SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Hier? Hoezoquote:Op donderdag 12 september 2013 19:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Demo is prima behalve dat finesse shots er allemaal in gaan. Verder zijn het een beetje mensen met autistische trekjes hier.
Alleen jammer dat landenlinks nog maar 1 chem geven.
Rickelientje vind ik mooier, maar it's your callquote:Op donderdag 12 september 2013 19:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee is nog niks op komst.
Ik wou haar als eerbetoon Timmina noemen.
De moeder van Rijst doet ook mee?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:05 schreef DuTank het volgende:
Shirley is misschien nog wel iets voor Toefjes qua leeftijd enzo. Ik vind het wel een milf namelijk.
Pics or it didnt happen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben niet terug trouwens (a) kom alleen soms even checken hoe het hier is verder.
Het leven buiten FOK! is erg mooi op het moment
Ben ik ooit niet eerlijk tegen je geweestquote:
Dat zelfs dat nu kanquote:Op donderdag 12 september 2013 19:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kijk hoe konkeu vet dit cabriodak omhoog gaat in GTA V.![]()
http://instagram.com/p/eKvVEcoo_M/
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben niet terug trouwens (a) kom alleen soms even checken hoe het hier is verder.
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kijk hoe konkeu vet dit cabriodak omhoog gaat in GTA V.![]()
http://instagram.com/p/eKvVEcoo_M/
Hoop ook dat auto's niet eeuwig links blijven rijden op de snelwegquote:Op donderdag 12 september 2013 19:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat zelfs dat nu kanHoop dat knipperlichten er ook in zitten dan.
Alsof er niet genoeg tijd is om dagelijks hier een post te droppenquote:Op donderdag 12 september 2013 19:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat de fuck!quote:Op donderdag 12 september 2013 19:16 schreef Fuszy het volgende:
iemand deze al gezien?![]()
![]()
heeft gewoon ruim 20 miljoen views
Iedereen is al op Skype aan het lull0n.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Clubben?
Mo? Bakker? Weetikveelwie?
quote:
Ik kan niet, want mijn PS is in gebruik door mijn broer(verslaaf aan AC).quote:Op donderdag 12 september 2013 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iedereen is al op Skype aan het lull0n.
over de demoquote:
Djeetje?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan niet, want mijn PS is in gebruik door mijn broer(verslaaf aan AC).
Ik kom wel even voor de leuk op skype.
TBakkert, aangenaam.quote:
Stiekem is dreetje een kloon van bakkert en heeft hij al die discussies met zichzelf gehouden om aandacht te krijgenquote:
Niet helemaal. Eigenlijk helemaal niet...quote:Op donderdag 12 september 2013 19:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Stiekem is dreetje een kloon van bakkert en heeft hij al die discussies met zichzelf gehouden om aandacht te krijgen
Dat komt doordat jij irritante opmerkingen maakt. En ik heb de hele dag op school gezetenquote:Op donderdag 12 september 2013 18:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij hebt een hoge irritatiefactor
Owquote:Op donderdag 12 september 2013 19:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet helemaal. Eigenlijk helemaal niet...
Die gozer heeft echt zieke pranks, die gaat nog een keer de verkeerde tegen komen en 'm overhoop schiet.quote:
Ik moet altijd lachen als ik jou ''chick'' zie typenquote:Op donderdag 12 september 2013 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt doordat jij irritante opmerkingen maakt. En ik heb de hele dag op school gezetenMisschien moet ik zo maar even naar de winkel en hopen dat die ene chick er zit.
Alvast eten in slaan voor de tijd dat de webapp up and running is.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt doordat jij irritante opmerkingen maakt. En ik heb de hele dag op school gezetenMisschien moet ik zo maar even naar de winkel en hopen dat die ene chick er zit.
Wat is daar grappig aan dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik jou ''chick'' zie typen![]()
Nee, nou ja misschien wel maar dat was ik nu niet van plan.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Alvast eten in slaan voor de tijd dat de webapp up and running is.
quote:Op donderdag 12 september 2013 19:35 schreef zerokil het volgende:
Wie heeft er al FUT afkick verschijnselen?
Al meer dan een maand geen FUT meer gespeeld, dus nee.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:35 schreef zerokil het volgende:
Same. FUT 13quote:Op donderdag 12 september 2013 19:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Al meer dan een maand geen FUT meer gespeeld, dus nee.Wel zin in FUT14.
Ben volgens mij al maanden cleanquote:Op donderdag 12 september 2013 19:35 schreef zerokil het volgende:
Ik ga zo nog even checken of ik iets heb verkocht op FUT13. Ik heb gisteren nog net een paar spelers opgepikt. Daarna kom ik wellicht ooit nog terug op FUT13 als we allemaal klagen over hoe slecht FUT14 is en dat we terug willen naar FUT13.quote:
quote:
Gaat inderdaad een dure worden in het begin.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog beter dan in FUT 13.
Eninho zit er niet meer in?quote:Op donderdag 12 september 2013 19:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog beter dan in FUT 13.
Taison van Lokomotivquote:
Ja diequote:Op donderdag 12 september 2013 20:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je bedoelt
[ afbeelding ]
?
Taison van Shakhtar zit er niet in.
Zat voornamelijk bij het jeugdteam.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maicon zat wel in FUT11 en terwijl hij de hele tijd bij Lokomotiv speelde zat hij niet in FUT12 en 13.. geen idee waarom hij er niet in zat.
seropositief?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:04 schreef BDIL het volgende:
Gesolliciteerd bij een comitéHopelijk komt daar positief resultaat uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
seropositief?CommercieelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
clubs na expR?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:13 schreef jepperdeprep het volgende:
De FIFA14 Demo voelt een beetje als PES van de afgelopen jaren. Dikke trage stront.
Ik hoop dat dat nog gaat veranderen.
Misschien dat je geen Gold nodig heb voor xbox?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:17 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niet wat ze met free multiplayer bedoelen
Is op steam...quote:Op donderdag 12 september 2013 20:18 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Misschien dat je geen Gold nodig heb voor xbox?
Misschien dat iedereen die het niet heeft het kan downloaden en spelen tussen de 12e en 15equote:Op donderdag 12 september 2013 20:17 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Snap niet wat ze met free multiplayer bedoelen
Jij ging toch ler0n?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef TBakkert het volgende:
Ziek spel gevonden.
Chivalry: Medieval Warfare. Het is een 1st person hack-and-slash game.
Werd gemaakt na een kickstarter project.![]()
Nu jij het ook speelt ga ik het verwijderen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef TBakkert het volgende:
Ziek spel gevonden.
echt zo'n slecht spelquote:Op donderdag 12 september 2013 20:23 schreef TBakkert het volgende:
Ziek spel gevonden.
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 12 september 2013 20:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
dit zou een stuk grappiger zijn.
[ afbeelding ]
Haha je bent zelden leuk maar die vond ik wel om te lachen.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
dit zou een stuk grappiger zijn.
[ afbeelding ]
Die man is gewoon grappigquote:Op donderdag 12 september 2013 20:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij er nog even in ja
Haha ja daaromquote:Op donderdag 12 september 2013 20:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die man is gewoon grappig![]()
Ook in dat programma met die rappers in de sneeuw.
Haha Zirmaquote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha ja daaromzimra en anna alicia voor de looks en bij voor de grappen
Dat programma was ook geniaal ja
Geraldine en die veronica zijn ook niet verkeerd trouwensquote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Haha Zirma![]()
Damn wat een bom
Nee daar zou ik geen problemen mee hebben om op dat eiland bij te zittenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Geraldine en die veronica zijn ook niet verkeerd trouwens
google.nlquote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef superky het volgende:
Hey een vraagje kan je bij fifa demo 14 ook online spelen?
doe niet zo flauw joh, geef die jongen gewoon het antwoordquote:
Het is niet moeilijk om zoiets op te zoeken.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
doe niet zo flauw joh, geef die jongen gewoon het antwoord
Nee dat kan niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef superky het volgende:
Hey een vraagje kan je bij fifa demo 14 ook online spelen?
En nu loopt 'ie over naar het mannenteam en doet ie dat gekke topje uitquote:Op donderdag 12 september 2013 21:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Valentijn flikkert tegen een rots aan.
Zet z'n pruik afquote:Op donderdag 12 september 2013 21:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En nu loopt 'ie over naar het mannenteam en doet ie dat gekke topje uit
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:04 schreef Djeetje het volgende:
Zolanf Anna Alicia er niet uit gaat vind ik het best
Ik was/ben aan het leren, maar ik raakte even afgeleid. Nu ben ik weer bezig en terwijl ik een pen kwam halen, zag ik dat dit scherm nog openstond en nu antwoord ik dus even.quote:
ok.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu jij het ook speelt ga ik het verwijderen.
Jij hebt wel wat met Napoleon.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was/ben aan het leren, maar ik raakte even afgeleid. Nu ben ik weer bezig en terwijl ik een pen kwam halen, zag ik dat dit scherm nog openstond en nu antwoord ik dus even.
[..]
ok.
M&B Warband is ook leuk trouwens.![]()
Net als de Napoleonic version.
en jij hebt wel wat met strontquote:Op donderdag 12 september 2013 21:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met Napoleon.
In de zee.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef rolls-reus het volgende:
Waar moet je eignlijk kakken op zo'n eiland waar iedereen zo dicht op elkaar zit?
Waarom hebben ze gel in hun haar...quote:Op donderdag 12 september 2013 21:30 schreef rolls-reus het volgende:
Waar moet je eignlijk kakken op zo'n eiland waar iedereen zo dicht op elkaar zit?
Dat is gewoon poep.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom hebben ze gel in hun haar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:38 schreef rolls-reus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ze ook een zakdoekquote:Op donderdag 12 september 2013 21:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
Net even een geluksmomentje![]()
Eerst kijk ik naar Zimra, daarna belt mijn vriendin of ik even wil komen. Waarna ik zie dat mijn vriendin naar Friends with benefits is aan het kijken met Mila Kunis![]()
![]()
![]()
![]()
die een aantal bedscènes doet.
Wat wil een man nog meer op een donderdag avond?
Een Desperados met bitterballen? Ja die had ze ook
Nog geneukt?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
Eerst kijk ik naar Zimra, daarna belt mijn vriendin of ik even wil komen. Waarna ik zie dat mijn vriendin naar Friends with benefits is aan het kijken met Mila Kunis![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Had ze ook een zakdoek
HAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAH
Vriend van een vriendquote:Op donderdag 12 september 2013 21:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij wilt het wel eens proberen he!
Is eens wat anders dan een vinger
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gepijpt wordenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
![]()
![]()
![]()
Napoleon = ultiemequote:Op donderdag 12 september 2013 21:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met Napoleon.
Ben je ook net zo groot als Napoleon?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Napoleon = ultieme
Tevens snap ik mijn M&O voor morgen.
Iets groter wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ben je ook net zo groot als Napoleon?
Goedenavondquote:
Ja hoor, ben heel de dag van huis geweestquote:Op donderdag 12 september 2013 21:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goedenavond
Gaat het al beter met de hormonen?
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja hoor, ben heel de dag van huis geweest
Toevallig een kloon van Vraagje100?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:03 schreef nickhguitar het volgende:
Hoezo is er nu al een topic over FUT 14, terwijl het spel nog uit moet komen?
Ga dat lekker in het GTA 5 topic vragen, die werd aangemaakt in 2009quote:Op donderdag 12 september 2013 22:03 schreef nickhguitar het volgende:
Wij zijn altijd vroeg met dat soort dingetjes...quote:Op donderdag 12 september 2013 22:03 schreef nickhguitar het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ga dat lekker in het GTA 5 topic vragen, die werd aangemaakt in 2009
Wanneer het spel uit is gaan we weer gezellig terug naar FUT 13. Deal with itquote:Op donderdag 12 september 2013 22:03 schreef nickhguitar het volgende:
Trapsjequote:
Jaquote:
Ach het ergste moet nog komen dus zo erg is het nu niet, houd je daar aan vastquote:Op donderdag 12 september 2013 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jaen nog steeds supergezellig hier thuis
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ach het ergste moet nog komen dus zo erg is het nu niet, houd je daar aan vast
Nee, een babyquote:Op donderdag 12 september 2013 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Dus er is een trein aan het einde van de tunnel?
PES is altijd al beter geweest van dat.quote:
Ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ook aan het kijken naar het wilde oosten.
nee. Ik was aan mijn huiswerk en nu Medieval Warfare gofferdomme!!!11!!11!11!!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:50 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is het rustig hier..
Iedereen het GTA topic aan het volgen??
Dan mag je wel een multimiljardair zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:55 schreef zerokil het volgende:
[..]
Of 3 Dreetjes. Pfoe nee dat wens ik niemand toe.
Of gewoon een mattenklopper kopen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan mag je wel een multimiljardair zijn.
Dat is Trapz ook, of ja dat kon hij zijn als hij geen pakjes had gekocht maar alle coins voor echt geld had vekrocht.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan mag je wel een multimiljardair zijn.
Weet je wat pas echt triest is.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Jij bent dus ook al zo'n triest persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt triest is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snap sowieso niet waarom de release niet in het weekend isquote:
Inderdaad, gewoon releasen op een donderdag of vrijdag. Ik heb echt zoveel zin in die game, straks als we denken alles te hebben gezien krijgen we nog een toetje (online).quote:Op donderdag 12 september 2013 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom de release niet in het weekend is
Lijkt me wel vet online.. Elkaar afmakenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon releasen op een donderdag of vrijdag. Ik heb echt zoveel zin in die game, straks als we denken alles te hebben gezien krijgen we nog een toetje (online).
Hele wegdek vol gooien met C4tjes.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lijkt me wel vet online.. Elkaar afmaken![]()
Gewoon op een wolkenkrabber wachten met een bazooka tot je tegenstanders voorbij rijden
En dan wil je dat anderen spoilers gebruikenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
Wat een kut hoer is de Edith
Jammer dat Nega er uit is bracht wel wat sfeer er in vond ik.
Mag die Edith blijven vind ze het niet cool wat een kut wijf
dit.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dan wil je dat anderen spoilers gebruiken
Ondertussen heeft iedereen het toch wel gezien ?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dan wil je dat anderen spoilers gebruiken
Ik moest nog kijken kut!quote:Op donderdag 12 september 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ondertussen heeft iedereen het toch wel gezien ?
En niet aangedacht
Eerst doen, dan denken. #Djeetjestylequote:Op donderdag 12 september 2013 23:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ondertussen heeft iedereen het toch wel gezien ?
En niet aangedacht
quote:
Grapje manquote:Op donderdag 12 september 2013 23:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Ik maak zo een foto van mijn bazen setup.
Kut opstelling, kut verdediging en een kut spits je kan beter overnieuw beginnen en alles discardenquote:
gewoon de link plaatsen, helemaal kopiëren en dan op het afbeeldingsicoontje klikken.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:31 schreef dion_v_k het volgende:
Nee ik weet nog steeds niet hoe ik gifs moet plaatsen
Het is al goedquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Grapje man![]()
Ben wel benieuwd naar je setup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een Barca vlag alleen had hem er afgehaald toen mijn kamer opnieuw werd geverfd moet ik ook weer ophangen
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Niet spoilen cuntquote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg zelf binnenkort ook verbouwing, heb alleen geen plek meer voor die vlag dan.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb ook een Barca vlag alleen had hem er afgehaald toen mijn kamer opnieuw werd geverfd moet ik ook weer ophangen
Ik ben te lui om hem op te hangenquote:Op donderdag 12 september 2013 23:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Krijg zelf binnenkort ook verbouwing, heb alleen geen plek meer voor die vlag dan.Krijg over enkele weken aan beide kanten een dakkapel.
Ik heb nog een muur met ingelijste voetbalshirts van Fener. Met als pareltje het 100-jarig jubileum shirt.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben te lui om hem op te hangen![]()
Heb ook nog een Barca poster die een paar jaar terug in het stadion hing altijd leuk om zulke dingetjes te hebben
Ik heb ook nog al mijn Barca shirts 1 met Ibra en een met Villaquote:Op donderdag 12 september 2013 23:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb nog een muur met ingelijste voetbalshirts van Fener. Met als pareltje het 100-jarig jubileum shirt.
Thanksquote:
Ik heb die nog nooit uitgespeeldquote:Op donderdag 12 september 2013 23:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Wie heeft zin om ff online te knallen in GTA IV?
Op de middelbare school is er volgens mij een regel dat je niet hoeft te komen als je langer onderweg bent dan dat je les hebt. Maar die geldt volgens mij alleen bij zware weersomstandigheden.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb morgen 45 minuten school terwijl ik meer tijd ben om heen en terug te reizen (ongeveer een half uur heen en ook een half uur terug) Zouden jullie gaan? Graag de positieve en negatieve punten benoemen. gr gr
Vorige week ben ik wel voor 45 minuten naar school gegaan. Er zijn wel wat positieve dingen: ik kan dan naar de AH en misschien kom ik wel een chick tegen (haha, ik zei weer chick) Wat negatief is is dat ik wel die tijd kwijt ben, maar ik heb verder toch niks te doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Op de middelbare school is er volgens mij een regel dat je niet hoeft te komen als je langer onderweg bent dan dat je les hebt. Maar die geldt volgens mij alleen bij zware weersomstandigheden.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorige week ben ik wel voor 45 minuten naar school gegaan. Er zijn wel wat positieve dingen: ik kan dan naar de AH en misschien kom ik wel een chick tegen (haha, ik zei weer chick) Wat negatief is is dat ik wel die tijd kwijt ben, maar ik heb verder toch niks te doen.
quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn meer positieve dan negatieve punten dus ik ga denk ik gewoon.
[..]
Ja
Dat heb ik nu ook wel eens. Maar ik durf nog niet uit te gaan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
DS2 ooit zal je een meisje zo hard naaien dat je je afvraag wat je daarvoor met je leven hebt gedaan
Gewoon doenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook wel eens. Maar ik durf nog niet uit te gaan.
De kans dat ik dan moet plassen is niet zo groot, ik moet bijna alleen maar naar de WC als ik thuis benquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gewoon doen
Kom je vanzelf ook over je zittend plassen heen niet lullig bedoeld.
Meer drinken dusquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De kans dat ik dan moet plassen is niet zo groot, ik moet bijna alleen maar naar de WC als ik thuis ben
wacht maar tot je flink bier gaat drinkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De kans dat ik dan moet plassen is niet zo groot, ik moet bijna alleen maar naar de WC als ik thuis ben
Dit dan blijf je lopenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wacht maar tot je flink bier gaat drinken
Geen commentaar.quote:
Bierquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wacht maar tot je flink bier gaat drinken
Hoe dan? Nooit uitgeweest, nooit vriendin gehad, toch?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja.
Ik dacht ik ga even The Burn kijken maar deze aflevering heb ik laatst ook al gezien.
Dan kan hij toch wel ontgroent zijn?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hoe dan? Nooit uitgeweest, nooit vriendin gehad, toch?
Hij heeft zo'n flashlight.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
klopt geen zak van. Doordat je grote hoeveelheden vocht binnenkrijgt, krijgt de hypofyse terugkoppeling van de nieren om de productie van het antidiuretisch hormoon stop te zetten, waardoor je vaker moet plassen. #bioskillsquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:15 schreef Djeetje het volgende:
Vandaag zei iemand in mijn klas dat je voor je ga drinken naar de wc moet, want als je dat doe nadat je bier etc hebt gedronken blijf je maar lopen iemand hier vaker van gehoord ?
Ik vind bier niet te drinken. Ik drink verder ook geen alcohol.quote:
Ik had 10 jaar geleden toen ik in de brugklas zat een vriendin.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik geloofde het al niet echt.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klopt geen zak van. Doordat je grote hoeveelheden vocht binnenkrijgt, krijgt de hypofyse terugkoppeling van de nieren om de productie van het antidiuretisch hormoon stop te zetten, waardoor je vaker moet plassen. #bioskills
Jij moet sowieso een keer aangeschoten of dronken zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind bier niet te drinken. Ik drink verder ook geen alcohol.
[..]
Ik had 10 jaar geleden toen ik in de brugklas zat een vriendin.
Dat ga ik toch niet doen. Maar het is wel jammer dat ik niet zo goed met mensen kan praten als ik over FUT kan praten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij moet sowieso een keer aangeschoten of dronken zijn
Zal wat remmingen van je afhalen.
Misschien is het probleem wel dat je alles in je leven met FUT vergelijkquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet doen. Maar het is wel jammer dat ik niet zo goed met mensen kan praten als ik over FUT kan praten.
Dat doe ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Misschien is het probleem wel dat je alles in je leven met FUT vergelijk
Dat van SMLENO'en in de supermarkt is als grap bedoeld. Voor de rest vergelijk ik niks met FUT.quote:
In het Engels?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
Zo heb ik een keer in een aangeschoten bui naar marokanen geroepen "Kom dan"
Dat was een slechte ervaring.
Ik haat deze mensen die op het laatste moment bieden posten...quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat van SMLENO'en in de supermarkt is als grap bedoeld. Voor de rest vergelijk ik niks met FUT.
Dit gaat morgen vast wel verder
quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:06 schreef Tim86 het volgende:
Hoi
Nieuwe Scoutnation zie ik, weet niet of hij al gepost was
Do-able.quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:52 schreef jepperdeprep het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)-baby-is-opgegroeid/
Haha, zie je wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 02:31 schreef Zhano het volgende:
Lind, Poker, m'n balkondeur stond nog openWss daardoor die treinen hehe.
Hapert ie bij jou ook? Hier welquote:Op vrijdag 13 september 2013 03:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha, zie je wel.![]()
@mo; aflevering ER is bijna af en ik slaap nog niet.
Nop.quote:
Nee joh, das Valentijn.quote:Op vrijdag 13 september 2013 03:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nop.Enige vreemde is dat hij soms niet helemaal synchroon loopt. Dan zie ik ineens een man in een zwarte bikini ofzo hi ha ho
Echt hequote:Op vrijdag 13 september 2013 03:47 schreef Lindgren. het volgende:
Korte samenvatting van alle hoogtepunten uit aflevering 2:
[ afbeelding ]
En dat momentje dat ze uit het water komtquote:Op vrijdag 13 september 2013 03:47 schreef Lindgren. het volgende:
Korte samenvatting van alle hoogtepunten uit aflevering 2:
[ afbeelding ]
En jou moet ik geloven ?quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:06 schreef WeCanDoIt het volgende:
Djeetje : dat over bier drinken en plassen is wel degelijk waar.
Als je er een aantal op hebt, en je moet naar de wc, en je drinkt er daarna nog een paar moet je om het biertje naar de wc(of je zweet het eruit).
Daarom altijd zo lang mogelijk ophouden
Onder een trap doorgelopen zeker.quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Mensen die dood gaan op het stationlekker touren met de metro dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |