een thee
of baje is een pré
Nice.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
sjembekNice.
Ik ga ff mn was dumpen bij mn moeke aka sneupen in de kast of die nog wat lekkers heeft liggen
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.
Ja. Ik heb dus officieel jam op mijn brood. Het is alleen niet zoveel jam.
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAaa volgens iemand stond het op ea forum. Verder is het zo in de demo dus waarom zouden ze het alleen voor de demo hebben aangepast.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:35 schreef Djeetje het volgende:
Is dat nou officieel bevestigd door EA dat ze die chemistry hebben veranderd ?
OKEEEEEE bedanktquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAaa volgens iemand stond het op ea forum. Verder is het zo in de demo dus waarom zouden ze het alleen voor de demo hebben aangepast.
Jaloers zijn op mijn bazenbrood.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:37 schreef jur99 het volgende:
lol zet ff lekker je brood op internet wtf
Niet doen hé! Nooit zulke privézaken op het grote boze internet zetten!quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:37 schreef jur99 het volgende:
lol zet ff lekker je brood op internet wtf
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jaloers zijn op mijn bazenbrood.Alleen de ekte verdienen dit brood. Sorry knul.
ik moest lachenquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/
Die site is handig voor je kan je even kijken hoelaat je er moet zijn.
Dat is van dat vieze supermarkt brood of niet?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.
Ja. Ik heb dus officieel jam op mijn brood. Het is alleen niet zoveel jam.
[ afbeelding ]
Ik ga Serero pricefixen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:38 schreef Ajacied7 het volgende:
prijsfiksen jat0g Baje
profit machen
Dan wordt het nog makkelijker om hem te pricefixen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor dat jij de kans krijgt heeft Kamikazie ze al gediscard.
Dit is een kleintjequote:
Als de Kroaat dat ziet, geeft hij je een low kick!quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dit is een kleintjekan geen kwaad toch.
Marquinhos... Alleen naar Pace gekeken?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:47 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iedereen hier max chem met dat nieuwe ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |