Een gele racistquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat had niets met je manier van spelen te maken hoor. Ik was toen gewoon nog een racist.
Ik vergeef het je Dereck Vinyard.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat had niets met je manier van spelen te maken hoor. Ik was toen gewoon nog een racist.
Je lijkt echt op hem.......quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:40 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik vergeef het je Dereck Vinyard.
Nee moet vanavond nog werkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ni.. bl..ven .lag.n kn.l, j. .eb. w.ek..d
Haha ja hoor, we zijn inderdaad allebei blank.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:44 schreef wonton het volgende:
[..]
Je lijkt echt op hem.......
[ afbeelding ]
Ben stratenmaker op zee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?
Sinds ik bij de Dutchies zit krijg ik er ineens ook veel...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Krijg weer een random friend request... Is het paartijd op xbox live?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sinds ik bij de Dutchies zit krijg ik er ineens ook veel...
Gewoon Crocs tellenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hele middag in het ziekenhuis bivakkeren omdat mijn vrouw een wat hogere bloeddruk heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:16 schreef fetss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga tijdens dat wachten vaak zitten denken wat ik allemaal had kunnen doen in die tijd, en dan ga ik me alleen maar zitten opvretenquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:16 schreef fetss het volgende:
Wat is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk dat je er nu ga over zeuren maar toen er vorige week al werd neergezet wie er uit ging zei je niksquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:15 schreef poker4lifee het volgende:
leuk dat je het weer liep te spoilen hoor drédoor 1 kut kind hele avond niet in het topic kunnen kijken als je het later wou terugkijken. goed bezig
[..]
hmm zou niet weten of zoiets op de ps3 werkt
Kneus.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Leuk dat je er nu ga over zeuren maar toen er vorige week al werd neergezet wie er uit ging zei je niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:37 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
ohh ik ga zoveel mensen laten ragequitten in fut 14
WTFFFFFFFFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Uit het GTA V topic:The painSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |