quote:Op donderdag 12 september 2013 21:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Had ze ook een zakdoek
HAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAH
Vriend van een vriendquote:Op donderdag 12 september 2013 21:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jij wilt het wel eens proberen he!
Is eens wat anders dan een vinger
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gepijpt wordenquote:Op donderdag 12 september 2013 21:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
Net even een geluksmomentje![]()
Eerst kijk ik naar Zimra, daarna belt mijn vriendin of ik even wil komen. Waarna ik zie dat mijn vriendin naar Friends with benefits is aan het kijken met Mila Kunis![]()
![]()
![]()
![]()
die een aantal bedscènes doet.
Wat wil een man nog meer op een donderdag avond?
Een Desperados met bitterballen? Ja die had ze ook
Napoleon = ultiemequote:Op donderdag 12 september 2013 21:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met Napoleon.
Ben je ook net zo groot als Napoleon?quote:Op donderdag 12 september 2013 21:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Napoleon = ultieme
Tevens snap ik mijn M&O voor morgen.
Iets groter wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ben je ook net zo groot als Napoleon?
Goedenavondquote:
Ja hoor, ben heel de dag van huis geweestquote:Op donderdag 12 september 2013 21:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goedenavond
Gaat het al beter met de hormonen?
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja hoor, ben heel de dag van huis geweest
Toevallig een kloon van Vraagje100?quote:Op donderdag 12 september 2013 22:03 schreef nickhguitar het volgende:
Hoezo is er nu al een topic over FUT 14, terwijl het spel nog uit moet komen?
Ga dat lekker in het GTA 5 topic vragen, die werd aangemaakt in 2009quote:Op donderdag 12 september 2013 22:03 schreef nickhguitar het volgende:
Wij zijn altijd vroeg met dat soort dingetjes...quote:Op donderdag 12 september 2013 22:03 schreef nickhguitar het volgende:
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ga dat lekker in het GTA 5 topic vragen, die werd aangemaakt in 2009
Wanneer het spel uit is gaan we weer gezellig terug naar FUT 13. Deal with itquote:Op donderdag 12 september 2013 22:03 schreef nickhguitar het volgende:
Trapsjequote:
Jaquote:
Ach het ergste moet nog komen dus zo erg is het nu niet, houd je daar aan vastquote:Op donderdag 12 september 2013 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jaen nog steeds supergezellig hier thuis
quote:Op donderdag 12 september 2013 22:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ach het ergste moet nog komen dus zo erg is het nu niet, houd je daar aan vast
Nee, een babyquote:Op donderdag 12 september 2013 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Dus er is een trein aan het einde van de tunnel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |