Je bent nog geen 18, dr. Dree.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:06 schreef Djeetje het volgende:
GTA ziet er zo vet uit
Begin nu te twijfelen of ik hem nu al zal halen
dat je daar nog over moet twijfelenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:06 schreef Djeetje het volgende:
GTA ziet er zo vet uit
Begin nu te twijfelen of ik hem nu al zal halen
Ze zijn daar wel strenger in de laatste jaren. Toen ik 17 was kreeg ik GTA IV ook bijna niet mee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je bent nog geen 18, dr. Dree.
Heb maar ¤100 te bestedenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat je daar nog over moet twijfelen
zon goede handelaar die maar 100 euro heeftquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb maar ¤100 te besteden
Mijn spellen koop ik altijd zelf
Alles is al weer opquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
zon goede handelaar die maar 100 euro heeft
ik ook, wat is je punt? Bovendien is GTA maar 50 euro hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb maar ¤100 te besteden
Mijn spellen koop ik altijd zelf
doe even een spoiler met hahha je klikte gr gr bajequote:Op vrijdag 13 september 2013 12:24 schreef Baje het volgende:
Baje heeft zin in zondag gr gr de mazzel
Waar heb je hem bestelt ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ook, wat is je punt? Bovendien is GTA maar 50 euro hoor
quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
doe even een spoiler met hahha je klikte gr gr baje
ik mis ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een lach als je van binnen huilt
Nou, fijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:45 schreef _NZT_ het volgende:
Binnenkort maar eens ff Xbox account naam veranderen
Ja, maar zo stom geweest om gewoon volledige naam in te vullen...en heb gewoon te veel DLC op mn account staan + online unlocks. Daarnaast kan je je account kan je meenemen naar de One. Dus die paar euro heb ik er wel voor over.quote:
ik hoop het wel voor zequote:Op vrijdag 13 september 2013 12:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb je hem dan op de release ja toch
Ik heb ook mijn normale naam gebruikt voor mijn PS3 account daarom heb ik dit jaar nieuw account moeten makenquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:50 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ja, maar zo stom geweest om gewoon volledige naam in te vullen...en heb gewoon te veel DLC op mn account staan + online unlocks. Daarnaast kan je je account kan je meenemen naar de One. Dus die paar euro heb ik er wel voor over.
Ja dat zou ik ook kunnen doen, maar dan ben je dus inderdaad alle shit kwijt..dan maar 8 euro neerlappen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 12:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn normale naam gebruikt voor mijn PS3 account daarom heb ik dit jaar nieuw account moeten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |