Dat drink ik de laatste tijd ook niet zo vaak meer. Ik kan de laatste tijd niet meer slapen erdoor.quote:
Ozz hoe komt het dat Turken ik zeg niet elke, maar de meeste voor mijn gevoel alles wat Turks is veel groter en beter maken dan dat iets is ?quote:
Lijkt wel een reactie van VZ-Facebook. Dat niveau daar is helemaal om te treurenquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ozz hoe komt het dat Turken ik zeg niet elke, maar de meeste voor mijn gevoel alles wat Turks is veel groter en beter maken dan dat iets is ?
quote:
Yo.quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:15 schreef jur99 het volgende:
yo wie weet wanneer de web ap weer online is
ZONDAGquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:15 schreef jur99 het volgende:
yo wie weet wanneer de web ap weer online is
moet je misschien het fm topic gaan gebruiken ipv het fut topicquote:
GTA?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:18 schreef Confetti het volgende:
Hij is 'binnen' maar no way dat ik xbox live op het spel zet![]()
Vingers jeuken wel als de tering
Edit ; verkeerd topic![]()
Ik ga straks spelen bij mn schoonbroer, die speelt toch niet onlinequote:Op vrijdag 13 september 2013 13:18 schreef Confetti het volgende:
Kijk mij eens interessant zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:18 schreef Confetti het volgende:
Heb jij ook al GTA ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:19 schreef fetss het volgende:
[..]
Ik ga straks spelen bij mn schoonbroer, die speelt toch niet online
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]FaalhaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: