SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij geniet van het kijken.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:02 schreef el-blanchito het volgende:
Ds2, jij kijkt gewoon uit naar het misschien zien van een bepaald meisje, ook aal weet je nu al dat je niks tegen haar gaat zeggen?
We gaan gewoon opnieuw tellen, zoals elk jaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had nou ff die nummering aangepast. Nu moet ik weer gaan lapo hunten
Tja, dan kan hij beter ook een gesprek aangaan, dan kan hij ook langer kijkenquote:
Zeggen 'we' terwijl andere mensen stemmen voor doortellen. How cutequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We gaan gewoon opnieuw tellen, zoals elk jaar.
11 voor opnieuw beginnen, 6 voor doortellen...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zeggen 'we' terwijl andere mensen stemmen voor doortellen. How cute
hmm zou niet weten of zoiets op de ps3 werktquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:05 schreef Zhano het volgende:
http://www.saturn.nl/mcs/(...)roduct_code=51928986
Werkt zo'n ding op PS3 en PC?
Doortellen!!! Ik vind dat de stemmen van de oude garde 2x zo zwaar wegen...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
11 voor opnieuw beginnen, 6 voor doortellen...
[ afbeelding ]
Enige andere naam die ik in dat topic tegen kom is Tim86.... Volgens mij zit ik hier al veel te lang...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is dat FUT heerlijk zeg. Moet de eerste nog tegenkomen die er voortijdig mee stopt.
Iemand nog tips voor FUT trouwens? is het de moeite waard om die premium packages te kopen? Heb tot nu toe alleen wat bronze pakjes gekocht. Ik koop liever al mijn spelers bij het trade gedeelte.
Was dit niet die poll waarbij de antwoorden verkeerd om stonden? Zowieso waren er meerdere polls. Snap niet waarom we zonodig opnieuw moeten beginnen terwijl het eigenlijk dezelfde reeks is.... Kunnen net zo goed het FIFA nummer weghalen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
11 voor opnieuw beginnen, 6 voor doortellen...
[ afbeelding ]
Haha, Tim in dat topic wat Tobi posttequote:Op zondag 7 maart 2010 20:45 schreef Tim86 het volgende:
OMG betalen mensen echt 500.000 voor een Ronaldo..wat een absurd bedrag
Haha die had ik ook gezien ja. 500k... WTF?!?!?!quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, Tim in dat topic wat Tobi postte
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:35 schreef wonton het volgende:
Sinnie was de eerste die een fok club aan had gemaakt. Ik mocht 1 wedstrijd meedoen maar werd gekickt omdat mn pro te slecht was.
Laat je haat de vrije loopquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:35 schreef wonton het volgende:
Sinnie was de eerste die een fok club aan had gemaakt. Ik mocht 1 wedstrijd meedoen maar werd gekickt omdat mn pro te slecht was.
quote:
Gewoon een anekdote jatog? Zie er weinig haat inquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laat je haat de vrije loop
Het was ook niet heel serieus bedoeldquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een anekdote jatog? Zie er weinig haat in
Hij was niet de enigequote:Op vrijdag 13 september 2013 10:15 schreef poker4lifee het volgende:
leuk dat je het weer liep te spoilen hoor drédoor 1 kut kind hele avond niet in het topic kunnen kijken als je het later wou terugkijken. goed bezig
[..]
hmm zou niet weten of zoiets op de ps3 werkt
Ik weet ook nog wel toen jij meedeed in Fifa 11. Je werd een paar keer boos op mij toen ik de bal niet aan jou gaf.quote:
ja gozer ik weet toch niet welk nummer het moest zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had nou ff die nummering aangepast. Nu moet ik weer gaan lapo hunten
Dat had niets met je manier van spelen te maken hoor. Ik was toen gewoon nog een racist.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:38 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel toen jij meedeed in Fifa 11. Je werd een paar keer boos op mij toen ik de bal niet aan jou gaf.
Some things never change...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:38 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel toen jij meedeed in Fifa 11. Je werd een paar keer boos op mij toen ik de bal niet aan jou gaf.
Een gele racistquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat had niets met je manier van spelen te maken hoor. Ik was toen gewoon nog een racist.
Ik vergeef het je Dereck Vinyard.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:39 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat had niets met je manier van spelen te maken hoor. Ik was toen gewoon nog een racist.
Je lijkt echt op hem.......quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:40 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik vergeef het je Dereck Vinyard.
Nee moet vanavond nog werkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 10:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ni.. bl..ven .lag.n kn.l, j. .eb. w.ek..d
Haha ja hoor, we zijn inderdaad allebei blank.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:44 schreef wonton het volgende:
[..]
Je lijkt echt op hem.......
[ afbeelding ]
Ben stratenmaker op zee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?
Sinds ik bij de Dutchies zit krijg ik er ineens ook veel...quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Krijg weer een random friend request... Is het paartijd op xbox live?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sinds ik bij de Dutchies zit krijg ik er ineens ook veel...
Gewoon Crocs tellenquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hele middag in het ziekenhuis bivakkeren omdat mijn vrouw een wat hogere bloeddruk heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:16 schreef fetss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |